Sasha F op WiSH was nou een goed voorbeeld van hoe irritant het is.Daveytl wrote:Sasha F doet t ook
Het kan natuurlijk ook goed klinken, in de nummers van Linkin Park is het bijvoorbeeld best vet.
Sasha F op WiSH was nou een goed voorbeeld van hoe irritant het is.Daveytl wrote:Sasha F doet t ook
Daar vond ik het ook een tikkeltje overdreven. Maar tijdens de set van hem op Dreamfields samen met The Beholder vond ik het dan wel weer vet klinken.Delt-A wrote:Sasha F op WiSH was nou een goed voorbeeld van hoe irritant het is.Daveytl wrote:Sasha F doet t ook
Man man man, dit klinkt toch nergens naarSkyscraper wrote:vind scratchen wel tof, hoor het alleen bijna nooit iemand doen in de hs. Enigste die ik ken is Kutski.
zoiets vind ik dan wel echt baas
Lyst wrote:Het ligt er ook een beetje aan hoe je het doet, ik kan me Mondello nog wel herinneren dat hij de melodie van GTP meescratchte.
GodverdeteringCruelty wrote:Deze is pas vet.
Die gast staat daar gewoon een nieuw nummer te maken zowat.
Bass-D kan ook echt scratchen like a boss.AniThing wrote:Delt-A wrote:Ik vind een goede platenkeuze al het halve werk.
Scratchen is maar een irritante gimmick. En het ergste is dat DJ's de hemel ingeprezen worden door sommigen als ze het doen, het klinkt 97% van de keren nergens naar.
niks mis met scratchen in je setje...maar je moet het wel kunnen en niet denken van heuj ik kan de plaat 2x heen en weer halen nu kan ik scratchen. heb vaak zat een setje van (vaak) oldskool HC dj's (vooral The Viper) die echt baas ie als ie gaat scratchen
JupSkyscraper wrote:1 tm 5 zijn dus B-front, Adaro, Geck-O, Thera en Degos & Redone?
Ik zal het vermelden van de top 5.Diamanic wrote:Word er ook nog bekend gemaakt hoevaak er gestemd is op een artiest?