Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 13:12 
 
Hardtraxxer

Vond jij ze goed spelen dan? Goddomme wat slecht. Was op sommige momenten echt frustrerend om naar te kijken. Ze vierden de overwinning ook alsof ze door zijn naar de halve finale oid. Op zulke momenten kan je dus ook wel aan zien hoe wanhopig die jochies zijn. Zo uit mijn hoofd zijn ze enkel door als ze de laatste wedstrijd winnen en dan moet Fenerbahçe ook nog verliezen. Succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Vond jij ze goed spelen dan? Goddomme wat slecht. Was op sommige momenten echt frustrerend om naar te kijken. Ze vierden de overwinning ook alsof ze door zijn naar de halve finale oid. Op zulke momenten kan je dus ook wel aan zien hoe wanhopig die jochies zijn. Zo uit mijn hoofd zijn ze enkel door als ze de laatste wedstrijd winnen en dan moet Fenerbahçe ook nog verliezen. Succes.


ze speelden niet goed nee

maar dat deed celtic ook niet
ajax was de laatste 15 minuten gewoon de beste van de slechtste
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was toch wel weer bedroevend slecht van Ajax ja, maar resultaat wat telt. Lelijk voetbal en toch punten pakken mogen meer Nederlandse clubs doen. Altijd maar hunkeren naar dat mooie voetbal, kunnen voorlopig beter voor het resultaat gaan, zeker Europees gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 13:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, ze waren niet goed, maar Celtic was ook slecht. Juist door het slechte voetbal ging het spel heel snel heen en weer waardoor het wel leuk was om naar te kijken. Eerste helft was Ajax op de eerste 10/15 minuten na gewoon de betere. Tweede helft was het minder, Celtic zette snel druk waardoor Ajax de bal snel kwijt was. Cillessen die nog een keer 1 op 1 redt en de lat was in de tweede helft een gelukje. Daarnaast ook zelf nog de paal geraakt en in de eerste helft van onterecht afgekeurde goal van Fischer. Dan noem jij het direct lucky Ajax, houdt toch op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 14:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sowieso heeft Ajax de laatste jaren Europees gezien alleen maar pech gehad met lotingen en scheidsrechterlijke dwalingen, word echt moe van dat Lucky Ajax door iedereen (en ja ik weet dat het een term is die ze vroeger aan Ajax koppelde). Iedereen gelijk janken als het een keer meezit met ze. Vooral Feyenoordsupporters mogen toch over geluk niet mopperen dit jaar lijkt me >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig blijven mensen ook happen op Zephyrus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Sowieso heeft Ajax de laatste jaren Europees gezien alleen maar pech gehad met lotingen en scheidsrechterlijke dwalingen, word echt moe van dat Lucky Ajax door iedereen (en ja ik weet dat het een term is die ze vroeger aan Ajax koppelde). Iedereen gelijk janken als het een keer meezit met ze. Vooral Feyenoordsupporters mogen toch over geluk niet mopperen dit jaar lijkt me >.<


Ik denk dat ajax dit seizoen van geluk mag spreken dat ze zo'n mooie groep hebben in de EL. Wij hebben het de afgelopen jaren moeten doen met Soligorsk, Estoril en AIK Solna. Nou niet echt motiverend om te spelen in een half bakken stadion waar net 5 kippen en een hond zitten. Naast dat het een mooie groep is, is het ook nog is een groep die ajax makkelijk zou moeten overleven... Niet dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 14:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik weet niet wie 'wij' zijn in jouw geval, maar ik doel ook meer op de voorgaande Champions League edities waarbij ze elke keer bij Real, Barca, PSG, Dortmund et cetera gekoppeld worden. Of zijn dat ook makkelijke lotingen xd De EL poule van dit jaar hadden ze idd prima kunnen overleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik weet niet wie 'wij' zijn in jouw geval, maar ik doel ook meer op de voorgaande Champions League edities waarbij ze elke keer bij Real, Barca, PSG, Dortmund et cetera gekoppeld worden. Of zijn dat ook makkelijke lotingen xd De EL poule van dit jaar hadden ze idd prima kunnen overleven.


en toch hebben ze het in voorgaande CL poules niet slecht gedaan tegen de grote teams (behalve real madrid dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg nog steeds een soort van moordneigingen als ik denk aan de CL seizoen waarin Ajax de das werd omgedaan door Portugese scheidsrechtersvriendjes van Mourinho en Dinamo Zagreb dat zich met omkoping liet afslachten door Olympique Lyon :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 12:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik krijg nog steeds een soort van moordneigingen als ik denk aan de CL seizoen waarin Ajax de das werd omgedaan door Portugese scheidsrechtersvriendjes van Mourinho en Dinamo Zagreb dat zich met omkoping liet afslachten door Olympique Lyon :x :x

Wou zeggen ja, jezus mina wat was dat erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheidsrechter bij Olympiakos - Anderlecht, dat heb ik nog maar weinig meegemaakt :/ :mad:
Toch nog gerechtigheid gekregen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mermphis eindelijk weer eens vol zelfvertrouwen gespeeld, wat was ie goed. Als ie dit nu eens in de competitiewedstrijden laat zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een schitterende pot was Liverpool - Dortmund :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, 2 ploegen die met passie vechten voor een overwinning :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 23:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een geweldige pot voetbal, 1 van de mooiste die ik de afgelopen maanden heb gezien. Lovren boorde even 240 euro door m'n neus met die 4-3, maar ik kon er niet eens echt van balen, wat een ontknoping. :worship:

Overigens ook mooi om te zien dat deze hele week al de strijdlust wint van de kwaliteit op het veld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Overigens ook mooi om te zien dat deze hele week al de strijdlust wint van de kwaliteit op het veld :)


Vandaag was het mooi om naar te kijken ja. Gisteren en eergisteren was het toch meer hangen voor de pot en loeren op de counter. Vooral Atletico heb ik niet echt van genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een wedstrijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 23:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Pommer schreef:
Overigens ook mooi om te zien dat deze hele week al de strijdlust wint van de kwaliteit op het veld :)


Vandaag was het mooi om naar te kijken ja. Gisteren en eergisteren was het toch meer hangen voor de pot en loeren op de counter. Vooral Atletico heb ik niet echt van genoten.

Ik kan er wel van genieten, de wil om te winnen was zowel bij City als bij Atletico en Liverpool groter dan bij hun tegenstanders. Dat zie ik liever dan mooi voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijke lekkere pot :worship: . Leukste pot die ik in maanden, misschien wel jaren, heb gezien. Allebei aanvallend voetbal met geweldige inzet en de ambiance was ook fantastisch natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was het genieten zeg, veel beter dan 2 dagen Champions League.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Pommer schreef:
Overigens ook mooi om te zien dat deze hele week al de strijdlust wint van de kwaliteit op het veld :)


Vandaag was het mooi om naar te kijken ja. Gisteren en eergisteren was het toch meer hangen voor de pot en loeren op de counter. Vooral Atletico heb ik niet echt van genoten.


Atletico ik heb daar echt een enorme zwak voor gekregen de laatste jaren, die beheersen zo ongeveer alles wat je met voetbal kunt doen imo. Alles vreselijk dichtmetselen wat je zag in de heenwedstrijd tegen Barça, zeker toen ze met 10 man kwamen te staan. Woensdag heb ik ook weer enorm genoten van hun spel, zij kunnen zowel alles dichtmetselen wat ik al zei, maar als het er op aan komt kunnen zijn ook het spelletje spelen waar Bayern en Barça zo goed in zijn.
Ook Simeone vind ik echt een geweldenaar van een trainer, want spelers gaan voor hem echt maximaal door het vuur en dat heeft ze aardig wat prijzen opgeleverd de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Real uiteraard weer de makkelijkste tegenstander. :corn:

Edit: Zie nu dat dit Europa League topic is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Real uiteraard weer de makkelijkste tegenstander. :corn:


Om vervolgens heerlijk vies met 1-0 van Atletico Madrid te verliezen, mooi als de 2e club van Spanje de 3e club uit Spanje te kijk zet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
chas1n schreef:
Real uiteraard weer de makkelijkste tegenstander. :corn:


Om vervolgens heerlijk vies met 1-0 van Atletico Madrid te verliezen, mooi als de 2e club van Spanje de 3e club uit Spanje te kijk zet ^^

Barcelona is nog maar net afgedroogd door Atletico en je hebt nu al weer praatjes.
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic