Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Broken Balance wrote:
rakkietakkie wrote::lol: haters gonna hate, kom maar door met die aandacht...
Christus man heeft je moeder je op de grond gesmeten toen je klein was?
:lol: Kearl wa loaj oe goan
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
sonnebloem wrote:Ik weet het ook niet of die zich aan kan passen aan het nederlandse niveau, gaan het zien. Wel tof dat er een grote naam terug is in het nederlandse voetbal :corn:
Not sure if... :P

Had er wel weer flink de pest in dat PSV in de laatste minuut er nog weer een overwinning uitsleept >.<. Hoeveel punten hun nu al 'onverdiend' binnen hebben gesleept. Spelen totaal niet kampioens waardig. Maar ach op deze manier gaan ze vast en zeker nog punten verspelen.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Svbtwee wrote:
sonnebloem wrote:Ik weet het ook niet of die zich aan kan passen aan het nederlandse niveau, gaan het zien. Wel tof dat er een grote naam terug is in het nederlandse voetbal :corn:

Had er wel weer flink de pest in dat PSV in de laatste minuut er nog weer een overwinning uitsleept >.<. Hoeveel punten hun nu al 'onverdiend' binnen hebben gesleept. Spelen totaal niet kampioens waardig. Maar ach op deze manier gaan ze vast en zeker nog punten verspelen.
Nee geen troll. Turkse niveau is toch wel iets hoger dan het Nederlandse? En wat betreft de overwinning van PSV, als heracles haar kansen niet afmaakt doet PSV het wel, al hadden ze het beiden wel verdiend. Vind het wel terecht dus.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
sonnebloem wrote:
Svbtwee wrote:

Nee geen troll. Turkse niveau is toch wel iets hoger dan het Nederlandse?
Dat wel, maar van Persie heeft de afgelopen seizoenen nauwelijks gespeeld.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ook dan wordt het nog even zoeken gok ik
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Svbtwee wrote:

Hoezo onverdiend?
Corners PSV: 10 Heracles 3
Schoten naast : PSV 11 Heracles 6
Schoten op doel PSV :13 Heracles 4 (incl. Penalty)
Reddingen doelman: Zoet 3 Castro 11

Ja het had 2 kanten op kunnen vallen, maar deze overwinning is zeker niet onverdiend. Deze enige onverdiende overwinning dit seizoen was tegen PEC.

En kampioenswaardig, tja, ze spelen niet altijd de sterren van de hemel nee. Maar als je tot en met speelronde 12-13 samen met Manchester City de meest scorende ploeg bent uit Europa vind ik dat toch wel enigszins kampioenswaardig te noemen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Weet wie het zegt.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
sonnebloem wrote:
Svbtwee wrote:

Nee geen troll. Turkse niveau is toch wel iets hoger dan het Nederlandse? En wat betreft de overwinning van PSV, als heracles haar kansen niet afmaakt doet PSV het wel, al hadden ze het beiden wel verdiend. Vind het wel terecht dus.
Uhm, als jij denkt dat het niveau in de Turkse competitie hoger is (denk dat er argumenten voor beide competities zijn), dan zou het aanpassen aan het niveau toch juist makkelijker moeten zijn?
Hardtraxx Elite
2969 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
rakkietakkie wrote:Mensen die zo serieus op mij ingaan en mij dan als "klein kind" bestempelen. Zelf ben je dan toch ook zo happerig als een goudvis naar voer in een vissenkom.

Ik doe nu precies wat menig succesclubjood doet als ze wat winnen... WZAWZDB syndroom, calimero petje op en roepen dat ze kampioen zijn. Arrogante gedrag.. bleh.. heerlijk om jullie daarmee terug te kutten
Hahaha als je maar blij bent. Kampioen ga je toch niet worden joh.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Steffnov wrote:
Uhm, als jij denkt dat het niveau in de Turkse competitie hoger is (denk dat er argumenten voor beide competities zijn), dan zou het aanpassen aan het niveau toch juist makkelijker moeten zijn?
Snap wat je bedoelt, maar doelde meer op het feit dat je teamgenoten niet van dit niveau zijn en dat je daar meer op moet anticiperen. Kan het mis hebben hoor :huh:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
rakkietakkie wrote:Mensen die zo serieus op mij ingaan en mij dan als "klein kind" bestempelen. Zelf ben je dan toch ook zo happerig als een goudvis naar voer in een vissenkom.

Ik doe nu precies wat menig succesclubjood doet als ze wat winnen... WZAWZDB syndroom, calimero petje op en roepen dat ze kampioen zijn. Arrogante gedrag.. bleh.. heerlijk om jullie daarmee terug te kutten
We lachen je alleen maar uit, met je terug kutten :lol:

Hoeveel calimero berichten heb je hier trouwens gezien na de winst in de klassieker? Juist ja.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ik weet niet wat triester is. Deze discussie of rakkietakkie die een jood probeert na te doen.
Hardtraxx Elite
2969 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Jordy wrote:Ik weet niet wat triester is. Deze discussie of rakkietakkie die een jood probeert na te doen.
Het komt iig beide door rakkie
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Patjee410 wrote:
Dat wel, maar van Persie heeft de afgelopen seizoenen nauwelijks gespeeld.
Sinds 20 augustus niet meer. Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat hij het benodigde wedstrijdritme heeft. Ik denk dat het qua ervaring voor de jonge jongens leuk is maar dat hij voor de rest niet van hele grote waarde zal zijn. Zie geen Kuyt scenario voor me.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Aristo wrote:
Svbtwee wrote:

Hoezo onverdiend?
Corners PSV: 10 Heracles 3
Schoten naast : PSV 11 Heracles 6
Schoten op doel PSV :13 Heracles 4 (incl. Penalty)
Reddingen doelman: Zoet 3 Castro 11

Ja het had 2 kanten op kunnen vallen, maar deze overwinning is zeker niet onverdiend. Deze enige onverdiende overwinning dit seizoen was tegen PEC.

En kampioenswaardig, tja, ze spelen niet altijd de sterren van de hemel nee. Maar als je tot en met speelronde 12-13 samen met Manchester City de meest scorende ploeg bent uit Europa vind ik dat toch wel enigszins kampioenswaardig te noemen.
En daarnaast hebben we ook punten laten liggen in Groningen in de laatste minuut, waar geen vuiltje aan de lucht leek.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Ook Twente laatste minuut. Als je halverwege het seizoen al 3x in de laatste minuut wint, dan lacht het geluk je toe.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Pipa wrote:Ook Twente laatste minuut. Als je halverwege het seizoen al 3x in de laatste minuut wint, dan lacht het geluk je toe.
Vaak vooral op de manier waarop..

Zag volgens mij ook genoeg frustratie bij Luuk de Jong na de 1-2? Man man man, hoe die dan ook los gaat voor het publiek van Heracles.. Beetje triest vind ik dat. ^^
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Rowanyt1309 wrote:
Pipa wrote:Ook Twente laatste minuut. Als je halverwege het seizoen al 3x in de laatste minuut wint, dan lacht het geluk je toe.
Vaak vooral op de manier waarop..

Zag volgens mij ook genoeg frustratie bij Luuk de Jong na de 1-2? Man man man, hoe die dan ook los gaat voor het publiek van Heracles.. Beetje triest vind ik dat. ^^
Was ook deels naar de camera bedoeld, hoorde ik vandaag tijdens een interview op de Herdgang. Schijnen nogal wat mensen kritiek ge-uit te hebben op hem dat hij alleen maar een afronder is op voorzetten van medespelers. En daardoor niet bepalend.

Deze goal was dus wel belangrijk,... buiten dat vind ik De Jong aardig constant seizoen draaien, belangrijk voor het team en ook belangrijk voor de nodige ervaring.

Niet alleen hij trouwens, ook Arias, Van Ginkel, Lozano en Zoet zijn belangrijk. Met name die laatste die toch weer de nodige punten pakt..
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Met Zoet mag je inderdaad de handen dicht knijpen. Hoeveel belangrijke ballen Zoet er al wel niet uitgehaald heeft voor PSV dit seizoen.. Maarja, PSV staat bovenaan en ben wel van mening dat ze kampioen worden. Vaak zegt het genoeg over een club als je deze wedstrijden weet te winnen, maar goed. We zullen zien!

Hopelijk gaan wij Europees voetbal halen.. Dromen, dromen, dromen.. :loving:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Rowanyt1309 wrote:Met Zoet mag je inderdaad de handen dicht knijpen. Hoeveel belangrijke ballen Zoet er al wel niet uitgehaald heeft voor PSV dit seizoen.. Maarja, PSV staat bovenaan en ben wel van mening dat ze kampioen worden. Vaak zegt het genoeg over een club als je deze wedstrijden weet te winnen, maar goed. We zullen zien!

Hopelijk gaan wij Europees voetbal halen.. Dromen, dromen, dromen.. :loving:
Beetje hulp op 18 februari is wel welkom hoor :D
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Als Zwolle blijft winnen en Ajax laat af en toe nog eens een puntje liggen kunnen we het ze nog moeilijk maken dus komt goed. :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Plus de overduidelijke penalty voor Twente die niet werd toegekend.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Broken Balance wrote:
Zo heeft iedere club aan het eind van het seizoen ongeveer hetzelfde aantal penalty's voor/tegen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hard4Us wrote:
Broken Balance wrote:
Zo heeft iedere club aan het eind van het seizoen ongeveer hetzelfde aantal penalty's voor/tegen.
Klopt, maar als men toch dat moment noemt :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Hard4Us wrote:
Broken Balance wrote:
Oh nu opeens wel, maar als het Ajax overkomt schreeuwen ze met z'n allen Lucky Ajax of KNJB :lol: