Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 21:19 

Hardtraxx Elite

Zenda schreef:
Je kan ook zeuren om het zeuren he. Het eikelen richting andromeda vind ik nou niet direct nodig nu...

Als je Strootman in de basis zet vraag je er een beetje om xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 21:23 

Hardtraxx Elite

dave schreef:
Zenda schreef:
Je kan ook zeuren om het zeuren he. Het eikelen richting andromeda vind ik nou niet direct nodig nu...

Strootman kwam toen net terug van een blessure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 21:31 

Hardtraxx Elite

Andromeda schreef:
dave schreef:
Zenda schreef:

Strootman kwam toen net terug van een blessure.

Ja sorry, heb even niet naar de datum gekeken wanneer je het geplaatst heb. :D

Anywee, het staat nu 1-1 dus nog ff volhouden zo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 21:58 

Hardtraxx Elite

1-1 netjes! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 22:02 

Hardtraxx Veteran

Fantastisch resultaat en volgende week in de Kuip kan nog wel eens een heel goede avond kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 22:02 

Hardtraxx Elite

Maximize schreef:
dave schreef:
Ze spelen thuis immers....

Immers speelt uit hoor :P xd
Denk zelf dat Feyenoord weinig kans maakt.

xd

dave schreef:
Mmm, nee wij gaan hoogstens gelijk spelen. 1-1...
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 00:11 

Hardtraxx Veteran

Jaspe Cillessen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 08:14 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Jaspe Cillessen! :yay:

Een arrogante kwal van een keeper die wel goed kan keepen, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 09:49 

Hardtraxx Crew

dave schreef:
Een arrogante kwal van een keeper

Ik vind um persoonlijk juist een zielige uitstraling hebben :P

Tweede helft van Ajax was echt ontiegelijk slecht, ben uiteindelijk blij dat het bij een 1-0 overwinning is gebleven. Volgende week wordt het in ieder geval nog spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 12:12 

Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
dave schreef:
Een arrogante kwal van een keeper

Ik vind um persoonlijk juist een zielige uitstraling hebben :P

Tweede helft van Ajax was echt ontiegelijk slecht, ben uiteindelijk blij dat het bij een 1-0 overwinning is gebleven. Volgende week wordt het in ieder geval nog spannend.

Hij heeft inderdaad dat ook, daarbij vind ik hem arrogant overkomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 12:31 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord wordt spannend, Ajax heeft het beter gedaan dan verwacht! Hopelijk beiden door, al had die 2-0 van Milik vlak voor tijd wel heel chill geweest.

PSV: zonde dat ze het niet voor elkaar krijgen. Gewoon vlammen en over de streep trekken, kansen zat!

En overigens: Feyenoord rel-"supporters" in Rome, ga je schamen. Mooi dat je je club support, zonde dat er weer een paar idioten tussen moeten zitten die alles stuk slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 14:54 

Hardtraxx Veteran

Wat is er volgens jou allemaal stuk geslagen Khadber?
Er is helemaal niet zo veel gebeurt zoals de media het doet geloven. Oke, er liggen een hoop kapotte flesjes bier op de grond. Maar ik denk niet dat iemand kan ontkennen dat er in elke grote stad in het weekend dat niet gebeurt. Ik keur het niet goed wat er is gebeurt, maar laten we het aub niet groter maken zoals de telegraaf en de NOS het doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:00 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Er is helemaal niet zo veel gebeurt zoals de media het doet geloven. Oke, er liggen een hoop kapotte flesjes bier op de grond. Maar ik denk niet dat iemand kan ontkennen dat er in elke grote stad in het weekend dat niet gebeurt. Ik keur het niet goed wat er is gebeurt, maar laten we het aub niet groter maken zoals de telegraaf en de NOS het doen.

de kunstwerken die er staan, zijn niet van 10 jaar geleden ;)

en ook al zijn het maar kleine stukjes die sinds gister/eergister ontbreken bij monumenten....je hoort er gewoon van af te blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:15 

Hardtraxxer

iMark schreef:

Frappant dat er altijd weer mensen zijn die het willen bagatelliseren. Dat tuig heeft mensen in gevaar gebracht, voor een teringzooi gezorgd en monumenten kapot gemaakt. En waarom? Omdat men niet kan omgaan met alcohol en neuspoeder. Losers. Als je wilt vechten, ga dan lekker bij de boksclub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:16 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:

Winkelruiten ingegooid en allemaal troep in en tegen een net gerenoveerde fontein gooien is niet genoeg? Ik was afgelopen zomer in Rome en toen waren ze die fontein aan het restaureren en als er nu al weer schade aan is gebracht is het zonde. Zo'n restauratie kost hartstikke veel geld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Na de wedstrijd wilde de Roma fans de Feyenoorders opzoeken, maar toen waren ze snel de binnenstad ingetrokken. Als ik eerlijk ben heb ik dan liever zoiets als met CSKA, die waren de hele dag rustig in de stad en een keer in de avond trokken ze naar een buitenwijk (afgesproken) om elkaar daar helemaal de grond in te timmeren. Daar heeft niemand last van (behalve die idioten zelf), vooral de vijf die neergestoken waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:33 

Hardtraxx Veteran

Er zijn geen ruiten ingegooit.

Maar he, ik zeg niet dat het goed is dat de politie bekogeld is. Al konden ze het wel verwachten als je 4000 man een nauwe steeg in drukt. Op een gegeven moment stopt de stoet met lopen en krijgen de achterste mensen klappen. Ik sta er niet raar van te kijken dat er dan bierflessen naar de politie gegooit wordt. Op dat plein was namelijk niets aan de hand. Als ze 5 agenten om dat monument hadden gezet was er helemaal niets in die fontijn gegooid. En dat monument is niet gesloopt zoals de media het aangeeft. De romeinse politie mag echt wel naar zichzelf kijken, of zijn ze echt zo naief dat ze denken dat mensen die een flinke slok bier op hebben alles netjes in de prullenbak gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:37 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Er zijn geen ruiten ingegooit.

Maar he, ik zeg niet dat het goed is dat de politie bekogeld is. Al konden ze het wel verwachten als je 4000 man een nauwe steeg in drukt. Op een gegeven moment stopt de stoet met lopen en krijgen de achterste mensen klappen. Ik sta er niet raar van te kijken dat er dan bierflessen naar de politie gegooit wordt. Op dat plein was namelijk niets aan de hand. Als ze 5 agenten om dat monument hadden gezet was er helemaal niets in die fontijn gegooid. En dat monument is niet gesloopt zoals de media het aangeeft. De romeinse politie mag echt wel naar zichzelf kijken, of zijn ze echt zo naief dat ze denken dat mensen die een flinke slok bier op hebben alles netjes in de prullenbak gooien?

het is ook niet gesloopt maar beschadigd
en dat is met eeuwenoude monumenten net zo erg als je wat sloopt naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:37 

Aan het typen...

Natuurlijk de politie op kop geven... Je hoort überhaupt niks in een fontein te gooien ook al staat er geen politie omheen en als je zoveel drinkt dat je je niet normaal kunt gedragen, dan is dat nog steeds je eigen verantwoordelijkheid en niet opeens de schuld van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:43 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:44 

Hardtraxx Veteran

Wat Lyst zegt. Wat bezielt je om zo'n ravage aan te richten aan historisch erfgoed? Miljoenen toeristen komen jaarlijks naar dit soort monumenten bij de Spaanse trappen en er wordt niets vernield. enkele tientallen totale stommelingen komen en zorgen voor ernstige vernieling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:49 

Hardtraxx Veteran

Jongens, overal in Nederland waar meer dan 500 mensen te vinden zijn sluit de gemeente gebieden af. Koninginendag, festival, stapavonden, carneval. Waarom? Omdat er mensen zijn die niet met drank om kunnen gaan. Dat er debielen rondlopen die zich niet kunnen gedragen heb je overal, maar dat kan je als stad toch weten? Ruim 3 weken geleden is er door de Feyenoord Supporters Vereniging verkondigt. Je kan dan toch niet ontkennen dat Rome geslapen heeft? De feyenoord supporters staan er niet goed op, dan mag je toch wel een beetje maatregelen treffen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:53 

Hardtraxx Veteran

iMark, ik hoop dat je snapt dat je opmerkingen bizar gekleurd over komen? "Dat gebeurt overal" is sowieso de domste drogreden die je kut gebruiken.

iMark schreef:
Ruim 3 weken geleden is er door de Feyenoord Supporters Vereniging verkondigt.

Een zin die niet te begrijpen is :P hebben ze 3 weken geleden nou aangekondigd Rome te gaan slopen? In which case, good job.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:53 

Hardtraxx Elite

Er is inderdaad niets georganiseerd. Behalve dat er op de dag van de wedstrijd geen alcohol gekocht kan worden in kroegen, maar dat is al jaren zo. Dus Rome kon in principe wel wat meer voor de supporters regelen ja.
Aan de andere kant zijn het allemaal volwassen mensen die zelf ook wel iets normaal moeten kunnen laten verlopen. Beetje jammer dat het ook op deze manier moet van feyenoord, als je buiten het centrum in een park zo met bier stond te smijten had er geen haan naar gekraaid. Blijf gewoon weg van de monumenten en alles is oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:57 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
iMark, ik hoop dat je snapt dat je opmerkingen bizar gekleurd over komen? "Dat gebeurt overal" is sowieso de domste drogreden die je kut gebruiken.

iMark schreef:
Ruim 3 weken geleden is er door de Feyenoord Supporters Vereniging verkondigt.

Een zin die niet te begrijpen is :P hebben ze 3 weken geleden nou aangekondigd Rome te gaan slopen? In which case, good job.

Sorry, was het overzicht kwijt na het typen van zo'n verhaal op mn telefoon.
Ik wilde zeggen dat de FSV al 3 weken geleden heeft aangegeven dat ze van plan waren om bij de Spaanse Trappen te verzamelen op de wedstrijddag, om vervolgens gezamelijk naar het stadion te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 16:40 

Hardtraxx Veteran

Youri! schreef:
iMark schreef:

Frappant dat er altijd weer mensen zijn die het willen bagatelliseren. Dat tuig heeft mensen in gevaar gebracht, voor een teringzooi gezorgd en monumenten kapot gemaakt. En waarom? Omdat men niet kan omgaan met alcohol en neuspoeder. Losers. Als je wilt vechten, ga dan lekker bij de boksclub.

Hier is mijn inziens alles mee gezegd.
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic