Blij jij?Broken Balance wrote:Als het je alleen om het voetbal kijken gaat dan druk je het geluid uit.Machiel wrote:Klopt wel, heel vervelend als je gewoon voetbal probeert te kijken.Khadber wrote:Sierd De Vos. Dat gewauwel in de ruimte slaat helemaal nergens op.
Zonde van NL teams gisteren, met name PSV was niet nodig.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Sierd is gewoon de beste commentator. Een toevoeging.
Dat veld bij Estoril - PSV... staan ze met bladblazers water weg te blazen 
Ik denk dat ze eerst het water op een hoopje blazenUnknown wrote:Dat veld bij Estoril - PSV... staan ze met bladblazers water weg te blazen
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Sierd de Vos vind ik ver uit de slechtste commentator bij een voetbalwedstrijd hij gebruikt zijn comedie en verhaaltjes om zijn gebrekkige voetbalkennis te verbergen. Een heel vervelende stem. Ik hoef niet 2 minuten aan te horen hoe Isco zn hond heet en wat zn vader voor werk doet. Als ik een wedstrijd zie weet ik voordat hij iets over de wedstrijd zegt waar ik in die stad lekker uit eten kan gaan. Het is voor velen een leuke toevoeging en dat snap ik wel, maar ik wil gewoon een serieuze, enthousiaste commentator.Hard4Us wrote:Sierd is gewoon de beste commentator. Een toevoeging.
Edit: Arno Vermeulen slechtste commentator
Wat wil je met die Europa League wedstrijden, sommigen zijn zo saai dat iemand als Sierd het juist leuk maakt. Kijk voor een sterke CL wedstrijd of een goede darby of wat dan ook dan wil je inderdaad geen Sierd maar zo´n EL wedstrijd vind ik juist wel fijn.
En Sierd weet heus wel van voetbal. Gaat vaak genoeg in op de spelers e.d. en clubgeschiedenis. Hij vertelt het gewoon op een wat grappende manier soms.
En Sierd weet heus wel van voetbal. Gaat vaak genoeg in op de spelers e.d. en clubgeschiedenis. Hij vertelt het gewoon op een wat grappende manier soms.
Zo heel veel boeiends melden die andere commentatoren ook niet. Sterker nog, ik hoor iedere week de commentator Mokotjo en Mokhtar door elkaar halen en ook Ebecilio en Martina. En dan niet 1x, maar gewoon 4-5x per wedstrijd. Zelfs de illegale streams hebben nog betere commentatoren.
Kan je die op Al-Jazeerah (ofzo) verstaan?Lyst wrote:Zo heel veel boeiends melden die andere commentatoren ook niet. Sterker nog, ik hoor iedere week de commentator Mokotjo en Mokhtar door elkaar halen en ook Ebecilio en Martina. En dan niet 1x, maar gewoon 4-5x per wedstrijd. Zelfs de illegale streams hebben nog betere commentatoren.
Nee je hebt ook amateurs, vaak in het engels. Sowieso snap ik niet dat ze geen 2 mensen op een wedstrijd zetten.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Dan heb jij het waarschijnlijk over Theo Reitsma. Die noemde Van Bommel wel eens Locadia en haalt nog regelmatig Narsingh en Willems door elkaar.Lyst wrote:Zo heel veel boeiends melden die andere commentatoren ook niet. Sterker nog, ik hoor iedere week de commentator Mokotjo en Mokhtar door elkaar halen en ook Ebecilio en Martina. En dan niet 1x, maar gewoon 4-5x per wedstrijd. Zelfs de illegale streams hebben nog betere commentatoren.
Ik weet niet wie het zijn, maar volgens mij zijn het er meer, of FC Twente moet iedere week dezelfde commentatoren hebben.
Leo Driessen heeft het ook wel eens gehad, zelfs met Bengtsson en Ziyech...Lyst wrote:Ik weet niet wie het zijn, maar volgens mij zijn het er meer, of FC Twente moet iedere week dezelfde commentatoren hebben.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
De Nederlandse commentatoren zijn sowieso niet van een hoog niveau
Weet iemand hoe het met de loting geregeld is maandag? Wordt alles in een pot gegooid of krijgen we een systeem waarbij groepswinnaars tegen de CL lichting moet icm met wat tweede plaatsen?
Pot 1: de groepswinnaars + 4 beste nummers 3 uit de CL (Olympiakos, Zenit, Sporting en Bilbao)Khadber wrote:Weet iemand hoe het met de loting geregeld is maandag? Wordt alles in een pot gegooid of krijgen we een systeem waarbij groepswinnaars tegen de CL lichting moet icm met wat tweede plaatsen?
Pot 2: de nummers 2 uit de poule + de 4 slechtste nummers 3 (Anderlecht, Liverpool, AS Roma en Ajax)
Goed nieuws dat Ajax en PSV in ieder geval AS Roma en Liverpool ontloopt. Benieuwd waar Feyenoord terecht komt. PSV natuurlijk ook gewoon winnen, extra geld en punten zijn belangrijk
.
Roma is een klote club om tegen te hebben en dit zou heel moeilijk worden (als zij de EL serieus nemen). Maar het huidige Liverpool moet echt te doen zijn en bij hen VERWACHT ik ook nog dat ze zichzelf te groot voelen voor de EL
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Zoals het er nu uit ziet: https://twitter.com/FeyenoordEuropa/sta ... 92/photo/1Khadber wrote:Weet iemand hoe het met de loting geregeld is maandag? Wordt alles in een pot gegooid of krijgen we een systeem waarbij groepswinnaars tegen de CL lichting moet icm met wat tweede plaatsen?
Mocht dit in de buurt komen van de uitslag wordt het erg lastig voor Ajax en PSV. Hopen dat een van de twee Brugge of Legia treft (al is Polen schijnbaar niet het vrolijkste land qua supporters..) en heeft Feyenoord beduidend meer kans op een gunstigere loting.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Doe maar Legia & Club brugge voor de nederlandse teams. Overigens denk ik dat Wolfsburg ver gaat komen, ook met LORD Bendtner
Als we tegen Legia spelen wil ik daar dus echt een ticket voor! Wil ze sws nog eens zien spelen op eigen terrein, maar dan eerst maar in Amsterdam 
Ik denk dat jullie Brugge nogal onderschatten, spelen momenteel veruit het beste in de Belgische competitie en op hoger niveau dan ze de laatste jaren gedaan hebben.