Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
BREAKING NEWS!!!

Speekseltesten mogelijk bij scholieren

Scholen mogen speekseltesten afnemen bij leerlingen om ze te testen op het gebruik van drugs. Daarvoor is wel toestemming van de ouders nodig. Dat heeft minister van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) donderdag gezegd in een debat met de Tweede Kamer.

"Speekseltesten zijn mogelijk en worden ook gebruikt", zei Van Bijsterveldt. Ze reageerde op een pleidooi van VVD-Kamerlid Ton Elias om dergelijke testen op scholen mogelijk te maken. Dat zou helpen om het gebruik van drugs onder scholieren terug te dringen.

Van Bijsterveldt is het met Elias eens dat meer scholen de speekseltest zouden moeten toepassen. Ze denkt dat veel scholen niet op de hoogte zijn van deze mogelijkheid en gaat ze er nog eens op wijzen. Ze tekende er wel bij aan dat bij minderjarige leerlingen de ouders toestemming moeten geven, en bij meerderjarigen de leerling zelf.

Fuck yea!
Dring terug dat wietmisbruik :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 20:12 
 

Hahaha, wat ben ik blij dat ik 18 ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
BREAKING NEWS!!!

Speekseltesten mogelijk bij scholieren

Scholen mogen speekseltesten afnemen bij leerlingen om ze te testen op het gebruik van drugs. Daarvoor is wel toestemming van de ouders nodig. Dat heeft minister van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) donderdag gezegd in een debat met de Tweede Kamer.

"Speekseltesten zijn mogelijk en worden ook gebruikt", zei Van Bijsterveldt. Ze reageerde op een pleidooi van VVD-Kamerlid Ton Elias om dergelijke testen op scholen mogelijk te maken. Dat zou helpen om het gebruik van drugs onder scholieren terug te dringen.

Van Bijsterveldt is het met Elias eens dat meer scholen de speekseltest zouden moeten toepassen. Ze denkt dat veel scholen niet op de hoogte zijn van deze mogelijkheid en gaat ze er nog eens op wijzen. Ze tekende er wel bij aan dat bij minderjarige leerlingen de ouders toestemming moeten geven, en bij meerderjarigen de leerling zelf.

Fuck yea!
Dring terug dat wietmisbruik :yay:


Misbruik.. Mooi omschreven weer hoor :lol:

Net even m'n HTP naar binnen gewerkt, voorbereidingen emporium beginnen zowel bij de bouwers van de stages als bij de gebruikers: de dagen ervoor al :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
BREAKING NEWS!!!

Speekseltesten mogelijk bij scholieren

Scholen mogen speekseltesten afnemen bij leerlingen om ze te testen op het gebruik van drugs. Daarvoor is wel toestemming van de ouders nodig. Dat heeft minister van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) donderdag gezegd in een debat met de Tweede Kamer.

"Speekseltesten zijn mogelijk en worden ook gebruikt", zei Van Bijsterveldt. Ze reageerde op een pleidooi van VVD-Kamerlid Ton Elias om dergelijke testen op scholen mogelijk te maken. Dat zou helpen om het gebruik van drugs onder scholieren terug te dringen.

Van Bijsterveldt is het met Elias eens dat meer scholen de speekseltest zouden moeten toepassen. Ze denkt dat veel scholen niet op de hoogte zijn van deze mogelijkheid en gaat ze er nog eens op wijzen. Ze tekende er wel bij aan dat bij minderjarige leerlingen de ouders toestemming moeten geven, en bij meerderjarigen de leerling zelf.

Fuck yea!
Dring terug dat wietmisbruik :yay:

Misbruik.. Mooi omschreven weer hoor :lol:

Net even m'n HTP naar binnen gewerkt, voorbereidingen emporium beginnen zowel bij de bouwers van de stages als bij de gebruikers: de dagen ervoor al :cool:

Ja, tuurlijk jonguh!
Ze misbruiken wiet om te spijbelen :(
Da's slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
BREAKING NEWS!!!

Speekseltesten mogelijk bij scholieren

Scholen mogen speekseltesten afnemen bij leerlingen om ze te testen op het gebruik van drugs. Daarvoor is wel toestemming van de ouders nodig. Dat heeft minister van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) donderdag gezegd in een debat met de Tweede Kamer.

"Speekseltesten zijn mogelijk en worden ook gebruikt", zei Van Bijsterveldt. Ze reageerde op een pleidooi van VVD-Kamerlid Ton Elias om dergelijke testen op scholen mogelijk te maken. Dat zou helpen om het gebruik van drugs onder scholieren terug te dringen.

Van Bijsterveldt is het met Elias eens dat meer scholen de speekseltest zouden moeten toepassen. Ze denkt dat veel scholen niet op de hoogte zijn van deze mogelijkheid en gaat ze er nog eens op wijzen. Ze tekende er wel bij aan dat bij minderjarige leerlingen de ouders toestemming moeten geven, en bij meerderjarigen de leerling zelf.


Dus als je meerderjarig ben zeg je gewoon nee en dan gebeurt er niks loeeeeeeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het een beetje nazi om het in te voeren maar ach, komt de prestaties wel ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 00:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
BREAKING NEWS!!!

Speekseltesten mogelijk bij scholieren

Scholen mogen speekseltesten afnemen bij leerlingen om ze te testen op het gebruik van drugs. Daarvoor is wel toestemming van de ouders nodig. Dat heeft minister van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) donderdag gezegd in een debat met de Tweede Kamer.

"Speekseltesten zijn mogelijk en worden ook gebruikt", zei Van Bijsterveldt. Ze reageerde op een pleidooi van VVD-Kamerlid Ton Elias om dergelijke testen op scholen mogelijk te maken. Dat zou helpen om het gebruik van drugs onder scholieren terug te dringen.

Van Bijsterveldt is het met Elias eens dat meer scholen de speekseltest zouden moeten toepassen. Ze denkt dat veel scholen niet op de hoogte zijn van deze mogelijkheid en gaat ze er nog eens op wijzen. Ze tekende er wel bij aan dat bij minderjarige leerlingen de ouders toestemming moeten geven, en bij meerderjarigen de leerling zelf.


Gelukkig ben ik sinds vandaag meerderjarig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 01:18 
 
Artiest

Allen maar goed, ken genoeg mensen die in 4 havo, als 16 jarige scholier, school verloederde vanwege wietgebruik in pauzes, dat werd tijdens lessen, dat werd tijdens toetsweken...
Begin van het einde voor zulke lui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De middelbare school heeft mijn ogen geopend wat betreft cannabisgebruik. Hebben toch wel een aantal keer lopen smoken in de pauze en in tussenuren. Wel enorm gematigd natuurlijk, want het moest niet opvallen. Maar een keer ging een maat van me zo bad erop, dat hij uit de klas werd gehaald. Hij zag letterlijk groen en was kotsmisselijk. Ze verdachtten al dat hij had geblowd, maar als hij niet had ontkent was het einde oefening voor hem, voor mij en voor een aantal anderen die meedeed. Dat was ook de reden dat ik besloot te stoppen ermee, want in die periode deed ik het toch wel ongeveer 2x per maand. Hoorde later dat ze onze kluisjes ook open maakten om te kijken of we er drugs in hadden verstopt. De naïviteit van scholen soms ook, drugs verstoppen in je kluisje. De slechts mogelijke opbergplek, zo blijkt. We hadden daar natuurlijk niks in zitten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En wat voor gevolgen willen ze er aan gaan hangen dan?
Volgens mij is het produceren, verhandelen of in bezit hebben van drugs verboden, maar gebruiken of gebruikt hebben niet. :) Tenzij je natuurlijk een voertuig gaat besturen en bij bepaalde overheidsinstanties is het ook verboden.

Citaat:
De opspoorbaarheid van drugs in het speeksel hangt af van verschillende factoren:
Hoe lang gebruik je al?
Welke drugs en hoeveel heb je de afgelopen tijd gebruikt?
Wat is je vetpercentage?
Wat is je geslacht?

Verschillende bronnen geven aan dat:
THC (cannabis, hasj, marihuana) maximum 14 uur na gebruik op te sporen is (onafhankelijk van de gebruikte hoeveelheid).
amfetamines en speed 10 minuten (bij uiterst gering gebruik) tot 3 dagen (bij belangrijk gebruik en indien je een hoog vetpercentage hebt) op te sporen is.
cocaïne en crack opspoorbaar zijn tot 24 of tot 72 uur na het laatste gebruik.
methamfetamine naargelang de bron 10 minuten tot 3 dagen, of 72uur.opspoorbaar blijft.
opiaten, morfine en heroïne enkele dagen na gebruik nog opspoorbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 09:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Allen maar goed, ken genoeg mensen die in 4 havo, als 16 jarige scholier, school verloederde vanwege wietgebruik in pauzes, dat werd tijdens lessen, dat werd tijdens toetsweken...
Begin van het einde voor zulke lui.

Mee eens. Ik vind het een positief iets. Heb mezelf ook schuldig gemaakt aan blowen tijdens schooltijd. Was een erg grappige tijd (en aangezien ik toch al geen klote deed op school, maakte dat ook geen verschil), maar d'r zaten ook mensen tussen de dus elke dag gingen blowen... daar komt meestal niet veel van terecht kan ik je vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Allen maar goed, ken genoeg mensen die in 4 havo, als 16 jarige scholier, school verloederde vanwege wietgebruik in pauzes, dat werd tijdens lessen, dat werd tijdens toetsweken...
Begin van het einde voor zulke lui.

Mee eens. Ik vind het een positief iets. Heb mezelf ook schuldig gemaakt aan blowen tijdens schooltijd. Was een erg grappige tijd (en aangezien ik toch al geen klote deed op school, maakte dat ook geen verschil), maar d'r zaten ook mensen tussen de dus elke dag gingen blowen... daar komt meestal niet veel van terecht kan ik je vertellen.

Ik ben het er ook zeker mee eens.
Drugspolicy gaat de goede kant uit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hm ben ik dan een van de weinigen die nog nooit echt gerookt/geblowd heeft :lol: (tis bij proberen gebleven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Hm ben ik dan een van de weinigen die nog nooit echt gerookt/geblowd heeft :lol: (tis bij proberen gebleven)


Houden zo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Hoofdcoach schreef:
Hm ben ik dan een van de weinigen die nog nooit echt gerookt/geblowd heeft :lol: (tis bij proberen gebleven)


Houden zo :worship:


Ja scheelt een hoop geld roken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Hm ben ik dan een van de weinigen die nog nooit echt gerookt/geblowd heeft :lol: (tis bij proberen gebleven)

Nee hoor ik ook. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:05 
 

Hoofdcoach schreef:
Hm ben ik dan een van de weinigen die nog nooit echt gerookt/geblowd heeft :lol: (tis bij proberen gebleven)


Ik ook niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb ook niet zo vaak geblowt, mis het ook niet echt, en roken doe ik alleen af en toe als ik lam ben xd en na een feestje vin ik het ook wel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:44 
 
Artiest

Ik verveel me wel snel als ik moet wachten op iets of iemand, denk dan wel es...
als ik rookte zou ik iig wat te doen hebben op die momenten, maar common sense heeft tot nu toe altijd gewonnen van die gedachtegang :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik verveel me wel snel als ik moet wachten op iets of iemand, denk dan wel es...
als ik rookte zou ik iig wat te doen hebben op die momenten, maar common sense heeft tot nu toe altijd gewonnen van die gedachtegang :lol:

Haha, goed zo Robin.
Ik denk daar ook wel eens over na.

Gelukkig is roken een van de zaken waar ik af kan blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik verveel me wel snel als ik moet wachten op iets of iemand, denk dan wel es...
als ik rookte zou ik iig wat te doen hebben op die momenten, maar common sense heeft tot nu toe altijd gewonnen van die gedachtegang :lol:

Haha, goed zo Robin.
Ik denk daar ook wel eens over na.

Gelukkig is roken een van de zaken waar ik af kan blijven.

Ik gelukkig ook!






Ben al 8 minuten gestopt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik verveel me wel snel als ik moet wachten op iets of iemand, denk dan wel es...
als ik rookte zou ik iig wat te doen hebben op die momenten, maar common sense heeft tot nu toe altijd gewonnen van die gedachtegang :lol:

Dat heb ik ook weleens.......

totdat ik denk aan de gore smaak van een sigaret/shagje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:11 
 

Chukkels schreef:
Ben al 8 minuten gestopt :yay:


Hou je toch niet vol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:
Ben al 8 minuten gestopt :yay:


Hou je toch niet vol :P


Haha wat een vertrouwen :lol:
Chukkels je kan het :thumbsup:

Ik zit al op 13 uur btw best wel chill :loving:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic