Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Beelden van de laatste pingel, prachtig :lol:
Hardtraxx Veteran
3887 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Dat is toch juist de charme van de beker, altijd mooi om te zien dat zo'n kleine club de wedstrijd van hun leven speelt en dan toch zo'n team uit kunnen schakelen :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Laten we vooral niet doen alsof dit alleen in Nederland gebeurt :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Steffnov wrote:Laten we vooral niet doen alsof dit alleen in Nederland gebeurt :P
Ik zie Arsenal niet zo snel in de eerste ronde van de FA Cup er uit vliegen tegen Deeping Rangers F.C.

INB4: profclubs stromen later pas in...
INB4: Arsenal wel.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Parvuz wrote:
Steffnov wrote:Laten we vooral niet doen alsof dit alleen in Nederland gebeurt :P
Ik zie Arsenal niet zo snel in de eerste ronde van de FA Cup er uit vliegen tegen Deeping Rangers F.C.

Ik zag afgelopen week HSV uit de beker vliegen tegen 3e klasser Osnabruck, idem voor Augsburg tegen 3e klasser Magdeburg. Geen zin en tijd om verder te zoeken, maar ze zijn er ongetwijfeld. Kwam er vorig jaar of twee jaar terug niet een amateurteam heel ver in de Engelse FA Cup?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Ja maar je moet ook niet doen of t alleen in Nederland gebeurt Steffmeister. :kiss2: :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Steffnov wrote:
Parvuz wrote:

Ik zag afgelopen week HSV uit de beker vliegen tegen 3e klasser Osnabruck, idem voor Augsburg tegen 3e klasser Magdeburg. Geen zin en tijd om verder te zoeken, maar ze zijn er ongetwijfeld. Kwam er vorig jaar of twee jaar terug niet een amateurteam heel ver in de Engelse FA Cup?
Paar jaar geleden Real Madrid tegen Alcorcon.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
Van de week nog Vitesse tegen Swift xd En nu staan ze alweer 2-0 voor tegen Ajax
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Wat een weekend :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Basshunterzz wrote:Wat een weekend :D
Wat gebeurt er allemaal joh :lol: Jammer van Ajax, wat waren ze slecht zeg :(
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Wat een geniaal weekend :D
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Geweldig weekend, sfeer was geniaal in het uitvak!!
Blijf me verbazen hoe sommige supporters (vooral van Utrecht) zich meer bezig houden met de andere supporters, dan met de wedstrijd...
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik ga met het weekend meer en meer twijfelen of ik mezelf nog wel moet bekommeren om Nederlands voetbal.. Kan me voorstellen dat het prima vermaak is, maar het niveau ligt echt bijzonder laag. Heb enkel van PSV (deels) kunnen genieten dit weekend.
Hardtraxx Veteran
Nou Utrecht verloor omdat zij zelf imo echt ontzettend slecht waren, Ajax idem dito. Feyenoord heb ik niks van gezien, dus dat kan ik niet beoordelen.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Feyenoord idem dito.

Even 1-7 winnen bij Utrecht, moet toch een aardige confidence boost geven. Die goal van Bergwijn :drool: .
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Unknown wrote:Nou Utrecht verloor omdat zij zelf imo echt ontzettend slecht waren, Ajax idem dito. Feyenoord heb ik niks van gezien, dus dat kan ik niet beoordelen.
Nee.... vi heeft goed artikel erover geplaatst. Gewoon alles zo vastzetten dat er een spelmaker wordt terwijl die dr sloomste is...

Tactiek die heel goed werkt dus
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Huh zie nie pas dat ajax verloren heeft, prachtig. Zelfde geldt voor feyenoord, PSV nu mooi uitlopen :cool:

Keek trouwens de samenvatting van utrecht - psv terug, zou na de 1e helft niet zeggen dat ze met 1-7 zouden winnen, leek me best matig?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Psv speelde idd niet bijzonder goed ofzo, meer individuele acties die het openbraken en het onvoorstelbaar slechte verdedigen van Utrecht. Zelden zoiets gezien, hoe makkelijk steekpasses er doorheen gingen of spelers langs hun directe tegenstander gingen.
Hardtraxx Veteran
rakkietakkie wrote:
Unknown wrote:Nou Utrecht verloor omdat zij zelf imo echt ontzettend slecht waren, Ajax idem dito. Feyenoord heb ik niks van gezien, dus dat kan ik niet beoordelen.
Nee.... vi heeft goed artikel erover geplaatst. Gewoon alles zo vastzetten dat er een spelmaker wordt terwijl die dr sloomste is...

Hoe Edson Braafheid de hoofdrolspeler werd van Utrecht - PSV

Die? Ja dus interessant, maar dan blijf ik van mening dat de individuele fouten het zo'n grote uitslag hebben doen maken en niet dat PSV zo goed was.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Unknown wrote:
rakkietakkie wrote:

Hoe Edson Braafheid de hoofdrolspeler werd van Utrecht - PSV

Die? Ja dus interessant, maar dan blijf ik van mening dat de individuele fouten het zo'n grote uitslag hebben doen maken en niet dat PSV zo goed was.
Ja die... actie van Bergwijn was wel van ongekende klasse... en Lo Lo hebben elkaar ook gevonden
Hardtraxx Veteran
Ja in Spanje wordt er dan gezaagd.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
rakkietakkie wrote:Lo Lo
:cry: :cry:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Tegen mijn verwachtingen in dendert PSV gewoon door. Lozano, wat een rendement en Locadia begint ook flink te scoren. Hopelijk dippen ze nog een keer, zodat de titelstrijd wel spannend wordt.

Is Feyenoord al klaar dit seizoen?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Jordy wrote:
Pijn aan m'n ogen
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Pommer wrote:
Jordy wrote:
Pijn aan m'n ogen
Maar dat boeit me niet, momenteel wel eerste!