Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
mr_vertigo schreef:
Maar dan is het toch nog wel belangrijk dat er voorlichting plaats vind? En het is toch fijn om met elkaar op het forum te kunnen praten over je ervaringen (ook tijdens drugs gebruik)? Ik snap niet echt waar jullie dan heen willen met je punt. Er moet op hardtraxx dus geen Drugs topic meer zijn en geen aandacht meer aan worden besteed, want het schaad ons imago en dat van hardstyle?

Weeg de voor- en nadelen eens tegen elkaar af, dan is het voor mij duidelijk dat er wél een drugstopic moet zijn. Helaas gaat het nu allang niet meer over drugs, maar dat komt wel weer goed... hoop ik :P


Hoezo heeft een hardstyle(/-core/-trance) forum de verantwoordelijkheid om mensen voor te lichten over drugs? En als hardstyleliefhebber interesseert het me totaal niet welke ervaringen jij met drugs hebt gehad. Als je zulke ervaringen toch zo nodig moet delen is daar het off-topic gedeelte voor. Dus als ik de voor en nadelen tegen elkaar afweeg, hoort dit topic in de offtopic sectie thuis, want dan kunnen jullie gewoon praten over jullie ervaringen en is het drugsverhaal weg uit hardstyle gerelateerde discussies.


Ervaringen en bullshit verhalen moeten indd in off-topic, mee eens. Maar het gebruik van drugs is gewoon algemeen in de hardere scene en daarom vink ik het belangrijk daar aandacht naar uitgaat in de algemene sectie van dit forum, in de vorm van voorlichting, zeker gezien de gemiddelde leeftijd om dit forum. Het heeft ook niks met verantwoordelijkheid te maken... Het is gewoon verstandig en een kwestie van denken aan je mede mens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:

Ervaringen en bullshit verhalen moeten indd in off-topic, mee eens.



Jonge .. hoe denk je dat die voorlichtingen er zijn gekomen? Door ervaringen van mensen.. Als je dat wil afschaffen hier, sluit dit 'voorlichting' topic dan ...

Vind dit topic sowieso hier niet passen, want heeft niets met hardstyle te maken.. En vind het maar een promotietentje voor unity
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
mr_vertigo schreef:

Ervaringen en bullshit verhalen moeten indd in off-topic, mee eens.



Jonge .. hoe denk je dat die voorlichtingen er zijn gekomen? Door ervaringen van mensen.. Als je dat wil afschaffen hier, sluit dit 'voorlichting' topic dan ...

Vind dit topic sowieso hier niet passen, want heeft niets met hardstyle te maken.. En vind het maar een promotietentje voor unity


Wat maakt het uit hoe ze er zijn gekomen?! En nuttige ervaringen kunnen in de voorlichting natuurlijk prima gedeeld worden, maar gewoon lulverhalen over LSD trips om drie uur in de nacht kunnen in de off-topic wat mij betreft...

Mja, als het sommige mensen zo diep ligt dat ze op deze manier met drugs worden gelinked... prima, zet 't maar in de off-topic. Als iedereen die voorlichting wil, maar weet dat ze daar moeten zoeken... Maar ff serieus, hier komen toch 99% forum bezoekers? What's the big deal... Ik snap het echt niet. Dan staat het in de off-topic, en dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ik vind een voorlichting topic op een hardstyle site gewoon niet thuis, vooral niet in algemeen..

Heb je genoeg andere sites voor als je goeie informatie wilt en waar je ook meer informatie er over kan vinden. Hoeft van mij hier niet zo nodig...

Drugs topic best, maar een topic om voorlichting te geven nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
vind het maar een promotietentje voor unity


Hoezo is dat een slecht iets? Hoe meer drugsgebruikers leren om er verstandig mee om te gaan, hoe beter toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja, als hier ook geadviseerd mag worden over gehoorbescherming, dan vind ik dat drugsgebruik er ook in mag. Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tsja, als hier ook geadviseerd mag worden over gehoorbescherming, dan vind ik dat drugsgebruik er ook in mag. Toch?


Gehoor en hardstyle kunnen niet zonder elkaar, hardstyle en drugs wel, dus in dat opzicht heb je niet helemaal gelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tsja, als hier ook geadviseerd mag worden over gehoorbescherming, dan vind ik dat drugsgebruik er ook in mag. Toch?


Maar om dan te zeggen dat gebruikers ervaringen niet goed zijn? Wat heeft het dan voor zin.

( wat vertigo zegt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Tsja, als hier ook geadviseerd mag worden over gehoorbescherming, dan vind ik dat drugsgebruik er ook in mag. Toch?


Maar om dan te zeggen dat gebruikers ervaringen niet goed zijn? Wat heeft het dan voor zin.

( wat vertigo zegt)


Wat? Ik zeg niet dat gebruikers ervaringen niet goed zijn. Ik bedoelde daarmee dat "leuke verhalen" in off-topic mogen, zoals ik al zei, verhalen over hoe lekker je ging of wat dan ook... Ervaringen zijn juist heel belangrijk, maar dan met een hele andere insteek! Maar geef aub eens antwoord op mijn vragen van eerder dan wordt een hoop duidelijk hoop ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
dawasiknie schreef:
Tsja, als hier ook geadviseerd mag worden over gehoorbescherming, dan vind ik dat drugsgebruik er ook in mag. Toch?


Gehoor en hardstyle kunnen niet zonder elkaar, hardstyle en drugs wel, dus in dat opzicht heb je niet helemaal gelijk. :P

Als we nou eens op normaal volume naar muziek zouden luisteren hebben we geen gehoorbescherming nodig. Maar het probleem van hoge volumes is er wel. Net zoals drugsgebruik er op hardstyle-feesten is. Ipv het te ontkennen of tegen te gaan kan je er (net als met die hoge volumes) ook gewoon goede voorlichting over geven. Prima initiatief wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Drugs topic best, maar een topic om voorlichting te geven nee
Waarom niet? Zie jij liever mensen, die voor het eerst in aanraking komen met zulke middelen, zichzelf helemaal kapot maken eraan? Of vind je het niet handig dat er plek hier op het forum is dat deze mensen waarschuwt en proper voorlicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:33 
 

Nu dan maar even een vraag waar dit topic voor bedoelt is: Hoe lang kan je 4-fmp eigenlijk bewaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
roberttt schreef:
Drugs topic best, maar een topic om voorlichting te geven nee
Waarom niet? Zie jij liever mensen, die voor het eerst in aanraking komen met zulke middelen, zichzelf helemaal kapot maken eraan? Of vind je het niet handig dat er plek hier op het forum is dat deze mensen waarschuwt en proper voorlicht?


Ja dat zie ik het liefst .. ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
b-ram schreef:
roberttt schreef:
Drugs topic best, maar een topic om voorlichting te geven nee
Waarom niet? Zie jij liever mensen, die voor het eerst in aanraking komen met zulke middelen, zichzelf helemaal kapot maken eraan? Of vind je het niet handig dat er plek hier op het forum is dat deze mensen waarschuwt en proper voorlicht?


Ja dat zie ik het liefst .. ..

..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
..


Citaat:
Wanneer iets op sarcastische toon wordt gezegd, de betekenis het tegenovergestelde zijn, bijvoorbeeld bij het woord "geweldig" wat op sarcastische toon betekent dat iets als vervelend wordt ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Nu dan maar even een vraag waar dit topic voor bedoelt is: Hoe lang kan je 4-fmp eigenlijk bewaren?


In je neus oneindig :D

Als het goed is enkele weken wel tot maanden.. Gewoon zorgen dat er niet teveel licht/lucht bij komt (lees vacuüm) en dan zal het niet verloren gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Wanneer iets op sarcastische toon wordt gezegd, de betekenis het tegenovergestelde zijn, bijvoorbeeld bij het woord "geweldig" wat op sarcastische toon betekent dat iets als vervelend wordt ervaren.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
b-ram schreef:
..


Citaat:
Wanneer iets op sarcastische toon wordt gezegd, de betekenis het tegenovergestelde zijn, bijvoorbeeld bij het woord "geweldig" wat op sarcastische toon betekent dat iets als vervelend wordt ervaren.


Gezegd ja, dit is geschreven en heeft dus geen toon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klopt, maar uit geschreven woorden kun je ook wel opmerken of iets sarcastisch is of niet. Met name de opmerking waar dit nu weer over gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
roberttt schreef:
Drugs topic best, maar een topic om voorlichting te geven nee
Waarom niet? Zie jij liever mensen, die voor het eerst in aanraking komen met zulke middelen, zichzelf helemaal kapot maken eraan? Of vind je het niet handig dat er plek hier op het forum is dat deze mensen waarschuwt en proper voorlicht?

Negen van de tien mensen gaan juist de eerste keer te ver.

Ik ben een uitzondering op de regel sinds ik eerst zoveel mogelijk informatie heb opgezocht oftewel je kan mij als een weldenkend mens categoriseren i.p.v. die idioten die zich zoveel mogelijk volgooien. Het drugsbeeld van tegenwoordig wordt door die idioten geschapen. Op Fusion of Dance weer een schitterend voorbeeld gezien. Hem overeind geholpen beetgehouden, maar begin het nu wel moe te worden. Dit doe ik inmiddels al elk feest. Mensen moeten maar eens nadenken voordat ze iets doen en dat begint niet bij voorlichting op websites, maar bij het voortijdig informatie zoeken van mensen over de substanties die ze gaan nuttigen.

Heel nuttig dit topic hoor, maar er zijn honderden websites met uitgebreidere, minder gedateerde, selectievere en sterker inhoudelijke informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
b-ram schreef:
roberttt schreef:
Drugs topic best, maar een topic om voorlichting te geven nee
Waarom niet? Zie jij liever mensen, die voor het eerst in aanraking komen met zulke middelen, zichzelf helemaal kapot maken eraan? Of vind je het niet handig dat er plek hier op het forum is dat deze mensen waarschuwt en proper voorlicht?

Negen van de tien mensen gaan juist de eerste keer te ver.

Ik ben een uitzondering op de regel sinds ik eerst zoveel mogelijk informatie heb opgezocht oftewel je kan mij als een weldenkend mens categoriseren i.p.v. die idioten die zich zoveel mogelijk volgooien. Het drugsbeeld van tegenwoordig wordt door die idioten geschapen. Op Fusion of Dance weer een schitterend voorbeeld gezien. Hem overeind geholpen beetgehouden, maar begin het nu wel moe te worden. Dit doe ik inmiddels al elk feest. Mensen moeten maar eens nadenken voordat ze iets doen en dat begint niet bij voorlichting op websites, maar bij het voortijdig informatie zoeken van mensen over de substanties die ze gaan nuttigen.

Heel nuttig dit topic hoor, maar er zijn honderden websites met uitgebreidere, minder gedateerde, selectievere en sterker inhoudelijke informatie.

Uiteindelijk is het zo dat voor voorlichting, verhalen en andere dergelijke dingen die drugs gerelateerd zijn er tig andere sites zijn die er ook daadwerkelijk voor zijn bedoeld.
Onder dat kopje valt Hardtraxx dus duidelijk niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dan moet het topic naar het off-topic gedeelte :) Anders kun je bijvoorbeeld de eredivisie topics ook wel verwijderen "omdat er tig voetbalsites zijn"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Uiteindelijk is het zo dat voor voorlichting, verhalen en andere dergelijke dingen die drugs gerelateerd zijn er tig andere sites zijn die eer ook daadwerkelijk voor zijn bedoeld.
Onder dat kopje valt Hardtraxx dus duidelijk niet...

Dat ben ik ook zeker met je eens.
Wel ben ik van mening dat er plaats moet zijn voor een drugs topic, maar dan niet gefocused op een iets. Zeker niet op verschillende aspecten zoals voorlichting en zogenaamde ''verhalen''.
In het off topic gedeelte kan het geen kwaad.
Hier heb ik het idee dat hardstyle vast staat aan drugs.
Zo word het nu ook echt gebracht.

Het eerste wat je ziet bij het algemeen forum is ''Drugsvoorlichting''.
Like wtf?
Echter boeit het mij alsnog weinig. Ik erger mij eraan dat er voorlichting moet plaats vinden terwijl er tal van sites, bronnen en personen zijn die prima kunnen vertellen wat iets inhoudt. Daar hebben wij niet een speciaal topic voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:38 
 
Artiest

ben t er wel mee eens dat t gewoon naar off topic moet gaan eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Markos schreef:
b-ram schreef:
..


Citaat:
Wanneer iets op sarcastische toon wordt gezegd, de betekenis het tegenovergestelde zijn, bijvoorbeeld bij het woord "geweldig" wat op sarcastische toon betekent dat iets als vervelend wordt ervaren.


Wanneer er "..." staat betekent dat vaak een vraag om verdere uitleg! -.- xd
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic