Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:27 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord gezien: afgetekend de beste. Bij PSV was ik nog koken en eten etc, dus precies gemist.

http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/ne ... p+complete

Voor Ajax en PSV: Legia, Brugge of Olympiakos graag, al vermoed ik dat ze het tegen iedere tegenstander heel moeilijk gaan hebben.

Feyenoord: Celtic, Young Boys of Anderlecht zouden wel prima zijn. Veel tegenstanders waar je gelijkwaardig aan bent, maar ook een aantal waar je waarschijnlijk kansloos tegen wordt weggetikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:40 

Hardtraxx Crew

PSV - Zenit
Ajax - Legia
Feyenoord - Roma

Groepshoofd worden zegt dus niet zo veel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:56 

Hardtraxx Veteran

Tot ziens Feyenoord & PSV.
Ajax is er ook nog niet, maar dit moeten ze toch kunnen winnen

As Roma is in vorm, goede spelers met veel gevaar voorin. Achterin zit het ook wel baard. Ze kregen bijna Bayern op de knie, dus ik denk dat ze allebei de wedstrijden moeiteloos winnen.
PSV gaat af in Rusland, daar is het hartje winter en zijn veel PSV spelers die daar niet de kracht voor hebben om daar topniveau te halen. Hulk is Depay x2, en Bruma Rekik zijn niet opgewassen tegen de aanvallers van Zenith

Ajax kan daarentegen wel door. In de uitwedstrijden mogen geen supporters mee waardoor je ook voordeel mee wint. In de Arena moeten ze gewoon 2-0 kunnen winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:00 

Hardtraxx Veteran

Denk ook dat Feyenoord en PSV eruit gaan vliegen. Maar Ajax krijg het ook nog lastig in een leeg, koud stadion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:01 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Maar Ajax krijg het ook nog lastig in een leeg, koud stadion.

Beter dan een vol, koud stadion. Vooral door de heksenketel van die Legia supporters.
Verder acht ik de kansen voor Feyenoord zeer klein. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:02 

Hardtraxx Veteran

Dat is dan ook wel weer waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:04 

Hardtraxx Veteran

Las net dat Roma 2 dagen na de Europa League wedstrijd tegen Feyenoord tegen Juventus moet. Gunstig voor Feyenoord ^^

En blij met de loting van Ajax. Nog lang niet door natuurlijk, maar veel beter kun je niet loten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:10 

Hardtraxx Veteran

Ik betwijfel uberhaupt of Roma de Europa League serieus zal nemen. Iets wat positief uit kan pakken voor Feyenoord. PSV gaat het heel lastig krijgen met Zenit, hoewel Twente daar 3 jaar terug ook van heeft gewonnen (tegen een team is opvallend weinig is veranderd).
Ajax moet ervoor zorgen dat ze uit niet in de val lopen, en het dan thuis afmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:36 

Steffnov schreef:
Ajax moet ervoor zorgen dat ze uit niet in de val lopen, en het dan thuis afmaken.

Ajax en PSV spelen eerst thuis.

Wat Feyenoord betreft, qua club is dit natuurlijk 1 van de lastigste tegenstanders, maar qua stad/stadion de mooiste loting in jaren. Proberen om erbij te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 18:08 

Kraak... Piep...

Citaat:
PSV - Zenit
Ajax - Legia
Feyenoord - Roma

PSV wil ik niet gelijk afschrijven. Zenit heeft een goede aanval en een aardig middenveld maar de rest van het team is vrij matig. Met Hulk, Danny en Rondon kunnen ze wel de bal voorin krijgen en scoren en op het middenveld kunnen ze goed controleren met Witzel en Garcia maar qua verdediging is Garay het enige solide wat er staat. Het is over het algemeen een stuk sterker team maar het is verre van stabiel.

Ajax denk ik bijna zeker dat het dag dag is. Legia speelt enorm sterk en had eigenlijk (zou het niet voor die wissel in de kwalificatie zijn) in de CL moeten spelen (of bijna iig). Snap niet dat mensen Legia onderschatten want dat team speelt heel goed. Legia heeft daarnaast, op een na, alles tot aanloop van nu in Europa gewonnen. Legia doet niks onder van een Salzburg o.i.d. weer zo'n typisch team wat iedereen onderschat.

Ik zie Feyenoord hier ook niet winnen. Over het geheel gezien is Roma niet, qua spelers, de sterkste ploeg maar als team presteren zou nou eenmaal goed. Hun beste zijn De Rossi, Totti, Gervinho, Pjanic, Cole,
Nainggolan, Keita, Maicon en De Sanctis is een goede keeper. Maar dat zijn grotendeels spelers van 28+.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 18:37 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
As Roma is in vorm.

Niet waar, AS Roma is juist uit vorm. Na de ze 0-7 zijn geklopt door Bayern hebben ze alleen maar matige wedstrijden gespeeld. Gelijkspel tegen Sassuolo, verloren tegen Man City en ze hebben gisteren met geluk gewonnen van Genoa.

Daveytl schreef:
Las net dat Roma 2 dagen na de Europa League wedstrijd tegen Feyenoord tegen Juventus moet. Gunstig voor Feyenoord ^^

Dit is zeker waar en aangezien de coach Rudi Garcia heeft aangegeven dat de prioriteit naar de Serie A gaat zie ik ze ook met een B-team in Rotterdam komen. Het B-team heeft nog steeds meer kwaliteit, maar als Feyenoord het uit op een 1-0 ofzo kan houden dan kunnen ze thuis nog stunten.

Broken Balance schreef:
Ik zie Feyenoord hier ook niet winnen. Over het geheel gezien is Roma niet, qua spelers, de sterkste ploeg maar als team presteren zou nou eenmaal goed. Hun beste zijn De Rossi, Totti, Gervinho, Pjanic, Cole,
Nainggolan, Keita, Maicon en De Sanctis is een goede keeper. Maar dat zijn grotendeels spelers van 28+.

De Rossi is op dit moment zwaar uit vorm, hetzelfde geldt voor Pjanic die al enkele wedstrijden bijna niets laat zien. Waarom Cole en Keita in jouw rijtje staan snap ik helemaal niet. Cole is ondertussen gepasseerd door een beter presterende Holebas en Keita is de back-up van DDR.

Ik denk dat Feyenoord wel een kansje heeft als het meezit. Roma zal wel met zo'n soort opstelling komen:
--------------- Skorupski -------------------
Maicon---- Astori -------- Mbiwa ----- Cole
-------- Strootman -- Keita --- Ucan?
-------- Iturbe ---- Destro ---- Ljajic.

De volgende basisspelers zullen denk ik gaan banken: De Sanctis, Manolas, Florenzi, Holebas, Castan, Nainggolan, De Rossi, Pjanic, Gervinho en Totti. Maar we zullen zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 19:13 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
dankje voor je analyse

np
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 19:15 

Hardtraxx Veteran

Nou, ik vind t deze keer juist wel goed gedaan. Informatief en geen aanbidding van de Serie A.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 19:16 

Hardtraxx Elite

Hoi ik wil even laten zien dat ik het italiaans voetbal volg

*kuch Emiel kuch Schelvis kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 19:49 

Hardtraxx Crew

Je kan ook zeuren om het zeuren he. Het eikelen richting andromeda vind ik nou niet direct nodig nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 20:26 

Hardtraxx Elite

Ik probeerde gewoon informatie te verstrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:12 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Citaat:
PSV - Zenit
Ajax - Legia
Feyenoord - Roma

Over het geheel gezien is Roma niet, qua spelers, de sterkste ploeg maar als team presteren zou nou eenmaal goed. Hun beste zijn De Rossi, Totti, Gervinho, Pjanic, Cole,

Worden ongeslagen kampioen in de eredvisie joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 21:37 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Broken Balance schreef:
Citaat:
PSV - Zenit
Ajax - Legia
Feyenoord - Roma

Over het geheel gezien is Roma niet, qua spelers, de sterkste ploeg maar als team presteren zou nou eenmaal goed. Hun beste zijn De Rossi, Totti, Gervinho, Pjanic, Cole,

Is ook niet te betalen met een eredivisiebudget.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:16 

Kraak... Piep...

stefan_helmond schreef:
Broken Balance schreef:
Citaat:
PSV - Zenit
Ajax - Legia
Feyenoord - Roma

Vast wel, maar wat stefan zegt en internationaal zetten sommige kleine clubs toch wel eens een stapje bij et cetera et cetera
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:06 

Hardtraxx Veteran

Alle 3 de Nederlandse clubs gaan het lastig krijgen, met name Feyenoord en PSV. Tuurlijk heeft Feyenoord een kans, in de kuip werd Sevilla al verslagen, waarom nu niet AS Roma? Uit de score zo veel mogelijk proberen te beperken. Zelfde geldt eigenlijk voor PSV als je Zenit als tegenstander hebt. Ajax zal het ook lastig krijgen, maar die zie ik denk ik wel doorgaan tegen Legia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:36 

Kraak... Piep...

Ik denk juist dat Ajax weer zo onderuit gaat als tegen Salzburg. Legia is echt een ploeg die je niet moet onderschatten. Vooral als je kijkt naar hun Europese prestaties en dat ze, zouden ze zelf niet een domme fout hebben gemaakt, waarschijnlijk ook in de CL zouden eindigen.

Als ze dat niveau houden, want ze spelen zeker boven hun kwaliteit als je naar het spelersarsenaal kijkt, dan krijgt Ajax het zwaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:31 

Hardtraxx Veteran

Veel succes voor alle drie de ploegen vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 16:16 

Hardtraxx Veteran

Hoop op goede resultaten vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 18:13 

Hardtraxx Elite

Wat gaan we doen vandaag...Wij gaan winnen... alleen met hoeveel is de vraag. ;)

Mmm, nee wij gaan hoogstens gelijk spelen. 1-1
Ajax die wint wel en PSV denk ik ook. Ze spelen thuis immers....
Hopen op goed Nederlands resultaat vanavond van alle 3. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 18:18 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Ze spelen thuis immers....

Immers speelt uit hoor :P xd

Denk zelf dat Feyenoord weinig kans maakt. Ajax moet wel kunnen winnen, maar uitkijken voor onderschatting. PSV moet wel een goed resultaat neer zetten om kans te maken in Rusland. In ieder geval er voor zorgen dat we geen (of maar één) tegengoal krijgen.
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic