Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 18:10 

Hardtraxx Elite

Italiaantjes gebben zwaar geloot. Ajax ... kon slechter
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 18:32 

Hardtraxx Veteran

Zenit - Torino
Wolfsburg - FC Internazionale
Dnipro - AFC Ajax
Club Brugge - Beşiktaş
Fiorentina - AS Roma
Everton FC - Dynamo Kyiv
Villarreal - Sevilla
Napoli - FC Dinamo

Mijn voorspelling, hoewel er wel een paar spannende wedstrijden te doen zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 18:46 

Andromeda schreef:
Italiaantjes gebben zwaar geloot.

Vooral Fiorentina en Roma zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 19:55 

Hardtraxx Elite

BeHa schreef:
Andromeda schreef:
Italiaantjes gebben zwaar geloot.

Vooral Fiorentina en Roma zeker

Inter & Toro
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 17:58 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
Ja, waarom heeft Mulder nou rood gekregen?

Ajax heeft Dnipro dnropbivkastivib getrokken. Zeker niet onderschatten, kijkend naar PSV's Europese verleden. xd

Wat dus eerder is gezegd is dus waar. Te uitbundig juichen. Is doorgelekt dat dit de rede was, maar volgensmij wist iedereen het al wel.

Ik snap niet dat ik nog geen bericht van Feyenoord of de KNVB heb gezien (ik kan het gemist hebben) waar ze deze wedstrijd en scheids gaan aanvechten. Het gedane resultaat kan niet meer omgedraaid worden maar die scheids moet toch (zeker met voorgaande incidenten bij PSG bijvoorbeeld) nooit meer een wedstrijd op hoog niveau gaan fluiten en Nederland moet, bij aantoning van de foute beslissingen en eventuele matchfixing, toch wel gecompenseerd worden voor die punten.

Want op een rijtje dus.
- Kazim kreeg een elleboog in zijn gezicht, waar de assistent scheids bovenop stond zo'n beetje, en werd geen rood, of kaart gegeven.
- Roma spelers en staf die rond lopen over het veld, wat niet toegestaan is. Maar zodra Rutten of iemand anders van Feyenoord te dicht bij de rand kwam dook de scheids er bovenop.
- Te veel opwarmende Roma spelers (6 stuks)
- Roma spelers en staf die tegen de assistent scheids aan beuken.
- Van Beek krijg rood voor een overtreding, die hard is, maar imo geen rode kaart is.
- Mulder die rood krijgt voor te uitbundig juichen terwijl de bank van Roma tot twee keer het veld op rent als een malle.
- De coach van Roma die voortdurend aan de rand loopt te coachen, maar als Rutten aan de rand kwam werd hij teruggestuurd.
- Een sliding van Torosidis of Manolas (weet even niet meer wie) op El Ahmadi die het zelfde was als die van Van Beek, en wederom geen kaart.

Zijn flink wat opvallende beslissingen. En even er naast, ik ben zelf geen Feyenoord supporter, verre van zelfs, maar dit is toch echt te.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 19:06 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 21:25 

Bierkoning

@ BB

Ten eerste was het Te Vrede en niet Ter Beek die rood kreeg, ten tweede was die rooie kaart echt niet overdreven, als die speler vast aan de grond had gestaan had ie z'n enkel gebroken. En die overtreding op El Amahdi (als ik dezelfde in gedachte heb, bij de zijlijn) was absoluut geen rooie kaart. Die speler van Roma raakte El Ahmadi niet eens met z'n noppen o.i.d. maar met z'n wreef en echt niet overdreven hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 22:47 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
@ BB

Ten eerste was het Te Vrede en niet Ter Beek die rood kreeg, ten tweede was die rooie kaart echt niet overdreven, als die speler vast aan de grond had gestaan had ie z'n enkel gebroken. En die overtreding op El Amahdi (als ik dezelfde in gedachte heb, bij de zijlijn) was absoluut geen rooie kaart. Die speler van Roma raakte El Ahmadi niet eens met z'n noppen o.i.d. maar met z'n wreef en echt niet overdreven hard.

Ik giste ook maar even met name, maar ik richtte meer even op de situaties die er waren. Ik weet ook niet 100% zeker of het een overtreding op El Ahmadi was, maar iig dat het voorkwam dat er een grove sliding op een Feyenoorder was na de 2-1. Maar daarnaast is er als nog genoeg reden imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 14:45 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat Ajax vanavond potten kan breken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:42 

Hardtraxx Elite

Ajax nipt verloren, valt thuis nog goed te maken :)

Toro en Inter zoals verwacht onderuit gegaan. Club Brugge een mooie (onverwachte) overwinning :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 00:47 

Bierkoning

Niet onverwacht hoor, heb m'n toto ermee gewonnen :whistle: Naast Djnepr en Wolfsburg.

Ajax was bedroevend btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 10:42 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Ajax nipt verloren, valt thuis nog goed te maken :)

Toro en Inter zoals verwacht onderuit gegaan. Club Brugge een mooie (onverwachte) overwinning :)

Wanneer ze zo spelen als gisteren, valt er niets goed te maken xd
Kan een ajaksied mij vertellen waarom die Boilesen aanvoerder is geworden, wat een drama is die gast zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:01 

Kraak... Piep...

Vind ik ook wat apart. Ik zou Schöne of Klaassen als aanvoerder kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:07 

Hardtraxx Veteran

Het was afschuwelijk om Ajax gisteren te zien voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:14 

Hardtraxx Veteran

Europa League is ook niet om aan te gluren ook he, kijkt zo kut als het enige wat klapt op de tribune de klapstoeltjes zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:19 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Europa League is ook niet om aan te gluren ook he, kijkt zo kut als het enige wat klapt op de tribune de klapstoeltjes zijn.

Gisteren vond ik dat nog niet zo gek. Zou hetzelfde zijn als PSV dat in het stadion van PSG zijn 'thuis'wedstrijd moet spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:30 

Hardtraxx Veteran

wat was dat een zaadwedstrijd
ben de 2de helft maar wat anders gaan doen :D

ik snap niet dat de uefa wat doet aan de eisen van de grasmat. leek wel alsof het daar pokon regende :D

jammer dat het tegendoelpunt een mazzeltje was...was die bal niet op gestuiterd voor de neus van cillessen had ie m gewoon gehad

volgende week met 2-0 thuis winnen dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:31 

Hardtraxx Veteran

Napoli kon ik net zo min naar kijken. En zo is het elke keer als ik EL kijk. Af en toe ff kijken wat de stand is verder gewoon beetje verder zappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 14:13 

Bierkoning

Parvuz schreef:
Napoli kon ik net zo min naar kijken. En zo is het elke keer als ik EL kijk. Af en toe ff kijken wat de stand is verder gewoon beetje verder zappen.

Het zijn ook vaak een beetje dooddoende stadions/supporters, ik denk niet dat het zozeer aan de EL zelf ligt. Zie clubs als Sevilla of Bilbao, waar het wel altijd sfeervol is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 00:13 

Hardtraxx Elite

Mooi dat Club Brugge door is. VFL Wolfsburg was een maatje te groot en Zenit zeer maar dan ook zeer onterecht door. Torino was in beide wedstrijden de betere ploeg, maar kon haar kansen helaas niet afmaken. In Zenit zit trouwens totaal geen voetbal. Het zijn een stel houthakkers gemengd met aardige individuen (Witsel, Danny).

Ajax lijkt er ook uit te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 00:22 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk nog eens een Belgische club die ver geraakt in een Europees toernooi :thumbsup: Enorm leuke wedstrijd om te kijken. Uiteindelijk Brugge verdiend door, maar wat een doelpunt maakt die Motta daar even :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 00:23 

Hardtraxx Veteran

Typisch weer Ajax dit he, ik vraag me af wanneer er nou echt verbetering komt, want die heb ik in de afgelopen 4 jaar eigenlijk niet gezien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 00:37 

Hardtraxx Veteran

Kan wel janken dat Ajax er zo uit moet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 06:25 

Kraak... Piep...

Er waren ook echt spelers bij die echt extreem slecht voetbalde. Ik snap niet dat Frank zo laat pas Boilesen er uit haalde, want die was echt slecht bezig. Fout na fout. El Ahmadi en Van Rhijn waren ook dramatisch.

Het middenveld was ook somber. Soms zag je iemand een geweldige loopactie maken en dat zien ze dan gewoon niet omdat ze "veilig" moesten voetballen. De enige die daar sterk was was Bazoer. Sinkgraven had ook een paar goeie acties maar verloor ook vaak onnodig de bal, Klaasen speelde ook niet best.

De centrale verdediging vond ik echter wel sterk, ze wonnen veel duels en vergeleken met de rest weinig fouten.
Milik vond ik een beetje een onnodige zondebok. Hij kwam vaak ver terug omdat ze de bal gewoon niet naar voren kregen, en hij is een typische spits, dus geen spelverdeler, waardoor hij ook fouten maakte.

Daar tegenover was Dnipro wel echt bedroevend slecht. Slechte passes, schoten die meters over en naast gaan. En daar tegenover was het net een topclub qua janken en vallen. Wat jemig wat gingen ze snel naar de grond.

Zeer onaantrekkelijke pot om naar te kijken wegens het lelijke voetbal van beide kanten. Ajax had veel meer druk moeten zetten, want Dnipro maakte fouten toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 08:55 

Hardtraxx Veteran

Konoplyanka is ook de enige die daar iets kan. Speelt over een paar jaar bij een (sub)topclub.
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic