Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:07 

Hardtraxx Veteran

Abnormale prijzen. Feyenoord uit kost ons ook €29,00 voor een autocombi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:09 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
En zonde van Veendam, weer een mooi club weg. Haarlem, Veendam, RBC, AGOVV, wie volgt..

Emmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:08 

Hardtraxx Veteran

Combi is gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 21:27 

Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Combi is gewoon kut.

Eens, ik pak zo nu en dan een uitwedstrijd van Ajax mee, maar eigenlijk is het gewoon diep triest wat voor een gedoe dat is. Het liefst pak ik alle wedstrijden mee maar het kost soms zo veel tijd dat het de moeite gewoon niet waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:35 

Hardtraxx Veteran

Wize schreef:
stefan_helmond schreef:
Combi is gewoon kut.

Eens, ik pak zo nu en dan een uitwedstrijd van Ajax mee, maar eigenlijk is het gewoon diep triest wat voor een gedoe dat is. Het liefst pak ik alle wedstrijden mee maar het kost soms zo veel tijd dat het de moeite gewoon niet waard is.

Bij een voetbalwedstrijd wordt je ook nog 10x zo goed gefouilleerd als bij een gemiddelde discotheek/festival.
Jammer dat het zo moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 11:37 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Wize schreef:
stefan_helmond schreef:
Combi is gewoon kut.

Bij een voetbalwedstrijd wordt je ook nog 10x zo goed gefouilleerd als bij een gemiddelde discotheek/festival.
Jammer dat het zo moet.

Tom, gewoon je rotjes in je onderbroek doen. Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 13:38 

Hardtraxx Addict

HardstyleForEvah schreef:
Haha niet de eerste die ik erover hoor natuurlijk. Zit zelf al ong 5 jaar op alle ajax sites (vooral die van de ultras zelf) dus heb er meer dan genoeg over gehoord idd.

Ben je überhaupt ooit in het stadion geweest? Of volg je het voornamelijk via teletekst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 14:03 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Haha niet de eerste die ik erover hoor natuurlijk. Zit zelf al ong 5 jaar op alle ajax sites (vooral die van de ultras zelf) dus heb er meer dan genoeg over gehoord idd.

Ben je überhaupt ooit in het stadion geweest? Of volg je het voornamelijk via teletekst?

EL voornamelijk, kijk mijn leeftijd eens, marja tuurlijk wel naar de Arena geweest. Mooiste wedstrijd qua sfeer: Ajax- Kiev :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 23:09 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:

EL voornamelijk, kijk mijn leeftijd eens, marja tuurlijk wel naar de Arena geweest. Mooiste wedstrijd qua sfeer: Ajax- Kiev :worship:

Leeftijd maakt toch niks uit, kwam op die leeftijd zelf ook regelmatig bij VVV :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 23:11 

Hardtraxx Veteran

Zeker die tribune voor het uitvak? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 23:23 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Lange zijde, ook wel eens daar gezeten. Die tribune die tegenwoordig ook in beslag genomen wordt door uitsupporters :')
Klote KNVB doet er niks tegen, als supporter van de uitspelende club in het thuisvak zitten staat gewoon een stadionverbod op. Wel uitsupporters als criminelen behandelen bij het bezoeken van een uitwedstrijd maar de rest die in het thuisvak gaat zitten is allemaal prima...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 12:30 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
stefan_helmond schreef:

Lange zijde, ook wel eens daar gezeten. Die tribune die tegenwoordig ook in beslag genomen wordt door uitsupporters :')
Klote KNVB doet er niks tegen, als supporter van de uitspelende club in het thuisvak zitten staat gewoon een stadionverbod op. Wel uitsupporters als criminelen behandelen bij het bezoeken van een uitwedstrijd maar de rest die in het thuisvak gaat zitten is allemaal prima...

Juist mooi toch! Enige manier om nog buiten de combi om te reizen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 12:39 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
Fuzzylogic schreef:
stefan_helmond schreef:

Juist mooi toch! Enige manier om nog buiten de combi om te reizen..

Bij ons is dat de kinder/familietribune waar het vol uitsupporters staat.
Er zijn ouders die met hun kind hun seizoenskaart om hebben laten zetten naar een ander vak door de grote hoeveelheden uitsupporters. Nu is dit op zich geen probleem, maar als je daar op een kindertribune staat let dan in ieder geval op je taalgebruik en hou je een beetje in.
En het zorgt ook voor erg veel irritaties door provocerend gedrag wat soms bijna tot opstootjes leidt.

Ik vind het zelf echt niet zo'n probleem hoor als er uitsupporters bij ons in de vakken zitten maar zoek dan een andere tribune dan het familievak en ga niet lopen provoceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 12:54 

Hardtraxx Addict

tjah niet elke supporter stelt zich natuurlijk zo op..
Maar als ze zich provocerend gedragen, dan loop je er toch ff heen met je groepje?
Stewards zetten ze zo naar het uitvak dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 12:58 

Hardtraxx Veteran

Bij ons niet, keren zich vooral tegen de eigen supporters >.<
Als wij daar met een groepje heen lopen worden wij waarschijnlijk meegenomen en kunnen zij blijven staan.
Is afgelopen winter zelfs iemand door 6 (!) stewards meegenomen omdat ie tijdens de warming-up een sneeuwbal tegen de dug-out gooide :/
En ook meegemaakt dat mensen uit het stadion worden verwijderd als ze even hun frustratie uiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 13:50 

Hardtraxx Addict

Tjah dat soort gezeik met stewards houdt je ook altijd, das ook overal. Maar de mooiste uitwedstrijden zijn toch wel de tripjes buiten de combi om. Of europeesche natuurlijk :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 15:47 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
Of europeesche natuurlijk :beer:

Dit zeg je natuurlijk om me te pesten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 17:23 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Machiel schreef:

Nou wie weet kom je nog in de play-offs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 18:29 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Machiel schreef:

hehe, hoeft toch ook niet perse met je eigen clubje.
Zijn zat mooie clubs in de buurt waar je een mooie dag kunt hebben als ze Europees spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 19:57 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
Fuzzylogic schreef:
Machiel schreef:

hehe, hoeft toch ook niet perse met je eigen clubje.
Zijn zat mooie clubs in de buurt waar je een mooie dag kunt hebben als ze Europees spelen.

Voor een club waar ik niet voor ben ga ik niet zo'n abnormaal pak geld neerleggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:32 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
Tjah dat soort gezeik met stewards houdt je ook altijd, das ook overal. Maar de mooiste uitwedstrijden zijn toch wel de tripjes buiten de combi om. Of europeesche natuurlijk :beer:

Dat gaat hier nog wel even duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 23:10 

Hardtraxx Crew

Hoppa, 3 punten zijn weer binnen. Was wel echt zwaarbevochten en mooi dat een aantal concurrenten punten laten liggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 23:20 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hoppa, 3 punten zijn weer binnen. Was wel echt zwaarbevochten en mooi dat een aantal concurrenten punten laten liggen ^^

Sparta verloren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 14:02 

Hardtraxx Veteran

Vier keer op rij van Eindhoven gewonnen, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 23:30 

Hardtraxx Veteran

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Het zijn maar ... .......... !!! Joden schaam je niet, wees een echte ajacied, zing het ANTI-KAKKERLAKKEN lied!!!
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic