Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 23:38 

Bierkoning

Ronald Waterreus :')

Wat een kneus is dat zeg, je kan nog beter Arno Vermeulen daar neer zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 23:44 

Hardtraxx Veteran

Achja, maar alles beter dan die over het paard getilde Tom van 't Hek. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Nee gewoon nee. Arno Vermeulen :') Walgelijke vent zonder eigen mening :') Die gozer heeft aandelen in guidetti volgens mij. Gadverrredamme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 00:14 

Hardtraxx Veteran

telegraaf schreef:
Fred Rutten blijft in ieder geval tot maandag trainer van PSV. De clubleiding van de Eindhovenaren liet zondag weten nog geen beslissing te nemen over de toekomst van de coach.

PSV verloor zondag voor de derde keer op rij. Na FC Twente (2-6) en Valencia (4-2) was nu NAC Breda te sterk: 3-1.
Maandagochtend gaat de directie van PSV met elkaar in gesprek. Een aangeslagen Rutten zelf wilde na afloop van de wedstrijd tegen NAC niets zeggen over zijn toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 00:17 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
M-arijn schreef:
oostzaner schreef:

Trieste ''fans'' wel, zo lopen bashen, lijkt me dat hij er zelf al heel erg van baalt. Ben geen PSV fan maar hij lijkt me juis een hele aardige vent ook

Dat maakt niet uit dat hij 'aardig' is. Het gaat erom wat voor resultaten hij behaalt. Oké, vandaag hebben de spelers hem flink in de steek gelaten maar het is nu al het 3e jaar op rij dat wij fans een weggegooid seizoen door maken. Dat moet maar is ophouden en daarom is het gewoon beter om hem weg te sturen.

Oh please alsof met een andere trainer alles wel goed gaat lopen xd Wat kan hij er nou aan doen dat hij zon walgelijke selectie heeft. Alsof hij ook maar enige invloed heeft hierop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 00:22 

Bierkoning

Ze moeten hem het seizoen gewoon laten afmaken, hij stopt daarna toch dus je hoeft ook geen onnodige afkoopsom te betalen dan. Het heeft echt geen zin om iemand anders neer te zetten voor deze groep, sterker nog, ik denk dat Rutten de enige is die er nog wat van kan maken, de spelers zien onderhand ook wel in dat ze hem in de steek laten en gaan zich dan misschien nog realiseren dat ze door het vuur moeten gaan voor hem, meer dan dat ze bij een andere trainer zouden doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 00:27 

Hardtraxx Veteran

Nu idd een andere trainer voor de groep zetten is totaal nutteloos. Ze moeten hem gewoon lekker het seizoen af laten maken.
Volgende week kan PSV net zo goed weer 2e komen te staan als Ajax punten verspeelt bij ADO en Twente dat tegen Feyenoord kan doen en als AZ punten verspeelt. Het is allemaal zo'n vreselijk opportunistisch wereldje dat voetbal. Ik kan me daar enorm over opwinden, alleen heeft dat totaal geen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 09:21 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Verschrikkelijke vent idd. Haha.
Jan Mulder. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 15:12 

Hardtraxx Veteran

telegraaf schreef:
EINDHOVEN - Volgens de winnaars van de VriendenLoterij, die rond het middaguur een lunch hadden met de spelersgroep van PSV, heeft Fred Rutten de selectie zojuist verteld dat hij weg is bij de club.

"De spelers gingen met z'n allen de kleedkamer in na onze lunch. Rutten zat kort daarvoor nog bij ons aan tafel. Vervolgens kwamen de spelers één voor één naar buiten. Sommigen waren heel emotioneel. Rutten stond lang over de schouders van Wijnaldum te wrijven, die er kapot van leek, vertelt één van de prijswinnaars.
Kevin Stootman en Georginio Wijnaldum hebben rond 13:40 uur het trainingscomplex verlaten. Ze zagen er aangeslagen uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 15:14 

Hardtraxx Veteran

Overdrijven is ook een vak. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 15:19 

Hardtraxx Veteran

Chaos compleet! Bye bye Rutten, al had ik toch wel sympathie voor die man. Komt in ieder geval het minst arrogant over van alle trainers van de topclubs op De Boer na (die dat wel eens achterwege mag laten en wat meer bluf voor de camera moet vertonen) en heeft een behoorlijk realistische kijk op het spelletje. Maar goed, met Rutten win je geen prijzen en dat beseft PSV nu ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 15:21 

Hardtraxx Veteran

4 Puntjes achter op AZ. Nog 9 wedstrijden te spelen. Waarom moet de trainer dan in godsnaam weg.
Mja als ze kampioen worden dit jaar kunnen ze zeggen: Kijk net op tijd de trainer er uit gedaan.
Worden ze geen kampioen: Net te laat de trainer er uit gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 16:15 

Hardtraxx Veteran

Dries Mertens: "Net in de kleedkamer zeiden we tegen elkaar, dit is het kampioensontslag!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:57 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
4 Puntjes achter op AZ. Nog 9 wedstrijden te spelen. Waarom moet de trainer dan in godsnaam weg.
Mja als ze kampioen worden dit jaar kunnen ze zeggen: Kijk net op tijd de trainer er uit gedaan.
Worden ze geen kampioen: Net te laat de trainer er uit gedaan.

Mee eens.

Aan de andere kant kun je wel zeggen dat de laatste weken het niet zo goed liep als gehoopt. Zeker niet gezien de afgelopen transfers die PSV een zeer sterke aanval en middenveld gaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

Keek net Studio Voetbal terug, maar die Waterkneus :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:10 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Hij zegt toch zo'n beetje elke x : Zech, ik was vanmiddach nog op de herdchang..
Heeft ie gisteravond vast niet gedaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Ik gaat ook fftjes kijken.
edit: Haahahahaha die jan van halst. Wat een sukkel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 20:29 

Hardtraxx Elite

Gelukkig Fred eruit, maar heb me wel zitten ergeren aan die debielen die de spelersbus hebben tegengehouden. Jezus wat een IQ loze personen zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:12 

Hardtraxx Veteran

VI vanavond was wel weer ernstig vermakelijk :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:23 

Bierkoning

Net terug van trainen, nu ff VI terugkijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:27 

Hardtraxx Veteran

Let ook ff op die chick, die zie je nog wel voorbij komen :loving: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:28 

Bierkoning

El Mare schreef:

Haha wat een held die Thijs nog wat: 'mijn vriendin is knap' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

Idd, schitterend ja en straks komt ook nog Johan met een massaverkrachting, maar goed ik verklap niet al te veel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
El Mare schreef:

Haha schitterent ja wat een knuppel zit er een leuke dame naast hem en dan strest hij hem dood xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:36 

Bierkoning

mrazura schreef:
Pommer schreef:
El Mare schreef:

Haha schitterent ja wat een knuppel zit er een leuke dame naast hem en dan strest hij hem dood xd

Geweldig haha, en ook nog verontschuldigen daarna :P

Even tussendoor: Brett Holman gaat naar Aston Villa voor 4 jaar. Vind ik wel een goeie club voor hem.
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic