Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende

Welke van deze drugs heb je wel eens gebruikt?
Alcohol 22%  22%  [ 119 ]
Cafeïne 18%  18%  [ 97 ]
Tabak 15%  15%  [ 84 ]
Cannabis (Hasj/Wiet) 16%  16%  [ 85 ]
XTC (MDMA) 13%  13%  [ 70 ]
Speed 7%  7%  [ 38 ]
Cocaïne 4%  4%  [ 23 ]
GHB 1%  1%  [ 7 ]
Paddo's 4%  4%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 542
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels, zet je dit neer om aan t geven hoe erg Canabis wel niet kan zijn of om aan te geven dat ´t gebruiken van xtc of lsd wel mee valt allemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet ik het dan in offtopic zetten ofzo? xd Ik vond dit en vond het wel interessant. Aan jullie natuurlijk wat jullie ermee doen. Neem het met een korreltje zout en blow je naar de tering, of neem er lering uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 06:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Moet ik het dan in offtopic zetten ofzo? xd Ik vond dit en vond het wel interessant. Aan jullie natuurlijk wat jullie ermee doen. Neem het met een korreltje zout en blow je naar de tering, of neem er lering uit :lol:



Niets nieuws trouwens, is een nieuwsartikel uit 2007 met betrekking tot de top 20 rankschikking die toen in Engeland is opgesteld en gepubliceerd in The Lancet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 08:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kan dit misschien sticky worden in offtopic, ik vind drugs niet direct hardstyle gerelateerd en hardstyle zou eens een keer van dat imago af moeten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kan dit misschien sticky worden in offtopic, ik vind drugs niet direct hardstyle gerelateerd en hardstyle zou eens een keer van dat imago af moeten. :thumbup:

Dit vind ik trouwens een hele goede opmerking! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Lyst schreef:
Kan dit misschien sticky worden in offtopic, ik vind drugs niet direct hardstyle gerelateerd en hardstyle zou eens een keer van dat imago af moeten. :thumbup:

Dit vind ik trouwens een hele goede opmerking! :thumbup:

Ik niet :)

Het grote grut van de bezoekers kijkt niet in off-topic. En juist de luie mensen hebben voorlichting nodig ;)

Daarbij hoort het toch gewoon een beetje bij de scene, altijd zo geweest, helemaal in de o zo geliefde early periode :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:
Lyst schreef:
Kan dit misschien sticky worden in offtopic, ik vind drugs niet direct hardstyle gerelateerd en hardstyle zou eens een keer van dat imago af moeten. :thumbup:

Dit vind ik trouwens een hele goede opmerking! :thumbup:

Ik niet :)

Het grote grut van de bezoekers kijkt niet in off-topic. En juist de luie mensen hebben voorlichting nodig ;)

Daarbij hoort het toch gewoon een beetje bij de scene, altijd zo geweest, helemaal in de o zo geliefde early periode :)

Ik vind het onzin dat drugs verbonden wordt aan hardstyle.
Van dat imago zou de hardstyle inderdaad af moeten.
Daarnaast heeft drugs inderdaad weinig te maken met het feit dat mensen drugs gebruiken op hardstyle feesten.
Ik gebruik ook buiten feesten om.
Betekent dit dat in het dagelijks leven er stands op straat moeten komen te staan om 3 uur 's nachts omdat ik door Zwijndrecht wandel tijdens LSD gebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Inno schreef:
Ik niet :)

Het grote grut van de bezoekers kijkt niet in off-topic. En juist de luie mensen hebben voorlichting nodig ;)

Daarbij hoort het toch gewoon een beetje bij de scene, altijd zo geweest, helemaal in de o zo geliefde early periode :)

Ik vind het onzin dat drugs verbonden wordt aan hardstyle.
Van dat imago zou de hardstyle inderdaad af moeten.
Daarnaast heeft drugs inderdaad weinig te maken met het feit dat mensen drugs gebruiken op hardstyle feesten.
Ik gebruik ook buiten feesten om.
Betekent dit dat in het dagelijks leven er stands op straat moeten komen te staan om 3 uur 's nachts omdat ik door Zwijndrecht wandel tijdens LSD gebruik?

Haha, held! :worship:

Ben het er overigens wel een beetje mee eens, het hoort eigenlijk niet bij hardstyle om bij algemeen te staan, maar aan de andere kant ook weer wel. Lastige kwestie dit. Maakt mij op zich niet veel uit waar het staat. Als je iedereen tevreden wil houden moet je een apart subforum maken, maar dat gaat zelfs mij ook weer een beetje te ver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Inno schreef:
Ik niet :)

Het grote grut van de bezoekers kijkt niet in off-topic. En juist de luie mensen hebben voorlichting nodig ;)

Daarbij hoort het toch gewoon een beetje bij de scene, altijd zo geweest, helemaal in de o zo geliefde early periode :)

Ik vind het onzin dat drugs verbonden wordt aan hardstyle.
Van dat imago zou de hardstyle inderdaad af moeten.
Daarnaast heeft drugs inderdaad weinig te maken met het feit dat mensen drugs gebruiken op hardstyle feesten.
Ik gebruik ook buiten feesten om.
Betekent dit dat in het dagelijks leven er stands op straat moeten komen te staan om 3 uur 's nachts omdat ik door Zwijndrecht wandel tijdens LSD gebruik?

Haha, held! :worship:

Ben het er overigens wel een beetje mee eens, het hoort eigenlijk niet bij hardstyle om bij algemeen te staan, maar aan de andere kant ook weer wel. Lastige kwestie dit. Maakt mij op zich niet veel uit waar het staat. Als je iedereen tevreden wil houden moet je een apart subforum maken, maar dat gaat zelfs mij ook weer een beetje te ver :P

Ik weet niet waar algemeen precies voor bedoeld is.
Ik zou het ook eerder hebben neergezet in off topic.
Maarja, het is maar net hoe belangrijk je drugsgebruik vindt om het neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

loco-loco schreef:
even een vraagje tussendoor :P
heeft er ook iemand ervaring met blauwe nike's?


Dan moet je ff naar de schoenenzaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kan dit misschien sticky worden in offtopic, ik vind drugs niet direct hardstyle gerelateerd en hardstyle zou eens een keer van dat imago af moeten. :thumbup:

Inderdaad ben ik ook het mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Lyst schreef:
Kan dit misschien sticky worden in offtopic, ik vind drugs niet direct hardstyle gerelateerd en hardstyle zou eens een keer van dat imago af moeten. :thumbup:

Inderdaad ben ik ook het mee eens.


Geen slecht idee inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou ik gebuik 4 soorten drugs :P
Alchohol (Waar ik van wist dat het als (hard)drugs bestempeld werd)
Cafeïne (Geen idee dat dit ook drugs is)
Tabak (zelfde verhaal als Cafeïne)
Cannabis (wiet) (Alleen op vakantie's altijd fijn met een paar man :D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ik vind het onzin dat drugs verbonden wordt aan hardstyle.
Van dat imago zou de hardstyle inderdaad af moeten.
Daarnaast heeft drugs inderdaad weinig te maken met het feit dat mensen drugs gebruiken op hardstyle feesten.
Ik gebruik ook buiten feesten om.
Betekent dit dat in het dagelijks leven er stands op straat moeten komen te staan om 3 uur 's nachts omdat ik door Zwijndrecht wandel tijdens LSD gebruik?


Wat? Hier ben ik het niet helemaal mee eens.

De hardstyle scene zou inderdaad goed doen aan wat imago aanpassing, want lang niet iedereen gebruikt, maar hier zit je toch al op een forum met nagenoeg alleen maar liefhebbers en mensen die wel een goed imago van hardstyle hebben! Als dit een promotie site was geweest had je ik je punt misschien beter begrepen.
Bovendien wordt aan zo'n beetje iedere vorm van muziek/feesten iets van drugs of alcohol verbonden en raar vind ik dat niet, kijk naar hoeveel mensen één vd twee of beide gebruiken. Het moet gewoon niet op zo'n negatieve manier worden verbonden eraan.

En wat je nu zegt over je LSD gebruik slaat echt nergens op vind ik, sorry hoor :P ...
Je vergelijkt het publieke terrein van een stad (kut stad btw :P), met een hardstyle en -core forum. Alsof het heel normaal is rond te wandelen om 3 uur in de nacht met LSD op... Gaat om misschien 10 anderen in Zwijndrecht die dat hebben gedaan in hun leven! Tuurlijk staat er geen stand! Hier op Hardtraxx ligt het percentage van mensen die aanraking komen met drugs denk ik best wel hoog. Het is hierom dus heel belangrijk dat daar aandacht aan wordt besteed... Hier is een stand, een topic dus, goed imo!

Tot slot erger ik me er constant aan dat mensen "drug(s)" in meervoudsvorm typen, wanneer het gewoon in enkelvoud kan :P ... sorry ik moest ik ff zeggen... Voor de rest, (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een gemiddeld B2S feest gebruikt toch minimaal 80% van de bezoekers hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

80% is overdreven. Het is eerder 50/50

En of het nu wel of geen effect heeft op het imago, drugsgebruik is niet direct gerelateerd aan hardstyle, hardcore of hardtrance en hoort dus in deze sectie niet thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
80% is overdreven. Het is eerder 50/50

En of het nu wel of geen effect heeft op het imago, drugsgebruik is niet direct gerelateerd aan hardstyle, hardcore of hardtrance en hoort dus in deze sectie niet thuis.

Aan de andere kant: dat is shuffelen ook niet en gehoorbescherming ook niet, hoewel dat ook op feesten gebruikt wordt. Zo kun je door blijven gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:50 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
80% is overdreven. Het is eerder 50/50

En of het nu wel of geen effect heeft op het imago, drugsgebruik is niet direct gerelateerd aan hardstyle, hardcore of hardtrance en hoort dus in deze sectie niet thuis.

Aan de andere kant: dat is shuffelen ook niet en gehoorbescherming ook niet, hoewel dat ook op feesten gebruikt wordt. Zo kun je door blijven gaan ;)

shuffelen is een manier om los te gaan op hardstyle en gehoorbescherming is gerelateerd aan hardstyle door middel van t geluid dat vrij komt op menig hardstyle feest/festival/etc. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En drugsgebruik is op 95% van alle festivals niet eens toegestaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat maakt het uit waar het staat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstyle een imago probleem omwille van drugs? Wat een onzin!! Jullie zijn duidelijk nooit op een rock/house/techno/elektro/whatever feest geweest, het gebruik van verdovende middelen is overal even vertegenwoordigt! En omdat er binnen de elektronische muziekstijlen zoveel drugsgebruik voorkomt is een topic puur en alleen maar bedoelt voor voorlichting wel op zijn plek in dit subforum! Het is namelijk een belangrijk issue. Alleen dient dit topic dus niet voor waar we het nu voor gebruiken, maar ik hoop dat deze posts weldra gewoon netjes kunnen verwijdert worden zodat enkel het voorlichtings gedeelte overblijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:05 
 

Jolle schreef:
Wat maakt het uit waar het staat? :P

Echt hé, maak je druk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Hardstyle een imago probleem omwille van drugs? Wat een onzin!! Jullie zijn duidelijk nooit op een rock/house/techno/elektro/whatever feest geweest, het gebruik van verdovende middelen is overal even vertegenwoordigt! En omdat er binnen de elektronische muziekstijlen zoveel drugsgebruik voorkomt is een topic puur en alleen maar bedoelt voor voorlichting wel op zijn plek in dit subforum! Het is namelijk een belangrijk issue. Alleen dient dit topic dus niet voor waar we het nu voor gebruiken, maar ik hoop dat deze posts weldra gewoon netjes kunnen verwijdert worden zodat enkel het voorlichtings gedeelte overblijft.

Drugsgebruik komt bij ieder genre wel voor, alleen wordt er niet direct de link gelegd door de gemiddelde Nederlander. Als zelfs mijn psycholoog al direct vraagt of ik drugs gebruik als ik haar vertel dat ik naar hardstyle luister, dan is er toch echt iets mis met het imago van hardstyle (hardcore net zo overigens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Drugsgebruik komt bij ieder genre wel voor, alleen wordt er niet direct de link gelegd door de gemiddelde Nederlander. Als zelfs mijn psycholoog al direct vraagt of ik drugs gebruik als ik haar vertel dat ik naar hardstyle luister, dan is er toch echt iets mis met het imago van hardstyle (hardcore net zo overigens)


Zegt meer wat over de stommiteit van je psycholoog als over hardstyle :x En wat is er mis met drugs wat geassocieerd word met elektronische muziek? Dan ontstaat er tenminste een mogelijkheid tot dialoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:

Zegt meer wat over de stommiteit van je psycholoog als over hardstyle :x En wat is er mis met drugs wat geassocieerd word met elektronische muziek? Dan ontstaat er tenminste een mogelijkheid tot dialoog.

Is sowieso algemeen voor elektronische muziek, vooral bij de oudere generatie. Niet hardstyle-specifiek ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic