Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
achja, ik weet absoluut niet wat ik moet verwachten van bulykin, het is i.m.o. dezelfde soort speler als Pantelic, en Pantelic deed het toch niet onaardig,
bulykin als stormram de laatste 20 minuten, met aardige voorzetten vanaf de flanken, kan altijd een doelpuntje opleveren..
ik wacht in spanning af!


Helaas komt Ebicilio vaak voor Boerigter en Sulejmani trekt ook niet altijd ene hele wedstrijd dus eigenlijk heb je er dan weer weinig aan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels heeft Boerrigter toch echt laten zien dat hij in de basis hoort en niet meneer oogklep. Boerrigter is nog een klassieke buitenspeler, zoals je die bij Ajax mag verwachten, gaat bijna altijd buitenom en heeft een perfecte voorzet, daar heeft Bulykin meer aan dan Ebicilio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Inmiddels heeft Boerrigter toch echt laten zien dat hij in de basis hoort en niet meneer oogklep. Boerrigter is nog een klassieke buitenspeler, zoals je die bij Ajax mag verwachten, gaat bijna altijd buitenom en heeft een perfecte voorzet, daar heeft Bulykin meer aan dan Ebicilio.


Dat ben ik zeker met je eens, maar Meneer de Boer is erg gecharmeerd van Ebicilio. Ik denk daarom dat Boerrigter niet altijd zeker is van een basisplaats helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
El Mare schreef:
Inmiddels heeft Boerrigter toch echt laten zien dat hij in de basis hoort en niet meneer oogklep. Boerrigter is nog een klassieke buitenspeler, zoals je die bij Ajax mag verwachten, gaat bijna altijd buitenom en heeft een perfecte voorzet, daar heeft Bulykin meer aan dan Ebicilio.


Dat ben ik zeker met je eens, maar Meneer de Boer is erg gecharmeerd van Ebicilio. Ik denk daarom dat Boerrigter niet altijd zeker is van een basisplaats helaas :(



ik weet niet onder welke steen jij de afgelopen weken geleefd heb, maar ik heb toch echt vaker boerrigter in de basis gezien dan ebecilio..
ebecilio is te jong, en te onvolwassen in zijn spel nog, een jaartje verhuren zou die jongen echt goed doen! bij een club als fc utrecht, nac, groningen, zou die jongen zeker niet verkeerd doen!
boerrigter vind ik toch wel een beetje een verrassing nu al, aangezien hij zich makkelijk aanpast aan het niveau van ajax, al moet ik zeggen (met alle respect) dat de echte tegenstand nog moet komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boerrigter kent het spelletje wat Ajax wilt spelen natuurlijk wel al langer dan vandaag he, hij heeft ook oa in Ajax' jeugdopleiding gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Boerrigter kent het spelletje wat Ajax wilt spelen natuurlijk wel al langer dan vandaag he, hij heeft ook oa in Ajax' jeugdopleiding gezeten.


maar dan nog is het knap dat deze jongen zich zo snel aanpast aan het niveau van ajax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja zeker, maar goed, het blijft een voordeel, kijk eens naar de spelers van Barça uit eigen opleiding, die passen zich ook moeiteloos, omdat ze het voordeel hebben, in elk jeugdteam waar ze komen dezelfde speelstijl hanteren, spelers als Busquets, Thiago, Pedro, spelers die de afgelopen seizoenen van Barça B naar de hoofdmacht verplaatst hebben.
Met dien verschil natuurlijk dat Boerrigter een hele tijd bij andere clubs gespeeld heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen die meedoen met profcoach?

Heb even een subleague gemaakt.
Naam: Hardtraxx
WW: hardstyle

Hopelijk melden er nog een paar mensen aan. Moet voor vrijdag toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Nog mensen die meedoen met profcoach?

Heb even een subleague gemaakt.
Naam: Hardtraxx
WW: hardstyle

Hopelijk melden er nog een paar mensen aan. Moet voor vrijdag toch?


Sorry voor de bump, maar misschien nog mensen die het niet gelezen hebben. Er moeten wel wat meer deelnemers komen hor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

aangemeld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
aangemeld ;)


Nice :P

Laatste bump! :$ Vannacht sluit hij (denk ik, omdat het morgen officieel begint), dus meld je nog even en voeg je bij de hardtraxx subleague :P

We zijn nog maar met 3 man, moet meer hor :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

ik zit er ook in met als naam FC Hercules :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeps van het weekend is internationaal voetbal dus zijn er helemaal geen eredivisie wedstrijden. Je kan je dus nog tot volgende week vrijdag aanmelden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanavond 18:00 uur nog de kans om je aan te melden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Lasnik naar NAC..

NAC kan alle spelers gebruiken die ze krijgen. Dat het dan een ex-Willem II-er is...tja. Viel mij eigenlijk alleen op met zijn vrije trappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wel een aardige speler is dat, kan me een wereldgoal herinneren, toen ie vrijwel uit stand van zo'n 25 meter de bal in de lange bovenhoek krulde _O_

edit: deze dus:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die Lasnik is een aardige ballert ja, hele fraaie traptechniek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf is daar aan de hand bij VVV - PSV xd bij rust 0-2, 10 minuten later opeens 3-2 wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wtf is daar aan de hand bij VVV - PSV xd bij rust 0-2, 10 minuten later opeens 3-2 wtf xd


Wou het net neer zetten :lol: helemaal stuk gaan hier

en Feyenoord scoort :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dit waren serieus de beste 5 minuten van mijn weekend. Whahahahahahahahaha! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan staat het 3-3 (helaas, maar goed), en dan kom je op zo'n debiele manier in. Wat een fucking mongool ben je dan Meeuwis, "hoe benadeel ik mijn ploeg". Super redding van Gentenaar net trouwens, had hem al geteld. PSv kennende zal de 3-4 nog wel komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matavz gaat scoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hihi Pissevee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als je gewoon in de rust met 0-5 voorstaat, kan dit nooit gebeuren :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic