Denk wel dat het een rode kaart was voor Nieuwkoop. Hij bedoelt het niet zo, maar gaat wel vol op z'n achillespees staan. Beetje hetzelfde bij Muhren. Hij heeft door dat ie te laat is en houdt wel wat in, maar trapt uiteindelijk nog steeds wel iemand op kniehoogte. Beide prima VAR-rode kaarten in mijn optiek. Al moet ik na een jaar KKD wel weer wennen aan die VAR man. Vond het eigenlijk wel lekker zonder
Maximize schreef:
Bij de situatie Gimenez, als het géén penalty is, zou het wél rood moeten zijn volgens mij..
Ik denk dat de scheids denkt dat de rechtsback in die situatie nog bij de bal had gekund en het dus niet een 100% scoringskans was. Kan ik wel in komen. Denk dat rood daar wel fors geweest was.
Parvuz schreef:
Zoals verwacht verloren bij Ajax maar ik moet zeggen dat we het toch dik 70 minuten goed hebben gedaan. Heel benieuwd wat we gaan doen tegen de clubs waar we echt punten moeten pakken. Vrijdag maar eens mee beginnen tegen NEC.
Die speelden trouwens ook wel leuke wedstrijd tegen Excelsior.

Ajax uit is inderdaad uitgaan van 0 punten. Ben niet heel ontevreden over het spel, maar vind nog wel dat er achterin wat bij moet. Kan niet zo zijn dat je in de Eredivisie met Bakboord en Sonnenberg speelt. Middenveld ook niet best dat Vejinovic de eerste invaller is...