Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Kijk, maar daar hebben de bookmakers het fout, die lui bekijken de kansen imo vooral op naam en competitie waarin de clubs spelen. Ik denk dat Man Utd meer moeite gaat krijgen met Ajax dan andersom, aangezien Ajax het heerlijk vindt om zelf te kunnen voetballen, lekker tussen de linies met Ziyech. Ajax ligt dat speltype denk ik meer dan het spel wat bv een Celta of Lyon zou spelen.

Al denk ik tbh dat Man Utd gewoon de beste spelers heeft, dus in dat opzicht zou het me meest logisch vinden als Man Utd zou winnen.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 41 minutes ago
Ik vind United maar een matige verzameling spelers. Alleen Pogba, Mata en Herrera vind ik er echt bovenuit steken. De rest is niet veel beter dan gemiddeld Ajax-niveau.

Wel gunstig dat De Gea, Bailly en Ibrahimovic er niet bij zijn.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
https://www.vi.nl/nieuws/mourinho-kondi ... tal-palace

Daarnaast
José Mourinho heeft zijn zorgen uitgesproken over de blessure van Marouane Fellaini. De Belg viel woensdagavond, exact een week voor de Europa League-finale tegen Ajax, uit in het competitieduel met Southampton (0-0).

De middenvelder leek met een spierblessure naar de kant te gaan een kwartier voor tijd en Mourinho heeft op de clubwebsite uitleg gegeven. 'Fellaini, met al zijn ervaring, zegt dat het geen scheurtje is. Hij zegt dat het minimaal is, maar dat kan uiteindelijk ook iets groots zijn. Laten we wachten tot morgen, maar hij moest in ieder geval spelen.'
Met 'geluk' Fellaini er dus ook niet bij
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 21 hours ago
Kevin-Raw wrote:Bookmakers zijn wel heel zeker dat United gaat winnen. Maar even een meijer gezet op Ajax. Quote van 4.35 op Unibet. In mijn ogen hebben ze zeker een kans.
Bookmakers gaan nooit van wat zijzelf denken, maar wat de gokkers denken. Finales lokken vaak bets uit van mensen die het voetbal toch iets minder volgen, en voor hen is United toch een veel grotere naam.
Hardtraxx Veteran
Chroman wrote:Ik vind United maar een matige verzameling spelers. Alleen Pogba, Mata en Herrera vind ik er echt bovenuit steken. De rest is niet veel beter dan gemiddeld Ajax-niveau.

Idd, welke van de basisspelers van Utd zouden niet misstaan in de basis bij Ajax, dan kom ik idd alleen aan Pogba, Mata en Herrera, de rest kan het niveau van Ajax echt niet aan.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Unknown wrote:
Chroman wrote:Ik vind United maar een matige verzameling spelers. Alleen Pogba, Mata en Herrera vind ik er echt bovenuit steken. De rest is niet veel beter dan gemiddeld Ajax-niveau.

Idd, welke van de basisspelers van Utd zouden niet misstaan in de basis bij Ajax, dan kom ik idd alleen aan Pogba, Mata en Herrera, de rest kan het niveau van Ajax echt niet aan.
Wie schaar jij nog meer onder de basisspelers van Utd?
Hardtraxx Veteran
last seen 41 minutes ago
Blind (iedereen was blij toen hij wegging bij Ajax)
Valencia (niet meer explosief genoeg voor rechtsbuiten, dus maar rechtsback gezet)
Jones/Smalling (niet beter dan Sanchez)
Carrick (oud en traag)
Mkhitaryan (op dit moment niet beter dan Ziyech, mist ritme)
Rashford/Lingard (aardige talenten, zijn nu nog wisselvallig. Ik zie meer potentie in Dolberg)
Hardtraxx Veteran
Nja ik zelf zat een beetje te ouwehoeren. Imo heeft Man Utd toch wel betere spelers op elke plek denk ik.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026

HAHA idd.

Misschien Smalling, Shaw, Ibra, De Gea, Bailly, Rashford, Martial, Mkhitaryan, Valencia, Fellaini en Carrick?

Die zitten allemaal zwaar boven Ajax niveau.

Dat ManU maar speelt als een dweil omdat het een bijelkaar gekocht team is zonder spirit is wat anders dan de individuele kwaliteit.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Broken Balance wrote:
Misschien Smalling, Shaw, Ibra, De Gea, Bailly, Rashford, Martial, Mkhitaryan, Valencia, Fellaini en Carrick?

Die zitten allemaal zwaar boven Ajax niveau.
Dit inderdaad :lol: . Als team zijn ze een natte krant, maar individueel hebben ze haast op iedere plek betere spelers lopen.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik ben al zenuwachtig. Woensdagochtend naar Stockholm :cool:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Valencia valt wel mee hoe goed hij was dit seizoen hoor, Fellaini speelt wellicht niet mee.
Hardtraxx Veteran
last seen 41 minutes ago
Dortmund heeft wel 12 miljoen geboden :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Chroman wrote:Dortmund heeft wel 12 miljoen geboden :lol:
Dat is vrij laag voor PL standards.

Als het op Younes is, dan is dat echt dom van Dortmund die gast is misschien net 2 mil waard. Kan geen flikker raken en ego't veel te veel. En waarom Younes daar als je Reus en Schurrle hebt die beiden tientallen keren beter zijn.

Als ik Ajax was had ik hem gelijk verkocht, voor 12 mil kan je iets veel beters halen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
GODVERDOMME ZENUWACHTIG EN ZIN IN GODVERDOMME
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
BBQ, bier en de tv. met ons zaterdag talenten team gaan we woensdag smullen. Hopen op Man United. Maar als ajax wint gun ik het ze van harte. Zolang er maar eten en bier is. :beer:
Hardtraxx Veteran
RTM93 wrote:Hopen op Man United. Maar als ajax wint gun ik het ze van harte. Zolang er maar eten en bier is. :beer:
Ga dan lekker alleen eten en bier drinken als je hoopt op Man Utd :/
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Unknown wrote:
RTM93 wrote:Hopen op Man United. Maar als ajax wint gun ik het ze van harte. Zolang er maar eten en bier is. :beer:
Ga dan lekker alleen eten en bier drinken als je hoopt op Man Utd :/
Kan toch dat ze allemaal voor Feyenoord zijn? :P Ken er genoeg die Ajax de overwinning niet gunnen.
Hardtraxx Veteran
last seen 41 minutes ago
RTM93 wrote:BBQ, bier en de tv. met ons zaterdag talenten team gaan we woensdag smullen. Hopen op Man United. Maar als ajax wint gun ik het ze van harte. Zolang er maar eten en bier is. :beer:
RTM93 wrote: Wanneer de haat naar een andere club groter is dan de liefde voor je eigen :')
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Dat je het een andere club misgunt betekent toch niet dat de haat naar die club groter is dan de liefde voor je eigen club? :P
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Hopen op Nederlands succes.
Hardtraxx Veteran
last seen 41 minutes ago
MelvinFR wrote:Dat je het een andere club misgunt betekent toch niet dat de haat naar die club groter is dan de liefde voor je eigen club? :P
Nee maar triest is het wel
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Chroman wrote:
MelvinFR wrote:Dat je het een andere club misgunt betekent toch niet dat de haat naar die club groter is dan de liefde voor je eigen club? :P
Waarom dan?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Rowanyt1309 wrote:
Chroman wrote:
Waarom dan?
stefan_helmond wrote:Hopen op Nederlands succes.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Al die Ajacieden die roepen dat ze Feyenoord in het geval ook wel de europa League zouden gunnen geloof ik ook geen reet van :P .