Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:53 

Hardtraxx Elite

Puntje meegepikt, lekker hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:10 

Hardtraxx Veteran

Ontzettend kinderachtig om direct rood te geven aan Maher & Altidore en om ook geen geel te geven aan Janssen en Tadic voor schwalbes :sick: :sick: Ook nog een discutabele penalty.
Kutscheids! Twente wordt zo wel heel erg in het zadel geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ontzettend kinderachtig om direct rood te geven aan Maher & Altidore en om ook geen geel te geven aan Janssen en Tadic voor schwalbes :sick: :sick: Ook nog een discutabele penalty.
Kutscheids! Twente wordt zo wel heel erg in het zadel geholpen.

Gorter zat meermaals te solliciteren naar een 2e kaart. Twente had een penalty eerder al moeten hebben en Esteban rood. Natrappen is rood (ik herinner me vorig jaar Douglas bij PSV uit nog). Tadic kreeg een heupworp van Henriksen bij de penalty...ja blijf dan nog ff staan.

Ga eens verder? Dan laat ik het feit dat Twente op dat moment al voor stond wel ff achterwege.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 00:33 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Niet mee eens. Hij raakte de bal nog. Penalty was geen zekerheidje maar snap wel dat ie hem geeft. En ja Maher had gewoon zijn poten thuis moeten houden en Altidore zijn bek moeten houden. De overwinning was wel gewoon verdiend maar AZ heeft wel pech gehad qua arbitrage.

Esteban raakt de bal niet, dit kan ik objectief (alsof dat na een wedstrijd verschil hoeft te maken) oordelen na meerdere herhalingen. En tja, dan is rood misschien geen noodzaak maar dan is het wel degelijk een penalty.

En verder...tja, pech misschien, maar het roept het zich wel over zichzelf heen. Je hoort mij niet over het resultaat klagen though, hadden we wel ff nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:18 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Steffnov schreef:
Khadber schreef:
Hopelijk komt Feyenoord de rode kaart nog te boven.

Zoiets? xd

Rode kaart gemist trouwens, niet de hele wedstrijd gekeken. Terecht?

Hopen dat Twente zometeen weer een fatsoenlijk niveau kan halen, tegen AZ zal het nodig zijn...

Had zelfs in 1x rood kunnen zijn ipv 2x geel. Het was misschien makkelijk laten vallen, maar het is en blijft vasthouden en het was ook nog eens een doorgebroken speler.

Martins Indi kwam ook goed weg hoor, die had ook wel rood mogen hebben. Moeten hebben zelfs. Gewoon een vuistslag richting een Groningen speler. Dat die speler zich asociaal aanstelde, doet niks af aan het feit dat het gewoon slag was met de bedoeling om hem vol te raken.

PS. Bij voorbaat excuses als ik dat laatste verkeerd gezien heb, maar zoals ik het op de beelden zag, was het een bewuste vuistslag.

Was geen bewuste vuistslag volgens mij hoor ;) . Vond wel dat de scheids wat meer kaarten voor groningen spelers had mogen trekken (overtreding op Immers bijvoorbeeld).
En zoals Rawbin zegt, de tweede geel had sowieso nooit gegeven mogen worden.

Verder uiteindelijk wel erg blij met de 2-2. Feyenoord deed, met een man minder, niet veel onder voor Groningen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:06 

Hardtraxx Addict

Feyenoord had gewoon echt een belachelijke kutwedstrijd. Het spel was slecht maar ook wel heel veel zat tegen. In tegenstelling tot vele anderen vond ik de scheids eigenlijk niet zo super slecht fluiten. Floot wel enigzins in het nadeel van Feyenoord maar zeker niet zo erg als de reacties soms doen vermoeden.

Maar pff, weet niet wat ik van Feyenoord moet vinden hoor. Lamprou is een zeer beperkte keeper, de verdediging is ook lang niet denderend, het middenveld mist creativiteit (zeker nu Clasie geen schim is van wat hij vorig seizoen was) en in de aanval staan ook een stel koekenbakkers. Vormer vind ik tot nu toe tegen vallen, had ik meer van verwacht. Immers en Pelle gaan nog wel. Leerdam doet zijn taken wel maar er komt echt 0,0 dreiging of creativiteit van die kerel. Ik weet 't niet, Feyenoord is toch wel aardig weggezakt heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:08 

Ik heb genoten van het spel van Feyenoord, Strep.
Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 22:13 

Hardtraxx Crew

Poe, komen we weer goed weg. GAE was vele malen beter. Gelukkig valt de 2-2 nog in de laatste minuut na een 0-2 achterstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 23:55 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Poe, komen we weer goed weg. GAE was vele malen beter. Gelukkig valt de 2-2 nog in de laatste minuut na een 0-2 achterstand.

Hey, dit is wel het eredivisie topic he :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 00:17 

Hardtraxx Crew

Steffnov schreef:
Hey, dit is wel het eredivisie topic he :list:

Nou en, Jupiler League is veel boeiender dan de eredivisie :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 20:22 

Wat gebeurd er in Eindhoven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 20:39 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Wat gebeurd er in Eindhoven?

Daar voetbalt Willem II. Of PSV ook op het veld staat is nog niet bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 01:28 

Hardtraxx Crew

Willem II is denk ik in heel de wedstrijd zo'n 3x voor de goal geweest (bij de goals ook erg slap verdedigd hoor van PSV), terwijl PSV tal van kansen creƫerde. Uitslag is uiteindelijk meer dan verdiend, je maakt het jezelf alleen veel te moeilijk. Wel mooi dat een hoop concurrenten punten laten liggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:40 

Hardtraxx Elite

Was weer een boeiend voetbal weekendje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:46 

Hardtraxx Veteran

Arbitrage in Nederland... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:09 

Hardtraxx Veteran

Alvast begonnen om de aankomende nederlaag van vanavond weg te drinken...
Indien VVV toch 3 punten zou pakken, alvast begonnen om de overwinning te vieren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Arbitrage in Nederland... :lol:

Wat heb ik nou weer fout gedaan? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 22:02 

Hardtraxx Crew

Fuzzylogic schreef:
Alvast begonnen om de aankomende nederlaag van vanavond weg te drinken...
Indien VVV toch 3 punten zou pakken, alvast begonnen om de overwinning te vieren :thumbsup:

:evil:

Ben blij dat NAC ook eens weet te scoren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 01:39 

Hardtraxx Veteran

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 11:47 

Hup hup Ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

Vasthouden dit jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 15:28 

Hardtraxx Addict

Beetje flauw om in zo'n een wedstrijd voor zo iets een rode kaart te geven. Eerste gele kaart was weinig aan de hand en tweede geel te geven voor iets waar Pele later niks voor krijgt :/

Al met al een terechte uitslag al had Ajax het na rust gewoon moeten beslissen :mad:

En Clasie is een vuile rat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 15:28 

Feyenoord gaat op mijn lijstje met clubs waarbij ik de wedstrijd zo rond de 60/70ste minuut uitzet. Winnen (of gelijkspel) op de laatste minuten. Ga toch weg :P
Maargoed, even serieus, wel jammer ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 15:31 

Wat een kutclub is het toch ook, daar in 010 :')

Eigen spelers bekogelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 15:40 

Hardtraxx Veteran

terecht uitslag, had het liever anders gezien en helemaal de manier waarop
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic