Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 15:49 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Machiel schreef:
Khadber schreef:
Sierd De Vos :sick:. Dat gewauwel in de ruimte slaat helemaal nergens op.

Zonde van NL teams gisteren, met name PSV was niet nodig.

Klopt wel, heel vervelend als je gewoon voetbal probeert te kijken.

Als het je alleen om het voetbal kijken gaat dan druk je het geluid uit.

Blij jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 15:52 

Kraak... Piep...

Machiel schreef:

Blij jij?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 17:31 

Hardtraxx Elite

Sierd is gewoon de beste commentator. Een toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 23:48 

Hardtraxx Veteran

Dat veld bij Estoril - PSV... staan ze met bladblazers water weg te blazen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 23:50 

Hardtraxx Crew

Unknown schreef:
Dat veld bij Estoril - PSV... staan ze met bladblazers water weg te blazen :lol:

Ik denk dat ze eerst het water op een hoopje blazen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 00:05 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 14:53 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Sierd is gewoon de beste commentator. Een toevoeging.

Sierd de Vos vind ik ver uit de slechtste commentator bij een voetbalwedstrijd hij gebruikt zijn comedie en verhaaltjes om zijn gebrekkige voetbalkennis te verbergen. Een heel vervelende stem. Ik hoef niet 2 minuten aan te horen hoe Isco zn hond heet en wat zn vader voor werk doet. Als ik een wedstrijd zie weet ik voordat hij iets over de wedstrijd zegt waar ik in die stad lekker uit eten kan gaan. Het is voor velen een leuke toevoeging en dat snap ik wel, maar ik wil gewoon een serieuze, enthousiaste commentator.

Edit: Arno Vermeulen slechtste commentator
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 14:55 

Kraak... Piep...

Wat wil je met die Europa League wedstrijden, sommigen zijn zo saai dat iemand als Sierd het juist leuk maakt. Kijk voor een sterke CL wedstrijd of een goede darby of wat dan ook dan wil je inderdaad geen Sierd maar zo´n EL wedstrijd vind ik juist wel fijn.

En Sierd weet heus wel van voetbal. Gaat vaak genoeg in op de spelers e.d. en clubgeschiedenis. Hij vertelt het gewoon op een wat grappende manier soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 14:56 

Aan het typen...

Zo heel veel boeiends melden die andere commentatoren ook niet. Sterker nog, ik hoor iedere week de commentator Mokotjo en Mokhtar door elkaar halen en ook Ebecilio en Martina. En dan niet 1x, maar gewoon 4-5x per wedstrijd. Zelfs de illegale streams hebben nog betere commentatoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 14:58 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Zo heel veel boeiends melden die andere commentatoren ook niet. Sterker nog, ik hoor iedere week de commentator Mokotjo en Mokhtar door elkaar halen en ook Ebecilio en Martina. En dan niet 1x, maar gewoon 4-5x per wedstrijd. Zelfs de illegale streams hebben nog betere commentatoren.

Kan je die op Al-Jazeerah (ofzo) verstaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 15:02 

Aan het typen...

Nee je hebt ook amateurs, vaak in het engels. Sowieso snap ik niet dat ze geen 2 mensen op een wedstrijd zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 17:20 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Dan heb jij het waarschijnlijk over Theo Reitsma. Die noemde Van Bommel wel eens Locadia en haalt nog regelmatig Narsingh en Willems door elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 18:18 

Aan het typen...

Ik weet niet wie het zijn, maar volgens mij zijn het er meer, of FC Twente moet iedere week dezelfde commentatoren hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 21:11 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik weet niet wie het zijn, maar volgens mij zijn het er meer, of FC Twente moet iedere week dezelfde commentatoren hebben.

Leo Driessen heeft het ook wel eens gehad, zelfs met Bengtsson en Ziyech...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 12:50 

Hardtraxx Veteran

De Nederlandse commentatoren zijn sowieso niet van een hoog niveau
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:15 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand hoe het met de loting geregeld is maandag? Wordt alles in een pot gegooid of krijgen we een systeem waarbij groepswinnaars tegen de CL lichting moet icm met wat tweede plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:20 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Weet iemand hoe het met de loting geregeld is maandag? Wordt alles in een pot gegooid of krijgen we een systeem waarbij groepswinnaars tegen de CL lichting moet icm met wat tweede plaatsen?

Pot 1: de groepswinnaars + 4 beste nummers 3 uit de CL (Olympiakos, Zenit, Sporting en Bilbao)
Pot 2: de nummers 2 uit de poule + de 4 slechtste nummers 3 (Anderlecht, Liverpool, AS Roma en Ajax)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 13:52 

Hardtraxx Veteran

Goed nieuws dat Ajax en PSV in ieder geval AS Roma en Liverpool ontloopt. Benieuwd waar Feyenoord terecht komt. PSV natuurlijk ook gewoon winnen, extra geld en punten zijn belangrijk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 14:08 

Hardtraxx Veteran

Roma is een klote club om tegen te hebben en dit zou heel moeilijk worden (als zij de EL serieus nemen). Maar het huidige Liverpool moet echt te doen zijn en bij hen VERWACHT ik ook nog dat ze zichzelf te groot voelen voor de EL
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 15:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Zoals het er nu uit ziet: https://twitter.com/FeyenoordEuropa/sta ... 92/photo/1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 15:32 

Hardtraxx Veteran

Mocht dit in de buurt komen van de uitslag wordt het erg lastig voor Ajax en PSV. Hopen dat een van de twee Brugge of Legia treft (al is Polen schijnbaar niet het vrolijkste land qua supporters..) en heeft Feyenoord beduidend meer kans op een gunstigere loting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 15:42 

Hardtraxx Veteran

Doe maar Legia & Club brugge voor de nederlandse teams. Overigens denk ik dat Wolfsburg ver gaat komen, ook met LORD Bendtner
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:18 

Hardtraxx Veteran

Als we tegen Legia spelen wil ik daar dus echt een ticket voor! Wil ze sws nog eens zien spelen op eigen terrein, maar dan eerst maar in Amsterdam ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 23:54 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat jullie Brugge nogal onderschatten, spelen momenteel veruit het beste in de Belgische competitie en op hoger niveau dan ze de laatste jaren gedaan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 00:10 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord :D Prima gedaan en goed voor het Nederlands voetbal, lekker weekje zo, wel bijzonder zonde van PSV :')
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic