El Ahmadi? Vond ik niet echt opvallen gister dat die ook meedeed.Broken Balance wrote:El Ahmadi en Van Rhijn waren ook dramatisch.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zonde van Ajax gisteren, was erg onnodig om te niet door te gaan.
boilesen hoe kan het dat hij nog elke wedstrijd basis staat en ook nog eens aanvoerder
en frankie wanneer ga je ze eens leren vooruit te laten voetballen ipv van dat doodsaaie achteruit getik waar je geen kut mee opschiet
en frankie wanneer ga je ze eens leren vooruit te laten voetballen ipv van dat doodsaaie achteruit getik waar je geen kut mee opschiet
Brugge best mogelijke loting gekregen 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Verwachte finale Napoli - Wolfsburg nu al.
Ja want Napoli is zo goed... Hou toch op man. Sevilla - Wolfsburg zou in mijn ogen de sterkste finale zijn.
-
AHardtraxx Elite
Beter dan Sevilla in ieder geval. Zij spelen dit seizoen veel minder dan afgelopen seizoen.Pommer wrote:Ja want Napoli is zo goed... Hou toch op man. Sevilla - Wolfsburg zou in mijn ogen de sterkste finale zijn.
El GhaziParvuz wrote:El Ahmadi? Vond ik niet echt opvallen gister dat die ook meedeed.Broken Balance wrote:El Ahmadi en Van Rhijn waren ook dramatisch.
En @ Wout, op papier is het een van de sterkste teams, maar dan moet het team het eerst maar willen, de teams die het meeste inzet tonen zijn bij verre Sevilla en Wolfsburg. Zeker wanneer Napoli tegen Wolfsburg met net zo'n inzet komt aanzetten als tegen Dynamo Moskou, dan liggen ze er zo uit.
-
AHardtraxx Elite
Wolfsburg heeft het echt laten liggen donderdag. Mooi dat Club gelijk heeft gespeeld!
-
AHardtraxx Elite
Waarom zenden ze Fiorenina - Kiev uit
Had liever Zenit - Sevilla gezien.
FoxAndromeda wrote:Waarom zenden ze Fiorenina - Kiev uitHad liever Zenit - Sevilla gezien.
Man man wat een onvoorstelbaar idiote actie van die Zenit verdediger waaruit de penalty komt. Hij mist de bal voor ongeveer 8,5 meter.
Jermaine Lens
hoe krijg je het voor elkaar een 2e gele kaart voor een overduidelijke schwalbe te krijgen 
-
AHardtraxx Elite
Van de laatste acht uit de Europese competities:
3 Spaanse (Real, Barca, Sevilla)
3 Italiaanse (Juventus, Napoli, Fiorentina)
1 Duitse (Baryen)
1 Oekraïense (Dnjepr)
Mooi jaartje voor de Serie A, en opnieuw een goed jaar voor Spanje. Het valt me op dat er nog zo weinig Duitsers in zitten en het feit dat de Engelse niet verder dan de kwartfinales kwamen is schandalig.
Off: Juve voor het eerst in haar geschiedenis een omzet over de 300.000.000
3 Spaanse (Real, Barca, Sevilla)
3 Italiaanse (Juventus, Napoli, Fiorentina)
1 Duitse (Baryen)
1 Oekraïense (Dnjepr)
Mooi jaartje voor de Serie A, en opnieuw een goed jaar voor Spanje. Het valt me op dat er nog zo weinig Duitsers in zitten en het feit dat de Engelse niet verder dan de kwartfinales kwamen is schandalig.
Off: Juve voor het eerst in haar geschiedenis een omzet over de 300.000.000
-
AHardtraxx Elite
Napoli - Dnjepr
Sevilla - Fiorentina
Sevilla - Fiorentina mooie tweeluik.
Sevilla - Fiorentina
Sevilla - Fiorentina mooie tweeluik.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Gaat dadelijk de grootste antivoetbalclub door 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Vreselijk vind ik het gewoon. Dit is gewoon het slechtste team dat ik ooit in een finale heb zien staan. Zulk vies antivoetbal, mag hopen dat ze er in de finale met 10-0 opgaan.
Om 20.45 is de finale.
Opstellingen als volgt:
19.50 uur: OPSTELLING SEVILLA
Rico; Aleix Vidal, Carrico, Kolo, Tremoulinas; Mbia, Krychowiak; Reyes, Banega, Vitolo; Bacca.
19.48 uur: OPSTELLING DNJEPR
Boyko; Fedetskiy, Cheberyachko, Douglas, Matos; Kankava, Fedorchuk; Konoplyanka, Rotan, Matheus; Kalinic.
Hopen op Sevilla ipv dat gare Dnjepr...
Opstellingen als volgt:
Rico; Aleix Vidal, Carrico, Kolo, Tremoulinas; Mbia, Krychowiak; Reyes, Banega, Vitolo; Bacca.
Boyko; Fedetskiy, Cheberyachko, Douglas, Matos; Kankava, Fedorchuk; Konoplyanka, Rotan, Matheus; Kalinic.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Nee, nog 75 minuten anti-voetbal van die schijtclub.Unknown wrote:Om 20.45 is de finale.
Opstellingen als volgt:
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
En zo makkelijk kan het zijn.
Dat die vent neer ging.
Overschaduwde toch wel beetje de mooie finale gisteren. Sevilla trouwens wel echt met mooi voetbal verdient gewonnen.
Gelukkig blijkt ie al redelijk in orde te zijn, was wel ff schrikken inderdaad. De eerste helft was smullen geblazen, tweede helft tempo wat ingezakt, maar uiteindelijk Sevilla de terechte winnaar!Parvuz wrote:Dat die vent neer ging.Overschaduwde toch wel beetje de mooie finale gisteren. Sevilla trouwens wel echt met mooi voetbal verdient gewonnen.
Ja, zag er heel maf op die beelden uit, tik zijn teammaat aan, die er gelukkig bij stond, en zakt helemaal in elkaar. Voordat er een herhaling was dacht ik al, het zal toch geen dooie zijn. Maar hij had/heeft dus blijkbaar hoofdletsel en een gebroken neus.
Wel netjes van het luide applaus van de Sevilla fans tweemaal voor hem.
Wel netjes van het luide applaus van de Sevilla fans tweemaal voor hem.