vlees dat tussen het rooster door valt
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vieze rook van kolen wat in je gezicht komt 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Dat !!Delt-A wrote:vlees dat tussen het rooster door valt
En dan ook als je ergens bbqt en ze er van die vastige worsten opgooien die zo veel vet in zich hebben dat ze een rookgordijn om de eettafel creëren en ze 10 keer zo klein worden als ze klaar zijn
Ohja en ook nog een BBQ die te heet staat...
-
E
en je kunt nergens de tang neerplempen. altijd op tafel of op dat ielepiepe rooster onder de bbq. dan flikert ie altijd eraf....
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dan moet je maar een wat professionelere bbq kopenOx_Ite wrote:Dat !!Delt-A wrote:vlees dat tussen het rooster door valt
En dan ook als je ergens bbqt en ze er van die vastige worsten opgooien die zo veel vet in zich hebben dat ze een rookgordijn om de eettafel creëren en ze 10 keer zo klein worden als ze klaar zijn
Bedankt!
Hier kan ik wat mee.
- Een kap zodat de rook achter uit kan;
- Haakjes aan de zijkant voor het gereedschap;
- Een rekje in een ruitjes vorm;
- En het rekje van een bepaald materiaal, zodat het niet gaat plakken(?);
- Temp. meter.
Hier kan ik wat mee.
- Temp. meter.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Trouwens, schuifjes voor de lucht aanvoer zodat je temperatuur beter kan regelen en een deksel, anders heb je zo ongeveer niks aan je temp meter want je temperatuur is dan vrijwel niet te regelen 
-
K
je zou een filter moeten inbouwen die de rook wegzuigt en die loopt dan op warmte energiehardaddict wrote:Bedankt!
Hier kan ik wat mee.
- Temp. meter.
en iets bedenken wat er voor zorgt dat de warmte overal gelijk is
heb vaak dat de ene kant veeeeeeeeeeeeeeeel warmer is aan de andere kant
heb vaak dat de ene kant veeeeeeeeeeeeeeeel warmer is aan de andere kant
gewoon een bbq op elektriciteit of gas, weg veel van jullie problemen...
Als er net een vogel over komt vliegen die een dikke drol op je vlees laat vallen. En dat is dubbel zo erg als je vergaat van de honger en je vlees net gaar is. Zet de BBQ dus onder een partytent!
Dat is gay.Distinctive wrote:gewoon een bbq op elektriciteit of gas, weg veel van jullie problemen...
ach doe je der voor de sfeer nog een stel nepkolen bij en klaar is kees...Jolle wrote:Dat is gay.Distinctive wrote:gewoon een bbq op elektriciteit of gas, weg veel van jullie problemen...
Goed idee, hier kan ik wat mee.kaboem wrote:je zou een filter moeten inbouwen die de rook wegzuigt en die loopt dan op warmte energiehardaddict wrote:Bedankt!
Hier kan ik wat mee.
- Temp. meter.zo verhoog je het rendement van de kolen meteen!
en hoe vaak is jou dit overkomen?Rampestamper wrote:Als er net een vogel over komt vliegen die een dikke drol op je vlees laat vallen. En dat is dubbel zo erg als je vergaat van de honger en je vlees net gaar is. Zet de BBQ dus onder een partytent!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Alsof een kokerbbq niet professioneel genoeg is, ligt ook soms aan de kolen of bij het aansteken hoorM-arijn wrote:Dan moet je maar een wat professionelere bbq kopenOx_Ite wrote:Dat !!Delt-A wrote:vlees dat tussen het rooster door valt
En: Geen klein tafeltje of wat dan ook om kruiden en olie enzo op te zetten vlakbij de bbq
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Haha wat een topic 
Als ik mezelf weer veel te vol heb geramd met stokbrood, hamburgers, salades, worsten, prosecco, zalm, sate saus en kip.
Echt je, zolang je eet is het lekker, vervolgens zo misselijk als de pestKettingzaag wrote:Als ik mezelf weer veel te vol heb geramd met stokbrood, hamburgers, salades, worsten, prosecco, zalm, sate saus en kip.
Ja, dus kotsbakje in de barbeque ingebouwd.
-
G
rooster met antiaanbaklaag _O_hardaddict wrote:- En het rekje van een bepaald materiaal, zodat het niet gaat plakken(?);
of een keramiek rooster
-
S
Dat je bij het zwembad staat te bbq'en en je valt er met een bord worst in 
Dat je al vol zit van het stokbrood/ de salade voordat je aan het vlees begint.
Ook heel irritant.
Ook heel irritant.
BBQ zelf op zo'n heerlijk groot ding op gas, lekkerder én makkelijker dan kolen en tenminste niet de standaard neppe elektrische zooi. Best of both worlds! Veel problemen ook opgelost trouwens, met zijpitje voor de saus, geen overvloed aan rook, altijd gelijk verdeeld, geen lange opstarttijd, etc etc
En @ Davey
Tja...gewoon minder stokbrood wegwerken
En @ Davey
Tja...gewoon minder stokbrood wegwerken