Beelden van de laatste pingel, prachtig 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat is toch juist de charme van de beker, altijd mooi om te zien dat zo'n kleine club de wedstrijd van hun leven speelt en dan toch zo'n team uit kunnen schakelen 
Laten we vooral niet doen alsof dit alleen in Nederland gebeurt 
Ik zie Arsenal niet zo snel in de eerste ronde van de FA Cup er uit vliegen tegen Deeping Rangers F.C.Steffnov wrote:Laten we vooral niet doen alsof dit alleen in Nederland gebeurt
INB4: profclubs stromen later pas in...
INB4: Arsenal wel.
Ik zag afgelopen week HSV uit de beker vliegen tegen 3e klasser Osnabruck, idem voor Augsburg tegen 3e klasser Magdeburg. Geen zin en tijd om verder te zoeken, maar ze zijn er ongetwijfeld. Kwam er vorig jaar of twee jaar terug niet een amateurteam heel ver in de Engelse FA Cup?Parvuz wrote:Ik zie Arsenal niet zo snel in de eerste ronde van de FA Cup er uit vliegen tegen Deeping Rangers F.C.Steffnov wrote:Laten we vooral niet doen alsof dit alleen in Nederland gebeurt
Ja maar je moet ook niet doen of t alleen in Nederland gebeurt Steffmeister.

Paar jaar geleden Real Madrid tegen Alcorcon.Steffnov wrote:Ik zag afgelopen week HSV uit de beker vliegen tegen 3e klasser Osnabruck, idem voor Augsburg tegen 3e klasser Magdeburg. Geen zin en tijd om verder te zoeken, maar ze zijn er ongetwijfeld. Kwam er vorig jaar of twee jaar terug niet een amateurteam heel ver in de Engelse FA Cup?Parvuz wrote:Ik zie Arsenal niet zo snel in de eerste ronde van de FA Cup er uit vliegen tegen Deeping Rangers F.C.Steffnov wrote:Laten we vooral niet doen alsof dit alleen in Nederland gebeurt
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 12 hours ago
Van de week nog Vitesse tegen Swift
En nu staan ze alweer 2-0 voor tegen Ajax
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Wat een weekend 
Wat gebeurt er allemaal johBasshunterzz wrote:Wat een weekend
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Geweldig weekend, sfeer was geniaal in het uitvak!!
Blijf me verbazen hoe sommige supporters (vooral van Utrecht) zich meer bezig houden met de andere supporters, dan met de wedstrijd...
Blijf me verbazen hoe sommige supporters (vooral van Utrecht) zich meer bezig houden met de andere supporters, dan met de wedstrijd...
Ik ga met het weekend meer en meer twijfelen of ik mezelf nog wel moet bekommeren om Nederlands voetbal.. Kan me voorstellen dat het prima vermaak is, maar het niveau ligt echt bijzonder laag. Heb enkel van PSV (deels) kunnen genieten dit weekend.
Nou Utrecht verloor omdat zij zelf imo echt ontzettend slecht waren, Ajax idem dito. Feyenoord heb ik niks van gezien, dus dat kan ik niet beoordelen.
Feyenoord idem dito.
Even 1-7 winnen bij Utrecht, moet toch een aardige confidence boost geven. Die goal van Bergwijn
.
Even 1-7 winnen bij Utrecht, moet toch een aardige confidence boost geven. Die goal van Bergwijn
Nee.... vi heeft goed artikel erover geplaatst. Gewoon alles zo vastzetten dat er een spelmaker wordt terwijl die dr sloomste is...Unknown wrote:Nou Utrecht verloor omdat zij zelf imo echt ontzettend slecht waren, Ajax idem dito. Feyenoord heb ik niks van gezien, dus dat kan ik niet beoordelen.
Tactiek die heel goed werkt dus
Huh zie nie pas dat ajax verloren heeft, prachtig. Zelfde geldt voor feyenoord, PSV nu mooi uitlopen
Keek trouwens de samenvatting van utrecht - psv terug, zou na de 1e helft niet zeggen dat ze met 1-7 zouden winnen, leek me best matig?
Keek trouwens de samenvatting van utrecht - psv terug, zou na de 1e helft niet zeggen dat ze met 1-7 zouden winnen, leek me best matig?
Psv speelde idd niet bijzonder goed ofzo, meer individuele acties die het openbraken en het onvoorstelbaar slechte verdedigen van Utrecht. Zelden zoiets gezien, hoe makkelijk steekpasses er doorheen gingen of spelers langs hun directe tegenstander gingen.
Hoe Edson Braafheid de hoofdrolspeler werd van Utrecht - PSVrakkietakkie wrote:Nee.... vi heeft goed artikel erover geplaatst. Gewoon alles zo vastzetten dat er een spelmaker wordt terwijl die dr sloomste is...Unknown wrote:Nou Utrecht verloor omdat zij zelf imo echt ontzettend slecht waren, Ajax idem dito. Feyenoord heb ik niks van gezien, dus dat kan ik niet beoordelen.
Die? Ja dus interessant, maar dan blijf ik van mening dat de individuele fouten het zo'n grote uitslag hebben doen maken en niet dat PSV zo goed was.
Ja die... actie van Bergwijn was wel van ongekende klasse... en Lo Lo hebben elkaar ook gevondenUnknown wrote:Hoe Edson Braafheid de hoofdrolspeler werd van Utrecht - PSVrakkietakkie wrote:Nee.... vi heeft goed artikel erover geplaatst. Gewoon alles zo vastzetten dat er een spelmaker wordt terwijl die dr sloomste is...Unknown wrote:Nou Utrecht verloor omdat zij zelf imo echt ontzettend slecht waren, Ajax idem dito. Feyenoord heb ik niks van gezien, dus dat kan ik niet beoordelen.
Die? Ja dus interessant, maar dan blijf ik van mening dat de individuele fouten het zo'n grote uitslag hebben doen maken en niet dat PSV zo goed was.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 4 days ago
Tegen mijn verwachtingen in dendert PSV gewoon door. Lozano, wat een rendement en Locadia begint ook flink te scoren. Hopelijk dippen ze nog een keer, zodat de titelstrijd wel spannend wordt.
Is Feyenoord al klaar dit seizoen?
Is Feyenoord al klaar dit seizoen?
Pijn aan m'n ogenJordy wrote:rakkietakkie wrote:Lo Lo![]()