Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Puntje meegepikt, lekker hoor ^^
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ontzettend kinderachtig om direct rood te geven aan Maher & Altidore en om ook geen geel te geven aan Janssen en Tadic voor schwalbes :sick: :sick: Ook nog een discutabele penalty.
Kutscheids! Twente wordt zo wel heel erg in het zadel geholpen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Daveytl wrote:Ontzettend kinderachtig om direct rood te geven aan Maher & Altidore en om ook geen geel te geven aan Janssen en Tadic voor schwalbes :sick: :sick: Ook nog een discutabele penalty.
Kutscheids! Twente wordt zo wel heel erg in het zadel geholpen.
Gorter zat meermaals te solliciteren naar een 2e kaart. Twente had een penalty eerder al moeten hebben en Esteban rood. Natrappen is rood (ik herinner me vorig jaar Douglas bij PSV uit nog). Tadic kreeg een heupworp van Henriksen bij de penalty...ja blijf dan nog ff staan.

Ga eens verder? Dan laat ik het feit dat Twente op dat moment al voor stond wel ff achterwege.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Project 141 wrote:Niet mee eens. Hij raakte de bal nog. Penalty was geen zekerheidje maar snap wel dat ie hem geeft. En ja Maher had gewoon zijn poten thuis moeten houden en Altidore zijn bek moeten houden. De overwinning was wel gewoon verdiend maar AZ heeft wel pech gehad qua arbitrage.
Esteban raakt de bal niet, dit kan ik objectief (alsof dat na een wedstrijd verschil hoeft te maken) oordelen na meerdere herhalingen. En tja, dan is rood misschien geen noodzaak maar dan is het wel degelijk een penalty.

En verder...tja, pech misschien, maar het roept het zich wel over zichzelf heen. Je hoort mij niet over het resultaat klagen though, hadden we wel ff nodig.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Chukkels wrote:
Steffnov wrote:
Khadber wrote:Hopelijk komt Feyenoord de rode kaart nog te boven.
Zoiets? xd

Rode kaart gemist trouwens, niet de hele wedstrijd gekeken. Terecht?

Hopen dat Twente zometeen weer een fatsoenlijk niveau kan halen, tegen AZ zal het nodig zijn...
Had zelfs in 1x rood kunnen zijn ipv 2x geel. Het was misschien makkelijk laten vallen, maar het is en blijft vasthouden en het was ook nog eens een doorgebroken speler.

Martins Indi kwam ook goed weg hoor, die had ook wel rood mogen hebben. Moeten hebben zelfs. Gewoon een vuistslag richting een Groningen speler. Dat die speler zich asociaal aanstelde, doet niks af aan het feit dat het gewoon slag was met de bedoeling om hem vol te raken.

PS. Bij voorbaat excuses als ik dat laatste verkeerd gezien heb, maar zoals ik het op de beelden zag, was het een bewuste vuistslag.
Was geen bewuste vuistslag volgens mij hoor ;) . Vond wel dat de scheids wat meer kaarten voor groningen spelers had mogen trekken (overtreding op Immers bijvoorbeeld).
En zoals Rawbin zegt, de tweede geel had sowieso nooit gegeven mogen worden.

Verder uiteindelijk wel erg blij met de 2-2. Feyenoord deed, met een man minder, niet veel onder voor Groningen. :)
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Feyenoord had gewoon echt een belachelijke kutwedstrijd. Het spel was slecht maar ook wel heel veel zat tegen. In tegenstelling tot vele anderen vond ik de scheids eigenlijk niet zo super slecht fluiten. Floot wel enigzins in het nadeel van Feyenoord maar zeker niet zo erg als de reacties soms doen vermoeden.

Maar pff, weet niet wat ik van Feyenoord moet vinden hoor. Lamprou is een zeer beperkte keeper, de verdediging is ook lang niet denderend, het middenveld mist creativiteit (zeker nu Clasie geen schim is van wat hij vorig seizoen was) en in de aanval staan ook een stel koekenbakkers. Vormer vind ik tot nu toe tegen vallen, had ik meer van verwacht. Immers en Pelle gaan nog wel. Leerdam doet zijn taken wel maar er komt echt 0,0 dreiging of creativiteit van die kerel. Ik weet 't niet, Feyenoord is toch wel aardig weggezakt heb ik het idee.
A
Ik heb genoten van het spel van Feyenoord, Strep.
Gr
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Poe, komen we weer goed weg. GAE was vele malen beter. Gelukkig valt de 2-2 nog in de laatste minuut na een 0-2 achterstand.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
wootum wrote:Poe, komen we weer goed weg. GAE was vele malen beter. Gelukkig valt de 2-2 nog in de laatste minuut na een 0-2 achterstand.
Hey, dit is wel het eredivisie topic he :list:
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Steffnov wrote:Hey, dit is wel het eredivisie topic he :list:
Nou en, Jupiler League is veel boeiender dan de eredivisie :list:
A
Wat gebeurd er in Eindhoven?
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Almighty wrote:Wat gebeurd er in Eindhoven?
Daar voetbalt Willem II. Of PSV ook op het veld staat is nog niet bevestigd.
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Willem II is denk ik in heel de wedstrijd zo'n 3x voor de goal geweest (bij de goals ook erg slap verdedigd hoor van PSV), terwijl PSV tal van kansen creëerde. Uitslag is uiteindelijk meer dan verdiend, je maakt het jezelf alleen veel te moeilijk. Wel mooi dat een hoop concurrenten punten laten liggen :)
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Was weer een boeiend voetbal weekendje! :D
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Arbitrage in Nederland... :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Alvast begonnen om de aankomende nederlaag van vanavond weg te drinken...
Indien VVV toch 3 punten zou pakken, alvast begonnen om de overwinning te vieren :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Fuzzylogic wrote:Arbitrage in Nederland... :lol:
Wat heb ik nou weer fout gedaan? :(
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Fuzzylogic wrote:Alvast begonnen om de aankomende nederlaag van vanavond weg te drinken...
Indien VVV toch 3 punten zou pakken, alvast begonnen om de overwinning te vieren :thumbsup:
:evil:

Ben blij dat NAC ook eens weet te scoren xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
:mad:
A
Hup hup Ajax
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Vasthouden dit jongens!
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Beetje flauw om in zo'n een wedstrijd voor zo iets een rode kaart te geven. Eerste gele kaart was weinig aan de hand en tweede geel te geven voor iets waar Pele later niks voor krijgt :/

Al met al een terechte uitslag al had Ajax het na rust gewoon moeten beslissen :mad:

En Clasie is een vuile rat!
Last edited by Stokbrood on 28 Oct 2012 14:42, edited 1 time in total.
D
Feyenoord gaat op mijn lijstje met clubs waarbij ik de wedstrijd zo rond de 60/70ste minuut uitzet. Winnen (of gelijkspel) op de laatste minuten. Ga toch weg :P
Maargoed, even serieus, wel jammer ja.
A
Wat een kutclub is het toch ook, daar in 010 :')

Eigen spelers bekogelen xd
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
terecht uitslag, had het liever anders gezien en helemaal de manier waarop