Leuk zeg, online pestenrakkietakkie wrote:Godverdomme, ik mis Pithune!
Active topics in Off-Topic
Moderators
HJ dippende moraalridderHenk-Jan wrote:Leuk zeg, online pestenrakkietakkie wrote:Godverdomme, ik mis Pithune!
-
A
21. Phuture Noize
Ben benieuwd wat de uiteindelijke top 5 is!
Ik verwijs u graag naar de eerste reactie op deze paginaAndyAsteroids wrote:21. Phuture Noize![]()
Ben benieuwd wat de uiteindelijke top 5 is!
Hardwell ook hier hoogste niet harddance, leuk
-
A
Oh dat is ook daadwerkelijk de volgorde?Henk-Jan wrote: Ik verwijs u graag naar de eerste reactie op deze pagina
NeeAndyAsteroids wrote:Oh dat is ook daadwerkelijk de volgorde?Henk-Jan wrote: Ik verwijs u graag naar de eerste reactie op deze pagina
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Op Adaro, Radical, D&R, Deetox en geloof ook nog B-Front gestemd 
Nummer 5 van de DJ Mag Top "100" - The Hardtraxx Edition 2013 is geworden..
Geck-o/Geck-e
Geck-o/Geck-e
Aantal stemmen?93Wesley93 wrote:Nummer 5 van de DJ Mag Top "100" - The Hardtraxx Edition 2013 is geworden..
Geck-o/Geck-e
Jezus gooi gewoon die top 5 online, en doe niet zo mysterieus 
Elke dag wordt er 1 iemand bekend gemaakt , tot we bij nummer 1 zijn.JEFSKI wrote:Jezus gooi gewoon die top 5 online, en doe niet zo mysterieus
Is van te voren al gezegd, snap dus niet waar jij een mysterie in ziet.
52mikeee wrote:Aantal stemmen?93Wesley93 wrote:Nummer 5 van de DJ Mag Top "100" - The Hardtraxx Edition 2013 is geworden..
Geck-o/Geck-e
-
S
ik ga der bijna van in men broekie schijten, wie o wie zou die nr. 4 zijn? Houdt me al dagen wakker 
93Wesley93 wrote:Nummer 5 van de DJ Mag Top "100" - The Hardtraxx Edition 2013 is geworden..
Geck-o/Geck-e
je mist er al weer 2
-
N
Topic kan dus dicht...
Dat ook weer gehad.
Dat ook weer gehad.
Morgen maak ik de hele top 5 meteen bekend ongeduldige zeurpieten. 
Edit: Nummer 4 wordt morgen bekend gemaakt.
Edit: Nummer 4 wordt morgen bekend gemaakt.
Last edited by Inner Creativity on 18 Nov 2013 13:16, edited 1 time in total.
En omdat men ongeduldig is, ga je ze nu ineens morgen allemaal bekend maken? 
Tis ook nooit goed. Alsof dit je werkelijk zo veel boeit dat je niet 4 dagen kunt wachten of dat je moet zeuren dat de organisator het nu opeens wel in 1 keer bekend maakt.
Azijnpissers, is toch een nice initiatief om dit te doen
-
N
Kom op jongens. Ze zijn denk ik grappig bedoeld die opmerkingen 
Waarom wordt Geck-e erbij vermeld? Tuurlijk is het dezelfde persoon, maar is wel verschillende muziek. Max enforcer en Evil activites zouden ook uit elkaar gehouden worden. Moet er wel even bij zeggen dat ik niet zo vaak naar Geck-o en Geck-e luister.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Oke is goed manDutchEvolutionZ wrote:Waarom wordt Geck-e erbij vermeld? Tuurlijk is het dezelfde persoon, maar is wel verschillende muziek. Max enforcer en Evil activites zouden ook uit elkaar gehouden worden. Moet er wel even bij zeggen dat ik niet zo vaak naar Geck-o en Geck-e luister.
Ik vergat zaterdag nummer 4 te bekend te maken omdat ik niet bij mijn computer geweest ben, dacht er verder ook niet aan. Maar bij nader inzien is het nog wel de moeite om de laatste 4 ook gewoon in delen bekend te maken, dit zal de komende 3 dagen gebeuren.El Mare wrote:En omdat men ongeduldig is, ga je ze nu ineens morgen allemaal bekend maken?
Bij deze:
Nummer 4 van de DJ Mag Top "100" - The Hardtraxx Edition 2013 is geworden..
DJ Thera
54 stemmen
Last edited by Inner Creativity on 19 Nov 2013 12:35, edited 4 times in total.