iMark schreef:
Wat is er volgens jou allemaal stuk geslagen Khadber?
Er is helemaal niet zo veel gebeurt zoals de media het doet geloven. Oke, er liggen een hoop kapotte flesjes bier op de grond. Maar ik denk niet dat iemand kan ontkennen dat er in elke grote stad in het weekend dat niet gebeurt. Ik keur het niet goed wat er is gebeurt, maar laten we het aub niet groter maken zoals de telegraaf en de NOS het doen.
Winkelruiten ingegooid en allemaal troep in en tegen een net gerenoveerde fontein gooien is niet genoeg? Ik was afgelopen zomer in Rome en toen waren ze die fontein aan het restaureren en als er nu al weer schade aan is gebracht is het zonde. Zo'n restauratie kost hartstikke veel geld.

Na de wedstrijd wilde de Roma fans de Feyenoorders opzoeken, maar toen waren ze snel de binnenstad ingetrokken. Als ik eerlijk ben heb ik dan liever zoiets als met CSKA, die waren de hele dag rustig in de stad en een keer in de avond trokken ze naar een buitenwijk (afgesproken) om elkaar daar helemaal de grond in te timmeren. Daar heeft niemand last van (behalve die idioten zelf), vooral de vijf die neergestoken waren.