Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lekker bezig Ajax >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, ik heb het gevoel dat de verdediging gatenkaas is, vorige week tegen Heerenveen was het ook al zo'n gatenkaas. Het was dat Heerenveen ontzettend slecht in de afwerking was.

2-0 :')
Nou 2-1..
2-2 juistttttt nu doorgaan graag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

En weer gelijk :P Komop doordrukken nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hopahhh!!!!!!! Kolbeinnnnnn :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind blind bij ajax echt waardeloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twente nu alleen bovenaan, en het spel begint er ook op te lijken. Super! Op naar woensdag, en kijken of we kunnen stunten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoppaaa: 0-3 :D Spelen niet heel slecht, nog wat onwennig en onrustig. Maar ADO is gewoon helemaal niks vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer dat t 2-2 werd, Maar blind is echt wel poep
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:39 
 
Artiest

2-2 zonde... Ajax had dit makkelijk kunnen winnen. Zag de eerste helft, VVV verdient credits voor hun inzet hoor, maar als Ajax een beetje druk zette was het er zo doorheen. Zonde dat VVV het uit handen geeft, maar slecht van Ajax dat het zich zo laat verrassen.
AZ doet wat ervan werd verwacht en PSV ook, dus dat komt allemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Derijck :yay:

En het spel begon eindelijk een beetje te lopen, nog lang niet zoals het hoort maar eindelijk laat dit elftal haar potentie zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FC Groningen gaat niet in op 'keurig bod' van PSV op Matavz

Daar gaat de PSV hoop op hun gehoopte spits. Ben ik blij dat Twente 2 gelijkwaardige topspitsen (op Eredivisieniveau) heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er komt een hoger bod.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/205585/PSV ... Matavz.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:

Woorden van Nijland:

PSV heeft bij FC Groningen een bod gedaan op Tim Matavz, maar heeft nul op het rekest gekregen. "Het was een keurig bod, maar wij gaan er niet op in", laat algemeen directeur Hans Nijland aan RTV Noord weten. De bestuurder sprak zaterdag met PSV. "Nogmaals, we hoeven Matavz niet zo nodig te verkopen. Zeker niet nu de sluiting van de transfermarkt met rasse schreden nadert."

Oftewel, ze willen Matavz niet verkopen, of het moet een belachelijk hoge prijs worden. Ligt meer aan het sluiten van het transferwindow dan aan de prijs.

Project 141 schreef:
Toch bijzonder dat PSV na een redding door de gemeente zoveel geld mag uitgeven. Als Matavz komt, en ze worden niet kampioen, wordt het hier echt hommeles :/
Inderdaad, ik snap het nog steeds niet...maar goed, als Twente-fan zie ik graag PSV geen kampioen worden :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Oftewel, ze willen Matavz niet verkopen, of het moet een belachelijk hoge prijs worden. Ligt meer aan het sluiten van het transferwindow dan aan de prijs.

Als Engelaar nou oprot, kunnen ze dat geld gebruiken om het bod te verhogen en moet Groningen op een gegeven moment wel toegeven. Ze hebben David Texeira al op het oog als mogelijke vervanger, dus dat zegt genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Steffnov schreef:
Oftewel, ze willen Matavz niet verkopen, of het moet een belachelijk hoge prijs worden. Ligt meer aan het sluiten van het transferwindow dan aan de prijs.

Als Engelaar nou oprot, kunnen ze dat geld gebruiken om het bod te verhogen en moet Groningen op een gegeven moment wel toegeven. Ze hebben David Texeira al op het oog als mogelijke vervanger, dus dat zegt genoeg.

That's the point: Groningen moet helemaal niets. Jongen heeft een doorlopend contract en Matavz heeft al aangegeven niet per se naar PSV te hoeven. Groningen kan dus vragen wat ze willen, of zoals in dit geval gewoon hem niet verkopen. Daarnaast schijnt PSV ook nog een Argentijnse vleugelspeler (hadden ze namelijk nog niet genoeg) van River Plate aan te trekken, die €4 miljoen kost.

Wat een 'beleid' zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk eerst nou maar eens wat er gebeurd, voor je alweer commentaar heb.
Dat de VI PSV-watcher er nou geen touw aan vast kan knopen is geen aanleiding om dat zelf te gaan doen.

De dure 3 (Mertens, Strootman, Wijnaldum) waren allemaal nodig.
Een CV (Derijck) was ook hard nodig en je ziet direct verschil.
Ook een keeper was nodig omdat er volgend jaar 2 keeperscontracten aflopen.
Dit had misschien niet direct gehoeven maar ik ben blij dat die stap genomen is,
Isaksson speelt nu gelijk al een stuk beter. En ik denk dat Brands stiekem hoopt 'm nog te verkopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja Twente kan ook wel spelers van ruim vijf miljoen op een aantal posities gebruiken, dat wil niet zeggen dat alle miljoenen investeringen direct rechtvaardigt.. Als je zoveel geld hebt liggen, waarom moet de gemeente dan je grond opkopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Kijk eerst nou maar eens wat er gebeurd, voor je alweer commentaar heb.
Dat de VI PSV-watcher er nou geen touw aan vast kan knopen is geen aanleiding om dat zelf te gaan doen.

De dure 3 (Mertens, Strootman, Wijnaldum) waren allemaal nodig.
Een CV (Derijck) was ook hard nodig en je ziet direct verschil.
Ook een keeper was nodig omdat er volgend jaar 2 keeperscontracten aflopen.
Dit had misschien niet direct gehoeven maar ik ben blij dat die stap genomen is,
Isaksson speelt nu gelijk al een stuk beter. En ik denk dat Brands stiekem hoopt 'm nog te verkopen..

Tja...dat is net als dat je fiets verroest is en je een nieuwe wilt, maar geen geld ervoor hebt, en dan maar je auto verkoopt om zo een nieuwe fiets (die het nog doet) te kunnen halen, en voor autoritjes nu met het OV gaat. Kort gezegd, PSV verkoopt grond en huurt het terug om erop te mogen spelen, met break-even na 20 jaar á 2.4 miljoen per jaar. Heeft niets met de VI watcher te maken.

Jij weet net zo goed als ik dat PSV zwaar in de problemen komt als ze dit seizoen geen CL halen. Je kunt niet verwachten dat de gemeente bijspringt zodat PSV weer leuk nieuwe overpriced spelertjes kan gaan kopen.

Daarnaast was Wijnaldum een zwaar overbodige aankoop met Bakkal en Labyad in je selectie, is Derijck nodig omdat Marcelo dramatisch gescout is vorig jaar, en betaal je veel teveel voor Strootman die nog steeds teert op de thuiswedstrijd tegen Ajax. Alleen Mertens bewijst tot nu toe dat hij een meerwaarde is. Het geld van iIjnaldum had je veel beter in een spits kunnen gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is onzin, want deze begroting is juist aangepast zodat PSV uitkomt, no matter what the result is.
Het is al zo vaak gezegd; PSV is de LAATSTE club in de Eredivisie die steun ontvangt.
Plus ze betalen het ook nog eens terug als 1 van de weinigen. Nuff said.

Daarnaast is veel geld wat uitgegeven is voort gekomen uit transfers en clausules.

Bakkal en Labyad in de selectie hebt? Bakkal die heeft geen bal geraakt vorig jaar, ik was eerst echt fan van 'm.
Maar vorig jaar was ie echt slecht. En Labyad is een leuk spelertje maar die is er nog lang niet.
Dus Wijnaldum was geen zwaar overbodige aankoop maar eerder een broodnodige.

Ik geef je gelijk over de dramatische scouting van Marcelo, maar daarom is Derijck dus nu niet minder nodig ;)
We hadden al tijden een leider in de defensie nodig en die is er. Beest van een vent, ijzervreter. Koopje ook nog.

Iedereen is het eens over de dure 3, ze zijn allemaal vrij duur maar het is van hen allemaal zeker dat ze geld gaan opleveren in een paar jaar. Als je dat niet inziet ben je gewoon eigenwijs lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nergens het woord steun genoemd, maar het is een begrijpelijke conclusie. Ik zal het herhalen: ze verkopen de grond onder het stadion voor 48 miljoen aan de gemeente (die er werkelijk niets aan heeft overigens, wat dus het ontweken steungedeelte is, maar tja...), en betaald 2,4 miljoen per jaar terug als huur voor diezelfde grond (zie voorbeeld auto/fiets/OV).

En wat betreft de spelers, tja het is hoe je het bekijkt. Moet Excelsior ook 48 miljoen uitgeven, omdat ze geen spelers voor dat niveau hebben? Je kunt wanbeleid natuurlijk niet gaan herstellen met geld wat ze eigenlijk hebben gekregen, doordat ze in de problemen kwamen. Die 48 miljoen hadden ze nodig om te overleven (blijkbaar), en nu strooien ze met datzelfde geld wat ze heeft gered.

Dat ze geld op gaan leveren, ok, ben ik het mee eens. Maar in feit zijn ze nu geld aan het uitgeven wat eigenlijk een beloning voor wanbeleid was.

En tja, de scouting, laten we het daar maar niet over hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:18 
 
Artiest

Wat is er gebeurd met het PSV dat spelers van klasse wist te vervangen voor spelers met klasse...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen eredivisie nieuws dit, maar Eto'o naar Anzhi en gaat daar 20 miljoen per jaar verdienen. >.<
Waar hebben we het dan nog over in Nederland haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Geen eredivisie nieuws dit, maar Eto'o naar Anzhi en gaat daar 20 miljoen per jaar verdienen. >.<
Waar hebben we het dan nog over in Nederland haha.

Jezus man :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Geen eredivisie nieuws dit, maar Eto'o naar Anzhi en gaat daar 20 miljoen per jaar verdienen. >.<
Waar hebben we het dan nog over in Nederland haha.

Is dat zo'n Dubai-team?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oxbow schreef:
Geen eredivisie nieuws dit, maar Eto'o naar Anzhi en gaat daar 20 miljoen per jaar verdienen. >.<
Waar hebben we het dan nog over in Nederland haha.

Is dat zo'n Dubai-team?

Dat is die club uit Rusland waar Dszudszak naar toe is gegaan.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic