Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ajax supporters hebben in ieder geval meer gedaan dan de 11 op het veld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi zo, hopelijk staat er woensdag een PSV dat nog aan het uitbrakken is, dan maken we misschien een kans. Gefeliciteerd aan de PSV fans hier op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ajax supporters hebben in ieder geval meer gedaan dan de 11 op het veld.


Dat is vind ik echt waar weer erg schandelijk.. Zijn geen supporters wat mij betreft en denk dat velen zo denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fakkels gooien naar vak M eronder. Eigen vlaggen in de fik steken. Kleine 85 aanhoudingen op uitvak...

Frustratie zat hoog denk ik.... maar zal niks verbazen als ze volgend seizoen niet welkom zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn natuurlijk niet alleen maar frustraties. Het is niet alsof dit niet van tevoren tot op zekere hoogte bedacht is door iemand, anders neem je die zooi niet mee het stadion in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap werkelijk waar niet waarom je zoiets zou doen. Het is gewoon moedwillig mensen in gevaar brengen. Ik kan kwetsende spreekkoren bv ook absoluut niet goedkeuren, maar daarmee breng je in mijn ogen geen mensen in gevaar. Wel vuurwerk in een vol vak gooien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 22:20 
 
Hardtraxx Elite

Wat een heerlijke dag, lekker pilsjes getikt op Stratum, daar ook de wedstrijd bekeken. Lig nu lekker op het bankie en het besef is er nog steeds niet. Zal morgen tijdens de huldiging wel komen gok ik.

Wat ben ik een gelukkig mens!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Wat een heerlijke dag, lekker pilsjes getikt op Stratum, daar ook de wedstrijd bekeken. Lig nu lekker op het bankie en het besef is er nog steeds niet. Zal morgen tijdens de huldiging wel komen gok ik.

Wat ben ik een gelukkig mens!!


Haha... morgen elkaar weer treffen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 23:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kansloos van die 'supporters' inderdaad. Alle PSVers gefeliciteerd. Heel snel vergeten dit seizoen en op naar de volgende, moeten alleen wel een hoop dingen veranderen in Amsterdam.

Edit: Man man man ga je nou weer beginnen Rob? Had niks met arrogantie te maken, maar dat je je gedroeg als een klein kind. En nu weer trouwens. Zal het aard van het beestje wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PSV toch wel verdient kampioen geworden. Meest stabiele ploeg. Zag je gisteren ook wel. Niet heel spectaculair maar ook geen gekke dingen. Swaab die in wedstrijden tegen het linkerrijtje 0 overtredingen heeft gemaakt. :oh: Dan staat het best goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja aardig kut dit...seizoen zelf verpest en dit seizoen had psv de wind in de rug

hopen dat er volgend seizoen een wat stabielere ploeg staat wat niet zo wisselvallig gaat spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 08:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd PSV-Hardtraxxers! Namens een Heerenveensupporter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie overigens Twente het nog wel net redden. Ik denk dat ze thuis van PEC en NAC kunnen winnen. En Sparta gaat geen punt meer pakken. Ookal kan Heracles er voor zorgen dat Twente er uit vliegt. Hoop dat wij gewoon winnen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 11:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke manier om kampioen te worden. Sfeer in het stadion was geweldig en het feest in stad was ook genieten. Nog ff een paar uurtjes werken en dan op naar de huldiging :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Lig nu lekker op het bankie en het besef is er nog steeds niet.

Hahahaha doe normaal joh met je "het besef is er nog steeds niet". Wel gefeliciteerd trouwens, evenals alle andere PSV fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Schaam me dood voor m'n cluppie en al helemaal voor die idiote 'supporters' die de spelers staan te intimideren en duwen bij de bus..

Gefeliciteerd PSV'ers hier, ik heb jullie cluppie vaak verafschuwd dit seizoen, maar mijn club is momenteel geen haar beter :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hard4Us schreef:
Lig nu lekker op het bankie en het besef is er nog steeds niet.

Hahahaha doe normaal joh met je "het besef is er nog steeds niet". Wel gefeliciteerd trouwens, evenals alle andere PSV fans.

Hahaha het besef was er in Januari al xd. Gefeliciteerd Joris.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 12:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Gefeliciteerd Joris.

Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 14:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Hard4Us schreef:
Wat een heerlijke dag, lekker pilsjes getikt op Stratum, daar ook de wedstrijd bekeken. Lig nu lekker op het bankie en het besef is er nog steeds niet. Zal morgen tijdens de huldiging wel komen gok ik.

Wat ben ik een gelukkig mens!!


Haha... morgen elkaar weer treffen?

Snel je bericht aangepast? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat een figuur is t ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

PSV terecht kampioen. Heel het seizoen constant gebleven. Gisteren was het heel duidelijk te zien dat Ajax meer degressie heeft geboekt dan progressie. Vd Sar mag zijn biezen pakken, hij heeft hopeloos gefaald door Bosz "weg te pesten" een trainer die het op de rit had en Ajax weer lekker liet voetballen.

Vorig seizoen had ik er meer vrede mee omdat er gewoon goed werd gevoetbald en je had toen recht op een prijs, helaas niet van gekomen. Dit seizoen op alle fronten kom je gewoon te kort.
Je kan wel spreken van een rampseizoen. Groot gelijk dat de supporters gisteren na afloop verhaal kwamen halen bij het stadion, er was 0,0 beleving en dat is vanaf de winterstop al. Ze moeten natuurlijk niet aan de spelers zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Daveytl schreef:
Hard4Us schreef:
Lig nu lekker op het bankie en het besef is er nog steeds niet.

Hahahaha doe normaal joh met je "het besef is er nog steeds niet". Wel gefeliciteerd trouwens, evenals alle andere PSV fans.

Hahaha het besef was er in Januari al xd. Gefeliciteerd Joris.

Nou dat vind ik niet eens zo erg, meer dat het er nu uitziet alsof die zelf een zieke prestatie heeft geleverd, terwijl het cluppie dat ie support, waar die verder waarschijnlijk niks mee heeft (familiebanden, goeie vrienden etc) kampioen is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
rakkietakkie schreef:
Hard4Us schreef:
Wat een heerlijke dag, lekker pilsjes getikt op Stratum, daar ook de wedstrijd bekeken. Lig nu lekker op het bankie en het besef is er nog steeds niet. Zal morgen tijdens de huldiging wel komen gok ik.

Wat ben ik een gelukkig mens!!


Haha... morgen elkaar weer treffen?

Snel je bericht aangepast? :lol:


Ah wat stond er, jij weet het nog? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Pommer schreef:
rakkietakkie schreef:

Haha... morgen elkaar weer treffen?

Snel je bericht aangepast? :lol:


Ah wat stond er, jij weet het nog? :P

Iets met kerstcadeau's volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 06:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stond niks anders dan er nu al stond. Voor de verandering eens geen gezeik.

Huldiging was dikke prima qua sfeer. Ben blij dat ik nog dagje vrij heb, dat wel
Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic