Titan draait tegenwoordig stukken beter dan een jaar terug, en heeft ook vaak dikke overgangen ertussen zitten, kan dat best begrijpen hoor als je op hem stemt.frankhardenberg wrote:ga me nou niet vertellen dat je Radical Redemption of Titan zo goed vind draaien, veel te vaak ligt 't er naast
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik kom niet echt vaak op feesten dus heb ik mijn stemmen op de producties gebaseerd ja.frankhardenberg wrote:DJ top 100 he, niet producer top 100....
als ik zie wat sommigen op nummer 1 heb staan pfffffffff
Goeie smaak heb je, heb hetzelfde behalve Wavolizer omgeruild voor E-ForceDaveytl wrote:B-Front, Adaro, Thera, Clock Kid & Wavolizer
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
1. E-Force
2. Frequencerz
3. B-Front
4. Solutio & The I's
5. Adaro
2. Frequencerz
3. B-Front
4. Solutio & The I's
5. Adaro
Die had er eigenlijk bij gemoeten in mijn top 5 op de 4e plek. Maar helaas vergetenCyrilHS wrote:4. Solutio & The I's
E-Force vind ik ook een baas dus die had er ook zomaar kunnen staanBasscow wrote:Goeie smaak heb je, heb hetzelfde behalve Wavolizer omgeruild voor E-ForceDaveytl wrote:B-Front, Adaro, Thera, Clock Kid & Wavolizer
Solutio & The I's zijn altijd superdikSL8492 wrote:Die had er eigenlijk bij gemoeten in mijn top 5 op de 4e plek. Maar helaas vergetenCyrilHS wrote:4. Solutio & The I'sze waren echt superdik op Q-Base!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
1. Frontliner
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
1. Adaro
2. B-Front
3. Digital Punk
4. Frequencerz
5. Radical Redemption
2. B-Front
3. Digital Punk
4. Frequencerz
5. Radical Redemption
Van hoog naar laag:
- Dash Berlin
- B-Front
- Mad Dog
- Degos & Re-Done
- RAM
Van hoog naar laag:
- Dash Berlin
- B-Front
- Mad Dog
- Degos & Re-Done
- RAM
-
THardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2013
- last seen Apr 2014
Ook gestemd 
1. Prefix & Density
2. Blackburn
3. Degos & Re-Done
4. Thera
5. Digital Punk
2. Blackburn
3. Degos & Re-Done
4. Thera
5. Digital Punk
Meer gebasseerd op producties dan op dj-skills aangezien ik voorbije jaar niet zoveel feesten heb gedaan...
op willekeurige volgorde:
radical redemption
frequencerz
ophidian
nitrogenetics
hardwell
op willekeurige volgorde:
radical redemption
frequencerz
ophidian
nitrogenetics
hardwell
Na 1 dag al 100 mensen die gestemd hebben! 
-
S
Is niet representatief omdat het toch 90 % hard dance artiesten zijn waarop gestemd wordt terwijl je in de OP aangeeft dat op alle genres/artiesten gestemd kan worden. Als je een echte Hardtraxx Edition wil doen beperk je het toch toch enkel de Hard Dance scene?
Waarom? Er zijn toch in het andere muziek subforum toch ook genoeg hardtraxxers te vinden?
Degos & Re-Done
Jack of Sound
Geck-o
Titan
Adaro
Jack of Sound
Geck-o
Titan
Adaro
Ik vind dit lastig, ik luister niet heel veel livesets en bezoek niet erg veel feesten.
Dus ik stem niet
Dus ik stem niet
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
1. B-Front
2. Adaro
3. Delete
4. Ophidian
5. Titan
2. Adaro
3. Delete
4. Ophidian
5. Titan
-
S
Dat is het forum voor de muziek die ze ook oké vinden, maar waar ze niet die-hard fan van zijnEl Mare wrote:Waarom? Er zijn toch in het andere muziek subforum toch ook genoeg hardtraxxers te vinden?
Zullen we dat die mensen lekker zelf laten beslissen?Spablauw wrote:Dat is het forum voor de muziek die ze ook oké vinden, maar waar ze niet die-hard fan van zijnEl Mare wrote:Waarom? Er zijn toch in het andere muziek subforum toch ook genoeg hardtraxxers te vinden?.
En ja, het is een Hardtraxx top 100, want het zijn immers de leden van Hardtraxx die stemmen
1: DJ Hidden
2: The Outside Agency
3: Deathmachine
4: Ophidian
5: Fracture 4
Net iets verschillend van wat ik voor de DJ Mag heb gestemd.
2: The Outside Agency
3: Deathmachine
4: Ophidian
5: Fracture 4
Net iets verschillend van wat ik voor de DJ Mag heb gestemd.
-
S
Het is toch ook een Hard Dance forum waar house en andere genre's duidelijk niet gewild zijn? Wat is dan het nut van een top 100 waar wel op elk genre gestemd kan worden?Zenda wrote:Zullen we dat die mensen lekker zelf laten beslissen?Spablauw wrote:Dat is het forum voor de muziek die ze ook oké vinden, maar waar ze niet die-hard fan van zijnEl Mare wrote:Waarom? Er zijn toch in het andere muziek subforum toch ook genoeg hardtraxxers te vinden?.
En ja, het is een Hardtraxx top 100, want het zijn immers de leden van Hardtraxx die stemmen