Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
rakkietakkie wrote:Ik vind het gewoon heerlijk om jullie te kutten... en blijkbaar lukt dat vrij aardig...

Maarre 52000 toeschouwers in de Arena? Verkleed als stoeltjes... man wat is het daar leeg zeg haha
Jij houdt echt niemand voor de gek hiermee gezien jouw geschiedenis hier. :lol:

En dan waarschijnlijk bij een gefaald seizoen zelf in de slachtofferrol duiken dat iedereen meer blij is dat PSV geen kampioen is dan blij zijn voor de kampioen terwijl je het zelf hiermee uitlokt.

Maar goed voor die zelfde 52000 stoeltjes ging PSV keihard af dit seizoen. Dus wel of niet publiek, Ajax was nog steeds beter.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Broken Balance wrote:
rakkietakkie wrote:Ik vind het gewoon heerlijk om jullie te kutten... en blijkbaar lukt dat vrij aardig...

Maarre 52000 toeschouwers in de Arena? Verkleed als stoeltjes... man wat is het daar leeg zeg haha
Jij houdt echt niemand voor de gek hiermee gezien jouw geschiedenis hier. :lol:

En dan waarschijnlijk bij een gefaald seizoen zelf in de slachtofferrol duiken dat iedereen meer blij is dat PSV geen kampioen is dan blij zijn voor de kampioen terwijl je het zelf hiermee uitlokt.

Maar goed voor die zelfde 52000 stoeltjes ging PSV keihard af dit seizoen. Dus wel of niet publiek, Ajax was nog steeds beter.
Waren veel Ajacieden vorig jaar erg goed in :D
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 5 days ago
chas1n wrote:Haha bizar idd, 12 van de 14 bekerwedstrijden thuis. Al was het over een span van de afgelopen 10 jaar zo'n 54% thuis voor Feyenoord. Maar de kans op zo vaak thuis is wel bizar klein en opvallend natuurlijk :P. Mij hoor je niet klagen. Ook al is Feyenoord thuis dit seizoen ook geen garantie voor 3 punten zoals vorig seizoen.
Als PSV'er zijnde heb ik nooit zo'n vertrouwen in Feyenoord uit, vooral gezien de resultaten de laatste jaren, het zal mij dus benieuwen hoe het gaat verlopen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Komt van beide kanten inderdaad, maar beiden met het vingertje wijzen natuurlijk. Dan zijn beide kampen geen haar beter.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago

Standaard argument van PSV-supporters als ze niks anders meer weten te zeggen.
Hardtraxx Elite
2969 posts member since 2011
last seen 13 hours ago

Ben afgelopen zondag geweest. Moet bekennen dat de sfeer er wel goed in zat. Na de 0-1 werd er harder gezongen en ging het publiek er wel echt achter staan. Is niet altijd zo bij ajax. (of bij elke grote club)
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Sowieso de discussie over wiens stadion vol zit of wie er eerder vandoor gaat slaat kant nog wal. Overal heb je supporters die alleen bij de topwedstrijden komen en in succestijden een seizoenskaart kopen. Vorig jaar de gehele Europa League campagne geweest, omdat daar altijd meer sfeer is en dan zit het wel ram vol.
Ik zelf ben daar ook aan schuldig. Als fcdb ooit eredivisie speelt, sta ik vooraan bij het kopen van een seizoenskaart.

Arena is vaak minder vol, omdat de seizoenskaarthouders over het land zijn verspreid. Die komen niet voor elke wedstrijd naar Amsterdam, zeker als het kerstavond is. Losse kaarten zijn bijna altijd uitverkocht

PSV, Feyenoord & Ajax barsten van de successupporters en dat is niet erg. NAC supporters by far trouwste aanhang
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
NAC is super leuke club.. en ja die B-Side is fanatieker dan welke aanhang heb ik het gevoel.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
pim__ wrote:

Ben afgelopen zondag geweest. Moet bekennen dat de sfeer er wel goed in zat. Na de 0-1 werd er harder gezongen en ging het publiek er wel echt achter staan. Is niet altijd zo bij ajax. (of bij elke grote club)
Teringjood, niet ff melden he :list:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
En basisspeler nummer 6 weg bij Heracles. 6 belangrijke spelers weg in een half jaar tijd. Niet heel chill.
Wel mooie stap voor Pelupessy. En uiteraard gaan uitgaande transfers bij Heracles altijd wel goed. Verdienen aardig afgelopen seizoenen. Met wat weg is gegaan kun je aardig teampje bouwen nu.

Tannane, Armenteros, Weghorst, Bel Hassani, Gosens, Hoogma, Bruns en nu Pelupessy.
En Te Wierik, maar die schaal ik toch wat lager in. :$

En straks natuurlijk Kuwas ook nog weg...

Toch krijgt Heracles het toch vaak weer voor mekaar om weer een leuk team te bouwen: Monteiro, Niemeijer, Vermeij, Van den Buijs.

Het filmpje van Asito over het vertrek van Pelupessy is trouwens wel goud. :lol:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Zondag de klassieker.. Altijd weer ijdele hoop dat we dit jaar eens winnen daar, maar heb er een hard hoofd in.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Hopen dat Feyenoord Ajax pakt zondag
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
sonnebloem wrote:Hopen dat Ajax Feyenoord alweer pakt zondag
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Reageert nooit in dit topic, maar nu wel, om even de tegenovergestelde edgy mening te geven. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Aha dus Sander is voor ajax
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Even een reactie op de transfer van Locadia. 16 miljoen is een prima bedrag voor PSV, het is een middelmatige voetballer met regelmatig een opleving, te weinig vind ik. Het gemis kan prima opgevangen worden met bijvoorbeeld deze voorhoedes: Lozano - De Jong/Maxi - Mauro/Malen/Bergwijn/Gudmonsson. Kijken wie er het snelst opstaat. Is dit niet Bergwijn, verwacht ik ook een vertrek bij hem.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Locadia, 16 miljoen. De wereld is echt kapot.
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
Parvuz wrote:Locadia, 16 miljoen. De wereld is echt kapot.
echt he :lol:

Wat denken we van ajax - feye?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
pim__ wrote:
Parvuz wrote:Locadia, 16 miljoen. De wereld is echt kapot.
echt he :lol:

Wat denken we van ajax - feye?
dat feyenoord ajax maar even wat mag afremmen
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 13 days ago
pim__ wrote:Wat denken we van ajax - feye?
Oprollen die havenarbeiders
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
Alm1ghty wrote:
Juist!
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Hopen op een mooie zondag, met PSV en Feyenoord als winnaars.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Hard4Us wrote:Hopen op een mooie zondag, met Heracles en Ajax als winnaars.
Ik ben benieuwd met de nieuwe trainert aan het roer. Ik ga ervan uit dat de 3 punten in Amsterdam blijven
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Alm1ghty wrote:
Ik sluit mij hierbij aan