Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Zou iig geen hele droppen als ik jou was als je 60 kg weegt.
Weeg zelf rond de 100 en bij mij klapte ze in als een bom op Hardbass :P

Haha nee dat was ik ook niet van plan. Dacht aan een halve, is dat ok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 19:17 
 

Taxi schreef:
MovingMadness schreef:
Zou iig geen hele droppen als ik jou was als je 60 kg weegt.
Weeg zelf rond de 100 en bij mij klapte ze in als een bom op Hardbass :P

Haha nee dat was ik ook niet van plan. Dacht aan een halve, is dat ok?

Ja prima, dan zal je wel lekker gaan denk ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

als je van een halve al te hard gaat dan kan je er beter helemaal niet aan beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 04:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

alcoholn isd bad mkay
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 09:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
alcoholn isd bad mkay

HELD! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 10:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pommer schreef:
alcoholn isd bad mkay

HELD! :worship: :worship: :worship:


En zo meteen lekker worden met kater :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 13:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben nog topfit eigenlijk :D En vanavond mogen we weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik ben nog topfit eigenlijk :D En vanavond mogen we weer :P


Ik ook, kijk nu al op tegen de waarschijnlijke kater xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
als je van een halve al te hard gaat dan kan je er beter helemaal niet aan beginnen


Eigenlijk ook een stelling van niets hé..

Elke halve is ten eerste anders, en je moet toch ergens beginnen ;)

Geef dan iig nog minstens een reactie van "Begin met een kwartje voor het geval dat je te hard zou kunnen gaan"!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik weet nog dat ik na mijn eerste halfje elk uur wel wou bijpakken xd maar gelukkig ben ik een verstandig persoon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Firetrap schreef:
als je van een halve al te hard gaat dan kan je er beter helemaal niet aan beginnen


Eigenlijk ook een stelling van niets hé..

Elke halve is ten eerste anders, en je moet toch ergens beginnen ;)

Geef dan iig nog minstens een reactie van "Begin met een kwartje voor het geval dat je te hard zou kunnen gaan"!


Of gewoon een pil met minder load nemen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 21:46 
 

Pommer schreef:
Ik weet nog dat ik na mijn eerste halfje elk uur wel wou bijpakken xd maar gelukkig ben ik een verstandig persoon...

Jaja, qua drugs wle... qua alcohol betwijfel ik dat nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 02:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie nu dit topic pas!

Maar, ik drink doordeweeks echt fucking veel caffeine... gemiddeld zo'n 2 blikjes red bull per dag, bakje koffie, en hier en daar een glas cola... Kan mezelf dus wel een caffeine junky noemen :P Verder doe ik alleen aan alcohol. Roken wel is geprobeerd, maar vind t echt kut :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 03:35 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Zie nu dit topic pas!

Maar, ik drink doordeweeks echt fucking veel caffeine... gemiddeld zo'n 2 blikjes red bull per dag, bakje koffie, en hier en daar een glas cola... Kan mezelf dus wel een caffeine junky noemen :P Verder doe ik alleen aan alcohol. Roken wel is geprobeerd, maar vind t echt kut :)


Deed ik ook totdat ik sicke pijn op mijn borst kreeg :P toen maar gekapt met zoveel red bull drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Squirrie schreef:
Firetrap schreef:
als je van een halve al te hard gaat dan kan je er beter helemaal niet aan beginnen


Eigenlijk ook een stelling van niets hé..

Elke halve is ten eerste anders, en je moet toch ergens beginnen ;)

Geef dan iig nog minstens een reactie van "Begin met een kwartje voor het geval dat je te hard zou kunnen gaan"!


Of gewoon een pil met minder load nemen? :whistle:


Jaa dat bedoelde ik ook beetje met elke halve is anders.. :P Kijk je kan een half roze diamantje nemen (40 mg) of een halve eekhoorn (90 mg), scheelt nog best wat :D

Mooiste is om te beginnen met halve AH, 60 mg.. Die zijn heel lekker voor beginners ;) Blijven heel rustig en klappen er niet zomaar in.. In tegenstelling tot eekhoorn die vrij hard aan komt soms, helemaal voor beginners!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
In tegenstelling tot eekhoorn die vrij hard aan komt soms, helemaal voor beginners!

:yes: Gister mogen ervaren. Volgens mijn vrienden zag ik er tijdens de inslag echt een ff kwartiertje behoorlijk wappie uit, maar kut of waus heb ik me eigenlijk nooit gevoeld gister. :P Hij knalde er wel flink op, precies goed naar mijn gevoel.

Het blijven mooie dingen die eekhoorntjes voor mij in ieder geval, jammer dat ze hier uit de omgeving er ver uit aan het gaan zijn en ik naar andere moet zoeken binnenkort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk werkt rustig beginnen ook (90-100mg). Heb al een keer een groene olifant in één keer gedropt maar dan merk ik toch dat ik na 5-6 uur inkak en dan heeft bijpakken geen zin meer. Laatst op emporium telkens beetje bijgepakt. Begonnen met halve Fast forward (batch van 200MG), daarna halve eekhoorn en vervolgens nog een halve eekhoorn. Vanaf 4 tot 12 door kunnen gaan. Moet hier ook bij opmerken dat ik wel redelijk groot ben, 1,91 met een gewicht van 95 kilo (en een BF van 11% :P). Kan dus wel wat hebben. Uiteindelijk dus rond de 280 MG op. Ging wel een partij hard trouwens nadat k op emporium een halve eekhoorn had bijgepakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:49 
 
Hardtraxxer

Vraagje:
Bij Fusion in november 2010 had ik een blauwe boom genomen en stond ik er royaal bij, toen zei iemand van onze vrienden dat ik een bruine rand rond mn lippen had.
Gisteren bij Intents had ik een gram pep en een blauwe diamant op en had ik het nog erger als bij Fusion. Ze zeiden: 'Net of je een pot chocolade pasta hebt leeggelikt.'

Mijn vraag is dus hoe dat komt en of meerdere mensen dat hebben gehad? Ik dacht eerst aan een lichtelijke vorm van uitdroging maar ik heb gisteren over het algemeen genoeg gedronken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Komt omdat je veel met je tong over je lippen heen gaat :p worden ze droog en schraal van ^^

Oplossing :

lipbalsem
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:19 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
Komt omdat je veel met je tong over je lippen heen gaat :p worden ze droog en schraal van ^^

Oplossing :

lipbalsem

Ok thnx voor je antwoord ;) Het was vooral rondom de lippen. Ook een paar keer zo'n Labello aangeboden gekregen maar ik dacht dat ik het niet nodig had. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 08:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Robbie schreef:
Vraagje:
Bij Fusion in november 2010 had ik een blauwe boom genomen en stond ik er royaal bij, toen zei iemand van onze vrienden dat ik een bruine rand rond mn lippen had.
Gisteren bij Intents had ik een gram pep en een blauwe diamant op en had ik het nog erger als bij Fusion. Ze zeiden: 'Net of je een pot chocolade pasta hebt leeggelikt.'

Mijn vraag is dus hoe dat komt en of meerdere mensen dat hebben gehad? Ik dacht eerst aan een lichtelijke vorm van uitdroging maar ik heb gisteren over het algemeen genoeg gedronken. ;)


DIT HAD IK DUS OOK!!!! ik werd door ontzettend veel mensen aangesproken, alsof ik een neger had lopen pijpen. Had zelf geen idee wat het was, en kreeg het ook gewoon niet weg.
Volgende ochtend werd ik wakker, en was het weg :huh: Had zelf ook pep en een eekhoorntje op .
Had zelf echt VOLDOENDE vocht op, en ik was niet echt op me lippen aan het bijten, want dacht zelf dat het opgedroogd bloed was ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 09:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Taxi schreef:
MovingMadness schreef:
Zou iig geen hele droppen als ik jou was als je 60 kg weegt.
Weeg zelf rond de 100 en bij mij klapte ze in als een bom op Hardbass :P

Haha nee dat was ik ook niet van plan. Dacht aan een halve, is dat ok?

Ja prima, dan zal je wel lekker gaan denk ik :thumbup:


Haha, het is dus 1 en een kwart geworden. Ben er nog niet zo resistent voor, en vooral toen ik moe begon te worden (tegen het einde) begon het allemaal wat wazig te worden. Silhouetten veranderden in mensen en dingen, zag mensen aan een staantafel staan die er helemaal niet was, en ik stond bij iets waarvan ik stellig van overtuigd was dat het een bar was, bleek dus ook niet zo te zijn. Het vervelendste en beangstigende vond ik dat ik op een gegeven moment geen gezichten meer herkende, en iedereen echt even aan moest kijken om te zien of het mijn maten niet waren in het publiek. Door dat hallucineren merkte ik wel dat ik gewoon te hard ging, of dat er iig iets niet helemaal goed was. Denken jullie dat het komt door de hoeveelheid of komt zoeits meestal meer door de omstandigheden? Verder ben ik de hele dag gewoon lekker gegaan, en vond het weer echt fenomenaal! Het was echter niet zo mooi als de tweede keer haha, dat gevoel komt miss niet meer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt door de vermoeidheid en hetgeen wat je ophad. Ik denk zelf dat het meer aan de vermoeidheid ligt dan aan de pillen, want ik heb de afgelopen tijd steeds vaker dat als ik echt helemaal kapot ben en vies moe, dat ik dan als ik m'n ogen dicht doe, de meest rare dingen zie. En dat terwijl ik broodnuchter ben. Ook dat het allemaal een beetje draait en beweegt. Maar natuurlijk helpen de pilletjes ook mee eraan, heb ook wel eens gehad dat ik na 150mg begon te hallucineren als een MF'er. Dat is dan de MDA die uit MDMA wordt omgezet in je lichaam. Verschilt per keer hoeveel dit is, normaal is het 6-8%, maar kan ook wel meer zijn, zeker de eerste keren. Maar het is redelijk normaal hoor, je bent niet de enige die er last van heeft. Plus, het is ook nog eens super vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 09:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Komt door de vermoeidheid en hetgeen wat je ophad. Ik denk zelf dat het meer aan de vermoeidheid ligt dan aan de pillen, want ik heb de afgelopen tijd steeds vaker dat als ik echt helemaal kapot ben en vies moe, dat ik dan als ik m'n ogen dicht doe, de meest rare dingen zie. En dat terwijl ik broodnuchter ben. Ook dat het allemaal een beetje draait en beweegt. Maar natuurlijk helpen de pilletjes ook mee eraan, heb ook wel eens gehad dat ik na 150mg begon te hallucineren als een MF'er. Dat is dan de MDA die uit MDMA wordt omgezet in je lichaam. Verschilt per keer hoeveel dit is, normaal is het 6-8%, maar kan ook wel meer zijn, zeker de eerste keren. Maar het is redelijk normaal hoor, je bent niet de enige die er last van heeft. Plus, het is ook nog eens super vet :D


Haha ja ik vond het ook niet heel erg, en ergens was ik me er ook bewust van wat ik me inbeeldde en wat echt was, maar daar over nadenken kostte me nog meer energie haha. Hele weg terug geslapen. Maar dat van die gezichten herkennen was gewoon echt niet praktisch, omdat ik er een half uur over deed om mijn maten te vinden haha. Maar goed om te horen dat het niet tussen mijn oren zat. (Drugs zit altijd tussen de oren natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hallucineren is best vaag ja, ik had laatst dat ik uit de rookruimte liep en mijn vrienden bij elkaar op hun nek zag zitten, dus ik blij er naartoe rennen bleken ze gewoon op een podiumpje te staan :') en ook zag ik kettingen ipv hun stropdas, nederland vlaggetjes geschminkt op hun gezicht. En tussen de mensen door zag ik staantafels en een buffettafel.. xd
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic