Nu mij nog 
Ik zal is boven op jou staanHenk-Jan wrote:En D-nem als volwassen referee die overal boven staat
Ik zal is boven op jou staanHenk-Jan wrote:En D-nem als volwassen referee die overal boven staat
Of minder dan 3 stemmenJurheinen wrote:Ah nice2 van mijn top 5 in de top 10
Nee, want ik mis B-front & HHZ nogZenda wrote:Of minder dan 3 stemmenJurheinen wrote:Ah nice2 van mijn top 5 in de top 10
Oke, die zijn inderdaad vrij waarschijnlijkJurheinen wrote:Nee, want ik mis B-front & HHZ nogZenda wrote:Of minder dan 3 stemmenJurheinen wrote:Ah nice2 van mijn top 5 in de top 10
Denk niet dat Frequencerz in de top 10 staat hoor, en phrantic staat er wel tussenPommer wrote:Geinig om te zien, eens kijken wat ik mis hier.
Adaro, B-Front, HHZ, Noisecontrollers, Wildstylez, Thera, Zany, Phrantic, Crypsis en Frequencerz
150 unieke stemmers.roberttt wrote:Hoeveel mensen hebben eigenlijk gestemd?
Oja ik zie het, Frontliner dan natuurlijkJurheinen wrote:Denk niet dat Frequencerz in de top 10 staat hoor, en phrantic staat er wel tussenPommer wrote:Geinig om te zien, eens kijken wat ik mis hier.
Adaro, B-Front, HHZ, Noisecontrollers, Wildstylez, Thera, Zany, Phrantic, Crypsis en Frequencerz(46)
Aardig wat nog93Wesley93 wrote:150 unieke stemmers.roberttt wrote:Hoeveel mensen hebben eigenlijk gestemd?
B-front... Aan de andere kant, veel "raw-liefhebbers" hebben ook op HHZ gestemd. Dus zou maar zo kunnenroberttt wrote:Heb zo'n voorgevoel dat heady op 1 staat.. zou wel terecht zijn![]()
Ja heSpablauw wrote:Dit is nog minder representatief dan de dj mag top 100