Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als die niet gewild zijn wat is dan het probleem dat mensen er wel op kunnen stemmen?

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 18:57 
 

Lyst schreef:
Als die niet gewild zijn wat is dan het probleem dat mensen er wel op kunnen stemmen?


Wat heel de bedoeling van deze top 100 'Hardtraxx Edition' is, staat mooi verwoord in deze zin "Met als resultaat, een lijst die in tegen stelling tot de echte DJ Mag nièt alleen gebaseerd is op populariteit van artiesten!"
Ze willen dus een Dj Mag top 100 van kwalitatieve dj's/producers, (waarbij je kan stemmen op artiesten uit alle genre's), die gestemd wordt door die-hard Hard Dance fans op een Hard Dance forum. Daarom is het toch niet representatief om 'alle genre's' toe te laten? Je weet vooraf dat dit gewoon een 'Hard Dance top 100' is.

Had overigens gehoopt dat men standpunt duidelijk is maarja ik ben Spablauw en dan is haten makkelijker dan lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige mensen op dit forum vinden Hardwell (om maar iemand te noemen) toch een kwalitatief goede producer/DJ, dat kan toch xd.. Of dat dit soort mensen op het juiste forum zitten is weer een hele andere discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Wat heel de bedoeling van deze top 100 'Hardtraxx Edition' is, staat mooi verwoord in deze zin "Met als resultaat, een lijst die in tegen stelling tot de echte DJ Mag nièt alleen gebaseerd is op populariteit van artiesten!"
Ze willen dus een Dj Mag top 100 van kwalitatieve dj's/producers, (waarbij je kan stemmen op artiesten uit alle genre's), die gestemd wordt door die-hard Hard Dance fans op een Hard Dance forum. Daarom is het toch niet representatief om 'alle genre's' toe te laten? Je weet vooraf dat dit gewoon een 'Hard Dance top 100' is.


Heb bewust gekozen om alle genres toe laten. Na een eerste blik op de stemmen, kan ik je vertellen dat er ook genoeg gestemd wordt op artiesten buiten de Hard Dance. Natuurlijk niet zo frequent als op de Hard Dance artiesten, dat heeft te maken met de doelgroep in de zin van Hardtraxx. Zoals je zelf ook al aangeeft.

Het idee van de DJ Mag wilde ik zoveel mogelijk behouden, vandaar de keuze. Naar mijn idee juist tof om te zien welke niet Hard Dance artiesten in de lijst eindigen!

Lyst schreef:
Als die niet gewild zijn wat is dan het probleem dat mensen er wel op kunnen stemmen?

Precies! Dit zal weinig invloed hebben op de representativiteit van de top "100".
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Zany
Geck-O
Clock Kid
B-Front
Adaro

Gaat mij vooral om setjes kwa producties zou die ietsjes anders zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 01:28 
 
Hardtraxx Veteran

Heb ook op Laidback Luke gestemd als niet Hard Dance act, maar zijn mixwerk is dan ook gewoon briljant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Sommige mensen op dit forum vinden Hardwell (om maar iemand te noemen) toch een kwalitatief goede producer/DJ, dat kan toch xd.. Of dat dit soort mensen op het juiste forum zitten is weer een hele andere discussie.

Niet iedereen zoekt achter hoe een nummer in elkaar zit en of het technisch zo geweldig in elkaar zit... als mensen (waaronder ik) graag naar zijn nummers luisteren is daar toch geen probleem mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 04:08 
 
Hardtraxxer

Volgens mij dit:
1.B-Front
2.Noisecontrollers
3.Thera
4.Degos & Re-Done
5.Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Sommige mensen op dit forum vinden Hardwell (om maar iemand te noemen) toch een kwalitatief goede producer/DJ, dat kan toch xd.. Of dat dit soort mensen op het juiste forum zitten is weer een hele andere discussie.

Niet iedereen zoekt achter hoe een nummer in elkaar zit en of het technisch zo geweldig in elkaar zit... als mensen (waaronder ik) graag naar zijn nummers luisteren is daar toch geen probleem mee?


Dat is precies wat ik wil zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:17 
 
Hardtraxxer

1. Adaro
2. B-Front
3. Jack of Sound
4. Geck-O/E
5. Thera

In willekeurige volgorde dit zijn mijn persoonlijke toppers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:39 
 
Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Als die niet gewild zijn wat is dan het probleem dat mensen er wel op kunnen stemmen?


Wat heel de bedoeling van deze top 100 'Hardtraxx Edition' is, staat mooi verwoord in deze zin "Met als resultaat, een lijst die in tegen stelling tot de echte DJ Mag nièt alleen gebaseerd is op populariteit van artiesten!"
Ze willen dus een Dj Mag top 100 van kwalitatieve dj's/producers, (waarbij je kan stemmen op artiesten uit alle genre's), die gestemd wordt door die-hard Hard Dance fans op een Hard Dance forum. Daarom is het toch niet representatief om 'alle genre's' toe te laten? Je weet vooraf dat dit gewoon een 'Hard Dance top 100' is.

Had overigens gehoopt dat men standpunt duidelijk is maarja ik ben Spablauw en dan is haten makkelijker dan lezen.


Hoe weet je nu of dit niet gebaseerd is op populairiteit. Ga jij iedereen langs om te vragen hun keuze te beargumenteren en als ze dan beginnen over producties hun stem te schrappen?

Overigens kun je dj op meerdere manieren interpreteren. Je kunt het strikt bij de letterlijke vertaling houden, maar producties horen er nu gewoon eenmaal bij. Dus DJ in de zin van artiest kun je ook op producties beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Adaro
2. Geck-O
3. Headhunterz
4. Phuture Noize
5. B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front
Degos & Re-done
Thera
Audiofreq
Phrantic

edit: kak ben gewoon Geck-o vergeten, kon op geen 5e komen, toen maar voor Phrantic gegaan.
nouja nevermind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Als die niet gewild zijn wat is dan het probleem dat mensen er wel op kunnen stemmen?


Wat heel de bedoeling van deze top 100 'Hardtraxx Edition' is, staat mooi verwoord in deze zin "Met als resultaat, een lijst die in tegen stelling tot de echte DJ Mag nièt alleen gebaseerd is op populariteit van artiesten!"
Ze willen dus een Dj Mag top 100 van kwalitatieve dj's/producers, (waarbij je kan stemmen op artiesten uit alle genre's), die gestemd wordt door die-hard Hard Dance fans op een Hard Dance forum. Daarom is het toch niet representatief om 'alle genre's' toe te laten? Je weet vooraf dat dit gewoon een 'Hard Dance top 100' is.

Had overigens gehoopt dat men standpunt duidelijk is maarja ik ben Spablauw en dan is haten makkelijker dan lezen.


Hoe weet je nu of dit niet gebaseerd is op populairiteit. Ga jij iedereen langs om te vragen hun keuze te beargumenteren en als ze dan beginnen over producties hun stem te schrappen?

Overigens kun je dj op meerdere manieren interpreteren. Je kunt het strikt bij de letterlijke vertaling houden, maar producties horen er nu gewoon eenmaal bij. Dus DJ in de zin van artiest kun je ook op producties beoordelen.



de term 'DJ' bestaat al een tijdje niet meer voor mij. dj'en is tegenwoordig meer van wie maakt de leukste tracks en wie bouwt het leukste feestje. ze kunnen zich beter entertainers noemen ipv dj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:45 
 

Dan zou ik toch maar eens naar fatsoenlijke feesten gaan waar DJ zijn toch echt een vak is. Zoals afgelopen zaterdag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dan zou ik toch maar eens naar fatsoenlijke feesten gaan waar DJ zijn toch echt een vak is. Zoals afgelopen zaterdag :worship:


ik ga naar genoeg fatsoenlijke feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dan zou ik toch maar eens naar fatsoenlijke feesten gaan waar DJ zijn toch echt een vak is. Zoals afgelopen zaterdag :worship:


ik ga naar genoeg fatsoenlijke feesten

Nee man alleen Industrial Darkcore en Takkeherrie zijn fatsoenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:44 
 

Raven schreef:
AniThing schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dan zou ik toch maar eens naar fatsoenlijke feesten gaan waar DJ zijn toch echt een vak is. Zoals afgelopen zaterdag :worship:


ik ga naar genoeg fatsoenlijke feesten

Nee man alleen Industrial Darkcore en Takkeherrie zijn fatsoenlijk

Ik denk dat je daar best nog wel eens gelijk in kunt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 15:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

1. B-Front
2. Degos & Re-Done
3. Showtek
4. DJ Thera
5. Bass Modulators

Edit: Crypsis had er eigenlijk ook wel in gemoeten maar die was ik ff vergeten, zijn mixwerk is fantastisch altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha mensen die weer een hele discussie aangaan over de bedoeling van deze "verkiezing". :lol:
Wat hier uitkomt is gewoon een leuk lijstje om te kijken wie er volgens de leden op Hardtraxx het beste/populairste draait/produceert/is.
Maak je niet zo druk en stuur gewoon ff je top 5 in die jij wil. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Random volgorde:
Geck-O
Clock Kid
B-Front
Adaro
Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het hele leger van Theracords en Spoontech dus, met een B-Front er tussen ergens .

Mijn Top5:

1 Frequencerz
2 Noisecontrollers
3 Digital Punk
4 Adaro
5 E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Addict

als ik me niet vergis:

Phuture Noize
Degos & Re-done
Noisia
B-Front
Phace
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1. Adaro
2. B-Front
3. Degos & Re-Done
4. Zany
5. E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Het hele leger van Theracords en Spoontech dus, met een B-Front er tussen ergens .

Mijn Top5:

1 Frequencerz
2 Noisecontrollers
3 Digital Punk
4 Adaro
5 E-Force

B-Front & Adaro staan denk ik dik bovenaan op Hardtraxx hoor :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic