Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 09:38 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
3 punten zijn binnen, maar gut gut gut...wat was dit weer een typische Twente wedstrijd zeg. Zo'n leuk team, maar vastigheden zijn er amper, laat staan scherpte. En ik mis Gutierrez nog steeds :cry:

Dit dus. Ben benieuwd als ze tegen Ajax moeten 18 Oktober. Even een kijkje nemen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 11:54 

Hardtraxx Veteran

Bij Heracles houden we graag de nul.... gaat best prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 18:45 

Hardtraxx Elite

zo jammer om op deze manier van Heerenveen te verliezen. Dit moet echt beter willen we een grijp naar de titel gaan doen die hard nogdig is in Eindhoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 14:56 

Hardtraxx Crew

Bruma Bruma wa'n stomme lul bende toch ok...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 19:04 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Die heeft het IQ ook niet uitgevonden. :lol:
Gewoon laten lopen, de kans dat hij scoort is niet eens heel groot en als hij wel scoort is het 3-1, nou en.

Heracles was voor het eerst sinds lange tijd weer genieten. :thumbsup: Als ze altijd zo thuis gaan spelen dan komt het wel goed. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 15:32 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
wootum schreef:

Gewoon laten lopen, de kans dat hij scoort is niet eens heel groot en als hij wel scoort is het 3-1, nou en.

Heracles was voor het eerst sinds lange tijd weer genieten. :thumbsup: Als ze altijd zo thuis gaan spelen dan komt het wel goed. ^^

Dat spitsje van Heracles, goed voetballertje maar wat een vervelend mannetje zeg, met z'n "slimmigheidje". gewoon matennaaierij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:01 

Hardtraxx Veteran

Hahaha doe normaal joh. Zit niets geen kwaads in die jongen. Het is gewoon zo dat je als spits slim moet zijn. Net als dat je voor langs moet kruisen zodat Bruma op je hak trapt. Gewoon slim zijn. Hij kreeg de bal op een plek waar hij er verder niet veel mee kan, tikte m weg, keeper dook net wat later en tikte zn been iets aan. Penalty. Zo zijn de regels nou eenmaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:14 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Parvuz schreef:
wootum schreef:

Dat spitsje van Heracles, goed voetballertje maar wat een vervelend mannetje zeg, met z'n "slimmigheidje". gewoon matennaaierij.

Zeker VI gekeken dat je dat nu zegt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 21:47 

Hardtraxx Crew

Weer een heerlijk avondje gehad bij PSV ^^ Wat speelde Guardado ontzettend goed zeg!!

Nu nog even Twente supporten in de tweede helft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 22:46 

Kraak... Piep...

Wat een zaaddodende wedstrijd van beide kanten zeg, in beide helften dirigeerde Twente de wedstrijd, eerste helft goed dominerend en veel kansen die vooral Castaignos weer mist. En in de tweede helft laten ze Ajax lekker hun gang gaan door terug te lopen tot aan net na de 1-1, daarna werd het enorm saai en traag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 12:06 

Hardtraxx Veteran

Wat? Het spel schommelde daarna ook gewoon nog op en neer hoor, vooral Ajax kreeg nog heel wat kansen. Maar alleen omdat het niet in het voordeel van Twente meer was werd de wedstrijd saai en traag? Ik vond t dus wel degelijk een wedstrijd met heel wat kansen en al, heb wel zaaddoderende (je begrijpt wat ik bedoel xd) wedstrijden gezien hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 13:58 

Kraak... Piep...

HardstyleForEvah schreef:
Wat? Het spel schommelde daarna ook gewoon nog op en neer hoor, vooral Ajax kreeg nog heel wat kansen. Maar alleen omdat het niet in het voordeel van Twente meer was werd de wedstrijd saai en traag? Ik vond t dus wel degelijk een wedstrijd met heel wat kansen en al, heb wel zaaddoderende (je begrijpt wat ik bedoel xd) wedstrijden gezien hoor

Ik vond de hele wedstrijd saai en traag, ook toen het 0-0 en 1-0 stond. In het laatste deel van de wedstrijd werd het erger. Het voetbal was ook niet echt van hoog Niveau. Ajax bleef te veel om de 16 hangen waardoor Twente gelijk als een muur er voor stond, en vervolgens gaven ze hem dan voor en kopte/schoten ze bijna altijd recht in Marsman z'n handen. En Twente had elke keer moeite met opbouwen omdat elke paas amper werd aangenomen, en vervolgens schieten ze hem naast of geven ze de bal niet af waardoor ze hem weer verliezen.
3/4 kansen zag je gewoon aankomen dat ze mis gingen... vandaar zaaddodend, veel te laag niveau voor deze ploegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 14:31 

Hardtraxx Veteran

Net Heerenveen - Cambuur zitten kijken. Was wel een leuke wedstrijd met een terechte uitslag imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:21 

Hardtraxx Crew

Zelfde uitslag als vorig jaar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:37 

Hardtraxx Veteran

En natuurlijk legt Utrecht PSV geen strobreedte in de weg om eens flink uit te halen. Straks komt Ajax en zetten ze zich voor de volle 200 % in om van Ajax te winnen. Utrecht vind ik echt een trieste pauperclub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:42 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
En natuurlijk legt Utrecht PSV geen strobreedte in de weg om eens flink uit te halen. Straks komt Ajax en zetten ze zich voor de volle 200 % in om van Ajax te winnen. Utrecht vind ik echt een trieste pauperclub.

Haha, precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:58 

Hardtraxx Crew

Ja, en NAC doet dus elk jaar hetzelfde. Tegen PSV 200% inzet en tegen Ajax geen strobreedte in de weg leggen. Ligt aan de relaties/ligging onderling, totaal geen excuus dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 13:00 

Hardtraxx Veteran

AZ, ADO, FC Utrecht. Dat zijn de clubs die altijd 300% tegen Ajax in gaan en tegen andere tegenstanders maar 100%
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 13:07 

ligt het aan mij, of doet een topsporter altijd 200% zijn best?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 13:55 

Hardtraxx Veteran

Dit wordt ook altijd alleen gezegd door mensen die denken dat spelers dezelfde rivaliteit voelen als supporters. Die tijd is toch echt al lang verdwenen, of denk je dat het een Rubin of een Perica uitmaakt of ze nu tegen Ajax of PSV hun goals maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 14:10 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
ligt het aan mij, of doet een topsporter altijd 200% zijn best?

Bij Heracles heb ik soms het idee dat het niet zo is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 16:20 

xd

'mijn' club RKC gaat ook lekker :lol: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 17:25 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dit wordt ook altijd alleen gezegd door mensen die denken dat spelers dezelfde rivaliteit voelen als supporters.

Niet zo extreem als de supporters, maar die rivaliteit is er zeker wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 23:23 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
xd

'mijn' club RKC gaat ook lekker :lol: :cry:

Met Helmond Sport ook. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 11:46 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Dit wordt ook altijd alleen gezegd door mensen die denken dat spelers dezelfde rivaliteit voelen als supporters.

Niet zo extreem als de supporters, maar die rivaliteit is er zeker wel.

Tussen Ajax en Feyenoord is de rivaliteit nog altijd extreem hoog op het veld. Maakt niet uit waar de spelers vandaan komen.
Cambuur Heerenveen ook terwijl er toen maar 2 echte friezen op het veld stonden ofso. Dus die spelers voelen wel wanneer zij er echt vol voor moeten gaan, net een tandje bij moeten zetten als de rivaal op bezoek komt.
Zelfde geldt voor heel wat clubs
Vorige  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic