Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Twente :worship:

:worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:58 

Hardtraxx Addict

Jezus dat FC Utrecht stond ook te prutsen, ongelovelijk
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:14 

Hardtraxx Addict

Jordy Clasie :worship:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:16 

Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:

tututututu

Edit: Ik zie nu pas de 0-4 van Twente bij PSV, wat een goal van wereldklasse!! :worship:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:48 

Hardtraxx Veteran

De eredivisie win je niet door van de grote te winnen, maar door van de kleine te winnen. ;)
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:49 

Bierkoning

Marcelo :lol:
Wat dacht ie bij die goal van Fer, ik ga even opzij dan heb je geen last van me?

En ik mag toch hopen dat Douglas niet in het Nederlands elftal komt voorlopig, naast z'n domme acties vind ik hem nou ook niet zo fantastisch spelen. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar die kans van Toivonen, na die een-twee met Wijnaldum. Douglas staat gewoon op 3 meter van Wijnaldum te dekken...
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:50 

Hardtraxxer

Rampestamper schreef:
Dream Chaser schreef:

tututututu

1x tu te veel :nono:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:21 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Pommer schreef:
Marcelo :lol:
Wat dacht ie bij die goal van Fer, ik ga even opzij dan heb je geen last van me?

Ja dat vroeg ik me ook al af, volgens mij wou die even de flank afdekken voor het geval er iemand hyperspeed bereikte en daar nog zou komen :P

Chadli was er nog een klein beetje, maar niet erg genoeg om Fer te laten gaan natuurlijk
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:52 

XtD schreef:
Ik vind het zeer vermakelijk, vooral omdat jij altijd degene bent die hatelijke opmerkingen over ajax neerzet.

Goh, wat doen de ajax-fans nu... hatelijk over PSV zelfs als die verliezen..
Weet niet, maar zoiezo staan zowel PSV als Twente boven Ajax dus was een gelijkspel veel gunstiger geweest voor Ajax
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 01:18 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
XtD schreef:
Ik vind het zeer vermakelijk, vooral omdat jij altijd degene bent die hatelijke opmerkingen over ajax neerzet.

Goh, wat doen de ajax-fans nu... hatelijk over PSV zelfs als die verliezen..
Weet niet, maar zoiezo staan zowel PSV als Twente boven Ajax dus was een gelijkspel veel gunstiger geweest voor Ajax

Ik ben zelf niet hatelijk hoor, maar ik vind het wel goed als ze een keer op hun plaat gaan, zeker na die arrogante opmerkingen. In ieder geval, als een ajacied zich zo uit zou laten als half psv vorige week na de wedstrijd bij feyenoord had gedaan had iedereen moord en brand geschreeuwd over hoe arrogant de ajacieden wel niet zouden zijn. Daarnaast weet jij niet half hoe snel je er op fb bij moet zijn om hatelijk te gaan lopen doen als ajax een keer onderuit gaat ;)
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 01:39 

Oh, kom maar op met voorbeelden dan.. Je meot het verschil kennen tussen joden kutten en vrienden die voor ajax zijn kutten ;)
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 10:10 

Wat een leuk weekend :lol:
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:09 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Vanavond om 7 uur gaat de TV hier niet eens aan, ongelooflijk dit...

En dan zeg jij dat Ajacieden successupporters zijn. Jij zet geen eens de TV aan als je verliest. :')
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:19 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
The Indicator schreef:

En dan zeg jij dat Ajacieden successupporters zijn. Jij zet geen eens de TV aan als je verliest. :')

Inderdaad. Wat heb ik gisteren genoten van de uitspraken van die knul :worship: :lol:

Ebecilio scoorde trouwens wel heel mooi zeg, en dat 3 keer, en met zijn 'verkeerde' been. Zulke schoten zie ik hem niet lossen met zijn rechter been!
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:26 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Chukkels schreef:
The Indicator schreef:

Inderdaad. Wat heb ik gisteren genoten van de uitspraken van die knul :worship: :lol:

Ebecilio scoorde trouwens wel heel mooi zeg, en dat 3 keer, en met zijn 'verkeerde' been. Zulke schoten zie ik hem niet lossen met zijn rechter been!

Is toch tactisch. Zeggen dat rechts je beste been is, zodat al je tegenstanders ervan uitgaan dat je naar je rechter draait. Stel je voor dat Messi dat zou zeggen dat hij rechts was, dan had hij er nu al 100 per seizoen ingelegd. :P
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:33 

Eerste wat ik hoor van een Vitessenaar hier op school; "Lucky Ajax weer". Worden jullie nooit moe van jezelf? :lol:
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:35 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
The Indicator schreef:

Ik was nog aan het eten, heb het daarna wel teruggekeken :). Ik ben geen successupporter, steun mijn club nog altijd. Ondanks de nederlaag!!
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:01 

Hardtraxxer

Jezus wat een rampzalige wedstrijd was het gisteren. Duidelijk een grote les in efficiƫntie van Twente, alles klopte. Met dit soort voetbal verdien je het niet om kampioen te worden. Rode kaart was wel terecht. Natrappen mag niet en daar bovenop heb ik veel onschuldigere overtredingen bestraft zien worden met een rode kaart plus een paar wedstrijden schorsing.

Dankzij gisteren is de eredivisie weer super spannend. Voor neutrale supporter dus een festijn.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:08 

Aan het typen...

Was die niet spannend dan? Twente stond voor gister eigenlijk al boven PSV (mits er van De Graafschap gewonnen word in de inhaalwedstrijd). Ze hadden namelijk evenveel punten en een beter doelsaldo.

Hopen dat Verhoek binnenkort fit is, vind Chadli nog steeds tegenvallen. En Ola hoort gewoon op links.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:33 

Hardtraxxer

Weer redelijk genezen van de 2-6, deed pijn! Ben benieuwd hoe PSV de komende weken doorkomt, valencia tussendoor is niet prettig! Maar allang blij dat het NAC in de middag is en geen heet avondje van het weekend ;)
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:09 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Fc Twente heeft Tadic vast gelegd voor het volgende seizoen. Betaalde er 7,7 miljoen voor. Waarvan 0,7 miljoen voor de zaakwaarnemer van Tadic.

Heeft Twente weer een goede buitenspeler binnen. Doen ze echt goed bij Twente. Alleen is dit wel de duurste ooit haha.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:29 

Hardtraxxer

7,7 miljoen is echt veel. Grote plannen daar in Enschede.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:33 

Bierkoning

Hansie zit weer lekker op de kast xd
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:42 

Hardtraxx Addict

Volgens mij wordt Twente zo echt een blijvertje boven in.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:11 

Bierkoning

Ja hoor, Sulejmani ook het hele seizoen uitgeschakeld. Alsof er nog niet genoeg afwezigen zijn...
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic