Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Hahaha Guidetti :lol: Wat een failerd.

Hoop dat alle Feyenoord supporters ook weer ff met beide benen op de grond staan nu, ze doen net alsof Guidetti de messias is ofzo. Terwijl het meer aan El Ahmadi, Bakkal & Clasie ligt dat ze zo goed draaien nu, en gewoon door de hele teamprestatie natuurlijk, heeft Koeman goed gedaan. Ik heb bij sommigen het gevoel dat ze denken dat het alleen maar aan Guidetti ligt.

En PSV fors onderuit haha, mooie goal ook van Suk. Nu eens kijken wat Ajax er van bakt.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Eindelijk weer eens die felheid die Groningen typeert naar boven gekomen. Ongekend dit! Ook leuk om erbij te zeggen dat ondanks dat Groningen een matig seizoen heeft, dat Ajax, PSV en Feyenoord niet wisten te winnen laat staan scoren in de Euroborg. :thumbsup:
Last edited by flevoboys on 19 Feb 2012 15:09, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Wat een competitie zeg xd Feyenoord 1-1 thuis tegen RKC, PSV kansloos met 3-0 ten onder, AZ nu al 2-0 achter en met tien man...crazy.

Nu hopen dat Twente hier gebruik van kan maken. Zal niet makkelijk worden, maar met de resultaten van vandaag moeten ze zich hier 200% voor inzetten.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
De kampioen van volgend seizoen mag van mij over twente heen walsen. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
oostzaner wrote:De kampioen van volgend seizoen mag van mij over twente heen walsen. :P
Maar Twente kan helemaal niet tegen zichzelf spelen? :huh:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Oja, wil iemand aub die megafoon uit het kindervak bij Ajax halen. Super irritant dat geluid.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Steffnov wrote:Wat een competitie zeg xd Feyenoord 1-1 thuis tegen RKC, PSV kansloos met 3-0 ten onder, AZ nu al 2-0 achter en met tien man...crazy.

Nu hopen dat Twente hier gebruik van kan maken. Zal niet makkelijk worden, maar met de resultaten van vandaag moeten ze zich hier 200% voor inzetten.
Lukt niet. Elke ploeg die Europees uitspeelt verliest de uitwedstrijd in de daaropvolgende speelronde. Dus ook Twente. ^^
D
Image
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Dysphoria wrote:Image
Haha die kop van Koeman, onbetaalbaar :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Twente speelt, op de domme actie van Wisgerhof na, deze wedstrijd wel heel professioneel uit zeg...Chadli ook eindelijk weer als een baas. Topmiddag!
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Wat een kut dag, wat een kut actie van Moisanders.. :mad:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Leuk weekendje voetbal vond ik het :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Chukkels wrote:
Steffnov wrote:Wat een competitie zeg xd Feyenoord 1-1 thuis tegen RKC, PSV kansloos met 3-0 ten onder, AZ nu al 2-0 achter en met tien man...crazy.

Lukt niet. Elke ploeg die Europees uitspeelt verliest de uitwedstrijd in de daaropvolgende speelronde. Dus ook Twente. ^^
Christian hier zit je echt fout :lol: .
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Vandaag is Rood, de kleur van voetbal.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
flevoboys wrote:
Chukkels wrote:

Christian hier zit je echt fout :lol: .
Het elftal van Vitesse is een vreemdelingenlegioen. Die zien hun eigen Gelredome als een uitwedstrijd. Zeker met dat volk wat daar zit.

Verder zijn een aantal spelers van Twente enorm fan van hardstyle feesten zoals Qlimax en Hard Bass. Daardoor zien ze het Gelredome ook een beetje als 'thuiskomen'.

^^
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Een typische eredivisieronde, geen touw aan vast te knopen. Maar dat maakt het ook zo leuk, en matig te gelijk. xd
A
Hihi Fietstas onderuit in Waalwijk
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Hardstyleking wrote:
wootum wrote:Hahahahaha dat een club als Heerenveen dit zichzelf aan doet. Vinden ze het niet relaxed om zo hoog als nu te staan ofzo?
volgend jaar zuigen ze toch, want dan worden narsingh en dost verkocht
Een naam als Van Basten heeft een ontzettende aantrekkingskracht op zulke spelers dus nee,
dat zie ik niet beslist gebeuren.
J
Hardtraxxer
64 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Almighty wrote:Hihi Fietstas onderuit in Waalwijk
:thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Ajax speelt ook weer dramatisch zeg, de tering.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Project 141 wrote:Willems toch nog basisplek vandaag, Pieters op de bank. Leuk voor hem :)
Ben benieuwd hoe ze voor de dag komen. Worden toch twee hele bepalende wedstrijden voor PSV tegen Feyenoord en Twente.
A
Ik ben even 90min voor Feyenoord
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ik ga stoppen met kijken, niet goed voor mijn hart
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Hopppaa 1-0 :yay:
Hardtraxx Veteran