Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
chas1n schreef:
Feyenoord viel ff tegen zeg. Er is geen balans nog op het middenveld. Kon je niet zien aankomen met het vertrek van Kokcu en die Pool natuurlijk...

En is die Bart Nieuwkoop zo goed dat ze hem vorige week opeens terug halen nu al in de basis zetten?
Vond het trouwens niet echt rood.


Vond ik ook opvallend. Niet dat Pedersen zo goed is, maar die geef je wel een duidelijk signaal op deze manier.
Aantal arbitraire beslissingen die ook zomaar anders uit hadden kunnen vallen. Bij de situatie Gimenez, als het géén penalty is, zou het wél rood moeten zijn volgens mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
chas1n schreef:
Feyenoord viel ff tegen zeg. Er is geen balans nog op het middenveld. Kon je niet zien aankomen met het vertrek van Kokcu en die Pool natuurlijk...

En is die Bart Nieuwkoop zo goed dat ze hem vorige week opeens terug halen nu al in de basis zetten?
Vond het trouwens niet echt rood.


Deed het in België zeer aardig. Zie hem op de rechtsback positie ook liever dan Pedersen, wel een valse start..

Als Trauner terug is verwacht ik Trauner/Hancko centraal en dan Geertruida rechtsback, dus dan is Nieuwkoop alsnog back-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel dat het een rode kaart was voor Nieuwkoop. Hij bedoelt het niet zo, maar gaat wel vol op z'n achillespees staan. Beetje hetzelfde bij Muhren. Hij heeft door dat ie te laat is en houdt wel wat in, maar trapt uiteindelijk nog steeds wel iemand op kniehoogte. Beide prima VAR-rode kaarten in mijn optiek. Al moet ik na een jaar KKD wel weer wennen aan die VAR man. Vond het eigenlijk wel lekker zonder xd

Maximize schreef:
Bij de situatie Gimenez, als het géén penalty is, zou het wél rood moeten zijn volgens mij..


Ik denk dat de scheids denkt dat de rechtsback in die situatie nog bij de bal had gekund en het dus niet een 100% scoringskans was. Kan ik wel in komen. Denk dat rood daar wel fors geweest was.

Parvuz schreef:
Zoals verwacht verloren bij Ajax maar ik moet zeggen dat we het toch dik 70 minuten goed hebben gedaan. Heel benieuwd wat we gaan doen tegen de clubs waar we echt punten moeten pakken. Vrijdag maar eens mee beginnen tegen NEC.

Die speelden trouwens ook wel leuke wedstrijd tegen Excelsior. :P


Ajax uit is inderdaad uitgaan van 0 punten. Ben niet heel ontevreden over het spel, maar vind nog wel dat er achterin wat bij moet. Kan niet zo zijn dat je in de Eredivisie met Bakboord en Sonnenberg speelt. Middenveld ook niet best dat Vejinovic de eerste invaller is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feyenoord zeer concreet nu over Stojkovic. Hoop dat hij samen met Ivanušec komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat de top 3 aardige aankopen aan het doen is. Mooi dat de Eredivisie weer aantrekkelijk is voor aankopen van 10+.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 10:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zal vast een ander topic voor zijn, maar top dat Twente al even een bak punten voor de coefficientenlijst binnen heeft (en AZ natuurlijk ook).

Ze laten sinds Hammerby wel weer goed spel zien wat iig meer hoop geeft dan vorig jaar toen Twente tegen een ijzersterk Fiorentina moest in de play-offs, dat uiteindelijk de finale haalde, dus geen schaamte. Hopen dat ze nu wel goed strijd kunnen leveren aan Fenerbache, ik verwacht geen winst, maar wel een grotere kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2023 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er iemand die donderdag naar Nederland - Griekenland gaat en geen punten spaart voor de OnsOranje clubkaart? Ik ga deze wedstrijd zelf niet maar zou wel graag de punten voor het bezoeken van de wedstrijd op mijn account bijschrijven. Hiervoor heb ik na de wedstrijd een foto van de barcode van je kaart nodig, dan kan ik de punten toevoegen. Ideaal voor het bezoeken van het EK volgend jaar. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 09:38 
 
Hardtraxxer

strijden voor 2e rijtje dit jaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee of ik Ajax ooit zó armoedig heb gezien. Godsallemachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 11:22 
 
Hardtraxx Elite

Het is niet veel nee daar in Amsterdam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Geen idee of ik Ajax ooit zó armoedig heb gezien. Godsallemachtig.

Poeh dat was niet al te best nee. Wellicht heeft het tijd nodig, maar er moet iets gebeuren daar.

PSV wederom ijzersterk, geef ons best een kans op een gelijkspel of meer woensdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Geen idee of ik Ajax ooit zó armoedig heb gezien. Godsallemachtig.


Het lek is nog niet boven in ieder geval xd

Heracles dit weekend een 0-2 voorsprong weggegeven bij Volendam. Echt matig, anders had je er lekker bij gestaan met 9 uit 5. Nu met 7 uit 5 en een lastig programma (AZ uit en dan alle derby's achter elkaar, PEC thuis, GAE uit en FCT thuis) is het allemaal een stuk minder florisant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 20 jaar (?) weer eens favoriet tegen Ajax uit en even mooi waargemaakt. Dodelijk effectief gisteren.

Jammer van alle 'randzaken' eromheen, ben benieuwd wanneer de wedstrijd uitgespeeld gaat worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer genoeg te beleven in de Eredivisie ten minste :lol:
Maar naar Ajax is het ook wel bijzonder hoe slecht het gaat bij de subtop clubs als Utrecht, Vitesse en Heerenveen. Toevallig nog een groot deel van Sparta - Vitesse gezien. Zit echt niets in bij Vitesse. Geen schot op goal gehad zag ik.

Heracles liet het inderdaad weer mooi mis gaan... Zag je ook weer aankomen toen het 1-2 werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2023 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat heeft ajax zich dan toch weer laten kennen. Het was hopen tegen beter weten in, maar dan weer in 3 minuten een goal tegen krijgen is toch wel ongekend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Namens Heracles wil ik voorstellen om vanaf nu alleen nog maar tweede helften te spelen.

Fictieve stand bij alleen eerste helften, Heracles 18e.
Fictieve stand bij alleen tweede helften, Heracles 5e.
Wat een verschil :lol:
https://feyenoord.supporters.nl/stand/e ... -per-helft
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Namens Heracles wil ik voorstellen om vanaf nu alleen nog maar tweede helften te spelen.

Fictieve stand bij alleen eerste helften, Heracles 18e.
Fictieve stand bij alleen tweede helften, Heracles 5e.
Wat een verschil :lol:
https://feyenoord.supporters.nl/stand/e ... -per-helft


Namens PSV, akkoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Namens Heracles wil ik voorstellen om vanaf nu alleen nog maar tweede helften te spelen.


Bizar hoe slecht we elke keer beginnen. Wel een lekker pot om zo om te draaien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben oprecht benieuwd of Ajax dit seizoen dan echt zou gaan degraderen... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 10:59 
 
Hardtraxxer

Ze zijn wel creatief..

https://issteijnalontslagen.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ben oprecht benieuwd of Ajax dit seizoen dan echt zou gaan degraderen... :x

Nee dat gaat echt niet gebeuren. Ergens is deze stand natuurlijk ook wel vertekend. De 3 punten van de wedstrijd bij RKC en de mogelijkheid dat ze thuis van Volendam winnen moet je er even bij nemen. Dan staan ze niet meer zo laag. Al is het dan nog steeds slecht.

Vooral uit wedstrijden gaan dit seizoen heel moeilijk worden voor Ajax. In de Arena denk ik dat veel clubs nog wel lastig hebben om hun eigen spel te spelen. Toch een behoorlijk stadion waar je dan in eens speelt als speler van Almere of Excelsior.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
en de mogelijkheid dat ze thuis van Volendam winnen

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Steijn eruit, zonde!

Benieuwd wie de puinhoop wilt gaan oppakken. Zou de wedstrijden tegen Brighton en PSV eventjes afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 08:49 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Zou de wedstrijden tegen Brighton en PSV eventjes afwachten.


Die verlies je sowieso met Steijn aan het roer, dus dan kun je dit ook wel proberen. Ik vind niet dat hij de boosdoener is want hij kan hier niet zoveel aan doen als je zo'n selectie voorgeschoteld krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaltveeg schreef:
want hij kan hier niet zoveel aan doen als je zo'n selectie voorgeschoteld krijgt.


Dit vind ik zo'n onzin. Dat Ajax geen topselectie heeft is duidelijk, maar hier hoef je toch geen 17e mee te staan? Momenteel staat Go Ahead Eagles 5e. Ik denk dat er geen één speler van GAE is die je bij Ajax zou opstellen ten opzichte van wat daar in de selectie zit. Steijn presteert zelfs met deze spelersgroep zwaar onder.

De meest basale dingen als onderlinge afstanden en restverdediging kloppen al niet. Laat staan dat er een fatsoenlijk idee achter het opbouwen zit. Dat zijn dingen die gewoon vrij eenvoudig trainbaar zijn. Deze selectie was ook gewoon helemaal klaar met Steijn, omdat hij niks anders doet dan zijn spelers voor de bus gooien en niet in de spiegel kijken. Ontslag is de enige logische optie.

Overigens geen Ajaxsupporter oid, dus kijk er vanuit een neutrale blik naar.
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic