DJ MAG TOP 10 RELEASE RADIOSHOW
Beste stemmers, na overleg met Wesley zijn we tot het leuke idee gekomen donderdagavond 25 oktober a.s. een radioshow te organiseren die in het teken zal staan van jullie DJ MAG TOP 10! De avond zal er op de volgende manier uit gaan zien:
19:00 - 20:00: Bring the 'House' Down by P-Stylez
P-Stylez zal jullie d.m.v. van een energieke house set lekker in de 'mood' brengen voor een mooie avond.
20:00 - 21:00: 2012 in the Picture by .....
Voor dit uur zoek ik nog naar een vrijwilliger die het kalenderjaar 2012 tot nu toe eens goed wilt belichten. Welke tracks vielen op, welke tracks scoorden hoog in het Track of the Year forum en welke tracks kunnen we nu al tot de beste van 2012 benoemen. Heb jij vandaag of morgen tijd om een uursset in elkaar te knallen met alleen het beste uit 2012, stuur mij dan z.s.m. een persoonlijk bericht! Let op: De set moet morgen vóór 19:00 in mijn postvak zitten!
21:00 - 22:00: The DJ MAG Top 10 Release (Hardtraxx Edition) by Panthera
Vanaf 9 uur gaan jullie het allemaal meemaken. De top 10 zal dan op een bijzondere manier bekend gemaakt worden. We beginnen de set met een minimix in willekeurige volgorde van de top 10 artiesten, waarna we gaan aftellen van plaats 10 tot 1! Alles volgt vanzelf. Kom tijdens de show gezellig in de Hardtraxx chat!!
22:00 - 23:00: The DJ MAG TOP 3 Tribute by Vantage Point
Voor de top 3 uit de Hardtraxx DJ MAG heeft Vantage Point een lekkere tribute set gemaakt. Ik kan hier uiteraard nog niks over zeggen, want de top 3 is nog niet bekend!
Morgenmiddag krijgen jullie nog een update van me! Tot dan!
Greetz,
Arnold