Dit is toch te triest voor woorden.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Wat?Daveytl wrote:Dit is toch te triest voor woorden.
Thuis verliezen tegen de Kroatische FC Bal op t Dak 7
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Oh sorry, dacht dat je op mijn reactie doelde haha. Maar inderdaad, triest.Daveytl wrote:Thuis verliezen tegen de Kroatische FC Bal op t Dak 7
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Als ik het voor het zeggen had bij PSV had ik toch wel een aantal dingen anders gedaan. Feitelijk zie je nu dat ze jaren achterlopen op Feyenoord en Ajax. Jeugd is niet om naar huis te schrijven en ze kopen middelmaat. Als Luckassen en die Lozano goed genoeg waren hadden ze wel gespeeld toch?
Tevens zou ik Locadia in de spits zetten. Ik ben wel fan van die jongen.
Oh, en waarom zou je een huurspeler aanvoerder maken?
Omdat ze op dit moment geen betere hebben. Zoet kan eventueel nog een transfer maken, en de Jong heeft vorig jaar zeer ondermaats gepresteerd. Dus ik denk dat Cocu heeft gekozen voor de man met de meeste ervaring en die de afgelopen seizoenen een hoog niveau heeft gehaald. Blijft inderdaad wel een rare gang van zaken dat een gehuurde speler de aanvoerdersband krijgt.Lenny wrote:Oh, en waarom zou je een huurspeler aanvoerder maken?
Die zijn hooguit een week bij PSV nu, logisch dat ze nog niet meteen basis stonden.Lenny wrote:Als Luckassen en die Lozano goed genoeg waren hadden ze wel gespeeld toch
Moeten die net als bij Ajax eerst wennen aan het PSV-spel? 
Luckassen was wel meer opbouw en zekerheid geweest achterin dan de slappe balletjes van Schwaab. En bergwijn met lozano op de flank en dan locadia als spits ipv die matige de jong.wootum wrote:Die zijn hooguit een week bij PSV nu, logisch dat ze nog niet meteen basis stonden.Lenny wrote:Als Luckassen en die Lozano goed genoeg waren hadden ze wel gespeeld toch
Gooi ze maar voor de leeuwen, die jongens kunnen gewoon mee hoor
Waarom moeten ze bij Ajax wennen aan het PSV-spel?Unknown wrote:Moeten die net als bij Ajax eerst wennen aan het PSV-spel?
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt/leest. Ik bedoel bij Ajax moeten ze vaak eerst op de bank beginnen of zelfs helemaal niet (Neres/Zivkovic), omdat ze eerst moeten wennen aan het Ajax spel.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Over snelle conclusies gesprokenLenny wrote:Als ik het voor het zeggen had bij PSV had ik toch wel een aantal dingen anders gedaan. Feitelijk zie je nu dat ze jaren achterlopen op Feyenoord en Ajax. Jeugd is niet om naar huis te schrijven en ze kopen middelmaat. Als Luckassen en die Lozano goed genoeg waren hadden ze wel gespeeld toch?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Utrecht
PSV
PSV
Knap dat Utrecht door is, PSV....schaam je eigen kapot. 
Ajax tegen Rosenborg en Utrecht tegen Zenit. Ben vooral benieuwd wat Utrecht ervan gaat bakken!
Knappe overwinning hoor van Utrecht! Hadden echter wel wat nauwkeuriger mogen zijn in de afronding!
Wat speelt dat Utrecht lekker voetbal tot nu toe zeg.
Ik houd m'n hart vast voor vanavond overigens. Dat Rosenborg moet niet onderschat worden denk ik en met alle onrust bij Ajax zie ik het nog misgaan ook.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Vermoedelijke verdediging ajax
Dijks, Viergever, De Ligt, Veltman.
Misschien wel de slechtste verdediging van Ajax ooit opgesteld..
Dijks, Viergever, De Ligt, Veltman.
Misschien wel de slechtste verdediging van Ajax ooit opgesteld..