Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 22:56 
 
Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:
:lol:

Snap nu wel waar die 3 kruizen voor zijn.
Afbeelding


+++
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Haha. :lol:


Lekker uitlokken! Hilarisch.

OT: Domper, maar wel trots dat we zo ver zijn gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Ajax favoriet". Lelijke pleurisfinale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen schijn van kans gehad. Vanaf minuut 1 was de toon al gezet. Zonde dat ze de lijn van de afgelopen tijd niet door hebben kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 00:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ManU duidelijk de betere ploeg. Ze hadden de fysieke en tactische overhand en ook zeker het geluk mee.

Ajax speelde niet heel slecht, verdedigend zeer sterk. Maar op Traore na was het bedroevend in de afronding en de passing naar de aanvallers toe. Middenveld speelde bar slecht samen met de aanval en vooral Younes speelde echt moeilijk slecht. Dat gecombineerd met de druk die ManU zette op Klaassen en Ziyech, kwam het er gewoon niet uit.

ManU speelde gewoon het lelijke maar effectieve voetbal dat Mourinho wil zien en tegen dit Ajax is dat helaas gewoon extreem effectief gebleken. Vooral met fysiek sterke spelers als Smalling, Darmian, Pogba, Valencia en Fellaini.

Ajax mag trots zijn op hoe ver ze zijn gekomen, maar ze waren simpelweg niet goed genoeg en niet flexibel genoeg in deze wedstrijd. Wat Ziyech, Bosz en de napraterts al vrij goed hebben uitgelegd.

En van die 2 psv'ers hier boven moet je je niks aantrekken, die kunnen toch niks nuttigs inbrengen en alleen de stoere supporter uithangen tot ze zelf wat verliezen en dan waarschijnlijk gaan janken dat mensen meer met hun verlies bezig zijn dan hun eigen.

Leuk hoor die 3 kruisjes, staat PSV dan eveneens ook voor Potver geen titel, Shit geen beker en Verdomme geen Europeese overwintering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb als ManU fan toch genoten vanavond op het terras tussen alle Ajax fans. Bij beide goals werd er geregeerd alsof er niks aan de hand was en maakte niemand een geluid(zelfs geen aaaaah). Bij de vrije trap van Ziyech, die klonk als een penalty, was iederen opeens helemaal los.

Jammer voor het Nederlands voetbal en het was zeker geen mooi voetbal wat ManU liet zien, maar zij waren gewoon wel de betere en mooie dat ze nu naar de CL gaan. Net als Ajax trouwens nog gewoon kan doen via de kwalificaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 00:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Ik heb als ManU fan toch genoten vanavond op het terras tussen alle Ajax fans. Bij beide goals werd er geregeerd alsof er niks aan de hand was en maakte niemand een geluid(zelfs geen aaaaah). Bij de vrije trap van Ziyech, die klonk als een penalty, was iederen opeens helemaal los.

Jammer voor het Nederlands voetbal en het was zeker geen mooi voetbal wat ManU liet zien, maar zij waren gewoon wel de betere en mooie dat ze nu naar de CL gaan. Net als Ajax trouwens nog gewoon kan doen via de kwalificaties.


Een club als ManU hoort daar wel idd.

Maar het reageren op een tegengoal hoeft toch niet met geluid? Zeker omdat ze behoorlijk uit het niets kwamen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 00:21 
 
Hardtraxx Elite

@Klapstoel. Inderdaad uitlokken, niet meer en niet minder, waarschijnlijk hadden ajacieden dat hetzelfde gedaan, zo is voetbal.

@Broken Balance. Trek je dr niet zo veel van aan joh. Ik weet dat je,geen ajax supporter bent hoor, maar toch.

Maar ik denk dat jullie volgend jaar het hardste lachen, mocht ajax dit team bij elkaar weten te houden. Ik kan toch wel zeggen dat ik een beetje jaloers ben op spelers als Sanchez, Ziyech en Dolberg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 00:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit is meer neerslaan en naschoppen en lekker edgy kinderachtig tegenzitten dan uitlokken.
Lijkt net alsof het weer op de basisschool is en iemand roept jij hebt verloren ne-ne-ne-ne-ne.

Als je zulke dingen plaatst gaan mensen juist meer anti-psv worden dan anti-ajax.

Als het om het leuk was dan hadden mensen ook wel anders gereageerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:x :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 00:32 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Dit is meer neerslaan en naschoppen en lekker edgy kinderachtig tegenzitten dan uitlokken.
Lijkt net alsof het weer op de basisschool is en iemand roept jij hebt verloren ne-ne-ne-ne-ne.

Als je zulke dingen plaatst gaan mensen juist meer anti-psv worden dan anti-ajax.

Als het om het leuk was dan hadden mensen ook wel anders gereageerd.


Ik snap dat het zo over komt door mijn vorige posts, ik heb ook zeker een hekel aan Ajax, maar nee dat basisschool gedoe heeft er niks mee van doen, tis gewoon voor de fun.

En over je 2e alinea, voordat er meer anti psv komt dan anti ajax, zullen wij eerst meer prijzen moeten winnen en arroganter moeten worden, dat laatste zit niet in onze Brabantse aard denk ik bij de meeste. Mocht jou beredenering kloppen, i dont care. Nobody likes us, we dont care. Zou een ajax uitspraak kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ThaBomba. schreef:
Ik heb als ManU fan toch genoten vanavond op het terras tussen alle Ajax fans. Bij beide goals werd er geregeerd alsof er niks aan de hand was en maakte niemand een geluid(zelfs geen aaaaah). Bij de vrije trap van Ziyech, die klonk als een penalty, was iederen opeens helemaal los.

Jammer voor het Nederlands voetbal en het was zeker geen mooi voetbal wat ManU liet zien, maar zij waren gewoon wel de betere en mooie dat ze nu naar de CL gaan. Net als Ajax trouwens nog gewoon kan doen via de kwalificaties.


Een club als ManU hoort daar wel idd.

Maar het reageren op een tegengoal hoeft toch niet met geluid? Zeker omdat ze behoorlijk uit het niets kwamen :P

Misschien ook wel niet, maar ik kijk meestal wedstrijden thuis dus ik vond het wel vreemd dat de tegendoelpunten zo in de doofpot werden gestopt. Ik vond het trouwens net zo vreemd dat Mourinho geen enkel fuck leek te geven tijdens de 1-0. Je staat 1-0 voor in een finale, doe eens alsof het je boeit man
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
@Klapstoel. Inderdaad uitlokken, niet meer en niet minder, waarschijnlijk hadden ajacieden dat hetzelfde gedaan, zo is voetbal.

Maar ik denk dat jullie volgend jaar het hardste lachen, mocht ajax dit team bij elkaar weten te houden. Ik kan toch wel zeggen dat ik een beetje jaloers ben op spelers als Sanchez, Ziyech en Dolberg.

Je gaat gewoon al met vingertjes wijzen zonder dat daar een reden voor is. Alsjeblieft grow up man. :lol:

En dat laatste stukje om toch nog te proberen een beetje sympathie te wekken... Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voetbal is leuk. Yeuy feest voor het hele gezin. :clap:

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 09:19 
 
Hardtraxx Veteran

Haha alle ajax supporters die opeens moraalridders worden xd is toch prima grappig plaatje


ik ben ook voor ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 09:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Haha alle ajax supporters die opeens moraalridders worden xd is toch prima grappig plaatje


ik ben ook voor ajax


Als je de laatste reacties bedoelt, een deel is volgens mij niet eens Ajax supporter
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het mocht niet zo wezen helaas.. jammer.
Kan niet zeggen dat Ajax onverdiend verloren heeft, maar wat speelt United saai voetbal zeg. Veel mensen loven Mourinho, maar vergeet niet dat er gewoon een team daar staat aan wie de laatste jaren meer dan 500 miljoen euro is uitgegeven. Eigenlijk is het dan ook een schande dat ze niet eens de top 5 wisten te halen in de Premier League en dat ze ook niet mooi voetbal op weten te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Broken Balance schreef:
Dit is meer neerslaan en naschoppen en lekker edgy kinderachtig tegenzitten dan uitlokken.
Lijkt net alsof het weer op de basisschool is en iemand roept jij hebt verloren ne-ne-ne-ne-ne.

Als je zulke dingen plaatst gaan mensen juist meer anti-psv worden dan anti-ajax.

Als het om het leuk was dan hadden mensen ook wel anders gereageerd.


Ik snap dat het zo over komt door mijn vorige posts, ik heb ook zeker een hekel aan Ajax, maar nee dat basisschool gedoe heeft er niks mee van doen, tis gewoon voor de fun.

En over je 2e alinea, voordat er meer anti psv komt dan anti ajax, zullen wij eerst meer prijzen moeten winnen en arroganter moeten worden, dat laatste zit niet in onze Brabantse aard denk ik bij de meeste. Mocht jou beredenering kloppen, i dont care. Nobody likes us, we dont care. Zou een ajax uitspraak kunnen zijn.


Je moet iemand pakken als je zelf niks kan he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 23:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heerlijke dag gehad gister, moet zeggen dat de sfeer overal echt top was, zowel 's middags op het leidseplein als daarna op en rondom het museumplein. Zelfs na de nederlaag eigenlijk geen rottigheid gezien of gemerkt, vooral heel veel teleurstelling en toch ook trots bij de supporters. Ze hebben zich van hun beste kant laten zien, mag ook wel eens gezegd worden :) Over de wedstrijd zelf kan ik niet veel zeggen, zag geen ene fuck op die schermen xd Mocht dit weer eens gebeuren sla ik het museumplein denk ik wel over. Ook al was de sfeer top en is het toch mooi om bij te zijn, van de wedstrijd zelf krijg je niks mee en bier halen zit er ook niet in. Al met al echt genoten van dit Ajax afgelopen seizoen, alleen niet kunnen bekronen met een prijs helaas.

Lachwekkend trouwens dat ze in Rotterdam feestjes gaan vieren en vliegtuigjes met de tekst 'helemaal niets in Amsterdam' inhuren omdat Ajax verloren heeft. Wat een triest volk :lol: Hebben ook een keer wat gewonnen na 18 jaar hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van hun beste kant, vooral toen ze met die stoeltjes gooiden in het stadion. Vond die actie met dat vliegtuig wel ludiek :lol: . Dat je bij hofplein vuurwerk af gaat steken ben je een knurft.

Overigens kunnen die Ajacieden weinig incasseren. Bij het eerste en beste leedvermaak staan ze voorop, maar als er dan leedvermaak hun kant op vliegt, schreeuwen ze moord en brand.

Pommer schreef:
Wat een triest volk :lol: Hebben ook een keer wat gewonnen na 18 jaar hoor.


2002: UEFA Cup. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastische dag gehad op museumplein. Alles perfect kunnen volgen, en genoeg bier meegenomen. Je wist dat je zelf mee moest nemen Jurre? :P. Sfeer was inderdaad fantastisch, Vooral voor, maar ook tijdens en na de pot. Jammer van het resultaat maar alsnog een top prestatie :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 13:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja toen we van Leidse naar Museum liepen hebben we aardig wat 6-packs gehaald maar die waren voor de wedstrijd al op :P Daarna was er geen doorkomen meer aan. Hadden gelukkig ook nog wat lauwe prikloze cola-beerenburg mee.

@Chasin, dat van die stoeltjes heb ik niet meegekregen, zoals ik al zei ik zag geen ene fuck :P En ik lig echt niet wakker van dat leedvermaak hoor, dat kan ik best hebben. Sowieso ben ik eerder trots op deze prestatie dan verdrietig over de nederlaag. Vind het alleen maar lachwekkend dat het zo diep zit bij mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vind het alleen maar lachwekkend dat het zo diep zit bij mensen.


Ik denk dat je je daar nog wel in vergist :P Natuurlijk zitten ze er wel tussen, maar het is voor velen gewoon een stukje humor (of het jouw soort humor is of niet, doet er in deze niet echt toe). Het zit verder helemaal niet zo diep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Overigens kunnen die Ajacieden weinig incasseren. Bij het eerste en beste leedvermaak staan ze voorop, maar als er dan leedvermaak hun kant op vliegt, schreeuwen ze moord en brand.


Iets met spijkers en koppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ach dat is bij elke groep supporters zo, maar de een reageert er heftiger op dan de andere in een groep. Maar goed, zulke discussies zijn een vicieuze cirkel xd
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic