1. Adaro
2. Degos & Re-Done
3. Mind Illusion
4. B-Front
5. Bass Modulators
2. Degos & Re-Done
3. Mind Illusion
4. B-Front
5. Bass Modulators
Kan maar let ook genoeg mensen stemmen die niet reageren, zo stond Headhunterz vorig jaar geloof ik ook 3e ofzo.Cruelty wrote:D&R gaan denk ik op 3 eindigen, na B-Front en Adaro.
Wat raar op een Hard Dance Forum wat vooral over Hardstyle gaatBart0ving wrote:Ik ben naar mijn weten nog maar de enige die op Noisia heeft gestemd
Bart0ving wrote:Wat raar dat mensen ook andere muziek ook erg hoog in het vaandel hebben.
Als in stemmen onder fake namen? Ik heb een betaalde versie van ThesisTools omdat ik het voor school soms ook moet gebruiken. Heb de leuke extra functie om meerdere inzendingen vanaf de zelfde computer (IP adres) automatisch te laten filteren.Daveytl wrote:Lekker klieren
Kijk ff naar je vorige bericht93Wesley93 wrote:Als in stemmen onder fake namen? Ik heb een betaalde versie van ThesisTools omdat ik het voor school soms ook moet gebruiken. Heb de leuke extra functie om meerdere inzendingen vanaf de zelfde computer (IP adres) automatisch te laten filteren.Daveytl wrote:Lekker klieren
Heeft één iemand al al geprobeerd met 3 inzendingen, maar hij zal zijn tijd er alleen op verspillen.
93Wesley93 wrote:Er hebben nu al meer mensen gestemd dan vorig jaar in totaal!
Je stem uitbrengen kan nog tot zaterdag 9 november 23.59:
Klier om je stem uit te brengen!
93Wesley93 wrote:Klier om je stem uit te brengen!
Dat dus93Wesley93 wrote:Klier