A
Ben benieuwd naar Ajax vnv tegen FC Hollywood en 010 tegen de Duitsers... Worden leuke wedstrijden denk ik
A
Ajax loopt te kloten
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ajax heeft gewoon verloren. Was ondermaats!
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
AZ in de laatste minuut verloren van VVV :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 37 minutes ago
Aleksander Radosavljevic... goeie naam wel.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
The Indicator wrote:Ajax heeft gewoon verloren. Was ondermaats!
Ik zie Vitesse echt als een serieuze titelkandidaat. Mits ze Bony behouden (hij moet ook naar de afrika cup, dat kan ze ook opbreken). Ik ging gister al die spelers even langs en er staan er zeker 7 in die gewoon bij elke Nederlandse topclub in de basis zouden staan. Daarnaast 'staat het goed' en is er ook genoeg individuele klasse.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Pommer wrote:
Ik zie Vitesse echt als een serieuze titelkandidaat. Mits ze Bony behouden (hij moet ook naar de afrika cup, dat kan ze ook opbreken). Ik ging gister al die spelers even langs en er staan er zeker 7 in die gewoon bij elke Nederlandse topclub in de basis zouden staan. Daarnaast 'staat het goed' en is er ook genoeg individuele klasse.
Welke 7 dan? Als ik naar mijn eigen clubje Twente kijk, zie ik bij Vitesse maar 2 spelers die een echte meewaarde aan de basis zouden zijn, namelijk Bony (die ik persoonlijk wat overschat vind maar nog wel beter dan Castaignos) en Van Ginkel, waar ik wel fan van ben. Misschien nog Theotje. Verder zie ik bij Vitesse geen echte meerwaardes. Het is echter inderdaad dat het gewoon een team is dat draait. Ben wel benieuwd of men in januari het (tijdelijke in ieder geval) verlies van Bony op kan vangen.

Kortom, erg benieuwd naar Vitesse - Twente volgende week.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
bony (als k eerlijk ben) vind ik eigenlijk echt niet zo goed....

een goede voetballer zie je de hele wedstrijd.....en niet alleen als ie 2x scoort
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Steffnov wrote:
Pommer wrote:
Welke 7 dan? Als ik naar mijn eigen clubje Twente kijk, zie ik bij Vitesse maar 2 spelers die een echte meewaarde aan de basis zouden zijn, namelijk Bony (die ik persoonlijk wat overschat vind maar nog wel beter dan Castaignos) en Van Ginkel, waar ik wel fan van ben. Misschien nog Theotje. Verder zie ik bij Vitesse geen echte meerwaardes. Het is echter inderdaad dat het gewoon een team is dat draait. Ben wel benieuwd of men in januari het (tijdelijke in ieder geval) verlies van Bony op kan vangen.

Kortom, erg benieuwd naar Vitesse - Twente volgende week.
Ik vind Kalas en Havenaar ook wel erg sterk. Natuurlijk de topclubs spelen vaak niet met 2 spitsen, dus dan is het of Bony of Havenaar, maar ik vind ook Havenaar op dit moment beter dan Castaignos. En Kalas beter dan Bengtsson, Wisgerhof, Bjelland en Boyata. Plus Kalas is nog maar 19.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Velthuizen, Bony, Reis, Van Ginkel, Kalas en Kashia in ieder geval, maar ook Ibarra, Kakuta, vd Heijden & Janssen zijn gewoon goeie spelers. Alleen die van Aanholt vind ik iets minder.

Alleen is de bank van Vitesse niet zo goed als die van Psv of Twente, dus kunnen ze afwezigheid van deze spelers minder goed opvangen.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Vitesse heeft de beste verdediging van de Eredivisie imo. En Ibarra erg goede CVM.
Dat plus Reis, Bony & Van Ginkel en ook nog Janssen die alles neer zet, met zo'n trap.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Pommer wrote:Velthuizen, Bony, Reis, Van Ginkel, Kalas en Kashia in ieder geval, maar ook Ibarra, Kakuta, vd Heijden & Janssen zijn gewoon goeie spelers. Alleen die van Aanholt vind ik iets minder.

Alleen is de bank van Vitesse niet zo goed als die van Psv of Twente, dus kunnen ze afwezigheid van deze spelers minder goed opvangen.
Velthuizen is niet beter dan Mihaylov (wel de twee beste keepers van de eredivisie denk ik), Bony en van Ginkel gaf ik je al. Kalas is atm geen toevoeging tegenover Bengtsson die de laatste weken erg goed speelt, al is Kalas natuurlijk een stuk jonger. Zowel Kalas als Kashia zijn overigens niet beter dan Douglas. Reis op linksbuiten is zeker niet beter dan Chadli.

Vitesse heeft absoluut geen slechte ploeg, maar individueel niet beter dan een Twente (of PSV). Overigens heb ik wel het gevoel van Vitesse wat stabieler is.
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat Jeremain Lens naar verwachting twee weken niet kan spelen in verband met zijn schouderblessure. #psv
Alsof psv nog niet genoeg geblesseerden heeft....
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
PSV kan me maar niet genoeg geblesseerden hebben.
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Ik gok eerder op Matavz ipv Locadia
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
wootum wrote:Ik gok eerder op Matavz ipv Locadia
Hetzelfde hier. Locadia zal er wel bij komen als het niet wil.
Ik ben blij dat Bommeltje nog gespaard wordt tot de toppers. :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 37 minutes ago
Hahaha in de link staat 65 miljoen euro. Beetje jammer als er dan opeens een komma tussen staat.
Hardtraxxer
85 posts member since 2012
last seen Nov 2012
Khadber wrote:http://www.nu.nl/sport/2951531/feyenoord-maakt-65-miljoen-euro-winst.html

Netjes!
Altijd lekkere berichten!!!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
angie071 wrote:
Khadber wrote:http://www.nu.nl/sport/2951531/feyenoord-maakt-65-miljoen-euro-winst.html

Netjes!
Altijd lekkere berichten!!!
Jaa!!!!!! Echt wel!!!!!!! Top voor de club!!!!!!!!!!!!
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Parvuz wrote:Hahaha in de link staat 65 miljoen euro. Beetje jammer als er dan opeens een komma tussen staat.
Ik zat al te kijken, hoe de fuck maak je inene 65 miljoen winst :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Operationele winst maar 1.7 miljoen, hier zitten de transfers van bijvoorbeeld Vlaar en El Ahmadi ook bij. Er staat niet bij of de inkomende transfers van bijv. Immers en Singh er bij zitten, maar daar ga ik dan maar van uit. Dan vind ik, na zovewl jaar besparen en inleveren 1.7 best weinig. Daarnaast is de schuldaflossing van 32 miljoen in twee jaar ook geen wonderlijke bedrijfsvoering, als 30 miljoen daarvan geïnvesteerd is door de vrienden van Feyenoord...zo kan iedereen het.

Don't get me wrong, winst is prima, maar laten we niet overdrijven over de prestatie van Gudde en Van Geel.
A
Joop moet gewoon meer betalen aan de club
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Dat is wel een fijn bericht ja.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026