Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 23:14 

Kraak... Piep...

Zulke dingen hebben niks met voetbal te maken, en zijn daarom ook buiten de zorg en verantwoordelijkheid van de clubs. Ik kan ook wel met een vlag van Amerika om een huis opblazen, dat wil niet zeggen dat Amerika er iets mee te maken heeft.

Daarom zou het meer dan terecht zijn geweest dat de politie hun had opgejaagd en opgesloten.
Gewoon openbaar dronkenschap en vernieling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 23:32 

Hardtraxx Veteran

Exact, wat Broken Balance zegt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 14:07 

Hardtraxx Elite

Twee Feyenoorders (20 / 29) neergestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 14:11 

Hardtraxx Elite

Andromeda schreef:

Citaat:
"Achterblijvers opgelet", meldt de gerenommeerde Feyenoord-fansite FRFC1908. "Er lopen groepen van AS Roma door de stad op zoek naar Feyenoorders. De politie kijkt lachend toe. Let op je kleding en elkaar."
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 14:27 

Hardtraxx Elite

dave schreef:
Andromeda schreef:

Citaat:
"Achterblijvers opgelet", meldt de gerenommeerde Feyenoord-fansite FRFC1908. "Er lopen groepen van AS Roma door de stad op zoek naar Feyenoorders. De politie kijkt lachend toe. Let op je kleding en elkaar."

De twee supporters die zijn neergestoken werden in de avond door twee mannen belaagd op een scooter één supporter is gestoken in zijn been en heeft een gebroken elleboog en de andere heeft hoofdverwondingen.

Er lopen inderdaad groepen Romanisti rond op jacht naar Feyenoorders. Een groep van 40 man is ondertussen onderschept en 'weggestuurd'. De rest loopt nog rustig rond met stalen buizen. Ik weet niet of de politie iets kan doen tegen die stalen buizen? Is geen illegaal product om het zomaar te noemen.

Gister na de wedstrijd is er ook nog een Feyenoorder in/bij zijn oog gestoken

Wel jammer dat zo'n mooie wedstrijd voor Feyenoord helemaal uit de hand loopt. De Romanisti hebben ook al aangegeven om in Rotterdam wraak te nemen. Hopelijk blijft het allemaal rustig, want dit is niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 15:21 

Hardtraxx Veteran

de wedstrijd is niet uit de hand gelopen.....eencellige debielen..die zijn uit de hand gelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 15:32 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht inderdaad wel wraak in Rotterdam volgende week. Misselijkmakend die hooligans, echt waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 16:07 

Hardtraxx Veteran

Gezellig. Rotterdam zal een complete vesting worden.

Zonde dat een voetbalwedstrijd zo uit de hand moet lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 16:28 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
de wedstrijd is niet uit de hand gelopen.....eencellige debielen..die zijn uit de hand gelopen

Juist, als iedereen die debielen nu niet gaat identificeren met Feyenoord supporter scheelt het al een hele hoop. Wat bb ook al eerder zei, dit zijn geen feyenoord supporters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 16:35 

Hardtraxx Veteran

Ik zie niemand hier beweren dat het Feyenoord supporters zijn? Iedereen hier vindt juist dat het een kleine groep is die 't verpest voor de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 17:42 

Hardtraxx Veteran

Ik ben trouwens benieuwd wat ze willen slopen in Rotterdam. De Amsterdamse politie moet goed opletten aangezien het grootste gedeelte van de Roma supporters in Amsterdam verblijft. Daar is een stuk meer kapot te maken wat historisch een betekenis heeft vergeleken met Rotterdam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 18:12 

Hardtraxx Veteran

Moet ook nog kunnen, eerst Rotterdammers (of wordt dit nog ontkend?) die het Ajax supporters hok in de fik steken. Dan naar Rome vertrekken daar de boel slopen (worden door die Roma supporters gezien als Feyenoorders) en nu zouden zij Amsterdam slopen om Feyenoorders te straffen xd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 18:25 

Hardtraxx Elite

Peperkoek schreef:
Moet ook nog kunnen, eerst Rotterdammers (of wordt dit nog ontkend?) die het Ajax supporters hok in de fik steken. Dan naar Rome vertrekken daar de boel slopen (worden door die Roma supporters gezien als Feyenoorders) en nu zouden zij Amsterdam slopen om Feyenoorders te straffen xd?

Jij snapt het niet.

Amsterdam heeft een grotere aantrekkings kracht voor toeristen dan Rotterdam, dus die gasten gaan eerst naar de hoerenbuurt/koffieshop daar en komen dan pas naar Rotterdam. Kans op ruzie is daar dus groter. Dat bedoeld imark.
Als het bv PSV - Liverpool is dan gaan die gasten echt niet naar Eindhoven om daar te gaan drinken ofzo.Die gaan dan eerst naar de hoofdstad. Wietje, neukie, biertje, vechtpartijtje...enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 18:46 

Hardtraxx Veteran

Jij snapt mij niet, heel mijn punt is dat dat nogal komisch (dus niet..) zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 18:53 

Hardtraxx Elite

Peperkoek schreef:
Jij snapt mij niet, heel mijn punt is dat dat nogal komisch (dus niet..) zou zijn.

Minder snuiven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 21:01 

Hardtraxx Veteran

Op RTL hoorde ik al dat bijna iedereen (5 niet volgens mij) al weer vrij was, tevens blijken al die boetes daar één grote grap? Als je ze niet betaalt daar, wordt er blijkbaar vaak niks meer aangedaan en kom je er dus gewoon van af zonder boete. Althans zo vertelde RTL, wat zij dan weer hebben van Italiaanse advocaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 21:10 

Hardtraxx Elite

Peperkoek schreef:
Op RTL hoorde ik al dat bijna iedereen (5 niet volgens mij) al weer vrij was, tevens blijken al die boetes daar één grote grap? Als je ze niet betaalt daar, wordt er blijkbaar vaak niks meer aangedaan en kom je er dus gewoon van af zonder boete. Althans zo vertelde RTL, wat zij dan weer hebben van Italiaanse advocaten.

Celstraffen onder de twee jaar zijn in Italië altijd voorwaardelijk. De boetes die zijn gegeven zijn ook voorwaardelijk, dus als ze nog een misdrijf begaan gaat die straf pas in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 21:12 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Peperkoek schreef:

Celstraffen onder de twee jaar zijn in Italië altijd voorwaardelijk. De boetes die zijn gegeven zijn ook voorwaardelijk, dus als ze nog een misdrijf begaan gaat die straf pas in.

Een misdrijf in Italië? Dus als ze de grens overstappen en de eerste 2 jaar niet terug komen (of niks fout doen) is er dus niks aan de hand? Of geldt zo'n voorwaardelijke straf ook als ze zich in Nederland (of heel Europa?) misdragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 21:47 

Hardtraxx Elite

Peperkoek schreef:
Andromeda schreef:
Peperkoek schreef:

Een misdrijf in Italië? Dus als ze de grens overstappen en de eerste 2 jaar niet terug komen (of niks fout doen) is er dus niks aan de hand? Of geldt zo'n voorwaardelijke straf ook als ze zich in Nederland (of heel Europa?) misdragen?

Ik heb geen idee eerlijk gezegd, maar het meest voor de hand liggend lijkt me alleen in Italië.

Denk dat het komt omdat ze gewoon standaard straffen hebben uitgedeeld. Voor de Italiaanse bevolking zelf zal het namelijk een logische straf zijn, maar deze Nederlanders gaan echt niet meer terug naar Italië, hooguit op vakantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 01:01 

Hardtraxx Elite

Diverse sites melden dat er opnieuw vier Feyenoorders zijn neergestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 01:24 

Youri! schreef:
Frappant dat er altijd weer mensen zijn die het willen bagatelliseren.

Ga ik lekker ook doen :thumbsup: Kom maar op met de haat.

#jesuisbarbari
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 01:26 

Hardtraxx Veteran

In deze context is B.H. wel van toepassing :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 12:28 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Diverse sites melden dat er opnieuw vier Feyenoorders zijn neergestoken.

Las al waarschuwingen dat ze dit vaker doen. Zo onnodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 15:42 

Hardtraxx Elite

Die gasten van AS Roma hebben wel humor :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 15:59 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Die gasten van AS Roma hebben wel humor :P
Afbeelding

Is van Evertkwok :P, soms wel droge humor. http://www.mobypicture.com/user/evertkwok/view/17874768
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic