Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dan zijn dan ook niet de meest slimme figuren.

Wanneer je tegen Nederlandse clubs die verder gaan in Europa bent, schiet je jezelf in je voet. Want wellicht had de winst wel kunnen zorgen voor het feit dat hun plots wel Europa in kunnen. Coëfficiënten en zo.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Broken Balance wrote:Dan zijn dan ook niet de meest slimme figuren.

Wanneer je tegen Nederlandse clubs die verder gaan in Europa bent, schiet je jezelf in je voet. Want wellicht had de winst wel kunnen zorgen voor het feit dat hun plots wel Europa in kunnen. Coëfficiënten en zo.
Jup, eindelijk Nederlands voetbal weer eens op de kaart. En volgens mij heeft Ajax ondertussen al zo veel coëfficiënten punten binnen geharkt dat in 2018/2019 de kampioen alsnog CL speelt toch?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Ja hoogstwaarschijnlijk wel, maar toch, hoe meer punten hoe beter. Zei ene MeneerEend ooit
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Snap Feyenoorders aan de ene kant wel dat ze niet willen dat Ajax de CL haalt. Kost ze namelijk 13 miljoen euro als Ajax morgen wint.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Ik zit nog in tweestrijd. Als ManU fan hoopte ik vanaf het begin al dat zij de Europa League zouden pakken. Had natuurlijk van te voren ook nooit kunnen bedenken dat ze tegen een Nederlandse club zouden moeten in de finale. ManU heeft het harder nodig dan Ajax omdat zij bij verlies de CL niet in kunnen, Ajax gaat dan alsnog de kwalificaties in.

Gaat in ieder geval een leuke pot worden om te kijken. Ajax heeft het tot dusver echt goed gedaan en de 2e pot tegen Lyon was ook echt een sfeertje in de kroeg.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Chroman wrote:
MelvinFR wrote:Dat je het een andere club misgunt betekent toch niet dat de haat naar die club groter is dan de liefde voor je eigen club? :P
Nee maar triest is het wel
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Waarom is dat triest dan? Ik ben absoluut geen fan van Ajax, ben morgen namelijk ook zeker voor Man Utd. Kan mij die coëfficiënten punten wat boeien. Ik gun dat Amsterdamse omhoog gevallen clubje geen succes! En nee, mijn haat voor Ajax is zeker niet groter dan mijn liefde voor PSV.

Ik gun het ze gewoon niet, klaar!
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Droeftoeters
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Zamble wrote:Droeftoeter
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Magnetron wrote:
Zamble wrote:Droeftoeter
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hoe komt iedereen er toch bij dat Ajacieden arrogant zijn of dat Ajax arrogant is? Is vast een keer door iemand gezegd en nu neemt opeens iedereen dat over.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Daveytl wrote:Hoe komt iedereen er toch bij dat Ajacieden arrogant zijn of dat Ajax arrogant is? Is vast een keer door iemand gezegd en nu neemt opeens iedereen dat over.
Er zullen er vast een paar arrogant zijn, maar dat heb je bij elke club. Als je recht van spreken hebt kan ik dat wel hebben. Een beetje elkaar opnaaien hoort erbij.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hard4Us wrote:Waarom is dat triest dan? Ik ben absoluut geen fan van Ajax, ben morgen namelijk ook zeker voor Man Utd. Kan mij die coëfficiënten punten wat boeien. Ik gun dat Amsterdamse omhoog gevallen clubje geen succes! En nee, mijn haat voor Ajax is zeker niet groter dan mijn liefde voor PSV.

Sorry maar dan ben je gewoon een mongool :lol:

Dat is net alsof iemand je 10 miljoen euro aanbiedt maar je het afwijst omdat je de persoon die je het geeft niet mag.

Als PSV over 2 jaar kampioen wordt mag je Ajax dankbaar zijn dat ze zo hoog zijn gekomen omdat je dan direct naar de CL gaat in plaats van naar de voorrondes moet.

Als je echt supporter bent van je club dan zou je dit juist moeten aanmoediging voor de kansen in Europa van je eigen club in een later stadion. Dan support je het Nederlandse voetbal maar ipv de club.

Ik heb ook 10x niks met Ajax maar kan wel voorbij de club kijken die ik zelf support en naar het totaalplaatje kijken.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Chroman wrote:
Daveytl wrote:Hoe komt iedereen er toch bij dat Ajacieden arrogant zijn of dat Ajax arrogant is? Is vast een keer door iemand gezegd en nu neemt opeens iedereen dat over.
Er zullen er vast een paar arrogant zijn, maar dat heb je bij elke club. Als je recht van spreken hebt kan ik dat wel hebben. Een beetje elkaar opnaaien hoort erbij.
Daarom mag ook gezegd worden dat Ajax de grootste club van Nederland is, dat is nu eenmaal zo :cool:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
xd

Nou ja feitelijk als je naar de prijzenkast van Ajax kijkt zijn ze idd echt wel de grootste en beste club van Nederland, maar goed dat komt vooral door het verleden natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Dit seizoen is er maar 1 club de beste in Nederland. :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
chas1n wrote:Dit seizoen is er maar 1 club de beste in Nederland. :cool:
En terecht ook. Maar jullie landskampioen, en wij europa league, iedereen blij toch? Behalve PSV
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Chroman wrote:
chas1n wrote:Dit seizoen is er maar 1 club de beste in Nederland. :cool:
En terecht ook. Maar jullie landskampioen, en wij europa league, iedereen blij toch? Behalve PSV
Helemaal niets in Amsterdam! !!11!11!!
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Broken Balance wrote:
Hard4Us wrote:Waarom is dat triest dan? Ik ben absoluut geen fan van Ajax, ben morgen namelijk ook zeker voor Man Utd. Kan mij die coëfficiënten punten wat boeien. Ik gun dat Amsterdamse omhoog gevallen clubje geen succes! En nee, mijn haat voor Ajax is zeker niet groter dan mijn liefde voor PSV.

Sorry maar dan ben je gewoon een mongool :lol:

Dat is net alsof iemand je 10 miljoen euro aanbiedt maar je het afwijst omdat je de persoon die je het geeft niet mag.

Als PSV over 2 jaar kampioen wordt mag je Ajax dankbaar zijn dat ze zo hoog zijn gekomen omdat je dan direct naar de CL gaat in plaats van naar de voorrondes moet.

Als je echt supporter bent van je club dan zou je dit juist moeten aanmoediging voor de kansen in Europa van je eigen club in een later stadion. Dan support je het Nederlandse voetbal maar ipv de club.

Ik heb ook 10x niks met Ajax maar kan wel voorbij de club kijken die ik zelf support en naar het totaalplaatje kijken.
Waarom zou ik... Ik ken het puntensysteem niet, maar ik denk dat PSV de afgelopen 10 jaar voor de meeste punten gezorgd heeft. Nog nooit een bedankje gezien naar PSV toe, lol. Niet nodig ook, voordat ik hier dadelijk ook nog voor calimero uitgemaakt wordt haha!

Nog even een reactie op alle droeftoeter reacties: Succes morgen, vriendjes. Mocht het onverhoopt lukken om die troostprijs te winnen (want zo noemde jullie die prijs in 2002 ook) dan feliciteer ik jullie met frisse tegenzin.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Hard4Us wrote:troostprijs (want zo noemde jullie die prijs in 2002 ook)
Zo dan, die zit diep :lol:
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Chroman wrote:
Kerel was toen ook echt 7/8 jaar maar dat weet ie nog :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Negert wrote:
Chroman wrote:
Kerel was toen ook echt 7/8 jaar maar dat weet ie nog :lol:
Jeugdtrauma :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Je maakt jezelf met elke zin belachelijker...
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago

hahhahahaha kut turk.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hard4Us wrote: Waarom zou ik... Ik ken het puntensysteem niet, maar ik denk dat PSV de afgelopen 10 jaar voor de meeste punten gezorgd heeft. Nog nooit een bedankje gezien naar PSV toe, lol. Niet nodig ook, voordat ik hier dadelijk ook nog voor calimero uitgemaakt wordt haha!

Nog even een reactie op alle droeftoeter reacties: Succes morgen, vriendjes. Mocht het onverhoopt lukken om die troostprijs te winnen (want zo noemde jullie die prijs in 2002 ook) dan feliciteer ik jullie met frisse tegenzin.
Dus omdat je te dom bent om het te begrijpen of te lui om het op te bent op te zoeken doe je het maar. Nou ja dat bevestigt alles wel.

En nee, Ajax heeft de laatste 5 jaar voor meer punten gezorgd en over de laatste 20 jaar voor nog veel meer. Even simpel googelen had je dit getoond.
Dus je zet jezelf hier mooi voor lul.

En je troostrpijs in 2002 is anno 2017 een direct ticket naar de CL en zit er meer geld aan vast.

Maar ja PSV zit dit jaar in de EL, dus dat ze het maar laten zien.