Terechte overwinning voor PSV als je uiteindelijk alles bij elkaar op telt. Mijn sympathie voor Feyenoord is weer drastisch gedaald. Fernandez met een idiote bewuste kopstoot en het nog steeds fluiten voor Wijnaldum. Feyenoordsupporters get a life. Feyenoord is geen titelkandidaat meer, al voor een hele tijd. Subtoppers met historie. Begrijp het dan dat een jongen als Wijnaldum hogerop wil? Als Toivonen naar Liverpool vertrekt gaan we toch ook niet fluiten? Diep en diep triest.
Wel gruwelijk spannende wedstrijd, woew
PSV supporters fluiten de hele ploeg uit als ze even niet normaal spelen Over Feyenoord supporters mogen andere topclubs echt niet klagen, vergeleken met PSV en Ajax supporters zijn ze in de Kuip veruit de beste. Geen discussie mogelijk
Terechte overwinning voor PSV als je uiteindelijk alles bij elkaar op telt. Mijn sympathie voor Feyenoord is weer drastisch gedaald. Fernandez met een idiote bewuste kopstoot en het nog steeds fluiten voor Wijnaldum. Feyenoordsupporters get a life. Feyenoord is geen titelkandidaat meer, al voor een hele tijd. Subtoppers met historie. Begrijp het dan dat een jongen als Wijnaldum hogerop wil? Als Toivonen naar Liverpool vertrekt gaan we toch ook niet fluiten? Diep en diep triest.
PSV supporters fluiten de hele ploeg uit als ze even niet normaal spelen Over Feyenoord supporters mogen andere topclubs echt niet klagen, vergeleken met PSV en Ajax supporters zijn ze in de Kuip veruit de beste. Geen discussie mogelijk
Ja maar jij bent bevooroordeeld
Bij NAC was het trouwens ook weer gezellig, waar carnavalsliedjes al niet goed voor zijn...
Hoop niet dat ie het persoonlijk opvatte, mag hopen dat dat sowieso niet de bedoeling was. Volgensmij was hij de lul omdat zijn naam het beste paste . Hij wilde helaas geen commentaar geven na de wedstrijd. Sorry Lexie!
Ik moet wel zeggen dat Feyenoord thuis veel klaar krijgt, met groot aandeel van de supporters. Dat is ook de reden waarom feyenoord zo sterk is thuis, uit is het stukken minder.
Leg alsjeblieft niet de link tussen Feyenoord supporters en al die mongolen die het Maasgebouw hebben bestormd. Ook die rellen op het strand van Hoek van Holland hebben niets met supporters te maken. Meer met doorgesnoven, onopgeleide jongens die tekort geschoten zijn aan een goede opvoeding. Uitfluiten dat gebeurt overal en daar ben ik zelf ook zeer op tegen. Van de week in de wedstrijd van Ajax tegen Manchester werd Daley Blind ook uitgeloten door eigen publiek. Er zijn ook mooie voorbeelden te bedenken zoals dit: @ 1.30
Feyenoor heeft vandaag op z'n minst wel gelijk mogen spelen op basis van kwaliteit. De verdiging is alleen niet altijd om over naar huis te schrijven, zo bleek ook weer uit de wedstrijd van vandaag.
Feyenoor heeft vandaag op z'n minst wel gelijk mogen spelen op basis van kwaliteit. De verdiging is alleen niet altijd om over naar huis te schrijven, zo bleek ook weer uit de wedstrijd van vandaag.
Die mening delen we dan niet. Fernandez had gewoon rood moeten krijgen, dan was het een hele andere wedstrijd geworden. Het mocht helaas niet zo zijn, maar gelukkig is het balletje alsnog naar de, voor mij, juiste kant gevallen.
Zondag gaat zeer belangrijk worden...ongeveer zelfde situatie als 2 jaar terug. Als we in Eindhoven winnen, krijgt PSV een zeer grote dreun te verduren. Andersom natuurlijk ook. Goede nieuws is dat we al 4 jaar niet in Eindhoven hebben verloren, vorig jaar zelfs gewonnen. Tiendalli sowieso terug, Kuiper weer bij de selectie maar denk niet dat hij speelt. John op Manolev gaat leuk worden maar Mertens - Rosales ook. Voordeel is dat onze verdediging beter is. En natuurlijk is PSV onder Rutten zeer fragiel gebleken in de topwedstrijden.
Ik zet geld op een gelijkspel, maar hoop op winst der Tukkers.
PSV is volgens mij zo goed als volledig fit. Op Tamata (verwaarloosbaar) na dan. Gaat een mooie strijd worden morgen. Ik denk dat Twente en PSV toch wel de twee voornaamste kandidaten zijn voor het kampioenschap hoewel de uitslag van morgen nog maar weinig zal gaan zeggen. Dit omdat de top 5 zo kort op elkaar zit. Falen en je faalt hard. Ik teken voor een gelijkspel maar overwinning zou op kwaliteit voor PSV verdiend zijn. Jammer genoeg zegt kwaliteit niet altijd genoeg, zoals gebleken dit seizoen!
Atijd een feest als Ebicilio speelt... Wat een fout
Het is echt een waardeloze voetballer. Maar deze veldbezetting is ook een grote blunder van de boer. 343 met ooijer als één van de verdedigers is te zwak, 4 middenvelders met de jong, janssen en anita is veel te statisch, zeker achter een spits als bulykin. Ik zeg al een tijdje dat ik frank liever zie vertrekken doordat hij steeds verkeerde keuzes blijft maken. Het is zo dat we veel blessures hebben, maar dat staat los van een hoop beslissingen.
Atijd een feest als Ebicilio speelt... Wat een fout
Het is echt een waardeloze voetballer. Maar deze veldbezetting is ook een grote blunder van de boer. 343 met ooijer als één van de verdedigers is te zwak, 4 middenvelders met de jong, janssen en anita is veel te statisch, zeker achter een spits als bulykin. Ik zeg al een tijdje dat ik frank liever zie vertrekken doordat hij steeds verkeerde keuzes blijft maken. Het is zo dat we veel blessures hebben, maar dat staat los van een hoop beslissingen.