Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2023 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Op wie moeten we nu elke week gaan zitten kankeren nu Tadic en Simons weg zijn?


Luuk de Jong op 1.

Noa Lang als hij weer eens een straattaal woordje gebruikt en heel Nederland in de kreukels ligt daarom.

En zullen er vast nog wel een paar meer opstaan straks als de competitie weer begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2023 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Alm1ghty schreef:
Op wie moeten we nu elke week gaan zitten kankeren nu Tadic en Simons weg zijn?


Luuk de Jong op 1.

Noa Lang als hij weer eens een straattaal woordje gebruikt en heel Nederland in de kreukels ligt daarom.

En zullen er vast nog wel een paar meer opstaan straks als de competitie weer begint.

Die zoon van Martijn Meerdink bij AZ. :lol:
Heel bizar als je die hoort praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2023 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Martin schreef:
Alm1ghty schreef:
Op wie moeten we nu elke week gaan zitten kankeren nu Tadic en Simons weg zijn?


Luuk de Jong op 1.

Noa Lang als hij weer eens een straattaal woordje gebruikt en heel Nederland in de kreukels ligt daarom.

En zullen er vast nog wel een paar meer opstaan straks als de competitie weer begint.

Die zoon van Martijn Meerdink bij AZ. :lol:
Heel bizar als je die hoort praten.


Hahaha ja die heeft niet echt een accent wat je veel hoort in de achterhoek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2023 15:53 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Die zoon van Martijn Meerdink bij AZ. :lol:
Heel bizar als je die hoort praten.


MohaMexx Meerdink :lol: :lol: Hahaha wat zet hij zichzelf elke keer weer voor lul als ie z'n muil lostrekt :lol: Als vader zak je dan toch ook door de grond als je zoon die notabene uit de Achterhoek komt zo praat man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2023 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Martin schreef:
Alm1ghty schreef:
Op wie moeten we nu elke week gaan zitten kankeren nu Tadic en Simons weg zijn?


Luuk de Jong op 1.

Noa Lang als hij weer eens een straattaal woordje gebruikt en heel Nederland in de kreukels ligt daarom.

En zullen er vast nog wel een paar meer opstaan straks als de competitie weer begint.

Die zoon van Martijn Meerdink bij AZ. :lol:
Heel bizar als je die hoort praten.


Haha die komen oorspronkelijk gewoon bij mij uit de Achterhoek. Heel bijzonder. Maar zou al wel jaren niet meer hier zijn denk ik dan :lol:

Volgens mij wel een sympathieke gozer met zelfspot overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, de eerste Europese wedstrijd is gespeeld en we staan er weer prachtig op in Europa. Ongelofelijk dat het in elkaar slaan van supporters van de tegenstander meer en meer de norm lijkt te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag hopen dat Mislintat nog een flinke eindsprint inzet, anders wordt het wel een heeeeel karig seizoen ben ik bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nou, de eerste Europese wedstrijd is gespeeld en we staan er weer prachtig op in Europa. Ongelofelijk dat het in elkaar slaan van supporters van de tegenstander meer en meer de norm lijkt te worden.


Die "fans" hebben echt een IQ van -10, ik was erbij in het stadion en ik zag die supporters van de tegenstander zitten in het thuisvak, ik dacht al dat t mis zou gaan.
Kennelijk hebben mensen hun uitlatingsklep nodig in een voetbalstadion na een werkweek, door effe lekker te gaan matten.
Trieste zaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar is het vanuit de UEFA verplicht om kaarten op thuisvakken aan de uitspelende ploeg te geven. Dat vind ik nog tot daaraan toe, maar ga dan als uitpubliek niet uitdagen.. Las op diverse sociale media dat ze stonden te zingen tijdens een minuut stilte(?) en dat ze bij een Zweedse vlag stonden.

Heb bij FC Volendam ook meerdere keren naast het uitvak gezeten, daar zaten toen bijv. ook een keer groepjes fans van FC Groningen te juichen bij doelpunten van FCG etc. Ging allemaal prima, verder hielden ze zich rustig, ze stonden niet te provoceren/mee te zingen met het uitvak. Zo kan het ook. Ook bij Ajax meerdere keren meegemaakt dat er gewoon groepjes uitsupporters midden door de menigte liepen, vaak niks aan het handje als je je gewoon rustig houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Blijkbaar is het vanuit de UEFA verplicht om kaarten op thuisvakken aan de uitspelende ploeg te geven. Dat vind ik nog tot daaraan toe, maar ga dan als uitpubliek niet uitdagen.. Las op diverse sociale media dat ze stonden te zingen tijdens een minuut stilte(?) en dat ze bij een Zweedse vlag stonden.

Heb bij FC Volendam ook meerdere keren naast het uitvak gezeten, daar zaten toen bijv. ook een keer groepjes fans van FC Groningen te juichen bij doelpunten van FCG etc. Ging allemaal prima, verder hielden ze zich rustig, ze stonden niet te provoceren/mee te zingen met het uitvak. Zo kan het ook. Ook bij Ajax meerdere keren meegemaakt dat er gewoon groepjes uitsupporters midden door de menigte liepen, vaak niks aan het handje als je je gewoon rustig houdt.


Klopt, 200 stuks die ze moeten verkopen (dacht ik)
Deze gaan naar de sponsoren van de uitploeg, en vgm families van de spelers.
Hier is het misgegaan dat deze kaarten waarschijnlijk zijn doorverkocht.
Ik ben vorig jaar naar wat Duitse wedstrijden geweest, en daar liep iedereen door elkaar heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Mag hopen dat Mislintat nog een flinke eindsprint inzet, anders wordt het wel een heeeeel karig seizoen ben ik bang voor.

Ik zie het heel somber in. Volgens mij heeft Mislintat de opdracht gekregen om het salarishuis in te krimpen, wat met de transfers van Tadic en Timber (en misschien Kudus en Alvarez) wel lukt. Maar vervolgens worden er waarschijnlijk geen gelijkwaardige vervangers gehaald en is de instromende jeugd (nog lang) niet goed genoeg. Nu zijn we de afgelopen jaren wel verwend met succesvolle CL-seizoenen en dat moet je niet als de standaard beschouwen. Maar wat er nu staat is ook geen top-2-Eredivisie niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Nou, de eerste Europese wedstrijd is gespeeld en we staan er weer prachtig op in Europa. Ongelofelijk dat het in elkaar slaan van supporters van de tegenstander meer en meer de norm lijkt te worden.

Hetzelfde als vorig jaar bij AZ. Ze moeten gewoon rigoreuze beslissingen nemen. Volgende keer helemaal geen supporters. Ik denk dat het dan snel een keer afgelopen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
THArdstyler schreef:
Mag hopen dat Mislintat nog een flinke eindsprint inzet, anders wordt het wel een heeeeel karig seizoen ben ik bang voor.

Ik zie het heel somber in. Volgens mij heeft Mislintat de opdracht gekregen om het salarishuis in te krimpen, wat met de transfers van Tadic en Timber (en misschien Kudus en Alvarez) wel lukt. Maar vervolgens worden er waarschijnlijk geen gelijkwaardige vervangers gehaald en is de instromende jeugd (nog lang) niet goed genoeg. Nu zijn we de afgelopen jaren wel verwend met succesvolle CL-seizoenen en dat moet je niet als de standaard beschouwen. Maar wat er nu staat is ook geen top-2-Eredivisie niveau.

Denk dat Ajax maximaal tweede kan worden dit jaar, dat zorgt in ieder geval ervoor dat ze wel een CL ticket krijgen. Feyenoord wordt denk ik weer kampioen. Meest stabiele selectie en Arne Slot
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week gaan we weer beginnen!
Voorspelling:
1. Feyenoord
2. PSV
3. Ajax
4. AZ
5. FC Twente
6. sc Heerenveen
7. FC Utrecht
8. Sparta
9. Vitesse
10. Go Ahead Eagles
11. NEC
12. PEC Zwolle
13. Heracles
14. RKC Waalwijk
15. Excelsior
16. Fortuna Sittard
17. Volendam
18. Almere City
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Oké here we go:
1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax
4. AZ
5. Fc Twente
6. FC Utrecht
7. SC Heerenveen
8. Vitesse
9. Sparta
10. Go Ahead Eagles
11. NEC
12. Fortuna Sittard
13. PEC Zwolle
14. Heracles Almelo
15. RKC
16. FC Volendam
17. Almere City
18. Excelsior

Kijk echt ziek uit naar het nieuwe seizoen. Heerlijk weer scorito, Flashscore scannen, voetbal kijken. Veel vertrouwen in FCDB dit seizoen. Hopelijk kunnen we weer eens de playoffs halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 21:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

01. PSV
02. AZ
03. Feyenoord
04. Ajax
05. FC Twente
06. Sparta
07. FC Utrecht
08. Vitesse
09. Heracles Almelo
10. SC Heerenveen
11. Fortuna Sittard
12. Go Ahead Eagles
13. RKC Waalwijk
14. NEC
15. PEC Zwolle
16. Excelsior
17. FC Volendam
18. Almere City
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 08:54 
 
Hardtraxxer

01. Feyenoord
02. PSV
03. AZ
04. Ajax
05. FC Twente
06. FC Utrecht
07. SC Heerenveen
08. NEC
09. RKC
10. Sparta
11. Vitesse
12. Heracles Almelo
13. Fortuna Sittard
14. Go Ahead Eagles
15. PEC Zwolle
16. Volendam
17. Excelsior
18. Almere City
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. Feyenoord
02. Ajax
03. PSV
04. AZ
05. FC Twente
06. FC Utrecht
07. SC Heerenveen
08. Sparta
09. Vitesse
10. NEC
11. Go Ahead Eagles
12. Heracles Almelo
13. Fortuna Sittard
14. PEC Zwolle
15. Excelsior
16. Almere City
17. RKC Waalwijk
18. FC Volendam
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 09:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

01. Ajax
02. PSV
03. Feyenoord
04. AZ
05. FC Twente
06. FC Utrecht
07. SC Heerenveen
08. Vitesse
09. Sparta
10. NEC
11. Go Ahead Eagles
12. Heracles Almelo
13. Fortuna Sittard
14. PEC Zwolle
15. Excelsior
16. RKC Waalwijk
17. FC Volendam
18. Almere City
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. AZ
5. FC Twente
6. SC Heerenveen
7. Vitesse
8. FC Utrecht
9. Sparta
10. NEC
11. Fortuna Sittard
12. Go Ahead Eagles
13. FC Volendam
14. PEC Zwolle
15. Heracles Almelo
16. Almere City
17. RKC Waalwijk
18. Excelsior
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar ook een gokje wagen.
01. Feyenoord
02. PSV
03. Ajax
04. AZ
05. FC Twente
06. FC Utrecht
07. Sparta
08. SC Heerenveen
09. NEC
10. Vitesse
11. Go Ahead Eagles
12. Excelsior
13. Heracles Almelo
14. PEC Zwolle
15. Fortuna Sittard
16. RKC Waalwijk
17. FC Volendam
18. Almere City

Wordt met name flink nadenken wat er in het rechterrijtje gaat gebeuren. Vanaf plek 11 kan bijna iedereen degraderen voor mijn gevoel en Vitesse was vorig jaar ook bar en boos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Het rechterrijtje kan gewoon iedereen van degraderen als ze beetje pech hebben. Heb zin in dit weekend in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals verwacht verloren bij Ajax maar ik moet zeggen dat we het toch dik 70 minuten goed hebben gedaan. Heel benieuwd wat we gaan doen tegen de clubs waar we echt punten moeten pakken. Vrijdag maar eens mee beginnen tegen NEC.

Die speelden trouwens ook wel leuke wedstrijd tegen Excelsior. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feyenoord viel ff tegen zeg. Er is geen balans nog op het middenveld. Kon je niet zien aankomen met het vertrek van Kokcu en die Pool natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Feyenoord viel ff tegen zeg. Er is geen balans nog op het middenveld. Kon je niet zien aankomen met het vertrek van Kokcu en die Pool natuurlijk...

En is die Bart Nieuwkoop zo goed dat ze hem vorige week opeens terug halen nu al in de basis zetten?
Vond het trouwens niet echt rood.
Vorige  1 ... 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic