Puntje meegepikt, lekker hoor 
Kutscheids! Twente wordt zo wel heel erg in het zadel geholpen.
Gorter zat meermaals te solliciteren naar een 2e kaart. Twente had een penalty eerder al moeten hebben en Esteban rood. Natrappen is rood (ik herinner me vorig jaar Douglas bij PSV uit nog). Tadic kreeg een heupworp van Henriksen bij de penalty...ja blijf dan nog ff staan.Daveytl wrote:Ontzettend kinderachtig om direct rood te geven aan Maher & Altidore en om ook geen geel te geven aan Janssen en Tadic voor schwalbes![]()
Ook nog een discutabele penalty.
Kutscheids! Twente wordt zo wel heel erg in het zadel geholpen.
Esteban raakt de bal niet, dit kan ik objectief (alsof dat na een wedstrijd verschil hoeft te maken) oordelen na meerdere herhalingen. En tja, dan is rood misschien geen noodzaak maar dan is het wel degelijk een penalty.Project 141 wrote:Niet mee eens. Hij raakte de bal nog. Penalty was geen zekerheidje maar snap wel dat ie hem geeft. En ja Maher had gewoon zijn poten thuis moeten houden en Altidore zijn bek moeten houden. De overwinning was wel gewoon verdiend maar AZ heeft wel pech gehad qua arbitrage.
Was geen bewuste vuistslag volgens mij hoorChukkels wrote:Had zelfs in 1x rood kunnen zijn ipv 2x geel. Het was misschien makkelijk laten vallen, maar het is en blijft vasthouden en het was ook nog eens een doorgebroken speler.Steffnov wrote:Zoiets?Khadber wrote:Hopelijk komt Feyenoord de rode kaart nog te boven.
Rode kaart gemist trouwens, niet de hele wedstrijd gekeken. Terecht?
Hopen dat Twente zometeen weer een fatsoenlijk niveau kan halen, tegen AZ zal het nodig zijn...
Martins Indi kwam ook goed weg hoor, die had ook wel rood mogen hebben. Moeten hebben zelfs. Gewoon een vuistslag richting een Groningen speler. Dat die speler zich asociaal aanstelde, doet niks af aan het feit dat het gewoon slag was met de bedoeling om hem vol te raken.
PS. Bij voorbaat excuses als ik dat laatste verkeerd gezien heb, maar zoals ik het op de beelden zag, was het een bewuste vuistslag.
Hey, dit is wel het eredivisie topic hewootum wrote:Poe, komen we weer goed weg. GAE was vele malen beter. Gelukkig valt de 2-2 nog in de laatste minuut na een 0-2 achterstand.
Nou en, Jupiler League is veel boeiender dan de eredivisieSteffnov wrote:Hey, dit is wel het eredivisie topic he
Daar voetbalt Willem II. Of PSV ook op het veld staat is nog niet bevestigd.Almighty wrote:Wat gebeurd er in Eindhoven?
Wat heb ik nou weer fout gedaan?Fuzzylogic wrote:Arbitrage in Nederland...
Fuzzylogic wrote:Alvast begonnen om de aankomende nederlaag van vanavond weg te drinken...
Indien VVV toch 3 punten zou pakken, alvast begonnen om de overwinning te vieren