Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Unknown schreef:
chas1n schreef:
Real uiteraard weer de makkelijkste tegenstander. :corn:


Om vervolgens heerlijk vies met 1-0 van Atletico Madrid te verliezen, mooi als de 2e club van Spanje de 3e club uit Spanje te kijk zet ^^

Barcelona is nog maar net afgedroogd door Atletico en je hebt nu al weer praatjes.


Och och jongetje toch :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Om vervolgens heerlijk vies met 1-0 van Atletico Madrid te verliezen, mooi als de 2e club van Spanje de 3e club uit Spanje te kijk zet ^^

Dit is toch belachelijk. Je weet zelf ook wel dat je dit zegt uit frustratie of om iemand uit de tent te lokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het valt wel op he, volgens mij is dat van chas1n exact hetzelfde, dus I rest my case :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hetzelfde? Heb je poep in je ogen zitten?
En wat voor case rest je? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij wilde nog dat ik even serieus antwoord wilt gaan geven? Kan, maar zeg niet dat ik poep in mn ogen heb, want op zo'n manier een discussie aangaan doe ik niet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha. Zelf wel denigrerend zijn, maar dat niet accepteren als het bij jou gebeurt. Lekker bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kinderen, kinderen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
chas1n schreef:
Real uiteraard weer de makkelijkste tegenstander. :corn:


Om vervolgens heerlijk vies met 1-0 van Atletico Madrid te verliezen, mooi als de 2e club van Spanje de 3e club uit Spanje te kijk zet ^^

Vooralsnog is Atletico de enige van de twee ploegen uit Madrid die destijds een finale-trauma heeft opgelopen.

Real uiteraard weer de makkelijkste tegenstander? Vorig jaar kwam het bijvoorbeeld Atletico tegen in de kwartfinale en Juventus in de halve finale. In het seizoen 2013-2014 Dortmund in de kwartfinale en Bayern Munchen in de halve finale. In het seizoen 2012-2013 in de groepsfase al met allemaal kampioenen (Dortmund, City en Ajax). Vervolgens Man Utd in de achtste finale en Dortmund in de halve finale. In het seizoen 2011-2012 ook tegen Bayern Munchen in de halve finale en in het seizoen 2010-2011 tegen Barcelona in de halve finale.

Kortom, het valt volgens mij wel mee dat Real Madrid uiteraard weer de makkelijkste tegenstanders loot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 10:40 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver, had zo'n goede hoop na die fantastische eerste helft :mad: . Tweede helft speelde Sevilla wel fantastisch, Liverpool werd compleet weggevaagd. Wel wat dubieuze beslissingen van die scheids, één handsbal was toch wel een 100% penalty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Terechte winnaar, het tweede doelpunt van Sevilla was echt heerlijk!
KutLiverpool.

Spaans voetbal domineert:

Afbeelding


Terwijl toch het meeste geld in Engeland geïnvesteerd wordt volgens mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou het er dan toch mee te maken hebben dat ze in de winter gewoon doorspelen in Engeland? En die 2 bekers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Zou het er dan toch mee te maken hebben dat ze in de winter gewoon doorspelen in Engeland? En die 2 bekers?


Zou best kunnen, maar gisteren hoorde ik bij deze wedstrijd dat ze beiden al 60 + wedstrijden gespeeld hadden, dus of dat echt de juiste verklaring is weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een loting voor Feyenoord. Dan te bedenken dat de Kuip maar voor de helft gevuld zal zitten :/ . Anders zou Feyenoord thuis altijd een goede kans maken, zie Sevilla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Manchester uit staat hier op de planning :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Manchester United away is een feit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2016 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Europa League is voor Feyenoord al verneukt (Door Gudde Enz...) voordat het begonnen is. Heb je een droomloting krijg je dit. Netten kan ik nog wel begrijpen maar 26.000 man?? Je wint geen wedstrijd in de Kuip. Feyenoord heeft het publiek juist nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2016 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Europa League is voor Feyenoord al verneukt (Door Gudde Enz...) voordat het begonnen is. Heb je een droomloting krijg je dit. Netten kan ik nog wel begrijpen maar 26.000 man?? Je wint geen wedstrijd in de Kuip. Feyenoord heeft het publiek juist nodig.


Dat ze een keer dat volk aanpakken wat het doet en niet gelijk de gehele club er de dupe van maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yes ik ga ook naar Manchester uit :D (gaat fout)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En vervolgens krijgt Manchester 1200 kaarten aangeboden :lol: . Dan zullen er wel geen extra kaarten beschikbaar komen in het uitvak bij Manchester.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 00:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
En vervolgens krijgt Manchester 1200 kaarten aangeboden :lol: . Dan zullen er wel geen extra kaarten beschikbaar komen in het uitvak bij Manchester.

Dit is ook gewoon het verschil tussen Engelse clubs en de rest van Europa (vooral NL). Die uitvakken in Engeland bedragen vaak gewoon een vrij groot deel van het stadion, terwijl je in Nederland ergens in een hoekje wordt gepropt met een paar honderd man. Volgens mij is de Kuip dan nog één van de betere stadions om te zitten als uitsupporter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Feyenoord. :thumbsup:

Mooi hoor, goed resultaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeerlijk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig ja, goed voor de coëfficiëntenlijst, maar Ajax helpt dat dan weer volledig om zeep :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een lucky goal welke Panathinaikos volledig verraste en een domme verdediger die een overtreding begaat in het strafschopgebied. Als dat is wat er voor nodig is om te winnen heb ik liever dat ze zich eerst wat meer ontwikkelen dit seizoen voor Europa een optie is.
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic