Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah juist! Zag het maar niet, dacht waar gaat dit nu weer over. xd

Edited!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 22:18 
 
Hardtraxx Elite

Als we op DJ skills gaan beoordelen kunnen we allemaal op Adaro stemmen en B-Front. Want ik heb hun nog nooit een fout zien maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Als we op DJ skills gaan beoordelen kunnen we allemaal op Adaro stemmen en B-Front. Want ik heb hun nog nooit een fout zien maken :P


Ik wel, B-Front alleen maar fouten horen maken met High Voltage op Loudness vorig jaar. Soms doet hij een overgang ook te abrupt.

Adaro mixt soms iets TE snel door wat ik hier en daar erg slordig vind.

2 heren kunnen idd goed mixen, ook beter dan vele anderen maar foutloos :P ..

Qua mixwerk moet je bij Crypsis, Degos & Re-Done, Wavolizer en The Geminizers zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 01:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. B-front
2. Adaro
3. Digital punk
4. Frequencerz
5. Crypsis

De plek van B-front en Adaro wist ik meteen, dat daaronder moest ik even over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bfront
crypsis
RR
E force
frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als we op dj skills gaan oordelen, moet DJ Vince toch echt als winnaar uit de bus komen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:18 
 

stefan_helmond schreef:
Als we op dj skills gaan oordelen, moet DJ Vince toch echt als winnaar uit de bus komen hoor.

Je hebt helemaal gelijk maar dit is dan ook een populariteitspoll. Hardtraxx probeert hiermee superieur te zijn aan de DJ mag maar het is geen haar beter. Er staan nog steeds DJ's in die er helemaal niks van kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazurro ga gewoon weg, samen met Elexz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:21 
 
Hardtraxx Elite

Raven schreef:
Nerazurro ga gewoon weg, samen met Elexz.

Hij heeft wel gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Raven schreef:
Nerazurro ga gewoon weg, samen met Elexz.

Hij heeft wel gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren heb ik een tijdje gekeken naar de discussie tussen Mark EG en Kutski op youtube, daarin ging de discussie erover of dit niet beter een Producers Mag Top 100 een betere naam zou zijn. Mark EG gaf aan dat hij Hardwell al vaker had zien optreden, waarin hij mixtechnisch nou niet echt hoogstaand zou zijn, maar qua produceren wel (heb hem nog nooit meegemaakt, dus kan daar niet over oordelen, net als Kutski).

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook meer heb gekeken naar het produceren, ik heb mijn lijstje beoordeeld op diversiteit, niet speciaal naar het produce technische gedeelte, want daar heb ik dan weer geen verstand van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:29 
 
Hardtraxx Addict

Mijn lijst is berust op de artiesten die ik óf bij heb gewoond en keihard op kapot ben gegaan óf die dit jaar de grootste 'groei' hebben meegemaakt óf die gewoon al onmogelijk goed waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Gisteren heb ik een tijdje gekeken naar de discussie tussen Mark EG en Kutski op youtube, daarin ging de discussie erover of dit niet beter een Producers Mag Top 100 een betere naam zou zijn. Mark EG gaf aan dat hij Hardwell al vaker had zien optreden, waarin hij mixtechnisch nou niet echt hoogstaand zou zijn, maar qua produceren wel (heb hem nog nooit meegemaakt, dus kan daar niet over oordelen, net als Kutski).

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook meer heb gekeken naar het produceren, ik heb mijn lijstje beoordeeld op diversiteit, niet speciaal naar het produce technische gedeelte, want daar heb ik dan weer geen verstand van.



de kracht van hardwell z'n setjes zit m in de gigantische shitload aan edits en mash-ups
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja, ik zal jou op je woord moeten geloven ;)

En er zit idd ook wel wat in dat dit ook hier op hardtraxx een populariteitspoll is, al heb ik dus mijn mening niet daar op gebaseerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het hele stemmen op basis van populariteit echt afschuwelijk. Dan stem je toch gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja man, want die wordt nog steeds op elk feest geboekt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:49 
 

Rawbin schreef:
Ja man, want die wordt nog steeds op elk feest geboekt :')

Het gaat erom wie de beste is, niet welke de meeste kinderfeestjes geeft. De kwaliteiten van een DJ zijn tegenwoordig juist omgekeerd evenredig met het aantal feesten waarop ze draaien. Nu zeg ik niet dat Daniele de beste is hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Dan moet Daniele Mondello winnen.

Zijn Qlimax 2003 set luister ik nog regelmatig :drool:
Nerazzurro93 schreef:
Rawbin schreef:
Ja man, want die wordt nog steeds op elk feest geboekt :')

Het gaat erom wie de beste is, niet welke de meeste kinderfeestjes geeft.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Rawbin schreef:
Ja man, want die wordt nog steeds op elk feest geboekt :')

Nu zeg ik niet dat Daniele de beste is hoor.

Ik wel.

http://www.youtube.com/watch?v=WgMo7bEMrtw
http://www.youtube.com/watch?v=rZbJHZMbhXo


Een dj is niet alleen maar goed als hij veel trucks kan vind ik. Ik heb liever een dj die de sfeer erin heeft dan dat die allemaal staat te scratchen en shit en een dode sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Cruelty schreef:

Een dj is niet alleen maar goed als hij veel trucks kan vind ik. Ik heb liever een dj die de sfeer erin heeft dan dat die allemaal staat te scratchen en shit en een dode sfeer.



een dj is niet alleen maar goed als ie een paar leuke tracks draait die het publiek leuk vindt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 18:51 
 

Klopt. Naar mijn mening hebben de kwaliteiten van een DJ niets te maken met wat hij/zij draait. Zo kan Headhunterz bijvoorbeeld zijn publiek een naadloze speedcore set voorleggen, maar dat zal haar publiek niet bekoren. Toch kan hij de plaatjes nog perfect aan elkaar mixen, en naar mijn mening ben je dan een goede DJ.

Het bepalen of iemand een goede DJ is, is ook een mening opzich. De een vindt andere aspecten van het vak belangrijker dan de andere. Net zoals met veel dingen uit de muziek is kwaliteit gebonden aan smaak.

Plaatjes draaien is namelijk ook iets wat met smaak te maken heeft. De een vindt een overgang op een bepaalde manier wel mooi en een ander niet. Er is echter niemand die zegt hoe het moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind een goede platenkeuze al het halve werk.

Scratchen is maar een irritante gimmick. En het ergste is dat DJ's de hemel ingeprezen worden door sommigen als ze het doen, het klinkt 97% van de keren nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik vind een goede platenkeuze al het halve werk.

Scratchen is maar een irritante gimmick. En het ergste is dat DJ's de hemel ingeprezen worden door sommigen als ze het doen, het klinkt 97% van de keren nergens naar.



niks mis met scratchen in je setje...maar je moet het wel kunnen en niet denken van heuj ik kan de plaat 2x heen en weer halen nu kan ik scratchen. heb vaak zat een setje van (vaak) oldskool HC dj's (vooral The Viper) die echt baas ie als ie gaat scratchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 20:39 
 
Hardtraxxer

vind scratchen wel tof, hoor het alleen bijna nooit iemand doen in de hs. Enigste die ik ken is Kutski.
zoiets vind ik dan wel echt baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sasha F doet t ook :)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic