Ronald Waterreus :')
Wat een kneus is dat zeg, je kan nog beter Arno Vermeulen daar neer zetten.
Nee gewoon nee. Arno Vermeulen :') Walgelijke vent zonder eigen mening :') Die gozer heeft aandelen in guidetti volgens mij. Gadverrredamme.Pommer wrote:Ronald Waterreus :')
telegraaf wrote: Fred Rutten blijft in ieder geval tot maandag trainer van PSV. De clubleiding van de Eindhovenaren liet zondag weten nog geen beslissing te nemen over de toekomst van de coach.
PSV verloor zondag voor de derde keer op rij. Na FC Twente (2-6) en Valencia (4-2) was nu NAC Breda te sterk: 3-1.
Maandagochtend gaat de directie van PSV met elkaar in gesprek. Een aangeslagen Rutten zelf wilde na afloop van de wedstrijd tegen NAC niets zeggen over zijn toekomst.
Oh please alsof met een andere trainer alles wel goed gaat lopenBasshunterzz wrote:Dat maakt niet uit dat hij 'aardig' is. Het gaat erom wat voor resultaten hij behaalt. Oké, vandaag hebben de spelers hem flink in de steek gelaten maar het is nu al het 3e jaar op rij dat wij fans een weggegooid seizoen door maken. Dat moet maar is ophouden en daarom is het gewoon beter om hem weg te sturen.M-arijn wrote:Trieste ''fans'' wel, zo lopen bashen, lijkt me dat hij er zelf al heel erg van baalt. Ben geen PSV fan maar hij lijkt me juis een hele aardige vent ookoostzaner wrote:http://nos.nl/video/350431-rutten-staat ... woord.html
Verschrikkelijke vent idd. Haha.Pommer wrote:Ronald Waterreus :')
telegraaf wrote:EINDHOVEN - Volgens de winnaars van de VriendenLoterij, die rond het middaguur een lunch hadden met de spelersgroep van PSV, heeft Fred Rutten de selectie zojuist verteld dat hij weg is bij de club.
"De spelers gingen met z'n allen de kleedkamer in na onze lunch. Rutten zat kort daarvoor nog bij ons aan tafel. Vervolgens kwamen de spelers één voor één naar buiten. Sommigen waren heel emotioneel. Rutten stond lang over de schouders van Wijnaldum te wrijven, die er kapot van leek, vertelt één van de prijswinnaars.
Kevin Stootman en Georginio Wijnaldum hebben rond 13:40 uur het trainingscomplex verlaten. Ze zagen er aangeslagen uit.
Mee eens.Parvuz wrote:4 Puntjes achter op AZ. Nog 9 wedstrijden te spelen. Waarom moet de trainer dan in godsnaam weg.
Mja als ze kampioen worden dit jaar kunnen ze zeggen: Kijk net op tijd de trainer er uit gedaan.
Worden ze geen kampioen: Net te laat de trainer er uit gedaan.
Hij zegt toch zo'n beetje elke x : Zech, ik was vanmiddach nog op de herdchang..urbandesigner wrote:Keek net Studio Voetbal terug, maar die Waterkneus :')
Ik gaat ook fftjes kijken.urbandesigner wrote:Keek net Studio Voetbal terug, maar die Waterkneus :')
Haha wat een held die Thijs nog wat: 'mijn vriendin is knap'El Mare wrote:Let ook ff op die chick, die zie je nog wel voorbij komen![]()
Haha schitterent ja wat een knuppel zit er een leuke dame naast hem en dan strest hij hem doodPommer wrote:Haha wat een held die Thijs nog wat: 'mijn vriendin is knap'El Mare wrote:Let ook ff op die chick, die zie je nog wel voorbij komen![]()
Geweldig haha, en ook nog verontschuldigen daarnamrazura wrote:Haha schitterent ja wat een knuppel zit er een leuke dame naast hem en dan strest hij hem doodPommer wrote:Haha wat een held die Thijs nog wat: 'mijn vriendin is knap'El Mare wrote:Let ook ff op die chick, die zie je nog wel voorbij komen![]()