Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Als ze Matavz binnen halen zijn ze echt goed bezig, hele goede speler.


Dan heb je gewoon een kampioensteam hoor. Liefst dan nog een verdediger erbij voor de breedte van de selectie, en dan ga je gewoon volop voor het kampioenschap!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Steffnov schreef:
Oxbow schreef:
Chanturia van Vitesse en Tadic van Groningen zijn ook wel interessant. :)

Nog een vleugelspeler? :huh: Sowieso snap ik absoluut niet waar PSV nou in god's naam mee bezig is, maar goed, ze zullen het zelf wel weten...

Wat betreft Tadic, ik hoop juist dat Twente die haalt indien Ruiz verkocht word. Erg goede speler en past perfect in Twente's systeem.

Bedoelde meer in het algemeen dat het interessante spelers zijn, niet zozeer alleen voor PSV.
Vind die Chanturia echt een mooi voetballertje benieuwd hoe dat verder gaat dit seizoen met hem.

Tadic naar Twente lijkt me best slim ja, als ze dan ook nog Fer halen hebben ze in ieder geval weer wat creativiteit terug in het elftal mocht Ruiz definitief vertrekken.

Nee ok :P Dan snap ik je reactie. Chanturia is voor zover ik heb kunnen zien een leuk talent, eens kijken hoe hij kan groeien.

En wat betreft Fer...ik weet het niet. Ik zie Twente liever (als Ruiz word verkocht) voor een écht goede rechtsbuiten gaan (of Berghuis moet zich goed ontwikkelen, John ben ik geen fan van), want Adriaanse wil terecht Chadli op 10 zetten. Dan heb je een middenveld van Brama - Chadli - Janssen. Zet je Janko of De Jong voorin, Bajrami op links (speelde zijn eerste wedstrijden dit seizoen voor de verandering wél goed, ben benieuwd hoe hij dit doorzet) en dan iemand op rechts. En anders Brama - Janssen - Fer, met voorin Chadli - De Jong/Janko - Berghuis/aankoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
wootum schreef:
Als ze Matavz binnen halen zijn ze echt goed bezig, hele goede speler.


Dan heb je gewoon een kampioensteam hoor. Liefst dan nog een verdediger erbij voor de breedte van de selectie, en dan ga je gewoon volop voor het kampioenschap!!

Op papier wel, maar die spelers moeten ook bij elkaar passen. Kijk naar El Ham. Op papier de beste aanvaller van de Eredivisie, maar past niet in het plaatje van Ajax. Nu wordt hij topscorer van de Beloftencompetitie. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
wootum schreef:
Als ze Matavz binnen halen zijn ze echt goed bezig, hele goede speler.


Dan heb je gewoon een kampioensteam hoor. Liefst dan nog een verdediger erbij voor de breedte van de selectie, en dan ga je gewoon volop voor het kampioenschap!!


De verdediging is inderdaad nog wat magertjes bezet, maar toch betwijfel ik het of ze echt tot het eind mee zullen doen om het kampioenschap. Erg jonge en nieuwe ploeg die nog totaal niet op elkaar is ingespeeld, maar dat kan natuurlijk ook verfrissend werken in zo'n groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
En wat betreft Fer...ik weet het niet. Ik zie Twente liever (als Ruiz word verkocht) voor een écht goede rechtsbuiten gaan (of Berghuis moet zich goed ontwikkelen, John ben ik geen fan van), want Adriaanse wil terecht Chadli op 10 zetten. Dan heb je een middenveld van Brama - Chadli - Janssen. Zet je Janko of De Jong voorin, Bajrami op links (speelde zijn eerste wedstrijden dit seizoen voor de verandering wél goed, ben benieuwd hoe hij dit doorzet) en dan iemand op rechts. En anders Brama - Janssen - Fer, met voorin Chadli - De Jong/Janko - Berghuis/aankoop.


van Bajrami en John ben ik ook niet zo'n grote fan, zou het liever zo zien:

Chadli - De Jong/Janko - Tadic/Berghuis
Fer - Janssen/Landzaat - Brama

En dan een beetje switchen met wie op welke plek het best uit de verf komt.
Stel dat Douglas dan ook nog blijft en niet naar Sporting gaat, dan heb je echt een topteam.

Tiendalli - Wisgerhof - Douglas - Cornelisse
Mihaylov

wootum schreef:
freddyadu8 schreef:
wootum schreef:
Als ze Matavz binnen halen zijn ze echt goed bezig, hele goede speler.


Dan heb je gewoon een kampioensteam hoor. Liefst dan nog een verdediger erbij voor de breedte van de selectie, en dan ga je gewoon volop voor het kampioenschap!!


De verdediging is inderdaad nog wat magertjes bezet, maar toch betwijfel ik het of ze echt tot het eind mee zullen doen om het kampioenschap. Erg jonge en nieuwe ploeg die nog totaal niet op elkaar is ingespeeld, maar dat kan natuurlijk ook verfrissend werken in zo'n groep.

Ze hadden nu echt zo erg Van Bommel kunnen gebruiken. Past er precies goed tussen met ze ervaring. Houdt een boel tegen in verdedigend opzicht en kan prima dit jonge team leiden lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik het liefst Janssen er staan. Anders sta je met 3 controleurs. En Douglas gaat deze zomer niet weg, dat kan ik je verzekeren. Munsterman noemde het al je reinste onzin, en Douglas wil gewoon tot 1 september hier blijven, om dan een Nederlands paspoort te mogen krijgen en dan zonder problemen Engeland in te mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ze moeten die John meer laten voetballen, ik heb niet zo heel veel verstand van voetbal, maar het lijkt mij dat de dingen die John mist, juist verbeteren door veel te spelen. Hij is in mijn ogen degene met het meeste potentieel van Twente, ondanks al die gebreken die hij nu nog heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ze moeten die John meer laten voetballen, ik heb niet zo heel veel verstand van voetbal, maar het lijkt mij dat de dingen die John mist, juist verbeteren door veel te spelen. Hij is in mijn ogen degene met het meeste potentieel van Twente, ondanks al die gebreken die hij nu nog heeft.

Vind Berghuis toch een stuk meer potentie hebben. Berghuis heeft overzicht, een goede techniek en een heerlijke trap in zijn linker, John heeft zijn snelheid maar totaal geen overzicht en laat teveel de bal van zijn voeten springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Berghuis is ook een groot talent, maar op andere vlakken. Overzicht zie ik john ook nog wel krijgen, hij is pas 18 (berghuis is ook niet zo oud maar goed). Net tegen benfica ook, hij gaat voorin vrijwel altijd zijn speler voorbij, dit keer waren de voorzetten ook prima, alleen moet hij er op gaan trainen om het zelf ook te kunnen afronden, wat hij nu te vaak doet, maar niet kan; geeft ie m af in de 16 heb je vrijwel zeker een grote kans te pakken, waar dat bij berghuis toch een stuk minder is, die is veel controlerender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

http://www.vi.nl/Nieuws-item/205349/Engelaar-niet-ziek-maar-in-afwachting-van-transfer.htm


:yay: :woot: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:woot: Heel goed nieuws, 1.7 miljoen weg van onze salarispost!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 14:32 
 

Ze zijn flink an het transferen daar in Eindhoven, zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ze zijn flink an het transferen daar in Eindhoven, zeg


Dat was ook hoog nodig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu de trainer nog even transferen voor de bondscoach van Turkije en een spits er bij en we zijn zo goed als klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redknapp: "Ruiz is een goede speler, maar we zoeken wat anders"

:clap: :yay: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 16:04 
 

Dan is Ruiz in de winterstop wel weg :P Geniet er nog maar ff van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniet nog steeds van elke wedstrijd die hij voor Twente speelt hoor, wees maar niet bang. :P Hoewl ik hem gisteren één van zijn mindere wedstrijden vond spelen, waarbij ik moet zeggen dat die Emerson samen met Garay ook maar 1 taak hadden gekregen: zorgen dat Ruiz geen meter ruimte kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Nu de trainer nog even transferen voor de bondscoach van Turkije en een spits er bij en we zijn zo goed als klaar.


Dat zou natuurlijk epic zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 16:47 
 

The Indicator schreef:
:woot: Heel goed nieuws, 1.7 miljoen weg van onze salarispost!! :thumbsup:

En ruimte voor fatsoenlijk middenveld..

Geen natte krant daarmeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 16:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind de versterkingen van PSV allemaal top, maar als ik ze vervolgens zie spelen denk ik, hoe krijg je het voor elkaar met zulke spelers >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha was het maar FIFA... Ze moeten dat samenspelen even snel onder de knie krijgen.
Toivonen op het middenveld zou veel rust brengen. Nu hebben we alleen maar nieuwelingen op het middenveld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 09:48 
 

@ Steffnov:
Tottenham Hotspur lijkt te zijn afgehaakt, maar Bryan Ruiz hoopt nog altijd op een club in de Premier League. Het door Martin Jol getrainde Fulham heeft interesse voor de FC Twente-aanvaller.

'Fulham is voor mij een serieuze optie', reageerde Ruiz in De Telegraaf. 'Dat is ook een club uit de Premier League en dat vind ik een mooie competitie. Fulham heeft contact opgenomen met mijn manager. Als Fulham concreet wordt, gaan we zeker praten.'

'Het heeft geen zin om me druk te maken, want ik heb het toch allemaal niet zelf in de hand. Natuurlijk wil ik graag een stap vooruit maken, maar geloof me, als ik uiteindelijk bij FC Twente blijf, heb ik daar écht geen probleem mee. FC Twente is een fantastische club.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fulham...ik weet het, maar ik zou het een ontzettend domme zet van Bryan vinden. Hij kán veel hoger, en moet ook proberen Spanje in te komen...had Villarreal wel verwacht, nu Cazorla weg is, of misschien Valencia nu Joaquin weg is en Mata misschien verkocht word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap je sentiment en ik zie 'm ook graag vertrekken voor een mooi prijsje.
Maar hij kan zomaar heel belangrijk zijn omdat we geen leider in het elftal hebben..
Toivonen is namelijk echt geen leider. Hopelijk pakken Bouma & Derijck het een beetje op.
Bouma zou de band ook moeten krijgen tbh, niet Ola.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 01:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker naar Vitesse geweest! Weer gewonnen! :bomb:
Jammer dat 't niet zo overtuigend was als tegen vvv, maar 3 punten zijn 3 punten! Morgen maar effe kijken hoe de neuzen t doen. Ben benieuwd! Leuke start van de competitie zo!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic