Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Daveytl wrote:
Unknown wrote:
chas1n wrote:Real uiteraard weer de makkelijkste tegenstander. :corn:
Om vervolgens heerlijk vies met 1-0 van Atletico Madrid te verliezen, mooi als de 2e club van Spanje de 3e club uit Spanje te kijk zet ^^
Barcelona is nog maar net afgedroogd door Atletico en je hebt nu al weer praatjes.
Och och jongetje toch :kiss:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Unknown wrote:Om vervolgens heerlijk vies met 1-0 van Atletico Madrid te verliezen, mooi als de 2e club van Spanje de 3e club uit Spanje te kijk zet ^^
Dit is toch belachelijk. Je weet zelf ook wel dat je dit zegt uit frustratie of om iemand uit de tent te lokken.
Hardtraxx Veteran
Ja het valt wel op he, volgens mij is dat van chas1n exact hetzelfde, dus I rest my case :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Hetzelfde? Heb je poep in je ogen zitten?
En wat voor case rest je? xd
Hardtraxx Veteran
Jij wilde nog dat ik even serieus antwoord wilt gaan geven? Kan, maar zeg niet dat ik poep in mn ogen heb, want op zo'n manier een discussie aangaan doe ik niet :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Hahaha. Zelf wel denigrerend zijn, maar dat niet accepteren als het bij jou gebeurt. Lekker bezig.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Kinderen, kinderen..
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Unknown wrote:
chas1n wrote:Real uiteraard weer de makkelijkste tegenstander. :corn:
Om vervolgens heerlijk vies met 1-0 van Atletico Madrid te verliezen, mooi als de 2e club van Spanje de 3e club uit Spanje te kijk zet ^^
Vooralsnog is Atletico de enige van de twee ploegen uit Madrid die destijds een finale-trauma heeft opgelopen.

Real uiteraard weer de makkelijkste tegenstander? Vorig jaar kwam het bijvoorbeeld Atletico tegen in de kwartfinale en Juventus in de halve finale. In het seizoen 2013-2014 Dortmund in de kwartfinale en Bayern Munchen in de halve finale. In het seizoen 2012-2013 in de groepsfase al met allemaal kampioenen (Dortmund, City en Ajax). Vervolgens Man Utd in de achtste finale en Dortmund in de halve finale. In het seizoen 2011-2012 ook tegen Bayern Munchen in de halve finale en in het seizoen 2010-2011 tegen Barcelona in de halve finale.

Kortom, het valt volgens mij wel mee dat Real Madrid uiteraard weer de makkelijkste tegenstanders loot.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
-
Last edited by Andromeda on 26 Jun 2022 18:10, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Godver, had zo'n goede hoop na die fantastische eerste helft :mad: . Tweede helft speelde Sevilla wel fantastisch, Liverpool werd compleet weggevaagd. Wel wat dubieuze beslissingen van die scheids, één handsbal was toch wel een 100% penalty.
Hardtraxx Veteran
Andromeda wrote:Terechte winnaar, het tweede doelpunt van Sevilla was echt heerlijk!
KutLiverpool.

Spaans voetbal domineert:

Image
Terwijl toch het meeste geld in Engeland geïnvesteerd wordt volgens mij?
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Zou het er dan toch mee te maken hebben dat ze in de winter gewoon doorspelen in Engeland? En die 2 bekers?
Hardtraxx Veteran
DL22 wrote:Zou het er dan toch mee te maken hebben dat ze in de winter gewoon doorspelen in Engeland? En die 2 bekers?
Zou best kunnen, maar gisteren hoorde ik bij deze wedstrijd dat ze beiden al 60 + wedstrijden gespeeld hadden, dus of dat echt de juiste verklaring is weet ik niet.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Wat een loting voor Feyenoord. Dan te bedenken dat de Kuip maar voor de helft gevuld zal zitten :/ . Anders zou Feyenoord thuis altijd een goede kans maken, zie Sevilla.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Manchester uit staat hier op de planning :D
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
Manchester United away is een feit! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Europa League is voor Feyenoord al verneukt (Door Gudde Enz...) voordat het begonnen is. Heb je een droomloting krijg je dit. Netten kan ik nog wel begrijpen maar 26.000 man?? Je wint geen wedstrijd in de Kuip. Feyenoord heeft het publiek juist nodig.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
dave wrote:Europa League is voor Feyenoord al verneukt (Door Gudde Enz...) voordat het begonnen is. Heb je een droomloting krijg je dit. Netten kan ik nog wel begrijpen maar 26.000 man?? Je wint geen wedstrijd in de Kuip. Feyenoord heeft het publiek juist nodig.
Dat ze een keer dat volk aanpakken wat het doet en niet gelijk de gehele club er de dupe van maken...
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Yes ik ga ook naar Manchester uit :D (gaat fout)
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
En vervolgens krijgt Manchester 1200 kaarten aangeboden :lol: . Dan zullen er wel geen extra kaarten beschikbaar komen in het uitvak bij Manchester.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
chas1n wrote:En vervolgens krijgt Manchester 1200 kaarten aangeboden :lol: . Dan zullen er wel geen extra kaarten beschikbaar komen in het uitvak bij Manchester.
Dit is ook gewoon het verschil tussen Engelse clubs en de rest van Europa (vooral NL). Die uitvakken in Engeland bedragen vaak gewoon een vrij groot deel van het stadion, terwijl je in Nederland ergens in een hoekje wordt gepropt met een paar honderd man. Volgens mij is de Kuip dan nog één van de betere stadions om te zitten als uitsupporter.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Feyenoord. :thumbsup:

Mooi hoor, goed resultaat. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Heeeeerlijk! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
Geweldig ja, goed voor de coëfficiëntenlijst, maar Ajax helpt dat dan weer volledig om zeep :x
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Een lucky goal welke Panathinaikos volledig verraste en een domme verdediger die een overtreding begaat in het strafschopgebied. Als dat is wat er voor nodig is om te winnen heb ik liever dat ze zich eerst wat meer ontwikkelen dit seizoen voor Europa een optie is.