Raven schreef:
Ja, waarom heeft Mulder nou rood gekregen?Ajax heeft Dnipro dnropbivkastivib getrokken. Zeker niet onderschatten, kijkend naar PSV's Europese verleden.

Wat dus eerder is gezegd is dus waar. Te uitbundig juichen. Is doorgelekt dat dit de rede was, maar volgensmij wist iedereen het al wel.
Ik snap niet dat ik nog geen bericht van Feyenoord of de KNVB heb gezien (ik kan het gemist hebben) waar ze deze wedstrijd en scheids gaan aanvechten. Het gedane resultaat kan niet meer omgedraaid worden maar die scheids moet toch (zeker met voorgaande incidenten bij PSG bijvoorbeeld) nooit meer een wedstrijd op hoog niveau gaan fluiten en Nederland moet, bij aantoning van de foute beslissingen en eventuele matchfixing, toch wel gecompenseerd worden voor die punten.
Want op een rijtje dus.
- Kazim kreeg een elleboog in zijn gezicht, waar de assistent scheids bovenop stond zo'n beetje, en werd geen rood, of kaart gegeven.
- Roma spelers en staf die rond lopen over het veld, wat niet toegestaan is. Maar zodra Rutten of iemand anders van Feyenoord te dicht bij de rand kwam dook de scheids er bovenop.
- Te veel opwarmende Roma spelers (6 stuks)
- Roma spelers en staf die tegen de assistent scheids aan beuken.
- Van Beek krijg rood voor een overtreding, die hard is, maar imo geen rode kaart is.
- Mulder die rood krijgt voor te uitbundig juichen terwijl de bank van Roma tot twee keer het veld op rent als een malle.
- De coach van Roma die voortdurend aan de rand loopt te coachen, maar als Rutten aan de rand kwam werd hij teruggestuurd.
- Een sliding van Torosidis of Manolas (weet even niet meer wie) op El Ahmadi die het zelfde was als die van Van Beek, en wederom geen kaart.
Zijn flink wat opvallende beslissingen. En even er naast, ik ben zelf geen Feyenoord supporter, verre van zelfs, maar dit is toch echt te.