dan doe je broek maar omlaag..Black Sunrise wrote:Ik ookjRn wrote: Ik heb zin in feesten, fuck me
Wait... Whut?
shit wrong site...
dan doe je broek maar omlaag..Black Sunrise wrote:Ik ookjRn wrote: Ik heb zin in feesten, fuck me
Haha eco kutvak gaat hem bij mij ook niet worden helaas!M-arijn wrote:Leren gaat echt kut tot de 3e machtEconomie is veel en supersaai, wordt ook gelijk het lastigste examen voor mij. Ak en gs leren heb ik totaal geen moeite mee, dat is nog wel interessant (vind ik dan). Wou vandaag +- de eerste 30 blz leren uit m'n samengevat boekje voor eco, na 3 bladzijden was ik het zat en ben ik gestopt
Almighty wrote:3:48, lol zo naar een gala gaan.
Dat is toch ook het vetste! Iedereen in gala kleding. Dit is gewoon een bovenbouwfeestje ofzo.Almighty wrote:3:48, lol zo naar een gala gaan. Hier is Pak verplicht
Hoe weet je dat nu al mafke?jRn wrote:Eco gaat hem wel worden gelukkig, hopeljk kom ik uit op een 6.
Wtf? Ritalin? Jonge koffie werkt ook man! Stuk gezonder bovendienM-arijn wrote:Haha dat geloof ik best! Leren gaat best lekker vandaag maar heb ritalin genomen dus wie weet is dat de oorzaak
Wie?Project 141 wrote:Jullie kennen R Smeets toch zeker ook wel
Omdat ik voor elk proefexamen 6.4+ heb gehaald!Onthafloorx wrote:Hoe weet je dat nu al mafke?jRn wrote:Eco gaat hem wel worden gelukkig, hopeljk kom ik uit op een 6.
Sow doe je goed ik ga morgen er maar is eentje oefenen na diegene die ik op school maakte, maar die heb'k niet nagekekenjRn wrote:Omdat ik voor elk proefexamen 6.4+ heb gehaald!Onthafloorx wrote:Hoe weet je dat nu al mafke?jRn wrote:Eco gaat hem wel worden gelukkig, hopeljk kom ik uit op een 6.
Mercimikeee wrote:Succes iedereen met de exames deze 2 weken