Wat een doelpunt woa 
View on YouTube
En dan afsluiten met dit:Zondag, op de dag dat het tien jaar geleden was dat de Verenigde Staten getroffen werd door terroristische aanslagen, tweette Sinouh dat er wel erg veel aandacht werd besteed aan de herdenkingen. Volgens hem mocht het nu wel weer ergens anders over gaan.
Mensen zullen we ons nu weer concentreren op het heden, word een beetje moe van die 9/11 propaganda!!! Pfff tweette Sinouh, om daar later aan toe te voegen Honger in Afrika, Syrië, Palestijnen, Irak en ik kan nog wel effe doorgaan.... Volgens de keeper werd 11 september gebruikt om die bijna catastrofe die ze daarna hebben aangericht te maskeren.
[/quote]Zal ten alle tijde mijn mening blijven geven....ongeacht of iemand er mee eens is of niet!!!
En dan afsluiten met dit:Zondag, op de dag dat het tien jaar geleden was dat de Verenigde Staten getroffen werd door terroristische aanslagen, tweette Sinouh dat er wel erg veel aandacht werd besteed aan de herdenkingen. Volgens hem mocht het nu wel weer ergens anders over gaan.
Mensen zullen we ons nu weer concentreren op het heden, word een beetje moe van die 9/11 propaganda!!! Pfff tweette Sinouh, om daar later aan toe te voegen Honger in Afrika, Syrië, Palestijnen, Irak en ik kan nog wel effe doorgaan.... Volgens de keeper werd 11 september gebruikt om die bijna catastrofe die ze daarna hebben aangericht te maskeren.
[/quote]Zal ten alle tijde mijn mening blijven geven....ongeacht of iemand er mee eens is of niet!!!
Grapjas :")wootum wrote:Vanavond ff die zwollenaren inmaken
HeheChukkels wrote:Grapjas :")wootum wrote:Vanavond ff die zwollenaren inmaken
Wat is je punt, ik vind dat hij gelijk heeft. Het gaat al 2 weken lang elke dag over die herdenking. Dat je het herdenkt is goed, maar doe dat op de dag zelf. Er zijn volgens mij al veel meer doden gevallen door de Hongersnood in Afrika die nu heerst en daar hoor je bijna niets over. En hoezo mogen voetballers geen mening hebben?Chukkels wrote:Echt sommige mensen leren het ook nooit. PSV mag deze malloot wel flink aanpakken. Het gaat overigens over Sinouh:
Waar is die smiley als je hem nodig hebt?Zal ten alle tijde mijn mening blijven geven....ongeacht of iemand er mee eens is of niet!!!
Ik ga hier geeneens op intommetjeuh wrote:waarschijnlijk gewoon om een psv speler te kunnen bashen
er zijn ook duizenden onschuldige slachtoffers gevallen in afghanistan en irak maar hoor je daar mensen zo overdrven uitgebreid over janken?Chukkels wrote:Eigen mening is goed, maar loop die dan niet zo publiekelijk te verkondigen. Zeker niet als het over iets gaat zoals dit. Dit ligt gewoon enorm gevoelig. Miljoenen mensen zijn hier slachtoffer van geweest. Dan kun je op z'n minst wel even uitkijken met wat je zegt. Je bent een voetballer, je hebt een voorbeeldfunctie.
lol...Chukkels wrote: Miljoenen mensen zijn hier slachtoffer van geweest.

We? Welke "we"?Mol wrote:NOU JOODJES! EVEN SPANNING OPBOUWEN
MORGEN ZIT IK IN HET STADION! WE ZINGEN FORZA FORZA PSV! EINDHOVEN!
we zullen zien, 1-2!Mol wrote:NOU JOODJES! EVEN SPANNING OPBOUWEN
MORGEN ZIT IK IN HET STADION! WE ZINGEN FORZA FORZA PSV! EINDHOVEN!
Ah, dus we krijgen 2 stemmen te horen? Toch al meer dan afgelopen donderdagMol wrote:Nou ben hier samen met een maat & tevens m'n huisgenoot keihard aan het zingen.
Morgen zijn wij erbij