Ja het was weer niet om aan te gluren, maar ze hebben in ieder geval de drie punten.
Trouwens die Wuytens, dat zag er ff raar uit
Pittige loting, denk dat het ook een beetje aan de competitie ligt hoe ze het gaan doen. 13 april is deze wedstrijd, 2 april spelen ze tegen Feyenoord. Mochten ze tegen Feyenoord verliezen en de titel is zo goed als weg kunnen ze hier vol voor gaan. Mochten ze winnen van Feyenoord en vol in de titelrace zijn kan het ze opbreken (mentaal of fysiek). Maar mooie tegenstander in ieder geval! Had er niet aan moeten denken om tegen Besiktas of weer tegen Celta te moeten.JeftaElachouri wrote:Ajax - Schalke 04
Ik hoop het van harte voor Ajax, maar niet te vergeten dat Schalke wel spelers als Howedes, Konoplyanka, Choupo Moting, Embolo, Naldo, Caliguiri, Goretzka en Nastasic heeft.Rowanyt1309 wrote:Denk dat Ajax inderdaad wel een goeie kans maakt om weer een ronde verder te komen. Vergeet niet dat je dan al in de halve finale zit. Zou toch wel weer leuk zijn voor het Nederlandse voetbal.
Dat ben ik met je eens, maar ik weet wel dat Ajax een grote kans heeft om door te gaan. Wel jammer dat ze eerst thuis spelen en dan pas uit.Broken Balance wrote:Ik hoop het van harte voor Ajax, maar niet te vergeten dat Schalke wel spelers als Howedes, Konoplyanka, Choupo Moting, Embolo, Naldo, Caliguiri, Goretzka en Nastasic heeft.Rowanyt1309 wrote:Denk dat Ajax inderdaad wel een goeie kans maakt om weer een ronde verder te komen. Vergeet niet dat je dan al in de halve finale zit. Zou toch wel weer leuk zijn voor het Nederlandse voetbal.
Het is zeker niet een minder team, het heeft zeker kwaliteit in huis. Als ze deze maar enigszins benutten dan heb je het als Ajax behoorlijk lastig. Het moet dus wel van Ajax komen.
Nou Ajax heeft Younes en TraoréBroken Balance wrote:Ik hoop het van harte voor Ajax, maar niet te vergeten dat Schalke wel spelers als Howedes, Konoplyanka, Choupo Moting, Embolo, Naldo, Caliguiri, Goretzka en Nastasic heeft.Rowanyt1309 wrote:Denk dat Ajax inderdaad wel een goeie kans maakt om weer een ronde verder te komen. Vergeet niet dat je dan al in de halve finale zit. Zou toch wel weer leuk zijn voor het Nederlandse voetbal.
Het is zeker niet een minder team, het heeft zeker kwaliteit in huis. Als ze deze maar enigszins benutten dan heb je het als Ajax behoorlijk lastig. Het moet dus wel van Ajax komen.
Heb je het plan om naar de mooiste stad van NL te gaan, ga je naar 020...Pommer wrote:Genieten gisterLast minute naar Amsterdam gegaan om de wedstrijd te kijken, uiteraard geen spijt van gehad. Die Schalke supporters begonnen heel luidruchtig maar werden met de minuut stiller
Eigenlijk mogen ze nog van geluk spreken dat het geen 4/5-0 is geworden, maarja nu hebben we volgende week in ieder geval wel weer een echte wedstrijd.
Moet te doen zijn, lijkt mij zo.Exterkate wrote:Geen groot fan van Ajax, maar ik hoop oprecht dat ze doorgaan
Vuile NSB'erHard4Us wrote:Jammer, had er na de 3-0 echt vertrouwen in dat Schalke de overwinning binnen zou slepen. Zelfs na de 3-1 dacht ik nog: hoe mooi zou het zijn als KJH in de 120e minuut de 4-1 maakt. Helaas mocht dit niet baten.
Noem me maar een Duitser, i dont care.
Can't help it haha.Magnetron wrote:Ik kan er met m'n hoofd niet bij, dat wanneer je in Nederland woont en een Nederlandse club een Europese wedstrijd speelt, je niet voor die club bent