nec gehandhaafd in jl
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het is het eredivisietopic, niet het irritatiemomentjes topic kinderen.
Nieuwe voorlopige speelschema is online
Hoppa weer in de eerste speelronde van Ajax winnen!
Wedstrijden om 12:15
Als je Half 1 al kut vind maken ze het ff nog erger.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ja, dat is een tijd van niks. Sta je om 10:00 al de muur van de Febo leeg te trekke...Lennard95 wrote:Wedstrijden om 12:15Als je Half 1 al kut vind maken ze het ff nog erger.
Was toch al tijden bekend dat de KNVB geen fuck om de supporters geeft. Wel roepen om normalisatie etc. maar wel doodleuk de tijden (die al een doorn in het oog waren) nog eerder zetten.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 days ago
Ezel stoot zich niet 5x aan dezelfde steenParvuz wrote:Hoppa weer in de eerste speelronde van Ajax winnen!
De kroeg is dan wss nog niet openLenny wrote:Ja, dat is een tijd van niks. Sta je om 10:00 al de muur van de Febo leeg te trekke...Lennard95 wrote:Wedstrijden om 12:15Als je Half 1 al kut vind maken ze het ff nog erger.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
In de Randstad welLennard95 wrote:De kroeg is dan wss nog niet openLenny wrote:Ja, dat is een tijd van niks. Sta je om 10:00 al de muur van de Febo leeg te trekke...Lennard95 wrote:Wedstrijden om 12:15Als je Half 1 al kut vind maken ze het ff nog erger.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Tom van Weert die naar Sporting Portugal gaat, hoe denken jullie daar over.
Volgens mij best onderschatte speler. Had hem graag bij Heracles gezien maar als Sporting al concurrentie is.immuunm wrote:Tom van Weert die naar Sporting Portugal gaat, hoe denken jullie daar over.
Ik vind het echt debiel dat iemand naar die club gaat momenteel.immuunm wrote:Tom van Weert die naar Sporting Portugal gaat, hoe denken jullie daar over.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Waarom zou je nu niet naar die club gaan? Alles is aangescherpt na dat incident, en het is niet alsof ze geen salarissen kunnen betalen of iets dergelijks. Lijkt mij dat dit financieel gezien een hele grote stap voor Tom van Weert zal zijn.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 2 hours ago
Ik ben er zelf van overtuigd dat als die de kans krijgt om daar Bas Dost op te gaan volgen, dat die prima mee kan voetballen daar in Portugal.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 days ago
Ik schat een van Wolfswinkel wel hoger in dan van Weert en die heeft het daar ook niet gered
Leon de Kogel die waarschijnlijk 2 verbrijzelde benen heeft en nog maar de vraag of hij ooit nog gewoon kan lopen... damn.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 2 hours ago
Kan de beste overkomen 
Ha haimmuunm wrote:Kan de beste overkomen
Nu heb je Joey Konings, komt vanaf dezelfde amateurclub als ik. Helaas zat ik bij zijn niet zo'n getalenteerde broer in het team. Maar kan serieus een leuke technische speler worden, al denk ik niet dat hij meteen in de basis komt.Parvuz wrote:Volgens mij best onderschatte speler. Had hem graag bij Heracles gezien maar als Sporting al concurrentie is.immuunm wrote:Tom van Weert die naar Sporting Portugal gaat, hoe denken jullie daar over.
Ja ik ken hem eigenlijk niet. Wel youtube video gezien net. Lijkt qua motoriek beetje op Linssen. Die beviel ons heel goed dus wie weet. Valt nu nog in de categorie KWW.
Geen Eredivisie maar:
https://www.tubantia.nl/fc-twente/fc-tw ... ~a38bbd07/
Oei, kon wel eens helemaal mis gaan dus.
https://www.tubantia.nl/fc-twente/fc-tw ... ~a38bbd07/
Oei, kon wel eens helemaal mis gaan dus.