Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 hours ago
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Ajax gefeliciteerd :thumbsup: Heel spannend om als neutrale toeschouwer te kijken!

Maar aub: Verkoop die Traoré zsm!! Wat een drop%#@ eerste klas zeg, tegen Schalke precies hetzelfde.. :nono:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
ErikZ wrote:Ajax gefeliciteerd :thumbsup: Heel spannend om als neutrale toeschouwer te kijken!

Maar aub: Verkoop die Traoré zsm!! Wat een drop%#@ eerste klas zeg, tegen Schalke precies hetzelfde.. :nono:
Ja zal dat mogen van Chelsea?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Uberhout wrote:Ik heb na de wedstrijd eerst maar flink wat pils lopen tanken om te kalmeren, ik had 't niet meer xd .
Dit dus en nu de vruchten er van plukken :x
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Enige wat je nu plukt is de vacht van de kater.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
:yes:
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 6 days ago
Zo hé wat was dat spannend op het einde, geen moment van rust dat laatste kwartier (zowel voor de spelers als voor de kijker). Gelukkig zijn we door naar de finale tegen ManU, dat wordt waarschijnlijk een interessante wedstrijd. :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Die Traoré, wat een clown inderdaad :lol: . Overigens speelde Sanchéz geweldig. Die wordt echt absolute top als verdediger. Interessante finale, schat de kansen misschien 60-40 voor United.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Sanchez was echt fantastisch idd :loving: Verdomme wat was het spannend, tot de 44e minuut was er geen vuiltje aan de lucht, maar dan zie je toch de onervarenheid van deze ploeg, hoe ze het nog bijna weggeven. Maar goed we hebben het gehaald en dat is het enige dat telt. Nu al zin in volgende week woensdag. Heb al vrij genomen op het werk dus dat wordt een mooi dagje Amsterdam met hopelijk een overwinning en een mooie wedstrijd. Al heb ik zo'n gevoel dat het (Mourinho kennende) een bloedeloze 0-0 of 1-1 gaat worden en dat penalties het gaan beslissen :whistle:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Voordeel voor Ajax is wel dat United Bailly, Rojo en Zlatan mist. Ik geef United 65% kans om te winnen.
Zou wel geweldig zijn als Ajax m pakt :loving:
Hardtraxx Veteran
3010 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Daveytl wrote:Voordeel voor Ajax is wel dat United Bailly, Rojo en Zlatan mist. Ik geef United 65% kans om te winnen.
Zou wel geweldig zijn als Ajax m pakt :loving:
Ik geef Ajax meer kans als ze zo spelen als in de wedstrijden thuis tegen S04 en OL. Het huidige voetbal van ManU is niet om aan te kijken. Dan nog te bedenken dat die club het afgelopen jaar meer heeft uitgegeven dan Ajax sinds WO2 :lol: Ik geloof oprecht dat de prijs naar Amsterdam gaat!

En dat in het jaar dat Feyenoord kampioen werd. :$
Last edited by JeftaElachouri on 16 May 2017 08:56, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Hotelletje Amsterdam geboekt! :)
Bierkoning
last seen 14 days ago
Chroman wrote:Hotelletje Amsterdam geboekt! :)
Zat er ook aan te denken, die dag erna is toch de eventuele huldiging gelijk. Zijn de prijzen nog een beetje te doen?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
En de dag erna is Hemelvaart, dus werken/school hoef je je ook niet druk over te maken als het goed is.
Bierkoning
last seen 14 days ago
Thommy wrote:En de dag erna is Hemelvaart, dus werken/school hoef je je ook niet druk over te maken als het goed is.
I know, op zich chill natuurlijk dat je die dag erna vrij bent, maar zie het ook wel een beetje als een negatiefs iets, dan zal de stad al helemaal bomvol zijn 2 dagen lang.

Hoe denken jullie trouwens dat ie gaat spelen? Ik verwacht zelf:
Onana
Veltman - Sanchez - De Ligt - Riedewald
Klaassen - Schone - Ziyech
Traore - Dolberg - Younes

Zie zelf liever Tete dan Veltman en Kluivert dan Younes maar ben bang dat Bosz vasthoudt aan z'n vaste elf.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Denk dat dat hem wel wordt ja. Alleen Younes en Traoré hebben zo weinig rendement. Ik zie zelf dan liever Kluivert en/of Neres. Traoré komt altijd wat laconiek over en Younes heeft een standaard formule, van buiten naar binnen komen. Maar er is maar 1 speler die dat echt beheerst en dat is Robben. Maar Bosz kennende gaat die niet (veel) veranderen ten opzichte van de voorgaande maanden.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Pommer wrote:
Zat er ook aan te denken, die dag erna is toch de eventuele huldiging gelijk. Zijn de prijzen nog een beetje te doen?
Wij hebben en hostel met 8 man, was ongeveer 40 euro pp. De prijzen stijgen wel snel nu.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Als Sinkgraven op tijd fit is, zie ik die ook nog wel gewoon de linksback positie innemen. Daarnaast heb ik ook veel liever Tete dan Veltman, zowel verdedigend als aanvallend.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Woensdag ook aanwezig, helaas niet overnachten aangezien we de dag er na vriendendag hebben.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik denk dat je van United dit kan verwachten.

Romero

Darmian - Jones - Smalling - Blind

Carrick - Herrera

Mkhitaryan - Mata - Rooney

Martial
Bierkoning
last seen 14 days ago
Broken Balance wrote:Ik denk dat je van United dit kan verwachten.

Romero

Darmian - Jones - Smalling - Blind

Carrick - Herrera

Mkhitaryan - Mata - Rooney

Martial
Ehm, oke? Waar zijn Pogba, Fellaini, Rashford en Valencia? Altijd basis spelers in de belangrijke wedstrijden. Vraag me ook af of ie De Gea ernaast laat ook al was dat misschien de afspraak. Kan het me haast niet voorstellen. Ik verwacht zelf deze opstelling:

De Gea
Valencia - Jones - Smalling - Darmian
Fellaini - Herrera
Lingard/Mata - Pogba - Mkhitaryan
Rashford
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Romero staat basis, is al bevestigd door Mourinho :)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Magnetron wrote:Romero staat basis, is al bevestigd door Mourinho :)
Fellaini was volgens mij destijds even noodzakelijk vanwege blessure van Herrera.
Pogba idd vergeten, die zal wel de plek van Carrick of Rooney innemen.

Valencia speelt niet best de laatste tijd eveneens, Rashford blijft enorm overrated. Speelt niet zo heel veel klaar hij.

En Romero was al bevestigd inderdaad.|

Maar Mkhitaryan speelt ook nooit (als ik jouw ding mag geloven) op links. Die staat altijd rechtsmid of als CAM wanneer United een andere formatie pakt. Vanwege de historie weet ik bijna wel zeker dat Blind speelt. Mata staat er ook gewoon ipv Lingard, Mata blijft de meest consistent betrouwbare speler die ze hebben. En Martial staat in de spits de laatste tijd omdat Ibra blessure heeft.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik ook :D Wij betalen 60 p/n p/p. Het is een vrij goedkoop hotel, mja denk dat we niet zoveel in het hotel te vinden zijn, voor en na de wedstrijd niet xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Exterkate wrote:Die verdediging.. denk dat De Gea niet met veel zelfvertrouwen op goal staat die avond :lol:
Lees eens een paar comments terug -.-
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Bookmakers zijn wel heel zeker dat United gaat winnen. Maar even een meijer gezet op Ajax. Quote van 4.35 op Unibet. In mijn ogen hebben ze zeker een kans.