Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
rakkietakkie schreef:
:lol: haters gonna hate, kom maar door met die aandacht...


Christus man heeft je moeder je op de grond gesmeten toen je klein was?

:lol: Kearl wa loaj oe goan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ik weet het ook niet of die zich aan kan passen aan het nederlandse niveau, gaan het zien. Wel tof dat er een grote naam terug is in het nederlandse voetbal :corn:

Not sure if... :P

Had er wel weer flink de pest in dat PSV in de laatste minuut er nog weer een overwinning uitsleept >.<. Hoeveel punten hun nu al 'onverdiend' binnen hebben gesleept. Spelen totaal niet kampioens waardig. Maar ach op deze manier gaan ze vast en zeker nog punten verspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
Ik weet het ook niet of die zich aan kan passen aan het nederlandse niveau, gaan het zien. Wel tof dat er een grote naam terug is in het nederlandse voetbal :corn:

Not sure if... :P

Had er wel weer flink de pest in dat PSV in de laatste minuut er nog weer een overwinning uitsleept >.<. Hoeveel punten hun nu al 'onverdiend' binnen hebben gesleept. Spelen totaal niet kampioens waardig. Maar ach op deze manier gaan ze vast en zeker nog punten verspelen.


Nee geen troll. Turkse niveau is toch wel iets hoger dan het Nederlandse? En wat betreft de overwinning van PSV, als heracles haar kansen niet afmaakt doet PSV het wel, al hadden ze het beiden wel verdiend. Vind het wel terecht dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
Ik weet het ook niet of die zich aan kan passen aan het nederlandse niveau, gaan het zien. Wel tof dat er een grote naam terug is in het nederlandse voetbal :corn:

Not sure if... :P

Had er wel weer flink de pest in dat PSV in de laatste minuut er nog weer een overwinning uitsleept >.<. Hoeveel punten hun nu al 'onverdiend' binnen hebben gesleept. Spelen totaal niet kampioens waardig. Maar ach op deze manier gaan ze vast en zeker nog punten verspelen.


Nee geen troll. Turkse niveau is toch wel iets hoger dan het Nederlandse?


Dat wel, maar van Persie heeft de afgelopen seizoenen nauwelijks gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook dan wordt het nog even zoeken gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
Ik weet het ook niet of die zich aan kan passen aan het nederlandse niveau, gaan het zien. Wel tof dat er een grote naam terug is in het nederlandse voetbal :corn:

Not sure if... :P

Had er wel weer flink de pest in dat PSV in de laatste minuut er nog weer een overwinning uitsleept >.<. Hoeveel punten hun nu al 'onverdiend' binnen hebben gesleept. Spelen totaal niet kampioens waardig. Maar ach op deze manier gaan ze vast en zeker nog punten verspelen.


Hoezo onverdiend?
Corners PSV: 10 Heracles 3
Schoten naast : PSV 11 Heracles 6
Schoten op doel PSV :13 Heracles 4 (incl. Penalty)
Reddingen doelman: Zoet 3 Castro 11

Ja het had 2 kanten op kunnen vallen, maar deze overwinning is zeker niet onverdiend. Deze enige onverdiende overwinning dit seizoen was tegen PEC.

En kampioenswaardig, tja, ze spelen niet altijd de sterren van de hemel nee. Maar als je tot en met speelronde 12-13 samen met Manchester City de meest scorende ploeg bent uit Europa vind ik dat toch wel enigszins kampioenswaardig te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Weet wie het zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
Ik weet het ook niet of die zich aan kan passen aan het nederlandse niveau, gaan het zien. Wel tof dat er een grote naam terug is in het nederlandse voetbal :corn:

Not sure if... :P

Had er wel weer flink de pest in dat PSV in de laatste minuut er nog weer een overwinning uitsleept >.<. Hoeveel punten hun nu al 'onverdiend' binnen hebben gesleept. Spelen totaal niet kampioens waardig. Maar ach op deze manier gaan ze vast en zeker nog punten verspelen.


Nee geen troll. Turkse niveau is toch wel iets hoger dan het Nederlandse? En wat betreft de overwinning van PSV, als heracles haar kansen niet afmaakt doet PSV het wel, al hadden ze het beiden wel verdiend. Vind het wel terecht dus.


Uhm, als jij denkt dat het niveau in de Turkse competitie hoger is (denk dat er argumenten voor beide competities zijn), dan zou het aanpassen aan het niveau toch juist makkelijker moeten zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Mensen die zo serieus op mij ingaan en mij dan als "klein kind" bestempelen. Zelf ben je dan toch ook zo happerig als een goudvis naar voer in een vissenkom.

Ik doe nu precies wat menig succesclubjood doet als ze wat winnen... WZAWZDB syndroom, calimero petje op en roepen dat ze kampioen zijn. Arrogante gedrag.. bleh.. heerlijk om jullie daarmee terug te kutten


Hahaha als je maar blij bent. Kampioen ga je toch niet worden joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:

Uhm, als jij denkt dat het niveau in de Turkse competitie hoger is (denk dat er argumenten voor beide competities zijn), dan zou het aanpassen aan het niveau toch juist makkelijker moeten zijn?


Snap wat je bedoelt, maar doelde meer op het feit dat je teamgenoten niet van dit niveau zijn en dat je daar meer op moet anticiperen. Kan het mis hebben hoor :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Mensen die zo serieus op mij ingaan en mij dan als "klein kind" bestempelen. Zelf ben je dan toch ook zo happerig als een goudvis naar voer in een vissenkom.

Ik doe nu precies wat menig succesclubjood doet als ze wat winnen... WZAWZDB syndroom, calimero petje op en roepen dat ze kampioen zijn. Arrogante gedrag.. bleh.. heerlijk om jullie daarmee terug te kutten


We lachen je alleen maar uit, met je terug kutten :lol:

Hoeveel calimero berichten heb je hier trouwens gezien na de winst in de klassieker? Juist ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat triester is. Deze discussie of rakkietakkie die een jood probeert na te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Ik weet niet wat triester is. Deze discussie of rakkietakkie die een jood probeert na te doen.


Het komt iig beide door rakkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:

Dat wel, maar van Persie heeft de afgelopen seizoenen nauwelijks gespeeld.


Sinds 20 augustus niet meer. Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat hij het benodigde wedstrijdritme heeft. Ik denk dat het qua ervaring voor de jonge jongens leuk is maar dat hij voor de rest niet van hele grote waarde zal zijn. Zie geen Kuyt scenario voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 22:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
Ik weet het ook niet of die zich aan kan passen aan het nederlandse niveau, gaan het zien. Wel tof dat er een grote naam terug is in het nederlandse voetbal :corn:

Not sure if... :P

Had er wel weer flink de pest in dat PSV in de laatste minuut er nog weer een overwinning uitsleept >.<. Hoeveel punten hun nu al 'onverdiend' binnen hebben gesleept. Spelen totaal niet kampioens waardig. Maar ach op deze manier gaan ze vast en zeker nog punten verspelen.


Hoezo onverdiend?
Corners PSV: 10 Heracles 3
Schoten naast : PSV 11 Heracles 6
Schoten op doel PSV :13 Heracles 4 (incl. Penalty)
Reddingen doelman: Zoet 3 Castro 11

Ja het had 2 kanten op kunnen vallen, maar deze overwinning is zeker niet onverdiend. Deze enige onverdiende overwinning dit seizoen was tegen PEC.

En kampioenswaardig, tja, ze spelen niet altijd de sterren van de hemel nee. Maar als je tot en met speelronde 12-13 samen met Manchester City de meest scorende ploeg bent uit Europa vind ik dat toch wel enigszins kampioenswaardig te noemen.

En daarnaast hebben we ook punten laten liggen in Groningen in de laatste minuut, waar geen vuiltje aan de lucht leek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ook Twente laatste minuut. Als je halverwege het seizoen al 3x in de laatste minuut wint, dan lacht het geluk je toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ook Twente laatste minuut. Als je halverwege het seizoen al 3x in de laatste minuut wint, dan lacht het geluk je toe.


Vaak vooral op de manier waarop..

Zag volgens mij ook genoeg frustratie bij Luuk de Jong na de 1-2? Man man man, hoe die dan ook los gaat voor het publiek van Heracles.. Beetje triest vind ik dat. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 00:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Pipa schreef:
Ook Twente laatste minuut. Als je halverwege het seizoen al 3x in de laatste minuut wint, dan lacht het geluk je toe.


Vaak vooral op de manier waarop..

Zag volgens mij ook genoeg frustratie bij Luuk de Jong na de 1-2? Man man man, hoe die dan ook los gaat voor het publiek van Heracles.. Beetje triest vind ik dat. ^^


Was ook deels naar de camera bedoeld, hoorde ik vandaag tijdens een interview op de Herdgang. Schijnen nogal wat mensen kritiek ge-uit te hebben op hem dat hij alleen maar een afronder is op voorzetten van medespelers. En daardoor niet bepalend.

Deze goal was dus wel belangrijk,... buiten dat vind ik De Jong aardig constant seizoen draaien, belangrijk voor het team en ook belangrijk voor de nodige ervaring.

Niet alleen hij trouwens, ook Arias, Van Ginkel, Lozano en Zoet zijn belangrijk. Met name die laatste die toch weer de nodige punten pakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Zoet mag je inderdaad de handen dicht knijpen. Hoeveel belangrijke ballen Zoet er al wel niet uitgehaald heeft voor PSV dit seizoen.. Maarja, PSV staat bovenaan en ben wel van mening dat ze kampioen worden. Vaak zegt het genoeg over een club als je deze wedstrijden weet te winnen, maar goed. We zullen zien!

Hopelijk gaan wij Europees voetbal halen.. Dromen, dromen, dromen.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Met Zoet mag je inderdaad de handen dicht knijpen. Hoeveel belangrijke ballen Zoet er al wel niet uitgehaald heeft voor PSV dit seizoen.. Maarja, PSV staat bovenaan en ben wel van mening dat ze kampioen worden. Vaak zegt het genoeg over een club als je deze wedstrijden weet te winnen, maar goed. We zullen zien!

Hopelijk gaan wij Europees voetbal halen.. Dromen, dromen, dromen.. :loving:


Beetje hulp op 18 februari is wel welkom hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Zwolle blijft winnen en Ajax laat af en toe nog eens een puntje liggen kunnen we het ze nog moeilijk maken dus komt goed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 09:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ook Twente laatste minuut. Als je halverwege het seizoen al 3x in de laatste minuut wint, dan lacht het geluk je toe.


Plus de overduidelijke penalty voor Twente die niet werd toegekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 09:59 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
Ook Twente laatste minuut. Als je halverwege het seizoen al 3x in de laatste minuut wint, dan lacht het geluk je toe.


Plus de overduidelijke penalty voor Twente die niet werd toegekend.


Zo heeft iedere club aan het eind van het seizoen ongeveer hetzelfde aantal penalty's voor/tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
Ook Twente laatste minuut. Als je halverwege het seizoen al 3x in de laatste minuut wint, dan lacht het geluk je toe.


Plus de overduidelijke penalty voor Twente die niet werd toegekend.


Zo heeft iedere club aan het eind van het seizoen ongeveer hetzelfde aantal penalty's voor/tegen.


Klopt, maar als men toch dat moment noemt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
Ook Twente laatste minuut. Als je halverwege het seizoen al 3x in de laatste minuut wint, dan lacht het geluk je toe.


Plus de overduidelijke penalty voor Twente die niet werd toegekend.


Zo heeft iedere club aan het eind van het seizoen ongeveer hetzelfde aantal penalty's voor/tegen.

Oh nu opeens wel, maar als het Ajax overkomt schreeuwen ze met z'n allen Lucky Ajax of KNJB :lol:
Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic