Pipa schreef:
As Roma is in vorm.
Niet waar, AS Roma is juist uit vorm. Na de ze 0-7 zijn geklopt door Bayern hebben ze alleen maar matige wedstrijden gespeeld. Gelijkspel tegen Sassuolo, verloren tegen Man City en ze hebben gisteren met geluk gewonnen van Genoa.
Daveytl schreef:
Las net dat Roma 2 dagen na de Europa League wedstrijd tegen Feyenoord tegen Juventus moet. Gunstig voor Feyenoord
Dit is zeker waar en aangezien de coach Rudi Garcia heeft aangegeven dat de prioriteit naar de Serie A gaat zie ik ze ook met een B-team in Rotterdam komen. Het B-team heeft nog steeds meer kwaliteit, maar als Feyenoord het uit op een 1-0 ofzo kan houden dan kunnen ze thuis nog stunten.
Broken Balance schreef:
Ik zie Feyenoord hier ook niet winnen. Over het geheel gezien is Roma niet, qua spelers, de sterkste ploeg maar als team presteren zou nou eenmaal goed. Hun beste zijn De Rossi, Totti, Gervinho, Pjanic, Cole,
Nainggolan, Keita, Maicon en De Sanctis is een goede keeper. Maar dat zijn grotendeels spelers van 28+.
De Rossi is op dit moment zwaar uit vorm, hetzelfde geldt voor Pjanic die al enkele wedstrijden bijna niets laat zien. Waarom Cole en Keita in jouw rijtje staan snap ik helemaal niet. Cole is ondertussen gepasseerd door een beter presterende Holebas en Keita is de back-up van DDR.
Ik denk dat Feyenoord wel een kansje heeft als het meezit. Roma zal wel met zo'n soort opstelling komen:
--------------- Skorupski -------------------
Maicon---- Astori -------- Mbiwa ----- Cole
-------- Strootman -- Keita --- Ucan?
-------- Iturbe ---- Destro ---- Ljajic.
De volgende basisspelers zullen denk ik gaan banken: De Sanctis, Manolas, Florenzi, Holebas, Castan, Nainggolan, De Rossi, Pjanic, Gervinho en Totti. Maar we zullen zien