Hahah juist! Zag het maar niet, dacht waar gaat dit nu weer over.
Edited!
Edited!
Ik wel, B-Front alleen maar fouten horen maken met High Voltage op Loudness vorig jaar. Soms doet hij een overgang ook te abrupt.hotymoty wrote:Als we op DJ skills gaan beoordelen kunnen we allemaal op Adaro stemmen en B-Front. Want ik heb hun nog nooit een fout zien maken
Je hebt helemaal gelijk maar dit is dan ook een populariteitspoll. Hardtraxx probeert hiermee superieur te zijn aan de DJ mag maar het is geen haar beter. Er staan nog steeds DJ's in die er helemaal niks van kunnen.stefan_helmond wrote:Als we op dj skills gaan oordelen, moet DJ Vince toch echt als winnaar uit de bus komen hoor.
Hij heeft wel gelijk.Raven wrote:Nerazurro ga gewoon weg, samen met Elexz.
Andromeda wrote:Hij heeft wel gelijk.Raven wrote:Nerazurro ga gewoon weg, samen met Elexz.
El Mare wrote:Gisteren heb ik een tijdje gekeken naar de discussie tussen Mark EG en Kutski op youtube, daarin ging de discussie erover of dit niet beter een Producers Mag Top 100 een betere naam zou zijn. Mark EG gaf aan dat hij Hardwell al vaker had zien optreden, waarin hij mixtechnisch nou niet echt hoogstaand zou zijn, maar qua produceren wel (heb hem nog nooit meegemaakt, dus kan daar niet over oordelen, net als Kutski).
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook meer heb gekeken naar het produceren, ik heb mijn lijstje beoordeeld op diversiteit, niet speciaal naar het produce technische gedeelte, want daar heb ik dan weer geen verstand van.
Het gaat erom wie de beste is, niet welke de meeste kinderfeestjes geeft. De kwaliteiten van een DJ zijn tegenwoordig juist omgekeerd evenredig met het aantal feesten waarop ze draaien. Nu zeg ik niet dat Daniele de beste is hoor.Rawbin wrote:Ja man, want die wordt nog steeds op elk feest geboekt :')
Zijn Qlimax 2003 set luister ik nog regelmatigCruelty wrote:Dan moet Daniele Mondello winnen.
Dit dus.Nerazzurro93 wrote:Het gaat erom wie de beste is, niet welke de meeste kinderfeestjes geeft.Rawbin wrote:Ja man, want die wordt nog steeds op elk feest geboekt :')
Een dj is niet alleen maar goed als hij veel trucks kan vind ik. Ik heb liever een dj die de sfeer erin heeft dan dat die allemaal staat te scratchen en shit en een dode sfeer.Cruelty wrote:Ik wel.Nerazzurro93 wrote:Nu zeg ik niet dat Daniele de beste is hoor.Rawbin wrote:Ja man, want die wordt nog steeds op elk feest geboekt :')
Phase 2 wrote:Cruelty wrote:
Een dj is niet alleen maar goed als hij veel trucks kan vind ik. Ik heb liever een dj die de sfeer erin heeft dan dat die allemaal staat te scratchen en shit en een dode sfeer.
Delt-A wrote:Ik vind een goede platenkeuze al het halve werk.
Scratchen is maar een irritante gimmick. En het ergste is dat DJ's de hemel ingeprezen worden door sommigen als ze het doen, het klinkt 97% van de keren nergens naar.