Lekker bezig Ajax 
2-0 :')
Nou 2-1..
2-2 juistttttt nu doorgaan graag
Woorden van Nijland:
Inderdaad, ik snap het nog steeds niet...maar goed, als Twente-fan zie ik graag PSV geen kampioen wordenProject 141 wrote:Toch bijzonder dat PSV na een redding door de gemeente zoveel geld mag uitgeven. Als Matavz komt, en ze worden niet kampioen, wordt het hier echt hommeles
Als Engelaar nou oprot, kunnen ze dat geld gebruiken om het bod te verhogen en moet Groningen op een gegeven moment wel toegeven. Ze hebben David Texeira al op het oog als mogelijke vervanger, dus dat zegt genoeg.Steffnov wrote:Oftewel, ze willen Matavz niet verkopen, of het moet een belachelijk hoge prijs worden. Ligt meer aan het sluiten van het transferwindow dan aan de prijs.
That's the point: Groningen moet helemaal niets. Jongen heeft een doorlopend contract en Matavz heeft al aangegeven niet per se naar PSV te hoeven. Groningen kan dus vragen wat ze willen, of zoals in dit geval gewoon hem niet verkopen. Daarnaast schijnt PSV ook nog een Argentijnse vleugelspeler (hadden ze namelijk nog niet genoeg) van River Plate aan te trekken, die €4 miljoen kost.Oxbow wrote:Als Engelaar nou oprot, kunnen ze dat geld gebruiken om het bod te verhogen en moet Groningen op een gegeven moment wel toegeven. Ze hebben David Texeira al op het oog als mogelijke vervanger, dus dat zegt genoeg.Steffnov wrote:Oftewel, ze willen Matavz niet verkopen, of het moet een belachelijk hoge prijs worden. Ligt meer aan het sluiten van het transferwindow dan aan de prijs.
Tja...dat is net als dat je fiets verroest is en je een nieuwe wilt, maar geen geld ervoor hebt, en dan maar je auto verkoopt om zo een nieuwe fiets (die het nog doet) te kunnen halen, en voor autoritjes nu met het OV gaat. Kort gezegd, PSV verkoopt grond en huurt het terug om erop te mogen spelen, met break-even na 20 jaar á 2.4 miljoen per jaar. Heeft niets met de VI watcher te maken.Mol wrote:Kijk eerst nou maar eens wat er gebeurd, voor je alweer commentaar heb.
Dat de VI PSV-watcher er nou geen touw aan vast kan knopen is geen aanleiding om dat zelf te gaan doen.
De dure 3 (Mertens, Strootman, Wijnaldum) waren allemaal nodig.
Een CV (Derijck) was ook hard nodig en je ziet direct verschil.
Ook een keeper was nodig omdat er volgend jaar 2 keeperscontracten aflopen.
Dit had misschien niet direct gehoeven maar ik ben blij dat die stap genomen is,
Isaksson speelt nu gelijk al een stuk beter. En ik denk dat Brands stiekem hoopt 'm nog te verkopen..
Jezus man :')Oxbow wrote:Geen eredivisie nieuws dit, maar Eto'o naar Anzhi en gaat daar 20 miljoen per jaar verdienen.
Waar hebben we het dan nog over in Nederland haha.
Is dat zo'n Dubai-team?Oxbow wrote:Geen eredivisie nieuws dit, maar Eto'o naar Anzhi en gaat daar 20 miljoen per jaar verdienen.
Dat is die club uit Rusland waar Dszudszak naar toe is gegaan.Khadber wrote:Is dat zo'n Dubai-team?Oxbow wrote:Geen eredivisie nieuws dit, maar Eto'o naar Anzhi en gaat daar 20 miljoen per jaar verdienen.