Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze zag ik niet echt aankomen. Nu gaat het wel heel lastig worden voor Twente. Scoren is bij Vitesse niet echt een probleem op dit moment met 10 goals in 2 wedstrijden. En wat ga je doen als Twente zijnde. De boel dichthouden en puntje meenemen en dan thuis proberen te winnen van NAC? Of ga je vol voor de overwinning met de kans dat je met 3-0 of 4-0 naar de Eerste Divisie (Geen Jupiler League meer vanaf volgend seizoen) gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 08:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
JeroenB93 schreef:
Sparta winst! Laat Twente maar lekker in de afgrond zakken, na al die illegale praktijken daar. Buiten dat staan daar een stel slagers achterin waarvan ik blij ben dat ze straks geen Eredivisiespelers meer kapot schoppen omdat ze er zelf geen pepernoot van kunnen


:lol:

Ok genoeg onzin gelezen.


Zo of niet :lol: :lol:

NAC heeft zich tekort gedaan gister.. Ze waren veel beter maar maakten de kansen niet af! Nu wordt het inderdaad heeeel lastig voor Twente..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 08:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Deze zag ik niet echt aankomen. Nu gaat het wel heel lastig worden voor Twente. Scoren is bij Vitesse niet echt een probleem op dit moment met 10 goals in 2 wedstrijden. En wat ga je doen als Twente zijnde. De boel dichthouden en puntje meenemen en dan thuis proberen te winnen van NAC? Of ga je vol voor de overwinning met de kans dat je met 3-0 of 4-0 naar de Eerste Divisie (Geen Jupiler League meer vanaf volgend seizoen) gaat.


Vitesse speelt best aanvallend (zag je ook tegen AZ). Met de verdediging die Twente heeft kun je het beste gewoon counteren eigenlijk. Want zelfs als Twente wint van Vitesse, als Sparta of Roda wint dan is het alsnog einde verhaal. Op doelsaldo staan we er sowieso beter voor dus op een gelijk aantal punten komen is geen ramp. Als Twente van Vitesse en NAC wint en Sparta/Roda winnen alsnog een v.d. 2 maakt het alsnog niet uit.

Ik zou zelf dus behouden spelen tegen Vitesse en gaan voor de counter en dan vollop bij NAC gaan. Want ondanks wat Twente doet, bij winst van de andere twee is het voorbij, bij verlies tegen Vitesse ook. Dus ik zou de gok niet nemen.

Wel mooi om te zien dat het gros van de supporters achter Twente in zijn huidige vorm (behalve Jannetje) blijven staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
JeroenB93 schreef:
Sparta winst! Laat Twente maar lekker in de afgrond zakken, na al die illegale praktijken daar. Buiten dat staan daar een stel slagers achterin waarvan ik blij ben dat ze straks geen Eredivisiespelers meer kapot schoppen omdat ze er zelf geen pepernoot van kunnen


:lol:

Ok genoeg onzin gelezen.

Wordt een moeilijke taak zo. Nu moet Twente resultaat halen tegen Vitesse, minstens een gelijkspel. Sparta en Roda mogen niks meer winnen anders is het done. Dus volgende week zal de doorslag zijn.

Zoals je kunt lezen heb ik het niet zo met Twente :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goed excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 13:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jupiler League nu:

Kampioen: Jong Ajax
Directe promotie: Fortuna Sittard

Zekere Periodetitels
FC Dordrecht
Almere City
NEC
De Graafschap

Playoffs kwartfinale:

A - FC Dordrecht - FC Emmen
B - Almere City - MVV

Playoffs halvefinale

A - Sparta
B - Roda JC

NEC - Cambuur
Telstar - De Graafschap

Finale

Winnaars van halve finale

Wat kan wel en niet veranderen in de laatste ronde

Het kampioenschap is tussen Fortuna en Jong Ajax, de promotie is tussen NEC en Fortuna, NEC zou een monsterscore moeten neerzetten willen ze Jong Ajax op doelsaldo voorbij gaan.

Als NEC promoveert gebeurt er niet zo veel anders. Dan krijgt het eerste beste team dat geen periode titel heeft in de top de periodetitel, Telstar dus.

Als Cambuur verliest en Emmen wint of speelt gelijk met genoeg doelpunten dan moet Cambuur naar de kwartfinale en Emmen naar de halve finale.

Volendam en Eindhoven kunnen Almere niet meer voorbij voor promotie want Almere heeft een periodetitel en Dordrecht heeft er ook een. Dat gaat voor een 9e, 8e, 7e of 6e plek. Almere en Dordrecht nemen hoe dan ook plek 9 en 8 in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een ingewikkeld gedoe... jezus! :lol:

4 augustus Johan Cruijf Schaal in Philips Stadion tegen... AZ?
Geef AZ grotere kans om te winnen... en ergens is Feyenoord ook goed mee want geloof dat die plek 3 europa plaatsing doorschuift naar plek 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er vertrouwen in vandaag. AZ ligt ons goed als tegenstander laatste jaren. Al is AZ wel aardig in vorm laatste weken, maar wij gelukkig ook :cool: .

Gaat een goeie'n pot worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 12:40 
 
Hardtraxx Elite

Gun het AZ wel, hebben vaak leuk voetbal laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk wint Fortuna volgende week. Seizoen 2001/2002 voor het laatst in de Eredivisie... Gaat in ieder geval spannend worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Heb er vertrouwen in vandaag. AZ ligt ons goed als tegenstander laatste jaren. Al is AZ wel aardig in vorm laatste weken, maar wij gelukkig ook :cool: .

Gaat een goeie'n pot worden.


Hoppa jantje :cool: . Zoals de meeste finales was deze voetballend zeker weer niet hoogstaand, vrij eenvoudige overwinning uiteindelijk. Brom is wel een angsthaas met z'n 5-3-2, wat speelde AZ belabberd zeg.

Overigens is RvP echt een klasbak, heerlijke goal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AZ speelde echt heel laf. Waarom kiest van de Brom hier eigenlijk voor? AZ heeft zo'n goed voetballend team en dan dit op de mat neerleggen in een bekerfinale. Ik snap het niet. Desondanks is Feyenoord de terechte winnaar. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Diep teleurgesteld in de speelwijze van John van den Brom tijdens deze bekerfinale. Een 5-3-2 opstelling kun je alleen gebruiken als je sterke verdedigers hebt, die AZ gewoon niet heeft. AZ zou moeten uitgaan van hun eigen kwaliteit en dat is aanvallend en attractief voetbal. Wat AZ gister op de mat bracht, was schijtbakkenvoetbal zonder lef en passie. Door deze speelwijze kwamen de beste spelers van AZ gisteren totaal niet in hun spel. Op het verlies van gisteren valt niks af te dingen, Feyenoord heeft gisteren verdiend gewonnen.

Wil zeker niet zeggen dat het seizoen mislukt is na het mislopen van de beker, ook omdat we plek 3 vorige week hebben veiliggesteld. Maar ben nu twee maal op rij naar de bekerfinale in de Kuip geweest, nul goals en in beide wedstrijden slecht voetbal. John van den Brom komt tekort in wedstrijden waar het echt om gaat, hij maakt op die momenten te vaak foute keuzes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 12:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ronde 1

A: Almere - MVV
B: Dordrecht - Cambuur

Ronde 2

C: A - Roda
D: B - Sparta

E: NEC - Emmen
F: De Graafschap - Telstar

Finale

C - F
D - E

Is het dus, mits er niks meer verandert in de Eredivisie.
Ik denk dat Sparta onder Advocaat er wel in blijft en dat De Graaschap Roda er uit mikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag nieuwe Uitshirt PSV.... vind shirt van AJAX echt lelijk, sorry.. maar smaken verschillen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 15:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik denk dat Sparta onder Advocaat er wel in blijft en dat De Graaschap Roda er uit mikt.

Ik hoop dat De Graafschap degradeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Vandaag nieuwe Uitshirt PSV.... vind shirt van AJAX echt lelijk, sorry.. maar smaken verschillen denk ik


Heracles tenuetje is wel netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 16:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Twente dus gedegradeerd. Jammer om je club zo te zien.

Ik hoop dat het financieel goed komt, daar ben ik het meest bang voor. Zo ja, dan gewoon vol op zo snel mogelijk weer terug.

Rede dat het zo slecht gaat? 100% het aankoopbeleid dit seizoen en Jan Van Halst.

Als je een seizoen met veel minder financiele mogelijkheden zo goed draait mede doordat je een drietal goede huurspelers hebt gehaald, dan ga je toch juist voor een soorgelijk scenario? Nope, twee huurspelers waarvan alleen Tighadouini in de laatste wedstrijden heeft gespeeld terwijl hij er al veel eerder had moeten staan gezien Boere het niet liet zien. En Buckley-Ritchie heeft nimmer gespeeld. Assaidi en Jensen hebben het vooral laten zien dit seizoen.

Maar door dit scheve beleid had Twente voor 60% een compleet nieuw team met een onervaren coach. De spelers pasten niet per se bij Twente of de eredivisie, maar waren gewoon gratis want transfervrij. Dit gierige beleid heeft Twente een halfbakken team zonder spirit opgeleverd en dat zag je ook terug in de meeste wedstrijden. Geen wil om te vechten en geen teamspirit, behalve dan in deze laatste weken met het bleke uitzicht en weinig hoop.

Het feit dat ze degraderen zit me niet zo eigenlijk, misschien maar eens goed om vanaf begins af aan een goed stevig team met een spirit neer te zetten. Pusic mag van mij ook wel blijven. De vraag is of het financieel haalbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van het resultaat bij NAC - Heerenveen anders was directe handhaving nog een serieus ding geworden. Resultaten en het spel van de laatste weken geven wel weer wat hoop voor de play-offs, alhoewel dat altijd een gehannes is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu is het degradatieproces van Twente natuurlijk al een hele tijd in gang geweest, maar als ik die keeper zag in de samenvatting, die in mijn ogen bij de 1e 3 goals compleet de mist in ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 22:38 
 
Hardtraxx Elite

Vind het jammer voor Twente, toch een mooie club. Wel verdiend voor die leiding, maar jammer dat supporters en spelers er uiteindelijk de dupe van worden. Zag dan liever een Roda degraderen die al jaren op het nippertje de dans telkens ontspringen. 2? Seizoenen geleden bijna geen limburgse clubs meer in de eredivisie, nu zo goed als 3.

En nog even over PSV, die zitten in hun koppies al aan het strand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 08:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vind het jammer voor Twente, toch een mooie club. Wel verdiend voor die leiding, maar jammer dat supporters en spelers er uiteindelijk de dupe van worden. Zag dan liever een Roda degraderen die al jaren op het nippertje de dans telkens ontspringen. 2? Seizoenen geleden bijna geen limburgse clubs meer in de eredivisie, nu zo goed als 3.

En nog even over PSV, die zitten in hun koppies al aan het strand.


Die er al niet meer zijn. De dealtjes sluiters die de hele boel verneukt hebben zijn al lang en breed weg en die hebben 0 nadeel van de degradatie. Die zullen blij zijn dat ze weg zijn gegaan voor het instortte.

Dus wie zou het moeten verdienen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je in de wedstrijd waarin het er echt om gaat na de 1-0 al niet meer knokt is wel vrij sneu. Als Heracles supporter heb ik natuurlijk wel een beetje leedvermaak. Maar ik hoop oprecht dat de derby wel weer een keer op het programma komt. Zijn toch de leukste potjes.

En dat bij elke club de supporters moeten lachen om Twente hebben ze toch echt zelf voor gezorgd. En nu zielig doen dat iedereen tegen ze is. Kom op zeg. Dat kun je toch ook beter hebben dan dat mensen medelijden met je hebben. Maar goed, ben heel benieuwd hoe ze het gaan oplossen nu. Zal nog moeilijk worden ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 08:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dat je in de wedstrijd waarin het er echt om gaat na de 1-0 al niet meer knokt is wel vrij sneu. Als Heracles supporter heb ik natuurlijk wel een beetje leedvermaak. Maar ik hoop oprecht dat de derby wel weer een keer op het programma komt. Zijn toch de leukste potjes.

En dat bij elke club de supporters moeten lachen om Twente hebben ze toch echt zelf voor gezorgd. En nu zielig doen dat iedereen tegen ze is. Kom op zeg. Dat kun je toch ook beter hebben dan dat mensen medelijden met je hebben. Maar goed, ben heel benieuwd hoe ze het gaan oplossen nu. Zal nog moeilijk worden ben ik bang.


Kon persoonlijk wel lachen om sommige dingen, maar het is wel bij Twente dat het gebeurt. Bij een Roda, Sparta, NAC oid zou je het niet zien dus ik zie wel waar sommige supporters het vandaan halen, emotie ook natuurlijk.

Maar dat komt puur door de heisa van de laatste jaren dat Twente zo in de spotlight kwam. Elke club zou het zelfde reageren als ze van elke club zulke acties tegen krijgen bij degradatie.

Het financiele plan ligt er al voor de komende twee jaar. Dus Twente gaat gewoon in die tijd proberen terug te knokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is het ook. Als Groningen dit zou overkomen zouden er veel minder spandoekjes en liedjes zijn. Door het enorme contrast tussen kampioen worden, de boel besodemieteren en nu degradatie vind iedereen het prachtig. Daarnaast staan de Twente supporters ook altijd wel vooraan als er bij een andere club problemen zijn. Daarom heeft haast elke supportersgroep wel een reden om nu wat terug te doen.
Vorige  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic