Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut ik wou serieus op "Vind ik leuk" klikken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zulke dingen hebben niks met voetbal te maken, en zijn daarom ook buiten de zorg en verantwoordelijkheid van de clubs. Ik kan ook wel met een vlag van Amerika om een huis opblazen, dat wil niet zeggen dat Amerika er iets mee te maken heeft.

Ik vind dit wel heel makkelijk. Noem eens andere situaties waarin dit soort gedrag voorkomt? In andere sporten zie je het bijvoorbeeld niet. Bij massale feesten zoals iMark noemde sneuvelt er wel eens iets, maar het verschil is dat men er niet voor bij elkaar komt. Hier kwam gewoon een aantal honderd man voor de confrontatie. Dat lukte niet, dus uiteindelijk richt de hele meute zich richting politie.

Die gasten kregen daar gewoon de vrijheid die ze hier krijgen in een andere stad. Oh en mensen die zich afvragen hoe die beesten cultureel erfgoed / monumenten kunnen slopen. Als je denkt dat een lid van de Rotterdamse harde kern zich meer bekommert om een monument dan het (uitdragen van) de club, valt dat vrij naïef te noemen. Lees boekje van Kievits eens, of dat verhaal van die chrirurg. Gasten zijn knettergek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Kut ik wou serieus op "Vind ik leuk" klikken :lol:


Soms heb ik dat ook wel eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:16 
 
Hardtraxx Elite

PSV :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal er geen traan om laten, pauper club :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:18 
 
Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Ik zal er geen traan om laten, pauper club

Alles voor de Nederlandse punten man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Unknown schreef:
Ik zal er geen traan om laten, pauper club

Alles voor de Nederlandse punten man


Ja, zou ik normaal ook zeggen, maar PSV verdient geen moer. Doen niet eens hun best om een ronde verder te komen, gooien alles op het kampioenschap, alsof dat met 14 punten voorsprong hun nog kan ontgaan, zelfs als je verliest van Ajax staan ze 11 punten voor en kan ze het kampioenschap nauwelijks nog ontgaan. Doe dan gewoon lekker je best in Europa. Inderdaad voor het Nederlandse voetbal, maar bij die schijtclub denken ze alleen aan zichzelf :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Andromeda schreef:
Unknown schreef:
Ik zal er geen traan om laten, pauper club

Alles voor de Nederlandse punten man


Ja, zou ik normaal ook zeggen, maar PSV verdient geen moer. Doen niet eens hun best om een ronde verder te komen, gooien alles op het kampioenschap, alsof dat met 14 punten voorsprong hun nog kan ontgaan, zelfs als je verliest van Ajax staan ze 11 punten voor en kan ze het kampioenschap nauwelijks nog ontgaan. Doe dan gewoon lekker je best in Europa. Inderdaad voor het Nederlandse voetbal, maar bij die schijtclub denken ze alleen aan zichzelf :')


Dit was een goede gelegenheid voor Wijnaldum en Depay om zich in de kijker te spelen bij de grote clubs en dan dit :lol:
Gun het die Boeren allerminst :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat idd ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben geen Feyenoorder maar wat is die scheids een zielige hond haha. Kan er woorden voor gebruiken die ik beter niet kan plempen. Europese scheidsrechters zijn belachelijk vaak anti Nederland helaas....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feyenoord. Schaam je diep. Zeer triest. Na zoveel ophef het voor elkaar krijgen de scheidsrechter eraf te halen, terecht of niet.. Treurig.


Edit:1-2. Bizar snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Feyenoord. Schaam je diep. Zeer triest. Na zoveel ophef het voor elkaar krijgen de scheidsrechter eraf te halen, terecht of niet.. Treurig.


Edit:1-2. Bizar snel.


Nou zoveel was er nou ook weer niet aan de hand >.< Eerder triest van de scheids dat ie om wat onbenullige dingetjes de wedstrijd stil legt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind een banaan gooien nou niet echt de beste insteek als je al zo onder de loupe ligt. En dan genoeg zooi op het veld gooien. Zoals ik zei, misschien onterecht, maar als je zo onder een vergrootglas ligt kan ik dit niet begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik vind een banaan gooien nou niet echt de beste insteek als je al zo onder de loupe ligt. En dan genoeg zooi op het veld gooien. Zoals ik zei, misschien onterecht, maar als je zo onder een vergrootglas ligt kan ik dit niet begrijpen.


Nou zeg een opblaasbanaan. Poe poe. In Nederland is tegenwoordig een witte zakdoek al racistisch.
Denk je nou echt dat die Feyenoord fans bananen gaan gooien uit racistische redenen terwijl ze zelf ook zwart gekleurde spelers op het veld hebben staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een scheids bij Feyenoord - Roma :lol: Snapt volgens mij zelf nog niet waar 'ie mee bezig is xd Ook zo onzeker als de pest, moest bijna huilen toen 'ie terug het veld op kwam na die staking leek het wel.
Over het spel, tja, Feyenoord verdiende veel meer. Zelfs met een man meer was het spel van Roma totaal niet overtuigend en moest het het hebben van de counters. Jammer Feyenoorders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Andromeda schreef:
Unknown schreef:
Ik zal er geen traan om laten, pauper club

Alles voor de Nederlandse punten man


Ja, zou ik normaal ook zeggen, maar PSV verdient geen moer. Doen niet eens hun best om een ronde verder te komen, gooien alles op het kampioenschap, alsof dat met 14 punten voorsprong hun nog kan ontgaan, zelfs als je verliest van Ajax staan ze 11 punten voor en kan ze het kampioenschap nauwelijks nog ontgaan. Doe dan gewoon lekker je best in Europa. Inderdaad voor het Nederlandse voetbal, maar bij die schijtclub denken ze alleen aan zichzelf :')


Ze hebben vorige week wel degelijk hun best gedaan. Verdienden toen minstens een punt.
Vandaag zag je de klasse van Zenit, daar viel niets tegen af te dwingen. Wanneer je op een gegeven moment achter staat met 1-0 en ziet Zenit gewoon stukken sterker is, dan ga je niet nog eens voor de volle 100% erin wanneer op zondag ajax op bezoek komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat maakt die supporters weinig uit, dat gebeurt in Italië bijvoorbeeld genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:29 
 
Hardtraxx Elite

Lucky Roma, pechhebbend Feyenoord. Jammer, maar aan de andere kant alle Italiaanse ploegen door wat al lang niet meer is gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op die kop van die scheids wil je nog niet schijten. Jammer van die vervelende randzaken die Feyenoord er nu weer bij krijgt. Zonde ook dat je al de 1-2 weer zo snel tegen kreeg, want met 10 man was Feyenoord de bovenliggende partij. Had meer ingezeten! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 00:52 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Is gewoon een traditie blijkbaar. Mensen moeten is stoppen met alles gelijk koppelen aan racisme..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

christus, het is gewoon achtelijk wat ze daar doen in t publiek. Die rode kaart had niet gegeven hoeven worden, maar was ook niet geheel onbegrijpelijk. gewoonweg dom
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 15:56 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik vind een banaan gooien nou niet echt de beste insteek als je al zo onder de loupe ligt. En dan genoeg zooi op het veld gooien. Zoals ik zei, misschien onterecht, maar als je zo onder een vergrootglas ligt kan ik dit niet begrijpen.


Wat een domme opmerking zeg. Mensen die zeggen dat het racistisch is maken het racistisch. Er lopen bij beide teams gekleurde mensen in het veld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Mulder een rode kaart om het te hard juichen :huh:

De volledige reservebank van Roma renden 2 maal het veld op, wat was dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, waarom heeft Mulder nou rood gekregen?


Ajax heeft Dnipro dnropbivkastivib getrokken. Zeker niet onderschatten, kijkend naar PSV's Europese verleden. xd
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic