Alsnog te laag.Clock Kid wrote:Wow damn nog best wel hoog ook nog zonder producties woooop
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Jurheinen wrote:Ja heSpablauw wrote:Dit is nog minder representatief dan de dj mag top 100![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom?Spablauw wrote:Dit is nog minder representatief dan de dj mag top 100
Gelukkig ben jij ook niet representatief voor dit forum.Spablauw wrote:Dit is nog minder representatief dan de dj mag top 100
Inderdaad stond ik ook van te kijken!Clock Kid wrote:Wow damn nog best wel hoog ook nog zonder producties woooop
Erg knap, en gefeliciteerd.
Het enige waar Spablauw representatief voor is is een tehuis voor verstandelijk beperkten.D-Nemacyst wrote:Gelukkig ben jij ook niet representatief voor dit forum.Spablauw wrote:Dit is nog minder representatief dan de dj mag top 100
-
S
Omdat ik geen Theracords wanker of kontjeslikker ben doen jullie zo ofwat?
Nee omdat je een knuppel bent.Spablauw wrote:Omdat ik geen Theracords wanker of kontjeslikker ben doen jullie zo ofwat?
Ik ben geen groot Theracords fan (niet dat ik ze slecht vind). en ik prefereer poesjes. vriendjes?Spablauw wrote:Omdat ik geen Theracords wanker of kontjeslikker ben doen jullie zo ofwat?
-
S
Ah tof, en waarom dan?Pommer wrote:Nee omdat je een knuppel bent.Spablauw wrote:Omdat ik geen Theracords wanker of kontjeslikker ben doen jullie zo ofwat?
Ahahahahahah Spablauw, hou nou eens op. Je hebt je domme comment limiet allang bereikt vandaag.Spablauw wrote:Omdat ik geen Theracords wanker of kontjeslikker ben doen jullie zo ofwat?
Omdat je overal huilie loopt te doen, zelfs in een felicitatietopic van iemand :')Spablauw wrote:Ah tof, en waarom dan?Pommer wrote:Nee omdat je een knuppel bent.Spablauw wrote:Omdat ik geen Theracords wanker of kontjeslikker ben doen jullie zo ofwat?
-
S
En waarom reageer jij toch ook altijd op mij? Zou het allemaal wat gezelliger maken moest je eens kappen met dat negatief gedoe. Ik verkondig gewoon overal men mening en ik jij breekt me altijd maar af.
-.0 Wat heeft Theracords hier nou mee te makenSpablauw wrote:Omdat ik geen Theracords wanker of kontjeslikker ben doen jullie zo ofwat?
Spablauw wrote:En waarom reageer jij toch ook altijd op mij? Zou het allemaal wat gezelliger maken moest je eens kappen met dat negatief gedoe. Ik verkondig gewoon overal men mening en ik jij breekt me altijd maar af.
Ik breek je nooit af (al moet ik me wel eens inhouden).
Edit: Oh dit was naar Dakpan haha.
Last edited by Pommer on 23 Oct 2012 21:24, edited 1 time in total.
Je vraagt er echt zelf om met je bullshit. Ik pleit namelijk voor een intelligenter Hardtraxx.Spablauw wrote:En waarom reageer jij toch ook altijd op mij? Zou het allemaal wat gezelliger maken moest je eens kappen met dat negatief gedoe. Ik verkondig gewoon overal men mening en ik jij breekt me altijd maar af.
Ga dan weg.Dakpan wrote:Je vraagt er echt zelf om met je bullshit. Ik pleit namelijk voor een intelligenter Hardtraxx.Spablauw wrote:En waarom reageer jij toch ook altijd op mij? Zou het allemaal wat gezelliger maken moest je eens kappen met dat negatief gedoe. Ik verkondig gewoon overal men mening en ik jij breekt me altijd maar af.
Nu niet om te haten... Maar blauwtje heeft wel ein punt 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Mede belgnielstil wrote:Nu niet om te haten... Maar blauwtje heeft wel ein punt
Spablauw, waarom probeer je iedereen ui te lokken?
Veel waren er blij toen spuit 11 was gebanned en nu kom jij zijn gedrag overnemen.
Wout1997 wrote:Mede belgnielstil wrote:Nu niet om te haten... Maar blauwtje heeft wel ein punt![]()
Die poll kan gewoon niet representatief zijn omdat wij vooral harddance acts kennen en dus niet stemmen voor armin van buuren (om maar een voorbeeld te stellen) vanwege onze smaak.
dus lekker puh
Dit zou ook eigenlijk gewoon een Hardstyle-/Hardcore-versie moeten zijn. Ik dacht dat dat ook de bedoeling was.
Dan was die wel representatiever geweest dan de 'echte' DJ MAG.
Ik vind Armin Van Buuren ook meer dan terecht op nr.1 staan.
Geweldige producties
Supervette acts
Naadloos mixwerk
Geweldige producties
Supervette acts
Naadloos mixwerk
Het gaat hier voor het grootste deel over Hardstyle-/Hardcore DJ's toch? Maar dat konden we van te voren ook wel al voorspellen, het leek mij juist leuk om iedereen vrij te laten met stemmen, dus alle genres mee te nemen.Daveytl wrote:Dit zou ook eigenlijk gewoon een Hardstyle-/Hardcore-versie moeten zijn. Ik dacht dat dat ook de bedoeling was.
Resulteert dus in een paar namen buiten de Hardstyle-/Hardcore scene in deze lijst. Wat ik wel leuk vind om te zien.. Zie er zelf geen probleem in.
Maar goed morgen de top 10 dus!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
93Wesley93 wrote:25. Code Black
20 t/m 10 typisch HT