Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:35 

Ben benieuwd naar Ajax vnv tegen FC Hollywood en 010 tegen de Duitsers... Worden leuke wedstrijden denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 20:50 

Ajax loopt te kloten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:29 

Hardtraxx Elite

Ajax heeft gewoon verloren. Was ondermaats!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:20 

Hardtraxx Crew

AZ in de laatste minuut verloren van VVV :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

Aleksander Radosavljevic... goeie naam wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:53 

Bierkoning

The Indicator schreef:

Ik zie Vitesse echt als een serieuze titelkandidaat. Mits ze Bony behouden (hij moet ook naar de afrika cup, dat kan ze ook opbreken). Ik ging gister al die spelers even langs en er staan er zeker 7 in die gewoon bij elke Nederlandse topclub in de basis zouden staan. Daarnaast 'staat het goed' en is er ook genoeg individuele klasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
The Indicator schreef:

Ik zie Vitesse echt als een serieuze titelkandidaat. Mits ze Bony behouden (hij moet ook naar de afrika cup, dat kan ze ook opbreken). Ik ging gister al die spelers even langs en er staan er zeker 7 in die gewoon bij elke Nederlandse topclub in de basis zouden staan. Daarnaast 'staat het goed' en is er ook genoeg individuele klasse.

Welke 7 dan? Als ik naar mijn eigen clubje Twente kijk, zie ik bij Vitesse maar 2 spelers die een echte meewaarde aan de basis zouden zijn, namelijk Bony (die ik persoonlijk wat overschat vind maar nog wel beter dan Castaignos) en Van Ginkel, waar ik wel fan van ben. Misschien nog Theotje. Verder zie ik bij Vitesse geen echte meerwaardes. Het is echter inderdaad dat het gewoon een team is dat draait. Ben wel benieuwd of men in januari het (tijdelijke in ieder geval) verlies van Bony op kan vangen.

Kortom, erg benieuwd naar Vitesse - Twente volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

bony (als k eerlijk ben) vind ik eigenlijk echt niet zo goed....

een goede voetballer zie je de hele wedstrijd.....en niet alleen als ie 2x scoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 10:42 

Aan het typen...

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
The Indicator schreef:

Welke 7 dan? Als ik naar mijn eigen clubje Twente kijk, zie ik bij Vitesse maar 2 spelers die een echte meewaarde aan de basis zouden zijn, namelijk Bony (die ik persoonlijk wat overschat vind maar nog wel beter dan Castaignos) en Van Ginkel, waar ik wel fan van ben. Misschien nog Theotje. Verder zie ik bij Vitesse geen echte meerwaardes. Het is echter inderdaad dat het gewoon een team is dat draait. Ben wel benieuwd of men in januari het (tijdelijke in ieder geval) verlies van Bony op kan vangen.

Kortom, erg benieuwd naar Vitesse - Twente volgende week.

Ik vind Kalas en Havenaar ook wel erg sterk. Natuurlijk de topclubs spelen vaak niet met 2 spitsen, dus dan is het of Bony of Havenaar, maar ik vind ook Havenaar op dit moment beter dan Castaignos. En Kalas beter dan Bengtsson, Wisgerhof, Bjelland en Boyata. Plus Kalas is nog maar 19.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 11:09 

Bierkoning

Velthuizen, Bony, Reis, Van Ginkel, Kalas en Kashia in ieder geval, maar ook Ibarra, Kakuta, vd Heijden & Janssen zijn gewoon goeie spelers. Alleen die van Aanholt vind ik iets minder.

Alleen is de bank van Vitesse niet zo goed als die van Psv of Twente, dus kunnen ze afwezigheid van deze spelers minder goed opvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 11:43 

Donateur

Vitesse heeft de beste verdediging van de Eredivisie imo. En Ibarra erg goede CVM.
Dat plus Reis, Bony & Van Ginkel en ook nog Janssen die alles neer zet, met zo'n trap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:32 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Velthuizen, Bony, Reis, Van Ginkel, Kalas en Kashia in ieder geval, maar ook Ibarra, Kakuta, vd Heijden & Janssen zijn gewoon goeie spelers. Alleen die van Aanholt vind ik iets minder.

Alleen is de bank van Vitesse niet zo goed als die van Psv of Twente, dus kunnen ze afwezigheid van deze spelers minder goed opvangen.

Velthuizen is niet beter dan Mihaylov (wel de twee beste keepers van de eredivisie denk ik), Bony en van Ginkel gaf ik je al. Kalas is atm geen toevoeging tegenover Bengtsson die de laatste weken erg goed speelt, al is Kalas natuurlijk een stuk jonger. Zowel Kalas als Kashia zijn overigens niet beter dan Douglas. Reis op linksbuiten is zeker niet beter dan Chadli.

Vitesse heeft absoluut geen slechte ploeg, maar individueel niet beter dan een Twente (of PSV). Overigens heb ik wel het gevoel van Vitesse wat stabieler is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:21 

Hardtraxx Crew

Citaat:
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat Jeremain Lens naar verwachting twee weken niet kan spelen in verband met zijn schouderblessure. #psv

Alsof psv nog niet genoeg geblesseerden heeft....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:16 

Hardtraxx Elite

PSV kan me maar niet genoeg geblesseerden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:57 

Hardtraxx Crew

Ik gok eerder op Matavz ipv Locadia
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:18 

Donateur

wootum schreef:
Ik gok eerder op Matavz ipv Locadia

Hetzelfde hier. Locadia zal er wel bij komen als het niet wil.
Ik ben blij dat Bommeltje nog gespaard wordt tot de toppers. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

http://www.nu.nl/sport/2951531/feyenoor ... winst.html

Netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:48 

Hardtraxx Veteran

Hahaha in de link staat 65 miljoen euro. Beetje jammer als er dan opeens een komma tussen staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:00 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
http://www.nu.nl/sport/2951531/feyenoord-maakt-65-miljoen-euro-winst.html

Netjes!

Altijd lekkere berichten!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:08 

Hardtraxx Veteran

angie071 schreef:
Khadber schreef:
http://www.nu.nl/sport/2951531/feyenoord-maakt-65-miljoen-euro-winst.html

Netjes!

Altijd lekkere berichten!!!

Jaa!!!!!! Echt wel!!!!!!! Top voor de club!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:42 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Hahaha in de link staat 65 miljoen euro. Beetje jammer als er dan opeens een komma tussen staat.

Ik zat al te kijken, hoe de fuck maak je inene 65 miljoen winst :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:58 

Hardtraxx Veteran

Operationele winst maar 1.7 miljoen, hier zitten de transfers van bijvoorbeeld Vlaar en El Ahmadi ook bij. Er staat niet bij of de inkomende transfers van bijv. Immers en Singh er bij zitten, maar daar ga ik dan maar van uit. Dan vind ik, na zovewl jaar besparen en inleveren 1.7 best weinig. Daarnaast is de schuldaflossing van 32 miljoen in twee jaar ook geen wonderlijke bedrijfsvoering, als 30 miljoen daarvan geïnvesteerd is door de vrienden van Feyenoord...zo kan iedereen het.

Don't get me wrong, winst is prima, maar laten we niet overdrijven over de prestatie van Gudde en Van Geel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:57 

Joop moet gewoon meer betalen aan de club
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:16 

Hardtraxx Addict

Dat is wel een fijn bericht ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

En de volgende!
http://sport.fok.nl/nieuws/570820/1/1/5 ... winst.html
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic